A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0HDI

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0HDI

Post od Uroš S. » 26 Nov 2012, 17:06

Da krenem redom, ove automobile sam imao priliku da provozam prethodnih dana po Zlatiboru, malo magistrali i lokalu, najviše Bravo i E200 CDI.

Prvo E200CDI, drugi vlasnik, uvezena iz D čini mi se 2004. ili 2005., prešla je poznatih 970.000km, automatik. Auto je u perfektnom stanju, ne znam koja je oprema ali ima kožu, manuelnu klimu, šatro-drvo u enterijeru, 4 podizača. Koliko je ono udobno da ne poveruje čovek, ovo mi je bio prvi put da vozim ovaj auto a drugi put da se vozim u njemu i opet sam se oduševio. Na motoru osim redovnih servisa nije ništa menjano, mislim da se na 10k rade servisi. Ide korektno, ništa više od toga, menjač je isto pristojan, nisam vozio mnogo automatika, naprotiv, ali ovaj je predvidiv i lako se koristi. Kočnicu treba baš jako pritisnuti da počne lepo da koči, a i tada mi se čini da je nešto čudno, mada verovatno samo treba da se navikne čovek. Sa 4 muškarca lepo ide po Zlatiboru. Potrošnja u lokalu je bila 9.2l, ostalo nisam gledao. Jako lepo se sedi i za volanom i na ostalim mestima što je i očekivano. Sedišta nigde nisu izlizana, volan je u odličnom stanju, ceo auto kada bi se sredio i leo očistio i odradio jedan ditejling, mogao bi da se proda kao 200kkm komotno. Malo je bučan unutra, posebno na zadnjem sedištu pri određenim obrtajima, što je možda i do auspuha koji možda nije potpuno ispravan. Još jedan jak utisak je okretljivost ovog auta, mislim da je na nivou ili čak i bolji od moje Fabije i to je neverovatno. Znam da mi je Next ranije pričao za okretljivos E klase a sada sam se lično uverio u to. Ovaj auto sam najviše vozio.

A6 C5 2.5TDI 180ks - Zver. Kako to ubedljivo i silovito vuče. Ima Tiptronic, valjda, neki automat. Unutra je kao sazidan od betona, jako jako ozbiljan auto, čak i u odnosu na onaj E200 odozgo, mada su i generacijski skoro 10 godina udaljeni, prešao je 180.000, prvi je vlasnik. Izgleda baš masivno sa onom spoljnom opremom, a i unutra je jako moćan osećaj ušuškanosti. Zvuk motora je jako prijatan kada se potopi gas, kao neka velika turbina zuji i šišti, zalepljen je za asfalt i odlično ide kroz krivine obzirom na visinu i veličinu. Volan je kao metalna šipka zalivena u betonski blok, takav osećaj čvrstine daje, za razliku od E koji je dosta "mlitav" na volanu, znam da nije za poređenje, ali eto da se stekne neka opipljiva razlika u tekstu. Menjač deluje lepo uparen sa motorom i neprimetno menja i ne ostaje bez daha do baš velikih brzina koje neću spominjati. Koči kao sidrom u asfalt. Gepek je soba i karavani su :srce: Njega sam najmanje probao. Prešao oko 180k, prvi vlasnik.

Bravo 1.9 JTD 2007. godište, 120ks, 70.000km, prvi vlasnik. Felne 16", Tigar Wintera. Totalno razočarenje od motora, ja sam mislio da ono čupa obzirom na priče o Fiatovim čuvenim dizelima. Vrlo vrlo mlak utisak generalno ceo auto ostavlja, posebno motor i menjač. Prvo troši ko tenk, kaže mi drug, u BG-u ne ispod 8.5l, normalno vozi i to mahom Novi Beograd, na Zlatiboru je bio na ~11l što jeste lokal i hladan motor, ali nije ni toliko hladno bilo, oko 8-10 stepeni preko dana. Menjač ne valja ni za đubre, jednom od 4-5 pokušaja uđe u prvu, jednom od 10 u rikverc, kvačilo je užasno podešeno, potrebno je bar 2500 obrtaja da krene a da se ne ugasi, al ajde nisam ni ja naviknut na auto pa je verovatno delom i do toga, što se ne može reći za menjač jer se i vlasnik muči ali se navikao. Na višim obrtajima, preko 2000 vuče lepo, ispod mrtviji nego što sam mislio. Tih auto generalno. Da napomenem da sam ovaj vozio pre prethodna dva tako da je osećaj ubrzanja dosta objektivan, nije da sam seo iz A6 u Bravo.
Ide kao da ima najviše 100ks, enterijer je očajnog očajnog kvaliteta, većina plastika unutra je mestimično promenila boju i to u neku slinavo zelenu(vent. otvori posebno), ima mnogo cvrčaka koji baš iritiraju i cvilkaju visokim tonovima.

