Fiat 500 1.2
Fiat 500 1.2
Zadnjih desetak dana sam se druzio sa pomenutim autom, ili kako smo ga zvali, Cofi-jem Pa reko da iznesem koji utisak.
Auto je bio potpuno nov, bukvalno 10km na satu kad sam ga preuzeo. Sa autom sam ukupno presao oko 1600km ako se ne varam.
Odmah na prvi pogled, auto ima stila, ima smeka i odskace od standardnih automobila kakvi se danas proizvode.
Iako mi se ranije sa slika njegov enterijer nije svidjao, sada ga smatram veoma interesantnim i originalnim, sjajnim za namenu kakvoj ovaj auto treba da sluzi.
Sve je vrlo prosto, vrlo pregledno i funkcionalno. Zamerio bih mu sto se prozori otvaraju na centralnoj konzoli i sto nema nikakav oslonac za ruku u sredini, to mi je najvise smetalo.
Auto sam vozio po svim mogucim terenima, pocev od autoputa, preko najveceg moguceg dzumbusa od gradske voznje (Palermo, sve ludak do ludaka, prava dzungla, vidi se da su blizu Afrike ), planinskih puteva (pentranje na 1800m Etne) do tucanika (kada se navigacija pogubila...).
Jasno je da ovom auto autoput nije primarna namena, ali se sasvim lepo snalazi i tamo. Jasno nije za velike brzine, ja sam ga vozio do 140, moze on lagano i vise, ali se ne osecam prijatno. Najveci problem je sto skace ko magarac na neravnine na putu, te ga uzduzne neravnine mogu bas dobro izbaciti iz ravoteze sto na preko 120km/h sa njim nije preterano prijatno... Hteo sam da proverim da gume nisu preduvane, ali nisam to uradio do kraja.
U principu sa ovim autom ste bezbedni na autoputu od prekoracenja brzine, zato mi prosto cudno delovalo kad vidim upozorenja radar, merenje brzine i sl, prosto pomislim pa ko je lud da ide preko 130/140 jer mi je delovalo bas brzo
Menjac jako lepo radi, uskace u brzine, mislim da ni jednom nisam zapeo. Kocnice osecajne, sve kako treba. Generalno ceo auto radi bas kako treba.
Po krivinama ga je zabavno voziti, vrlo ih dobro podnosi dok ne preterate, a posto uliva osecaj odlicnog lezanja desilo mi se par puta da po serpentinama preteram, te pocne da ide preko nosa. Sa volanom sam se odmah na pocetku malo posvadjao, pretpostavljam da je elektricni servo sa kojim se ja ivek svadjam, bio to Audi, BMW ili Fiat, ali posle nekog perioda navikavanja nije mi smetao. Osetno je da se pri vecim brzinama znatno ukruti, a City mod nisam ni palio jer je i bez njega u mirovanju smesno lako okretati volan.
Motorcic ima sasvim pristojan zvuk, sto je najsmesnije, podseca me na zvuk 1.1 motora iz Zastavinih vozila (bolji je, ali podseca).
Svo vreme nisam resetovao potrosnju, i na kraju je bila 6.5l na 100km, rekao bih da toliko uvek trosi, na autoputu, po gradu, planini... Sta znam, mislio sam da ce malo manje trositi ali ok je i ovako. Mozda je problem sto mu je rezervoar smesno mali, cini mi se 35l (usuo sam 30l kad je svetlelo za rezervu), tako da sam generalno vrlo cesto morao na pumpu...
Jednom se putni racunar zabagovao i prestao da mi pokazuje koliko mogu km da predjem sa preostalim gorivom, tada me je to bas jako zanimalo (noc, nema pumpe...), ni paljenje gasenje nije pomagalo, tek dosipanje goriva, bio je zakucao na 52km i tako drzao stalno... Generalno ta procena autonomije mu se malo gubila.
Ja sam iznenadjujuce dobro stao u njega, OK, smesno sam izgledao, ali kada povcem sediste skroz nazad nisam udarao u krov, najvise mi je smetala smanjenja vidljivost, naravno iza ne moze ama bas niko da sedne, no to je ok.
