Golf VII 1.2TSI 85KS
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Enterijer Rapida je tuga. I vizuelno i kvalitativno.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Rapido je c segment za razliku od fabije.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Jel' se pravi u EU?
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Rapid ima lošiji enterijer od fabije? Na osnovu slika mi delovalo da je to isto.
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Rapid je fabia limuzina, B segment, isto kao sto je Seat Cordoba u stvari Ibiza sa guzicom(iliti limuzinska varijanta ibize) itd itdftj je napisao:Rapido je c segment za razliku od fabije.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Bilo je tako dok se proizvodila Cordoba, ali sada vw nema te klasicne sedane b segmenta, ima Rapid i Toledo koji su malo low budget varijante.Nikolaa je napisao:Rapid je fabia limuzina, B segment, isto kao sto je Seat Cordoba u stvari Ibiza sa guzicom(iliti limuzinska varijanta ibize) itd itdftj je napisao:Rapido je c segment za razliku od fabije.
Послато са Nexus 4 уз помоћ Тапатока
Имам једно потпитање...
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
@Nikolaa
evo sa wikipedije
https://en.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Rapid_(2012" onclick="window.open(this.href);return false;)
Body and chassis
Class Small family car (C)
Dakle svakako cilja na segment iznad fabije a nije zamena za fabiju sa gepekom(inace postojala je ranije i fabia sedan a sad samo karavan).
evo sa wikipedije
https://en.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Rapid_(2012" onclick="window.open(this.href);return false;)
Body and chassis
Class Small family car (C)
Dakle svakako cilja na segment iznad fabije a nije zamena za fabiju sa gepekom(inace postojala je ranije i fabia sedan a sad samo karavan).
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Sad me obisao Rapid tsi na putu za Gm, Boze koji porodicni manijak
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Masovno se uzimaju kao službena vozila. Mislim da privatno jedna desetina nije u saobraćaju, zato oprez.
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Ne daj se zbuniti. Prvo Rapid nije upošte tako povoljan, po cenovniku sa tim motorom u srednjem paketu opreme (Ambition) jemikip je napisao:O.K. Onda mozda Rapid.
Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока
12.624 evra. Oktavija u srednjem (Ambition) paketu opreme je 13.104 evra. Razlika 500 eura. Drugo Oktavija je teška 1247 kg (sa vozačem od 75kg) dok je rapid težak 1.135kg (sa vozačem od 75kg). Znači razlika je 110 kg i to ti neće doneti bog zna kakve perfomanse a uzeće ti mnogo. Prvo razlika u klasi nije samo kompromis u unutrašnjem prostoru u kabini i koliko će putnici imati manje prostora za kolena na zadnjoj klupi ili koliko će gepek biti manji, naravno čak i samo to je dovoljan razlog da u ovakvom odnosu cena izabereš Oktaviju. Inače razlika u klasi utiče i na same vozne osobine, odnosno kako se manji auto na platformi Fabije ponaša u odnosu na veći auto na savim drugoj platformi za Oktaviju, kako upija neravnine, kako se ponaša u krivini, kako se ponaša na autoputu. Sve to ide u korist Oktavije. Da ne pričam što je pod velikim znakom pitanja (jer mrzi me sada da čitam listu opreme) da li je srednji paket opreme u klasi Rapida isti kao u klasi Oktavije, odnosno sa višom klasom i oprema je bogatija u istom nivou. A da ne zaboravim i da kvalitet materijala u enterijeru, završna obrada pa zatim i vrlo važna zvučna izolacija, sve je to bolje na autu više klase.
Ja kada sam kupovao svoj auto naslušao sam se istih priča, ako neki motor važi za krmaču koja srče gorivo a ide ko kornjača je moj 1.6 8v atmosverski i to u Audiju A3 Sportback koji je težak 1.320kg (kerb weight) znači bez vozača, što bi ako dodaš vozača u poređenju sa težinom Oktavije bilo skoro 1.400 kg. Obrtni moment 148nm. Pa sam se ja sa njim slatko navozao evo već skoro šestu godinu, popeo se na sve planine u Srbiji i sa njih sišao, bio i do Ciriha, i Budimpešte i Slovenije i Dalmacije, i išao Ibarskom do CG na more nekoliko puta i to natovaren ko Dubrovački karavan i pod klimom i kao što vidiš i dan danas sam živ i zdrav i od svuda sam se vratio. Istini za volju, u nekim situacijama treba malo strpljenja ali ja sam karakter vozača autobusa, znači to mi je stil vožnje. Uživam u putu, vozim bez jurcanja, kada se ukaže prilika obiđem (i to ne nakon 50km vučenja za šleperom već je u praksi malo drugačija situacija, treba čekati momenat jer ne možeš uvek na prvoj ravnoj deonici posle krivine već nekada trebaju dve, tri krivine da se prodju dok se iza jedne ne pojave uslovi za bezbedno preticanje). I nemam nameru da ga menjam još neko vreme. Održavanje jeftino, registracija povoljna, ne kvari se.....
Ako si porodičan čovek koji hoće udobno, konforno, sigurno, bezbedno i lagano da putuje sa svojom porodicom a da se služiš i svakodnevno sa autom u gradu mirne duše i mirne savesti kupi tu Oktaviju sa tim motorom, ja bih je bez trunke razmišljanja uzeo. Snaga motora u tom slučaju i za takve ljude je najmanje bitna, tempo vožnje uvek možeš prilagoditi motoru i uslovima na putu a sve ono što izgubiš kupovinom drugog, manjeg ili u nekom drugom smislu lošijeg auta zbog jačeg motora nikada više ne možeš nadoknaditi.
Svi koji ti nude te neke dizelaščine će ti pominjati raznorazne i moguće i nemoguće situacije gde će ti zafaliti snage ali ti tom prilikom neće pisati o svojim problemima sa DPF filterom koji im se u gradu zapušava na svaka tri meseca pa voze u servis na softversko čišćenje, pa o troškovima zamene ulja nakon svakog tog čišćenja (da ti ne objašnjevam zbog čega se to radi) o troškovima registracije, održavanju, problemima i cenom dizni, plivajućih zamajaca i ostalog. U ljudskoj biti je da subjektivo nešto želi a da za svoje subjektivne želje nalaži objektivna opravdanja i razloge.
I da ne bude da ja hvalim (odnosno tvrdim da je barem meni dovoljan) 1.6 motor jer nisam vozio ništa bolje, vozio sam pre njega baš dvolitarskog turbo dizela koji je išao kao nevreme, epilog je da u najvećem procentu situacija meni ta snaga nije bila potrebna, a da me ipak koštao ko svetog petra kajgana i da mi je finansijski i psihički mnogo bolje sa ovim autom i motorom a u tih nekoliko posto situacija kada mi zafali snage malo se strpim, prilagodim i rešen problem.
Auto kupuješ za sebe i moraš da pođeš od sebe, da dobro izanaliziraš koliko voziš, gde voziš, kako voziš, šta zeliš od auta, koliko želiš da te on košta odnosno da ti optereti budžet i nakon kupovine odnosno tokom korištenja i onda odlučiš.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd