BMW 116i F20
BMW 116i F20
Jutros pre posla ostavim auto u servisu i uzmem kao zamenski auto 116i F20.
Prvi utisak kada sam seo u njega je bio cudan jer je enterijer slicno dizajniran kao moj a sam auto mnogo manji unutra. Raspored tastera i komandi potpuno isti kao kod mene, tako da nije bilo potrebno nikakvo privikavanje.
Popodne sam ga malo vise provozao pa cu ovde ukratko da napisem utiske.
Kvalitet izrade je dobar ali se vidi da je klasa ispod 3ojke. Razlika izmedju 3ojke i 5ice nije tolika kao izmedju 3ojke i keca. Mozda je moj utisak subjektivan jer primerak koji sam vozio nije imao neku posebnu opremu...klasicna platnena sedista i tapacirunzi bas izgledaju jeftino. Vrata su mnogo laksa nego na seriji 3 pa je zvuk pri zatvaranju previse "metalan". Sam enterijer je izradjen veoma kvalitetno za tu klasu...dizajn je kao sto rekoh, slican onom u F30 i meni se svidja. Dizajn eksterijera mi se s druge strane nikako ne dopada...
Motor me je prijatno iznenadio, verovatno zato sto u startu nisam ni imao neka ocekivanja od njega. Vozi se lepo i za neke normalne uslove u saobracaju je i vise nego dovoljan. Sa njim definitivno necete imati osecaj nedostatka snage a i zvuk motora je takodje interesantan. To je inace 1.6 motor razvijen u saradnji sa PSA ali je BMW svoj prilagodio svojim modelima. Ima 136ks i po fabrickim specifikacijama, do 100 stize za 8.5s a max brzina mu je 210, sto je slozicete se, sasvim dovoljno za vecinu vozaca. Na leru je skoro necujan ali pri ubrzanju preko 4000rpm pocinje mnogo da rezi sto mi se iskreno nije svidelo i ako je prvih par puta bilo interesantno kad ga "kickujem" pa kad sa 2000rpm skoci na 5000 i pocne da urla. Moze biti da sam navikao na dizel koji ubrzava bez puno galame, mozda sam penzos, mozda je nesto trece...
Menjac je 8-briznski automatik koji je sasvim lepo uparen sa motorom. Brzine menja bas kako treba, glatko i necujno.
U D modu standardno salta cesto i trazi optimalne obrtaje za minimalnu potrosnju dok ga u DS ne spusta ispod 2500rpm a pri dodavanju gasa obavezno ide u crveno polje.
Potrosnja po BC-u posle 80ak km autoputa i gazenja po regionalnim putevima je 8l.
Primerak koji sam vozio od opreme, kao sto rekoh, nema nesto posebno ali ima xenone, profi navigaciju (izgleda da u CH nema novijih modela bez toga), automatik, parking senzore nazad i za razliku od mog ima i DAB tuner koji je u praksi sranje...kad je signal dobar (u centru) zvuk je odlican ali se na autoputu cesto gubi pa dolazi do prekida (digitalni radio ili radi super ili ne radi nikako).
Od zamerki bih naveo jednu subjektivnu...auto je ruzan i objektivnu, veoma je skucen. Vecina vas me poznaje i znate da nisam visok. E ja kad podesim vozacko sediste, iza mene neko moje visine vec ne moze da sedi komforno jer su kolena bukvalno zalepljena za vozacevo sediste
Sve u svemu ok auto ali nisam siguran da bih to izabrao u C segmentu...zapravo nisam siguran da bih se vise i vracao na C segment.
Prvi utisak kada sam seo u njega je bio cudan jer je enterijer slicno dizajniran kao moj a sam auto mnogo manji unutra. Raspored tastera i komandi potpuno isti kao kod mene, tako da nije bilo potrebno nikakvo privikavanje.
Popodne sam ga malo vise provozao pa cu ovde ukratko da napisem utiske.
Kvalitet izrade je dobar ali se vidi da je klasa ispod 3ojke. Razlika izmedju 3ojke i 5ice nije tolika kao izmedju 3ojke i keca. Mozda je moj utisak subjektivan jer primerak koji sam vozio nije imao neku posebnu opremu...klasicna platnena sedista i tapacirunzi bas izgledaju jeftino. Vrata su mnogo laksa nego na seriji 3 pa je zvuk pri zatvaranju previse "metalan". Sam enterijer je izradjen veoma kvalitetno za tu klasu...dizajn je kao sto rekoh, slican onom u F30 i meni se svidja. Dizajn eksterijera mi se s druge strane nikako ne dopada...
