Mislio sam na koncepcijsku, inženjerijsku razliku. S tim što nažalost Honda mora da prilagođava svoju koncepciju (ili da je menja) zbog trendova koji joj ne idu na ruku.Ji 4Tze je napisao:Na koje serije tačno misliš?starac vujadin je napisao:Inače su Hondini motori podložni za turbo konverzije do mojega...kao kad bih Usain Bolta hteo da prekomandujem na bacača kladiva.
Honda Accord 2.4 TypeS
- starac vujadin
- Postovi: 11389
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
A šta konkretno misliš? Zato te i pitam na koju seriju motora si mislio jer su turbo konverzije prilično popularne kod npr. amera još od B serije. US i Asia tržišta su povelika i ima isto takav izbor turbo kitova. R serija iz Civica pogotovo http://www.full-race.com/articles/civic ... t-faq.html
B18, K20, K24, R18...
B18, K20, K24, R18...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11389
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Turbo kitovi su nesporno popularni, ali to ne znači da je to dobar način tuninga za Hondu. To je (uglavnom) jeftini tuning amaterizam autmobolsikog undergrounda.
Ako je koncepcija Hondinih motora da se visoko vrte i da imaju mali obrtni moment, koja je potekla od motocikala, te da su svi sklopovi podređeni takvoj koncepciji počev od bloka motora (Hondini blokovi su od materijala koj nisu pogodni za turbo, sa tankim zidovima, pa ozbiljni turbo tuneri menjaju čitav blok kad već stavljaju turbo), preko materijala u motoru, hoda i prečnika clindara itd....pa onda do menjača i sve do veličine točkova, onda je turbo upravo suprotno od onog što Hondi treba u tuningu. Honda do cilja stiže na drugi način i turbo konverzija je znak da taj neko uopšte ne poznaje i ne poštuje Hondinu inženjerijsku filozofiju.
Ako je koncepcija Hondinih motora da se visoko vrte i da imaju mali obrtni moment, koja je potekla od motocikala, te da su svi sklopovi podređeni takvoj koncepciji počev od bloka motora (Hondini blokovi su od materijala koj nisu pogodni za turbo, sa tankim zidovima, pa ozbiljni turbo tuneri menjaju čitav blok kad već stavljaju turbo), preko materijala u motoru, hoda i prečnika clindara itd....pa onda do menjača i sve do veličine točkova, onda je turbo upravo suprotno od onog što Hondi treba u tuningu. Honda do cilja stiže na drugi način i turbo konverzija je znak da taj neko uopšte ne poznaje i ne poštuje Hondinu inženjerijsku filozofiju.
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Jasno, samo kažem za ove što vole da ga merkaju na pravcu ima pregršt opcija pa čak i za Hondu. Ipak je u US Honda domaći ćunerski brend.
Boringly average, but also perfect for school run mums
-
- Postovi: 2
- Pridružio se: 07 Avg 2014, 23:44
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Ovo izgleda penzionerska ekipa ko na canonballu
Ajde prijavljujte se sa tim 123-jkama za Navak, da bacimo neke pare, ne treba mi turbo mod za to
@starac vujadin, ne znam kakve veze filozofija Honde ima sa turbom, proguglaj malo o starom JGTC NSXu, imao je turbo motor i naravno kidao godinama, pa otprilike svi automobili su bili suprotnost od onoga sto su fabricki, Ja cu imati 350 opustenih ks, bez ikakvih penala na motor, ne razumem kako je to losa stvar I naravno da sam se konsultovao sa najboljim majstorom u ovoj zemlji za to, ne onima sto prave turbo kadete i slicne ciganske automobile na dragu
A inace, TypeS kida vec od 1500rpm, tork mu je nisko a snaga visoko, turbo ce da mu legne ko budali samar, u usa ima gomila turbo Acura TSX koje kidaju Mitsu EVOe i M3jke. Naravno, kod nas nista od toga nema, jer smo ciganija, ili se vozi Golf Dizel ili neki V6...
Ajde prijavljujte se sa tim 123-jkama za Navak, da bacimo neke pare, ne treba mi turbo mod za to
@starac vujadin, ne znam kakve veze filozofija Honde ima sa turbom, proguglaj malo o starom JGTC NSXu, imao je turbo motor i naravno kidao godinama, pa otprilike svi automobili su bili suprotnost od onoga sto su fabricki, Ja cu imati 350 opustenih ks, bez ikakvih penala na motor, ne razumem kako je to losa stvar I naravno da sam se konsultovao sa najboljim majstorom u ovoj zemlji za to, ne onima sto prave turbo kadete i slicne ciganske automobile na dragu
A inace, TypeS kida vec od 1500rpm, tork mu je nisko a snaga visoko, turbo ce da mu legne ko budali samar, u usa ima gomila turbo Acura TSX koje kidaju Mitsu EVOe i M3jke. Naravno, kod nas nista od toga nema, jer smo ciganija, ili se vozi Golf Dizel ili neki V6...
- Day Walker
- Postovi: 23288
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Sve je to lepo, a ja se sad pitam kako to neki najbolji majstor što radi Kadeta ume, a Honda n'ume da napravi?
Tapatalk
Tapatalk
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Guru ti li si?
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Honda Accord 2.4 TypeS
Znas kako ide ona stara, prvo skoci pa reci hophondadriver je napisao:turbo ce da mu legne ko budali samar, u usa ima gomila turbo Acura TSX koje kidaju Mitsu EVOe i M3jke. ...