Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Postovi: 7236
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od DukeNS » 16 Maj 2023, 21:40

Iako se i dizajnu i ukusima ne raspravlja, evidentno je da „stara“ Mazda CX-5 koja je na tržištu u ovom obliku već nekih 7 godina, restilizacijom nije postala devojka.

Nekada prihvatljiv i pre svega dopadljiv dizajn Mazde CX-5, delimično je osvežen novim elementima pre malo više od godinu dana, ali u osnovi danas deluje potpuno demode u poređenju sa dolazećim talasom gore pomenute konkurencije.


Rekao bih da je ovo cisto privlacenje paznje. Budaletina…

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30629
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od trojanac » 17 Maj 2023, 00:25

Mazda ne plaća reklamu.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30629
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od trojanac » 18 Maj 2023, 16:18



Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14477
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od pedja » 18 Maj 2023, 17:12

Shvatili su da emisija nema smisla.

E sad, neko to prihvati lošije od drugih.


Kako mogu biti nepoznati razlozi kada je čovek obrazložio?

TapaT



Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12639
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od shandu90 » 18 Maj 2023, 17:49

Ne pamtim kad sam emisiju gledao. Kasnije sam upoznao Branka, pa sam s njim cesto divanio o testovima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pedalaš
Postovi: 968
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Koliko troši?

Post od pedalaš » 20 Apr 2024, 21:48

Kornjaca Rade je napisao:
20 Apr 2024, 21:08
Pa daj malo detaljnije o tom Maseratiju, sem potrosnje :)
Vrlo je stresan za vožnju po gradu zbog veoma malog klirensa (u normal modu, 10 cm) i ma kako pažljiv da sam bio, dosta ležećih policajaca sam "očešao" onim deflektorima ispred točkova. A zbog niskog nosa je i jako stresna vožnja ili manevar blizu nekih ivičnjaka, pa dok nisam u njega seo, nisam ni primećivao koliko su ulice zapravo prepune "nesavladivih prepreka" :) Sve u svemu, po gradu sam sav u znoju bio, pa i da ga negde ne nasučem, jer mu je Wb oko 293 cm.
A mada je na točkovima od 20" i 21", malo me je iznenadio kako je u osnovi jako udoban. Ima vazdušno ogibljenje, pa se i klirens malo menja, zavisno od moda. Čak je i veoma komforan na prednjim sedištma. Nenormalno komforan. A pozadi, naravno, samo za neko dete, mada je dugačak oko 496 cm :)
Kada se "napuste ulice", onda je neka druga pesma. I sve to ima sasvim neki normalan smisao za to vozilo, a mada je to 550ks, i tu doživljaj dosta zavisi od izabranog moda. Od pitomog, do potpuno divljeg i baš zastrašujućeg. No, svakako je pravi raj za sva čula (posebno za sluh), mada sam i tu povremeno sav mokar od znoja bio. Ali, vredelo je.
Pošto sam imao prilike da vozim BMW i4 M50 (on je 544 ks), Maserati je (na papiru ) startniji ( 3,5 / 3,9 sekundi ), ali, kada bi se poredila reakcija na naglo potapanje gasa do kraja u vožnji, strujaš je toj situaciji mnogo "intenzivnijeg trenutnog doživljaja" za vozača, a i putnike (maltene, vrat da im polomi ako glava nije naslonjena na naslon za glavu). Ovaj, ako ga "uhvatiš na spavanju" (u nižim obrtajima), pa još ako je u normal modu, ipak traži neko sitno vreme dok se motor probudi i dok menjač prešalta neki stepen prenosa na niže i dok ne "zagrmi" . Ali, tada kreće kao blesav i urla kao nenormalan, da se sav naježiš. I "ohladiš" :) No, to je klasična priča o električaru i SUS motoru, ništa novo, pri čemu je onaj prvi kao "slika bez tona".
Sve u svemu, divan i predivan automobil. Za stazu, auto put, pa i magistralu. Tada može da bude prava bajka.
Ali, voziti ono po gradu, pa to je čista robija i mazohizam.
Prikačeni fajlovi
viber_image_2024-04-20_21-35-52-241.png
viber_image_2024-04-20_21-35-08-714.png
viber_image_2024-04-20_21-34-43-340.png

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30629
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Koliko troši?

Post od trojanac » 21 Apr 2024, 00:57

Hvala na podeljenim utiscima. Imamo odgovarajuću temu pa ćemo prebaciti.
Kako sam vozio gore pomenuti i4 M50, tačno znam o čemu govoriš.
Nadam se da ću naći vremena da probam i Maserati, jer on nije daily pa bukvalno moram da odvojim dan samo za njega.
Poneću garderobu za presvlačenje.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 742
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Koliko troši?

Post od YUgisa » 17 Maj 2024, 20:56

pedalaš je napisao:
20 Apr 2024, 21:48

Vrlo je stresan za vožnju po gradu zbog veoma malog klirensa (u normal modu, 10 cm)
Neki nemaju problem ni na 8.5cm :D
Being second is to be the first of the ones who loose...

pedalaš
Postovi: 968
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od pedalaš » 17 Maj 2024, 21:35

:) :) :)
Lako je tebi kada si ti u stanju da svoje vozilo sam svojim rukama napraviš mnogo boljim nego li je iz fabrike izašlo :)
A veruj mi da je drugar čak i malo "nasukao" ovog Maseratija, a što i ne čudi, jer je 10 cm klirensa suviše malo za urbanu upotrebu za vozilo sa medjuosovinskim rastojanjem od oko 293 cm.

A znaš da si mi baš ti pao na pamet kada sam negde pročitao da model MC20 opciono ima sistem hidrauličnog povećanja klirensa za 50 mm. Pomislih: "Eh, pa naši ljudi to imaju i na Yugu :) "

Korisnikov avatar
Romanticni_Piroman
Postovi: 178
Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Romanticni_Piroman » 03 Sep 2024, 13:43

Cisto da podelim utiske o 3 SUV-a koje sam provozao po 1000km u zadnjih godinu dana.

1. Opel Mokka 2014 (1.4 Turbo 140ks) - Po meni dno dna sto se auta tice. Menjac katastrofa (manuelni), multimedija sistem kao da je iz 2002, udobnost nista posebno. Znacajno bolji utisak mi je ostavila Opel Astra, doduse sledece generacije. Dizajn mi nikako ne lezi ali ovo je mozda do mene.

2. DS7 2.0 BlueHDI (180ks) - Odlican. Auto izgleda izuzetno luksuzno i takav je i osecaj za volanom. Udoban, automatski menjac radi dobar posao, u Sport modu zna i da povuce. Instrument tabla jedna od najboljih koje sam video, izuzetno promisljena. Interijer izgleda uradjeno od izuzetnih materijala osim par dugmica na volanu koji su jeftina plastika.

3. Alfa Stelvio, ne secam se koji motor ali neki benzinac od 300+ ks. Dosta zanimljiviji za voznju od DS-a, ali je osecaj luksuza i funkcija na manjem nivou. Nekako ne mogu da shvatim za koga je ovakav auto, ako vec jurim nesto ovako brzo, zasto SUV? Ali opet, ovo mu dodje licno, jer prosto ne razumem poentu SUV-ova koji pokusavaju da budu sportski automobili. Cena je bila dupla u odnosu na DS.

Od ova 3 mislim da je najbolji za novac DS7, potcenjen auto u svom segmentu. Zelja mi je da probam DS9, ali sam skeptican po pitanju 1.6 motora od 225ks.

Odgovori