Inace, mislim da sam ga prvih 5x slucajno ugasio pustajnem kvacila Parkiram ga, povucem rucnu, i samo dignem nogu... Posle automatika treba malo vremena za privikavanje, pogotovo za kretanje pod rucnom, cega mi tih dana nije manjkalo
Sve u svemu, autic nam se bas svideo, odlican gradski autic sa stilom
Parkiranje mi je bilo posebno interesantno, posle mog Space Shuttle-a za koji kad hocu da ga parkiram radim pripreme ko piloti pred sletajne, ovde samo nadjem malo prazno mesto i vec sam parkiran
Auto je bio potpuno nov, bukvalno 10km na satu kad sam ga preuzeo. Sa autom sam ukupno presao oko 1600km ako se ne varam.
Odmah na prvi pogled, auto ima stila, ima smeka i odskace od standardnih automobila kakvi se danas proizvode.
Iako mi se ranije sa slika njegov enterijer nije svidjao, sada ga smatram veoma interesantnim i originalnim, sjajnim za namenu kakvoj ovaj auto treba da sluzi.
Sve je vrlo prosto, vrlo pregledno i funkcionalno. Zamerio bih mu sto se prozori otvaraju na centralnoj konzoli i sto nema nikakav oslonac za ruku u sredini, to mi je najvise smetalo.
Auto sam vozio po svim mogucim terenima, pocev od autoputa, preko najveceg moguceg dzumbusa od gradske voznje (Palermo, sve ludak do ludaka, prava dzungla, vidi se da su blizu Afrike ), planinskih puteva (pentranje na 1800m Etne) do tucanika (kada se navigacija pogubila...).
Jasno je da ovom auto autoput nije primarna namena, ali se sasvim lepo snalazi i tamo. Jasno nije za velike brzine, ja sam ga vozio do 140, moze on lagano i vise, ali se ne osecam prijatno. Najveci problem je sto skace ko magarac na neravnine na putu, te ga uzduzne neravnine mogu bas dobro izbaciti iz ravoteze sto na preko 120km/h sa njim nije preterano prijatno... Hteo sam da proverim da gume nisu preduvane, ali nisam to uradio do kraja.
U principu sa ovim autom ste bezbedni na autoputu od prekoracenja brzine, zato mi prosto cudno delovalo kad vidim upozorenja radar, merenje brzine i sl, prosto pomislim pa ko je lud da ide preko 130/140 jer mi je delovalo bas brzo
Menjac jako lepo radi, uskace u brzine, mislim da ni jednom nisam zapeo. Kocnice osecajne, sve kako treba. Generalno ceo auto radi bas kako treba.
Po krivinama ga je zabavno voziti, vrlo ih dobro podnosi dok ne preterate, a posto uliva osecaj odlicnog lezanja desilo mi se par puta da po serpentinama preteram, te pocne da ide preko nosa. Sa volanom sam se odmah na pocetku malo posvadjao, pretpostavljam da je elektricni servo sa kojim se ja ivek svadjam, bio to Audi, BMW ili Fiat, ali posle nekog perioda navikavanja nije mi smetao. Osetno je da se pri vecim brzinama znatno ukruti, a City mod nisam ni palio jer je i bez njega u mirovanju smesno lako okretati volan.
Motorcic ima sasvim pristojan zvuk, sto je najsmesnije, podseca me na zvuk 1.1 motora iz Zastavinih vozila (bolji je, ali podseca).
Svo vreme nisam resetovao potrosnju, i na kraju je bila 6.5l na 100km, rekao bih da toliko uvek trosi, na autoputu, po gradu, planini... Sta znam, mislio sam da ce malo manje trositi ali ok je i ovako. Mozda je problem sto mu je rezervoar smesno mali, cini mi se 35l (usuo sam 30l kad je svetlelo za rezervu), tako da sam generalno vrlo cesto morao na pumpu...
Jednom se putni racunar zabagovao i prestao da mi pokazuje koliko mogu km da predjem sa preostalim gorivom, tada me je to bas jako zanimalo (noc, nema pumpe...), ni paljenje gasenje nije pomagalo, tek dosipanje goriva, bio je zakucao na 52km i tako drzao stalno... Generalno ta procena autonomije mu se malo gubila.
