Stranica 73 od 73

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 16 Maj 2023, 21:40
od DukeNS
Iako se i dizajnu i ukusima ne raspravlja, evidentno je da „stara“ Mazda CX-5 koja je na tržištu u ovom obliku već nekih 7 godina, restilizacijom nije postala devojka.

Nekada prihvatljiv i pre svega dopadljiv dizajn Mazde CX-5, delimično je osvežen novim elementima pre malo više od godinu dana, ali u osnovi danas deluje potpuno demode u poređenju sa dolazećim talasom gore pomenute konkurencije.


Rekao bih da je ovo cisto privlacenje paznje. Budaletina…

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 17 Maj 2023, 00:25
od trojanac
Mazda ne plaća reklamu.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 18 Maj 2023, 16:18
od trojanac


Sent from my 2201116SG using Tapatalk


Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 18 Maj 2023, 17:12
od pedja
Shvatili su da emisija nema smisla.

E sad, neko to prihvati lošije od drugih.


Kako mogu biti nepoznati razlozi kada je čovek obrazložio?

TapaT



Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 18 Maj 2023, 17:49
od shandu90
Ne pamtim kad sam emisiju gledao. Kasnije sam upoznao Branka, pa sam s njim cesto divanio o testovima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Koliko troši?

Poslato: 20 Apr 2024, 21:48
od pedalaš
Kornjaca Rade je napisao:
20 Apr 2024, 21:08
Pa daj malo detaljnije o tom Maseratiju, sem potrosnje :)
Vrlo je stresan za vožnju po gradu zbog veoma malog klirensa (u normal modu, 10 cm) i ma kako pažljiv da sam bio, dosta ležećih policajaca sam "očešao" onim deflektorima ispred točkova. A zbog niskog nosa je i jako stresna vožnja ili manevar blizu nekih ivičnjaka, pa dok nisam u njega seo, nisam ni primećivao koliko su ulice zapravo prepune "nesavladivih prepreka" :) Sve u svemu, po gradu sam sav u znoju bio, pa i da ga negde ne nasučem, jer mu je Wb oko 293 cm.
A mada je na točkovima od 20" i 21", malo me je iznenadio kako je u osnovi jako udoban. Ima vazdušno ogibljenje, pa se i klirens malo menja, zavisno od moda. Čak je i veoma komforan na prednjim sedištma. Nenormalno komforan. A pozadi, naravno, samo za neko dete, mada je dugačak oko 496 cm :)
Kada se "napuste ulice", onda je neka druga pesma. I sve to ima sasvim neki normalan smisao za to vozilo, a mada je to 550ks, i tu doživljaj dosta zavisi od izabranog moda. Od pitomog, do potpuno divljeg i baš zastrašujućeg. No, svakako je pravi raj za sva čula (posebno za sluh), mada sam i tu povremeno sav mokar od znoja bio. Ali, vredelo je.
Pošto sam imao prilike da vozim BMW i4 M50 (on je 544 ks), Maserati je (na papiru ) startniji ( 3,5 / 3,9 sekundi ), ali, kada bi se poredila reakcija na naglo potapanje gasa do kraja u vožnji, strujaš je toj situaciji mnogo "intenzivnijeg trenutnog doživljaja" za vozača, a i putnike (maltene, vrat da im polomi ako glava nije naslonjena na naslon za glavu). Ovaj, ako ga "uhvatiš na spavanju" (u nižim obrtajima), pa još ako je u normal modu, ipak traži neko sitno vreme dok se motor probudi i dok menjač prešalta neki stepen prenosa na niže i dok ne "zagrmi" . Ali, tada kreće kao blesav i urla kao nenormalan, da se sav naježiš. I "ohladiš" :) No, to je klasična priča o električaru i SUS motoru, ništa novo, pri čemu je onaj prvi kao "slika bez tona".
Sve u svemu, divan i predivan automobil. Za stazu, auto put, pa i magistralu. Tada može da bude prava bajka.
Ali, voziti ono po gradu, pa to je čista robija i mazohizam.

Re: Koliko troši?

Poslato: 21 Apr 2024, 00:57
od trojanac
Hvala na podeljenim utiscima. Imamo odgovarajuću temu pa ćemo prebaciti.
Kako sam vozio gore pomenuti i4 M50, tačno znam o čemu govoriš.
Nadam se da ću naći vremena da probam i Maserati, jer on nije daily pa bukvalno moram da odvojim dan samo za njega.
Poneću garderobu za presvlačenje.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk


Re: Koliko troši?

Poslato: 17 Maj 2024, 20:56
od YUgisa
pedalaš je napisao:
20 Apr 2024, 21:48

Vrlo je stresan za vožnju po gradu zbog veoma malog klirensa (u normal modu, 10 cm)
Neki nemaju problem ni na 8.5cm :D

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Poslato: 17 Maj 2024, 21:35
od pedalaš
:) :) :)
Lako je tebi kada si ti u stanju da svoje vozilo sam svojim rukama napraviš mnogo boljim nego li je iz fabrike izašlo :)
A veruj mi da je drugar čak i malo "nasukao" ovog Maseratija, a što i ne čudi, jer je 10 cm klirensa suviše malo za urbanu upotrebu za vozilo sa medjuosovinskim rastojanjem od oko 293 cm.

A znaš da si mi baš ti pao na pamet kada sam negde pročitao da model MC20 opciono ima sistem hidrauličnog povećanja klirensa za 50 mm. Pomislih: "Eh, pa naši ljudi to imaju i na Yugu :) "