Citroen C5 Facelift 2.0HDI 140ks. Prešao 205.000km, uvoz iz Italije 2009 sa naravno 140.000km. Znam ovaj auto od kada je uvezen, nikakvih problema sa njim nije bilo. Ima top opremu i Hydro suspenziju. Ranije sam pisao da mi nije ništa specijalno međutim na ovako dugačkom putu je pokazala više dobrih strana. Prvo što jeste udobna jako, drugo što koliko god da natovariš auto on ostaje iste visine. Bilo nas je 5 muškaraca i krcat gepek stvari. Prosek 4.5l i to nekog upitnog dizela koji drug kupuje od nekog muljatora za 30ak dinara manje nego na pumpi. Voženo dosta oštro, stigli smo za 2h45min na Zlatibor iz bloka 70.


Uskoro bi trebao da provozam Phaeton 5.0 na testu, a možda i SL 500 iz sa početka devedesetih. :)

maniaxxx
Postovi: 6356
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od maniaxxx » 26 Nov 2012, 17:17

ako taj citroen troši 4.5 dinamične vožnje ja sam helikopter.... :mrgreen: . A Bravo mora da je uništen ako ne ide nikde po tvome, vozio sam taj motor u astri H i daleko je od sporog ( naravno ne može da se poredi sa 200 konja u nekom audiju ali u svojoj klasi je daleko od sporog, pre bih rekao da je jedan dinamičnijih u toj klasi, posebno ako ga poredim sa fordovim 1.8 tdci sa 116 konja, koji ide osetno slabije )

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od Uroš S. » 26 Nov 2012, 17:22

Porediš sa Fordovim 1.8 dizelom koji je dva veka iza ovog M-Jeta. Verovatno sam previše očekivao od tog motora, i potpuno nije ispunio moja očekivanja. Auto je u dobrom stanju, momak nije fanatik kao mi, ali održava ga u Delti, jedan prosečan muški korisnik automobila.
Za C5 jeste realno, meni je 1.2TSI prošle godine u isto vreme trošio 3.6-3.8l sa Zlatibora do Beograda, to sam već pisao na forumu, bila je vožnja po propisima i ograničenjima, sa jako malo preticanja.
A i išli smo Citroenom po noći tako da stvarno nije bilo uopšte automobila ni kamiona, skroz rasterećen put, pola puta pod dugim svetlima.

maniaxxx
Postovi: 6356
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od maniaxxx » 26 Nov 2012, 17:27

o bože TSI ti je trošio izpod 4 litara :kuku: , više i ne moram da komentarišem ali ako bude prilika voleo bih da me provozaš tim avtom po toj relaciji i ako bude takva potrošnja platim ti sve gorivo i dobar ručak na Zlatiboru....Sad osim ako je put do Zlatibora non-stop nizbrdo nema šanse da imaš tu potrošnju, ne sa TSI-jem.

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od superboss » 26 Nov 2012, 17:46

Uroš S. je napisao:Bravo 1.9 JTD 2007. godište, 120ks, 70.000km, prvi vlasnik. Felne 16", Tigar Wintera. ~11l što jeste lokal i hladan motor, ali nije ni toliko hladno bilo, oko 8-10 stepeni preko dana. Menjač ne valja ni za đubre, jednom od 4-5 pokušaja uđe u prvu, jednom od 10 u rikverc, kvačilo je užasno podešeno, potrebno je bar 2500 obrtaja da krene a da se ne ugasi, al ajde nisam ni ja naviknut na auto pa je verovatno delom i do toga, što se ne može reći za menjač jer se i vlasnik muči ali se navikao. Na višim obrtajima, preko 2000 vuče lepo, ispod mrtviji nego što sam mislio. Tih auto generalno. Da napomenem da sam ovaj vozio pre prethodna dva tako da je osećaj ubrzanja dosta objektivan, nije da sam seo iz A6 u Bravo.
Hm...ne kazem da nisi u pravu, dosta stvari koje si naveo su tipicne za italijane. Mada motor o kome govoris je druga generacija CR motora, MJet bi trebao da je u tom 2007 godiste.

