Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Misha » 18 Feb 2013, 15:23

Test: Toyota Auris 1.6 Sport

Prvi kontakt s drugom generacijom Toyote Auris imali smo krajem prošle godine u Lisabonu. Na pravi test nije trebalo dugo čekati pa vam u tekstu prenosimo utiske vezane za model 1.6 Sport. U svim je detaljima evidentan napredak- od dizajna do tehnologije a nadamo se i skorom uvođenju DSG transmisije. Istina, većina vlasnika prošle generacije Aurisa nije baš oduševljena novim kokpitom... Ponuda prostora je odlična a isto se može ocijeniti i udobnost. U BiH novi se Auris s klasičnim motorima nudi u rasponu cijena od 26.521 KM do 40.407 KM dok za top verziju Hybrida treba izdvojiti 51.156 KM.

Prva generacija Toyote Auris predstavljena je 2007. godine i od tada do danas doživjela je jedan redizajn. Ime Auris odabrano je iz marketinških razloga iako se zapravo radilo o 11. generaciji legendarne Corolle koja je po svim mjerilima najprodavaniji automobil svih vremena (39 miliona). U odnosu na prvu generaciju nasljednik dolazi sa znatno dinamičnijim dizajnom. Dimenzije karoserije: dužina-4.275 mm, širina-1.760 mm, visina 1.460 mm i međuosovinski razmak 2.600 mm otkrivaju korištenje iste platforme kao na prethodniku. Istina, karoserija je duža za 3 i niža za čak 5.5 cm što na kraju daje sportske proporcije. Širina karoserije i međuosovinski razmak ostali su identični.

Na privlačno dizajniranom prednjem dijelu posebno se ističu moderna dnevna LED svjetla koja prave jasan odmak od prošle generacije. No uz lijep izgled razmišljalo se i o aerodinamici. Baš zahvaljujući novom prednjem dijelu vazduh se sječe znatno lakše-aerodinamičari su potvrdili da je Cd=0,28 što je rekordna vrijednost kompaktne klase.

S boka se mogu primijetiti dobro postavljenje proporcije staklenih i limenih površina. Bez obzira na ugao gledanja novi Auris izgleda čvrst kao stijena.

Nama se kao posebno upečatljiv čini zadnji dio. Interesantno oblikovane limene linije adekvatno nadopunjuju atraktivne svjetlosne grupe koje duboko prodiru u zadnje blatobrane. Mnoge zadnji dio snažno podsjeća na onaj koji krasi Lexus CT200.

Baš kao i do sada hybridna se verzija u odnosu na klasične razlikuje u nekoliko detalja koji uz estetsku imaju i praktičnu funkciju.

Nema sumnje da je druga generacija Aurisa hrabro dizajnirana, baš po ukusu europskog kupca. uostalom tu činjenicu Japanci ni ne pokušavaju sakriti. Šta više stalno potenciraju činjenicu kako su prilikom dizajniranja novog Aurisa detaljno analizirali želje kupaca na Starom kontinentu. Logično obzirom da kompaktna klasa automobila uzima najveći dio tržišnog kolača...

Za sada se kupcima nudi samo verzija s pet vrata a od sajma automobila u Ženevi i karavan. ''Šuška'' se i o karoseriji s troja vrata...

Baš kao vanjština i unutrašnjost obiluje novim dizajnerskim idejama. Već prilikom prvog sjedanja za upravljač odmah se vidi da je sve novo. Sjedište je postavljeno 4 cm niže nego u sada već starom Aurisu pa usprkos nižem krovu ima sasvim dovoljno prostora za glavu. Volan, ručica mjenjača i nožne pedale raspoređeni su ergonomski pa se može reći da vozač može naći gotovo sportsku poziciju za komandama. Konstrukcija prednjih i zadnjih sjedišta omogućila je dobivanje dva dodatna centimetra za koljenja putnika na zadnjoj djeljivoj klupi. Usprkos istom međuosovinskom razmaku profitirao je i prtljažnik čija je zapremina sa 355 uvećana na 360 litara (čak i u Hybridnoj verziji). U prtljažniku je instalirana polica od čijeg položaja (dvostruko dno) ovisi da li će utovarni prostor biti ravan ili ne kada je zadnja klupa preklopljena. Dozvoljena nosivost je 450 kg.