Ja sam iznenadjujuce dobro stao u njega, OK, smesno sam izgledao, ali kada povcem sediste skroz nazad nisam udarao u krov, najvise mi je smetala smanjenja vidljivost, naravno iza ne moze ama bas niko da sedne, no to je ok.
Inace, mislim da sam ga prvih 5x slucajno ugasio pustajnem kvacila Parkiram ga, povucem rucnu, i samo dignem nogu... Posle automatika treba malo vremena za privikavanje, pogotovo za kretanje pod rucnom, cega mi tih dana nije manjkalo
Sve u svemu, autic nam se bas svideo, odlican gradski autic sa stilom
Parkiranje mi je bilo posebno interesantno, posle mog Space Shuttle-a za koji kad hocu da ga parkiram radim pripreme ko piloti pred sletajne, ovde samo nadjem malo prazno mesto i vec sam parkiran
Poslednja izmena od Laki021 u 29 Jul 2013, 17:53, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Fiat 500 1.2
Ima devojka od mog brata takvog ( zovu ga fikret ) i koliko znam imaju slične utiske kao ti. Super gradska zujalica
Re: Fiat 500 1.2
Vidis, toliko je sladak da prosto ne mozes da mu ne das nadimak
Stali jednom pored VW Lupo-a, bas smo se smejali poredjenju Italijanskog i Nemackog stila
Stali jednom pored VW Lupo-a, bas smo se smejali poredjenju Italijanskog i Nemackog stila
Re: Fiat 500 1.2
Nemački stil..od kad oni imaju stila? .
Da zna fiat da napravi mali avto zna, a da ne zna nešto u večem razredu da napravi ne zna...nažalost
Da zna fiat da napravi mali avto zna, a da ne zna nešto u večem razredu da napravi ne zna...nažalost
Re: Fiat 500 1.2
Povodom borda - kod Fiata ne pokazuje koliko još ima goriva ako je ostalo za manje od 50km.
Re: AW: Fiat 500 1.2
Ovaj auto mi se bas svidja i jedan je od retkih kog vreme ne gazi tako lako.
Njega nisam vozio ali ako je kao i ostali mali Fiati, nisam siguran da bi se slagao sa njim. Najvise me nervira taj premekani volan kod njih jer ne pruza nikakav osecaj a i nozne komande su premekane. Jedne godine u GR sam Pandu posle dva dana zamenio za Yaris-a jer smo se totalno posvadjali
Gesendet von meinem GT-I9505
Njega nisam vozio ali ako je kao i ostali mali Fiati, nisam siguran da bi se slagao sa njim. Najvise me nervira taj premekani volan kod njih jer ne pruza nikakav osecaj a i nozne komande su premekane. Jedne godine u GR sam Pandu posle dva dana zamenio za Yaris-a jer smo se totalno posvadjali
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Fiat 500 1.2
Nije volan premekan ni najmanje, jako je cvrst pri vecim brzinama.
Meni samo smeta taj elektro servo, isto kao sto mi je i na tvom autu zasmetalo. Osecam da je otpor vestacki... Zato sam srecan sto je moj auto jedan od zadnjih BMW-a sa obicnim servom.
Meni samo smeta taj elektro servo, isto kao sto mi je i na tvom autu zasmetalo. Osecam da je otpor vestacki... Zato sam srecan sto je moj auto jedan od zadnjih BMW-a sa obicnim servom.
E ebi ga, kad je najbitnije on ne radipaja je napisao:Povodom borda - kod Fiata ne pokazuje koliko još ima goriva ako je ostalo za manje od 50km.
Re: Fiat 500 1.2
Logika zbog koje bih se obtatio fabrici sa mailom: "Why!?"
Re: Fiat 500 1.2
I dobio odgovor: Che cosa "Why?" ?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Fiat 500 1.2
Cofi je vrh, a pogotovo ovaj
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Fiat 500 1.2
Lako:
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500 1.2
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Fiat 500 1.2
Lako uz sinalcomethane.master je napisao:Laki, kako si ti uopšte stao u taj auto? Koliko vidim nema šiber.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V