Motor me je prijatno iznenadio, verovatno zato sto u startu nisam ni imao neka ocekivanja od njega. Vozi se lepo i za neke normalne uslove u saobracaju je i vise nego dovoljan. Sa njim definitivno necete imati osecaj nedostatka snage a i zvuk motora je takodje interesantan. To je inace 1.6 motor razvijen u saradnji sa PSA ali je BMW svoj prilagodio svojim modelima. Ima 136ks i po fabrickim specifikacijama, do 100 stize za 8.5s a max brzina mu je 210, sto je slozicete se, sasvim dovoljno za vecinu vozaca. Na leru je skoro necujan ali pri ubrzanju preko 4000rpm pocinje mnogo da rezi sto mi se iskreno nije svidelo i ako je prvih par puta bilo interesantno kad ga "kickujem" pa kad sa 2000rpm skoci na 5000 i pocne da urla. Moze biti da sam navikao na dizel koji ubrzava bez puno galame, mozda sam penzos, mozda je nesto trece...
Menjac je 8-briznski automatik koji je sasvim lepo uparen sa motorom. Brzine menja bas kako treba, glatko i necujno.
U D modu standardno salta cesto i trazi optimalne obrtaje za minimalnu potrosnju dok ga u DS ne spusta ispod 2500rpm a pri dodavanju gasa obavezno ide u crveno polje.
Potrosnja po BC-u posle 80ak km autoputa i gazenja po regionalnim putevima je 8l.
Primerak koji sam vozio od opreme, kao sto rekoh, nema nesto posebno ali ima xenone, profi navigaciju (izgleda da u CH nema novijih modela bez toga), automatik, parking senzore nazad i za razliku od mog ima i DAB tuner koji je u praksi sranje...kad je signal dobar (u centru) zvuk je odlican ali se na autoputu cesto gubi pa dolazi do prekida (digitalni radio ili radi super ili ne radi nikako).
Od zamerki bih naveo jednu subjektivnu...auto je ruzan i objektivnu, veoma je skucen. Vecina vas me poznaje i znate da nisam visok. E ja kad podesim vozacko sediste, iza mene neko moje visine vec ne moze da sedi komforno jer su kolena bukvalno zalepljena za vozacevo sediste
Sve u svemu ok auto ali nisam siguran da bih to izabrao u C segmentu...zapravo nisam siguran da bih se vise i vracao na C segment.
Poslednja izmena od Floyd u 20 Avg 2013, 00:08, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW 116i F20
Znaci osecao si se kao Guliver u F20 Isti utisak sam i ja imao.Mada svi novi premium hecbekovi su mi skuceni sa ponudom prostora.
Re: BMW 116i F20
Tvoj Golf je definitivno komforniji unutra...jedino je prtljaznik (cini mi se) veci u F20.
Re: BMW 116i F20
Mada neki 125i , oprostio bi mu nedostatak prostora za ljude
U Golfu smo se vozili Uros,Trojke,Heroj i ja.I mislim da smo imali ok mesta.
Recimo Djulijeta isto zbog oblika zadnjih vrata ima malo prostora pozadi za glavu.Ne znam kakva je situacija u A klasse i A3 ?
U Golfu smo se vozili Uros,Trojke,Heroj i ja.I mislim da smo imali ok mesta.
Recimo Djulijeta isto zbog oblika zadnjih vrata ima malo prostora pozadi za glavu.Ne znam kakva je situacija u A klasse i A3 ?
Re: BMW 116i F20
Koliko se secam sa sajma, u A klasi je ista prica a mislim da je A3 tu nesto bolji.
Inace, mogu da zamislim kako ide 125i ili M135i kad je i ovaj ok.
A Giulietta je pojam lepote za njega
Inace, mogu da zamislim kako ide 125i ili M135i kad je i ovaj ok.
A Giulietta je pojam lepote za njega
Poslednja izmena od Floyd u 20 Avg 2013, 00:17, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW 116i F20
F20 valja napucati opremom,ali onda i cena raste.Posto sam ja geek ja bi obavezno uzeo onu Business navigaciju.A i lepse izgleda enterijer sa istom.
Re: BMW 116i F20
Business je osnovna, Professional je bolja.
Re: BMW 116i F20
Znam, zato ti i kazem
Re: AW: BMW 116i F20
Zaboravio sam da napisem da se auto mnogo dobro vozi a upravljivost mu je bolja nego kod Alfe 147 koja vazi za jednu od boljih u klasi po tom pitanju.