Posebna novina je centralna konzola. Izostala je kosina između ručne kočnice i centralne konzole koja je uz atraktivan izgled često donosila i neugodno škripanje plastike. Materijali s kojima je obložen putnički prostor dignuti na viši nivo a isto se može reći i za stepen finalne obrade. Ovisno o odabranom paketu opreme dolaze razne kolor šeme obloga što dopušta djelomičnu personalizaciju. Naš paket označen kao Sport imao je umetke koji imitiraju skupi karbon. Sve u svemu u unutrašnjosti druge generacije Aurisa vlada ergonomija, japanska preciznost i funkcionalnost. Instrumenti jasne grafike lako su čitljivi a svi prekidači logično označeni i postavljeni na lako dostupnim mjestima.

Uz navedeno kao osvježenje dolazi niz detalja izvedenih od trapezoidnih linija što u dobroj mjeri razbija monotoniju. Tokom vožnje stekli smo dojam kako će interijer ostati godinama čvrst kao stijena-baš u skladu s tradicijom Toyote. Istine radi recimo da smo tokom testa više puta naš Auris pokazivali vlasnicima prve generacije istog modela. Svi su odreda bili razočarani kokpitom. Objašnjenje? Vele da je (pre) konzervativan u odnosu na stari- od glavnih linija do instrumenata te da kao takav predstavlja korak unazad. Neke je iritiralo i ''disko'' plavo osvjetljenje...

Bilo kako bilo putnici uživaju u obilju prostora a to je najvažnije. Dobra sjedišta te raskošna akustička izolacija vožnju čine ugodnom u svim uslovima eksploatacije. Sve je podređeno komforu...

Na početku prodaje nude se po dva benzinska i dizelska motora te hibridna verzija. Mi smo na test dobili Aurisa sa 1.6 benzinskim Valvematic benzincem snažnim 132 KS pri gotovo sportskih 6.400 obr/min. Maksimalni obrtni moment od 160 Nm na raspolaganju je pri 4.000 obr/min što otkriva činjenicu da motor ''voli'' visoke obrtaje. Iako se radi o motoru sa varijabilnim razvodom ventila postoji zadrška kod naglog dodavanja gasa (slično ''turbo rupi''). Budući da se u gradskom ciklusu većinom vozi na nižim obrtajima stalno smo osjetili inertnost motora koji se nalazi u srazu s masom od 1.250 kg (prazno vozilo). Odmah recimo da ni u srednjem režimu rada motor ne ostavlja utisak kao da ima 132 KS. Ali onaj ko je raspoložen zabijati desnu pedalu u pod i tjerati kazaljku obrtomjera do 6.400 obr/min osjetit će puni potencijal brzohodnog benzinca. Ako je prozor malo otvoren tada se može čuti i ugodna zvučna kulisa...Istina, vožnja u visokom režimu nije baš u skladu s porodičnim automobilom (iako je paket opreme Sport) a rezultira i povećanom potrošnjom benzina. Prenos snage na prednju osovinu odvija se preko manuelnog mjenjača sa šest stepeni prenosa. Uz logično postavljenje prenosne odnose dolazi odličan mehanizam ukapčanja željenog stepena prenosa. Kvalitetu je potvrdila vožnja tokom hladnih jutara kada su se brzine birale bez ikakvog otpora iako je ulje u mjenjaču bilo hladno. Definitivno, jedan je ovo od najboljih mjenjača u ovoj klasi automobila...

Fabrika obećava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10 sekunda i maksimalnih 200 km/h što je u prosjeku klase. Zbog zimskih uslova vožnje potrošnja benzina bila je nešto veća od obećane- 7.2 litara na 100 km u kombiniranim uslovima. U principu, u svim režimima trošili smo oko litru goriva više od fabričkih obećanih što je uobičajena pojava kod većine proizvođača automobila.