Iz nekog svog iskustva, vozim se u stilu 2001 redovno, znam kako ide i koliko trosi, nekako mi izgleda da sa tim bravom nesto nije bas kako treba. :zbunjen:

Po mom nekom misljenju, sto se tice automobila tih godina najbolja kupovina.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
Martin
Postovi: 2866
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od Martin » 26 Nov 2012, 18:02

Verovatno da si "ubo" neku lešinu sa 270 000 km, a ne 70000km...
Ali Audi, Mercedes se ne mogu porediti sa Fijatom. :think:

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od nidza » 26 Nov 2012, 18:04

Upravo, taj Bravo je nešto neispravan. Imam Stila skoro 6g, kreće se iz lera i jako teško se gasi u polasku ako ne radi klima. Sa svojih 80ks ostavi između semafora bez problema Octaviu TDI sa 105ks (takođe naša i mnogo mlađa od Stila).

Vozio sam i Bravića, sve isto kao Stilo samo još bolje, sem sedišta - ona su užasno kratka. Najgora stvar na Stilu je na Bravu dodatno pogoršana.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od stefanan » 26 Nov 2012, 18:19

Uroš S. je napisao:Da krenem redom, ove automobile sam imao priliku da provozam prethodnih dana po Zlatiboru, malo magistrali i lokalu, najviše Bravo i E200 CDI.

A6 C5 2.5TDI 180ks - Zver. Kako to ubedljivo i silovito vuče. Ima Tiptronic, valjda, neki automat. Unutra je kao sazidan od betona, jako jako ozbiljan auto, čak i u odnosu na onaj E200 odozgo, mada su i generacijski skoro 10 godina udaljeni, prešao je 180.000, prvi je vlasnik. Izgleda baš masivno sa onom spoljnom opremom, a i unutra je jako moćan osećaj ušuškanosti. Zvuk motora je jako prijatan kada se potopi gas, kao neka velika turbina zuji i šišti, zalepljen je za asfalt i odlično ide kroz krivine obzirom na visinu i veličinu. Volan je kao metalna šipka zalivena u betonski blok, takav osećaj čvrstine daje, za razliku od E koji je dosta "mlitav" na volanu, znam da nije za poređenje, ali eto da se stekne neka opipljiva razlika u tekstu. Menjač deluje lepo uparen sa motorom i neprimetno menja i ne ostaje bez daha do baš velikih brzina koje neću spominjati. Koči kao sidrom u asfalt. Gepek je soba i karavani su :srce: Njega sam najmanje probao. Prešao oko 180k, prvi vlasnik.


Uskoro bi trebao da provozam Phaeton 5.0 na testu, a možda i SL 500 iz sa početka devedesetih. :)
Tamo sivi a6 ? Ako jeste mislim da sam te video jedno vece
A sa bravom nesto nije u redu,nema sanse da toliko trosi

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od milosdoktorabs » 26 Nov 2012, 18:42

od zadnjeg kvartala 2007 je krenuo mjet u Bravu do tada je bio JTD,i jedan sa drugim nemaju veze sa mozgom,prvi je 8 v a drugi j 16v,pa onda razlike u turbini,brizgaljkama i ostalom.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od nikaragva » 26 Nov 2012, 18:53

Očigledno nešto nije u redu sa automobilom. Da na dizelu moraš da dižeš na 2500 obrtaja da se ne bi ugasio je odmah znak da nešto ne valja. Pa ja moj auto na leru bez pipanja pedale gasa mogu da dovezem do novom sada i to još usput da pretičem! :)

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od nidza » 26 Nov 2012, 19:15

milosdoktorabs je napisao:od zadnjeg kvartala 2007 je krenuo mjet u Bravu do tada je bio JTD,i jedan sa drugim nemaju veze sa mozgom,prvi je 8 v a drugi j 16v,pa onda razlike u turbini,brizgaljkama i ostalom.
Nema veze, jer i najslabiji ide odlično. Svi su upareni sa odličnim menjačima.

Tapatalk HD

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od Floyd » 26 Nov 2012, 20:00

Ne znam kakav je taj Mjet od 120ks ali onaj od 150ks bi otreso to Audija ko seljak slinu.

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od superboss » 26 Nov 2012, 20:47

Moze da se desi i da je obican JTD(on i u stilu ima 115ks, tu je to negde), ali i motori ugradjivani u stariji stilo su po mom misljenju mnogo agilniji od motora nemacke brace tih godina.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21084
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od nidza » 26 Nov 2012, 21:46

To je činjenica, vozim godinama TDI sa mnogo više konja i JTD. S obzirom da sam naviknut na elastičnost JTD vozio TDI, dešavalo se da me oblije hladan znoj pri preticanju, kada zabodem gas do patosa na 1500rpm, a ono ništa. Na JTD je tu maksimalni obrtni moment.

Tapatalk

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: A6 Allroad 2.5TDI , E200CDI W210, Bravo 1.9M-Jet, C5 2.0

Post od nikaragva » 26 Nov 2012, 22:00

Da li su se posle 2004. godine kada se pojavio mj i dalje proizvodili jtd?

Odgovori