Dakle, sto se osecaja u voznji tice, pravi Bimmer
Gesendet von meinem GT-I9505
Dakle, sto se osecaja u voznji tice, pravi Bimmer
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: BMW 116i F20
Ako mogu da se umešam, meni je osećaj na volanu kod keca malo podbacio, a tad nisam vozio Alfu. Sa 116i sam prešao celu Nemačku od severa do juga negde na leto 2010. Malac je bio vrlo dobro opremljen, sa sve šiberom, xendžama, ma ko lutka. Leži ko pegla - činjenica, kočnice bruka, položaj vozača mi je baš godio. Ovaj moj je bio sa manuelnim menjačem. Uglavnom sam peglao gas do poda kad god je moglo, oko 200 na sat uglavnom, a u okolini Minhena sam se vozikao regionalnim putevima što se spustilo prosek na nešto preko 8l/100km. U principu fali snage za autoban, kako bi čovek mogao bezbedno da se prebaci u levu traku bez predugog gledanja u retrovizor.
Inače, bimeri su jedina kola koja sam uzimao kao rent-a-car gde sam na keca znao sve kako se koristi od gedžeta. Navigacija je intuitivna, fenomenalno odrađena. Takođe je potpuno integrisana u realnu situaciju u saobraćaju, pa u realnom vremenu koriguje i optimizuje putanje, da se ne zaglavi u gužvi. Ostali nemački proizvođači bi mogli da se ugledaju na njih.
Sve u svemu, ne bih imao ništa protiv da ga vozim. Mnogo dobrih strana ima ovaj autić.
Inače, bimeri su jedina kola koja sam uzimao kao rent-a-car gde sam na keca znao sve kako se koristi od gedžeta. Navigacija je intuitivna, fenomenalno odrađena. Takođe je potpuno integrisana u realnu situaciju u saobraćaju, pa u realnom vremenu koriguje i optimizuje putanje, da se ne zaglavi u gužvi. Ostali nemački proizvođači bi mogli da se ugledaju na njih.
Sve u svemu, ne bih imao ništa protiv da ga vozim. Mnogo dobrih strana ima ovaj autić.
Delim mišljenje. Ne garantujem za vjeki vjekov, ali trenutno sasvim delim mišljenje. Doduše ti si otišao i daje od D, ja ću se zadržati tu još neko vreme najverovatnije.Sve u svemu ok auto ali nisam siguran da bih to izabrao u C segmentu...zapravo nisam siguran da bih se vise i vracao na C segment.
Re: BMW 116i F20
Za autobahn je i 200ks malo
Inace i ja sam u D segmentu i takodje ne planiram prelazak na nesto vece u skorije vreme.
Inace i ja sam u D segmentu i takodje ne planiram prelazak na nesto vece u skorije vreme.
Re: BMW 116i F20
Da, ali zato 560ks je sasvim dovoljno, prava mera!
Re: AW: BMW 116i F20
Dok ne probam taj M5, verovacu ti na rec
Gesendet von meinem GT-I9505
Gesendet von meinem GT-I9505
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: BMW 116i F20
Floyd,
slažem se sa tvojim opisom 1-ce i dodao bih da sam pri prvom izlasku iz kola uspeo da lupim glavom u okvir vrata, prosto nisam dobro procenio koliko je to ipak "tesan" i nizak automobil (a ja uopšte nisam visok: 167cm.).
Jedino mogu da dodam da "slab" motor za autoput - zavisi od toga gde je taj autoput tj. u kojoj je zemlji (naravno tu mislim na ograničenje max. brzine na istom). Mislim da je za naš autoput (ali i za većinu ostalih u drugim zemaljama) ovaj BMW sasvim adekvatno vozilo jer je dovoljno tih za krstareću brzinu od jedno 150 km/h ... e sad, ako ćemo da jurcamo i sve redom prestižemo, onda definitivno ni tvoj BMW nije za takve stvari.
Sve u svemu, osim pomenutog ograničenja prostora na zadnjoj klupi, glavna zamerka je tvrdo vešanje za naše "krpljene" puteve.
slažem se sa tvojim opisom 1-ce i dodao bih da sam pri prvom izlasku iz kola uspeo da lupim glavom u okvir vrata, prosto nisam dobro procenio koliko je to ipak "tesan" i nizak automobil (a ja uopšte nisam visok: 167cm.).
Jedino mogu da dodam da "slab" motor za autoput - zavisi od toga gde je taj autoput tj. u kojoj je zemlji (naravno tu mislim na ograničenje max. brzine na istom). Mislim da je za naš autoput (ali i za većinu ostalih u drugim zemaljama) ovaj BMW sasvim adekvatno vozilo jer je dovoljno tih za krstareću brzinu od jedno 150 km/h ... e sad, ako ćemo da jurcamo i sve redom prestižemo, onda definitivno ni tvoj BMW nije za takve stvari.
Sve u svemu, osim pomenutog ograničenja prostora na zadnjoj klupi, glavna zamerka je tvrdo vešanje za naše "krpljene" puteve.