Moderan ovjes daje dobar kompromis između udobnosti i sportski čvrstog držanja podloge. Bez ikakvih se problema može voziti uglađeno ili prilično brzo. Zbog krivulje snage motora ipak je primjerenija porodična, uglađena, vožnja koju većina kupaca kompaktne klase ionako upražnjava.

U slučaju potrebe za energičnim zaustavljanjem na raspolaganju je efikasan kočioni sistem sa ventilirajučim diskovima naprijed i punim nazad. Nadzorna elektronika (ESP, ABS i ASR) međusobno dobro sarađuju pa je puna kontrola prisutna i na vrlo klizavoj podlozi.

Upravljački mehanizam dolazi sa oznakom EPS (Electric Power Steering). Oznaka otkriva da se radi o električnom servo pomagalu koje uz štednju energije daje pravi osjećaj u pravo vrijeme. Za porodični automobil ne treba ništa više.

Naravno, sigurnost je na trenutno najvišem nivou. Upotrebom specijalnog čelika torziono uvijanje karoserije smanjeno je za 20% a nisu zanemarljive ni uštede na ukupnoj masi. Novi je Ausris prosječno lakši za 40 kg dok Hybrid na vagi pokazuje 70 kg manje.

Poslije prvog testa novog Toyotinog kompakta, koji dolazi iz britanskih pogona, možemo reći da se radi o automobilu stvorenim za prosječne kupce kojih je u ovoj klasi automobila najviše. Auris, izuzev Hybrida, ne odskače od prosjeka klase niti u jednom segmentu što je zapravo dobitna kombinacija. A 5 godina garancije bez ikakvih ograničenja posebno je primamljivo svima. Ono što je najvažnije jeste činjenica da će se više nego solidno napravljen i bogato opremljen automobil nuditi po gotovo identičnim cijenama kao prva generacija. Kada se uračunaju bogatiji paketi opreme zapravo se može reći da je druga generacija Aurisa zapravo povoljnija. Raspon cijena naveli smo u podnaslovu a naš testni, bogato opremljeni automobil, do registracije košta 33.953 KM (uz Toyota financiranje 33.104 KM). Dizel? Od 29.999 do 40.407 KM.

Izvor:Auti.ba
http://auti.ba/index.php?sel=news&type= ... &view=5983
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo » 24 Feb 2013, 22:08

misha je napisao:Iako se radi o motoru sa varijabilnim razvodom ventila postoji zadrška kod naglog dodavanja gasa (slično ''turbo rupi''). Budući da se u gradskom ciklusu većinom vozi na nižim obrtajima stalno smo osjetili inertnost motora koji se nalazi u srazu s masom od 1.250 kg (prazno vozilo). Odmah recimo da ni u srednjem režimu rada motor ne ostavlja utisak kao da ima 132 KS.
Ne znam kako su testirali ali ko bude probao Aurisa, a ja sam probao i starog, prima gas trenutno. Ne znam kako oni "zabiaju" pedalu, ali ja kad pritisnem - pritisnem zustro. Auto je trenutno ubrzavao. Moguce da je primerak koji sam ja vozio mozda vise vozen i razradjen. Zakljucci testa su kao i moji osim sto se ne slazem sa ovim gore napisanim. Mene je bas odusevila reakcija motora na nizim obrtajima i reakcija pedale gasa. Naravno da se ne oseca svih 132KS odmah, to je i ne moguce ali vec preko 5000 obrtaja itekako grize kad pokupi te konje. A recimo i sa TRC-om se u prvoj lako potpises. Samo pipnes pedalu.

Uostalom isto sam video na drugim testovima - jedni kazu odlicno reaguje a drugi slicno ovima. Mozda ocekuju ubrzanje kao kod turbo motora... takvo nece naci kod Aurisa, ali da ima zadrsku - nema je. Ostalo manje vise potvrdjuje ono sto sam napisao i ja.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Ji 4Tze » 24 Feb 2013, 23:21

zadrška je verovatno zbog el. pedale gasa tj. driwe-by-wire, trebalo bi da ga ima.
Tebi leti jer kad sedneš iz auta starog ko trećina forumaša ... :mrgreen:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11079
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Bax » 24 Feb 2013, 23:25

Oni potvrdjuju ono sto sam ja pisao za Toyotine motore, kilavo je to sve :mrgreen:
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo » 24 Feb 2013, 23:42

Ji 4Tze je napisao:zadrška je verovatno zbog el. pedale gasa tj. driwe-by-wire, trebalo bi da ga ima.
Tebi leti jer kad sedneš iz auta starog ko trećina forumaša ... :mrgreen:
Pazi, moj auto nema elektroniku i odziv na gas je - trenutan i odlicno ubrzava od nule (ko je vozio Corollu s ovim motorom zna kako ide), dok meni recimo Opel 1.6 ili neki drugi 1.6 benzinci bas grozno ubrzavaju, dok se pokrenu, prodje tri sekunde.

Moj auto ima ubrzanje 0-100 11,7s sto je ipak odlicno (recimo brze ili isto kao svi novi 1,4 atmo motori) :) Recimo kad sam iz Cruzea seo u moj "oldtimer" prosto sam morao da se kontrolisem pri dodavanju gasa koliko je Corolla letela.

Moj auto guse samo visoke brzine, iznad 110-120kmh, ipak je to karburator, ipak samo 1295 kubika, to je jasno, ali je odziv na gas i ubrzanje od starta veoma ubedljivo...

Auris je za Cruzea, u ubrzanju, raketa.

@Bax: Kad budes provozao, promenices misljenje - vec nakon prvog dodavanja gasa.

Ovi sto testiraju ne razlikuju subjektivan osecaj (ne lepi za ledja zbog linearnog ubrzanja) od stvarnog - kad se gleda stoperica i razvoj brzine na cajgeru stvari su apsolutno jasne :)

To sto ti ne osecas ubrzanje kako bi pomislio od 132 ks... to je druga prica - napravljeno je da auto linearno ubrzava bez cimanja, a to potvrdjuju merenja. A ne osecaj pod nogom, ili na ledjima ili sta ti ja znam.

Uzmi moj auto naprimer. Po osecaju izgleda da SPORIJE ubrzava od recimo Punta 1.2. Medjutim, kad se stave na crtu, Corolla ga oduva za 3 sekunde od 0-100 i brza je za 10kmh, a vec ti rekoh da sam przio Astru 1.4 samo tako. Nikako me nije mogla stici. O tome pricam. Jedno je subjektivan osecaj kod vozaca a drugo je kad ti izmeris vremena i poredis na stazi dva auta.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

igorche20
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od igorche20 » 25 Feb 2013, 00:25

cozmo ispratio sam ovu temu i mogu ti reci neunistiv si :kezo:

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo » 25 Feb 2013, 10:29

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od jaksa » 25 Feb 2013, 10:46

Nisam previše pažljivo pratio temu tako da je neko ovo možda i napisao, ali ako nije:

najbrži odziv na gas imaju automobili sa karburatorom.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan » 25 Feb 2013, 14:17

ja sam cuo od jednog forumasa da je kozmorola ozbiljno kvalitetan i brz auto... i obrecao mi je da ce napisati svoje utiske u odgovarajucoj temi, ali nikako...

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Uroš S. » 25 Feb 2013, 14:24

Hahaha, jeste, zaboravio sam skroz :D

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od cozmo » 23 Maj 2013, 08:30

Zmaj na nacionalnojklasi testira novi Auris:

http://www.nacionalnaklasa.com/forum/sh ... php?t=6922

"Do 100 za 10,8, a kočenje 40,5m."

Stari Auris (isto njihov test):

0-100 km/čas 11.20

Kocioni put je isti.

Dakle, za 0,4s je novi brzi od prethodnika u ubrzanju (rekao sam odmah to). Videcemo medjuubrzanja, a utisci su isti kao i moji. To je apropo toga sto ste pisali i tvrdili da sam neobjektivan:

"Sad mi se čini da je isti motor nešto živahniji, možda zato što sam ga vozio ko sav normalan svet, a ne u pokušaju da iz njega izvučem nešto što bi opravdalo oznaku "Sport" koja je stajala na tom test modelu.
Čini mi se da je 1,6 prilično raspoložen da se vrti, videćemo kako će da prođe merenje. Ide jako lepo i motor je izuzetno elastičan, vuče u četvrtoj sa lakoćom na usponu i pored male brzine. I pored svega, brzine se čine kratke, tako da je i ovo menjač koji će mnogo da se koristi. Kad smo kod menjača, mislim da je pomak napred za tojotu u ovom aspektu, čini se precizniji i brži nego dosadašnji menjači u konfekcijiskim modelima. Kvačilo je mekano, ali nešto kasnije hvata pa u kombinaciji sa motorom koji se rado vrti sam imao neplanirano turiranje na semaforu

Jako udoban automobil i pored niskoprofilnih guma, a sedišta su pravi melem za noge koje su se napatile onomad u domaćem proizvodu.

Ako smem da skočim pred rudu, rekao bih da je novi Auris popriličan skok u napred, tako da ovom automobilu ima jako malo toga da se zameri."

"Elem, jutros sam malo dao gasa pa sam opet pomislio "evo ga slinavi benzinac". Užasno me nerviraju novi benzinci koji su napravljeni za štednju i onda se voze ko dizeli, a nisu dizeli. Kad ono... međutim, prođoh tunjavi opseg od 4000-5000, pa onda krete opet da vuče. Nije loše uopšte ovako na osećaj, tako da mi se čini da su nešto radili sa motorom iako su brojke iste kao i kod prethodnika. Nisam čitao o novom modelu, tako da moguće da grešim negde... Videćemo šta kažu brojke, ali očekujem bolje nego kod prethodnika."
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan » 23 Maj 2013, 08:56

daj bre kozmo, covece, sve si rekao sa tim da povlaci kao zmaj sa 30kmh u 3. ( pri verovatno nekih 1400-1500rpm :uf: ) i da si, citiram, "zaorao asfalt" u prvoj na parkingu kad si dodao gas... :kezo:

vec sto puta prezvakano, mislim da nema potrebe opet. verujem da je ok auto, ali ga za tu cenu pored novog civica sa mozda stavkom-dve u opremi manje ne bih ni pogledao.
sto se tice motora, opet masite poentu i ti i taj zmaj, 1.6 atmo niti moze niti treba da ore drumove, ali ako je ova potrosnja tacna, to je mnogo bitnija pozitivna stvar nego to da li ce potegnuti sa 30 u 3. ili ces saltati u 2. ...
8,7l "po gradskim spicevima" je stvarno impresivno, jer toliko ne trose ni mnogi manji i laksi automobili sa slabijim motorima...
a to da ce lepo da vuce preko 5000rpm, pa to tako i treba, ne razumem sta je tu cudno.

edit - evo ti auto sa slicnom konjazom i motorom, i odnosom ks/kg, slicne i performanse -
http://www.zeperfs.com/en/duel3757-2903.htm
osim elasticnosti, tu je ovaj drugi tri koplja ispred...doduse ovde je stari auris, ali ne verujem da su bas izmislili toplu vodu sa ovim novim...mozda je nesto bolji, ali veoma malo, kako i sam covek kaze...
Poslednja izmena od dragan u 23 Maj 2013, 09:02, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Paja » 23 Maj 2013, 09:02

I dalje je gadan, ma kako orao asfalt pri ubrzanju ili ga gužvao pri kočenju.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od dragan » 23 Maj 2013, 09:04

:kezo:

ko zna, mozda je negde na istoku totalni hit...

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic SPORT

Post od Paja » 23 Maj 2013, 09:31

Može biti u Tunguziji :kezo:

Odgovori