BMW X5 30d (F15)
Poslato: 16 Nov 2013, 23:43
Pre 10ak dana sam dobio pozivnicu za zvanicnu premijeru nove X5-ice...pozivnice inace dobijam od dilera za promociju svakog novog modela ali ne idem na svaku.
Posto me, kao sto je vec poznato, SUV-ovi generalno ne zanimaju puno, nisam ni planirao da idem ali kako jutros nisam imao pametnija posla, odem da vidim novi model jednog od najpopularnijih SUV-ova (SAV, kako god) danasnjice.
Prezentacija je organizovana veoma lepo a pored novog X5 prezentirali su i xDrive pogon tako da je bilo dosta modela sa tim sistemom za probu.
Samo dva X5 su bili dostupni za voznju a interesovanje za taj model ogromno. Nisam hteo da se "guram" jer opet kazem, to je tip auta koji me ne zanima preterano ali igrom slucaja u razgovoru sa mojim prodavcem (sa kojim sam dobar) o sasvim drugom modelu (koji se jos ne proizvodi), ponudi mi da probam X5 i na moje izjavu da nemam vremena da cekam, kaze "ako hoces, odmah dobijas kljuc" i tu ja prihvatim
X5 me je kao pojava odusevio kad sam ga video uzivo jutros...dok sam ga gledao na slikama i na YT, bio sam, mogu slobodno da kazem, ravnodusan. Uzivo izgleda mnoooogo bolje, agresivnije i definitivno lepse od prethodnika. Enterijer je jako zanimljivo uradjen i mnogo manje monoton nego kod starog modela. Kao test primerci, bili su dostupni M50d i 30d a ja sam dobio ovaj drugi jer je prvi vec bio uzet iako sam hteo bas njega
Kao sto se vidi iz naslova, motor je najpopularniji BMW-ov dizel u visem segmentu. U pitanju je 3.0 redni sestak dizel, 258ks, 560 Nm, koji je i najslabiji motor za X5-icu na CH trzistu. Po mom misljenju, ovaj motor je sasvim zadovoljavajuci za ovaj tip auta...koji ja licno nikako ne mogu da uparim sa sportskom voznjom, niti me dok sam za volanom takvog auta, gruba voznja privlaci. Do 100-tke po fabrickim specifikacijama stize za 6.9s sto je i vise nego dovoljno za jedan SUV. Primerak koji sam vozio od opreme ima bukvalno svasta ali ne bih da nabrajam pojedinacno nego cu se kroz tekst osvrnuti na neke stvari.
Voznju sam zapoceo izlaskom na autoput koji je u blizini. Auto se sasvim lepo ponasa na autoputu. Udoban je, pregledan i veoma startan cak i sa ovim baznim motorom. Izolacija je mnogo bolja nego na seriji 3 i 5 (pre svega mislim na 3-ojku), pa se motor bukvalno ne cuje u kabini vec po ponasanju osetis da je dizel. Posle voznje na autoputu gde sam testirao naglo ubrzanje (pri ukljucenju) i promene pravca na velikim brzinama, gde se pokazao odlicno, odlazim na regionalni brdoviti i krivudav put. I na takvim putevima ova grdosija tj. djip se vozi bukvalno kao auto. Povlaci silovito, lepo prolazi kroz krivine i super koci. Nisam imao prilike da ga provozam van asfalta iako vidim da ima neka silna podesavanja za offroad voznju ali na putu od mene dobija visoku ocenu.
Ono sto me je sve vreme nerviralo je hebeni HUD koji je kod ovih novih modela odlicno uradjen, u boji i super se vidi ali meni odvraca paznju i smeta mi a nisam znao kako da ga iskljucim...da budem iskren, nisam se ni trudio da pronadjem.
HI-FI Professional sistem me je oborio s nogu. Ja imam HI-FI (koji je 2. nivo) ali ovaj je za par klasa bolji. Nisam audiofil da detaljnije objasnim razlike ali samo cu reci da je razlika uocljiva, cak i nama amaterima Zavaljeni u komfort fotelju, uz odlicnu zvucnu izloaciju i veoma dobar zvucni sistem, voznja i putovanje je pravo uzivanje
Treci red sedista (vidite na slici) koji se sklapa je takodje dodatna oprema. Moze da bude korisno kao privremeno resenje ali tesko da ce tu stati neko osim dece mladjeg uzrasta.
Kabina je veoma prostrana (mozda se Laki nece sloziti samnom ) i komforno se sedi kako napred tako i na zadnjoj klupi. Prtljaznik je ogroman, ne znam tacnu zapreminu a mrzi me da trazim ali sigurno staju televizori i jos po nesto
Prosecna potrosnja koja je bila trenutno registrovana na autu (nisam resetovao) je 11.5 l.
To je to sto mi sad ovako ukratko pada napamet...ako se neceg setim, dopisacu.
Da li cu preci u dzipadzije?
Iako priznajem da se voznja u ovom autu veoma svidja, kad pomislim da za istu lovu (cca 100k chf) mogu da vozim Masera, sumnjam da bih se opredelio za ovaj auto.
Da mi treba tako prostran auto, odabrao bih ga sigurno pre bilo kog kuravana...posebno ako se ima u vidu da je identicno opremljen
BMW 530d xDrive Touring, zanemarljivo jeftiniji.
p.s. Oprostite na mali broj slika i losiji kvalitet jer su bas brzinski odradjene...na 4°C mi je bilo prijatnije da sedim u zagrejanom komfort sedistu i da se vozikam nego da pravim photo session
Posto me, kao sto je vec poznato, SUV-ovi generalno ne zanimaju puno, nisam ni planirao da idem ali kako jutros nisam imao pametnija posla, odem da vidim novi model jednog od najpopularnijih SUV-ova (SAV, kako god) danasnjice.
Prezentacija je organizovana veoma lepo a pored novog X5 prezentirali su i xDrive pogon tako da je bilo dosta modela sa tim sistemom za probu.
Samo dva X5 su bili dostupni za voznju a interesovanje za taj model ogromno. Nisam hteo da se "guram" jer opet kazem, to je tip auta koji me ne zanima preterano ali igrom slucaja u razgovoru sa mojim prodavcem (sa kojim sam dobar) o sasvim drugom modelu (koji se jos ne proizvodi), ponudi mi da probam X5 i na moje izjavu da nemam vremena da cekam, kaze "ako hoces, odmah dobijas kljuc" i tu ja prihvatim
X5 me je kao pojava odusevio kad sam ga video uzivo jutros...dok sam ga gledao na slikama i na YT, bio sam, mogu slobodno da kazem, ravnodusan. Uzivo izgleda mnoooogo bolje, agresivnije i definitivno lepse od prethodnika. Enterijer je jako zanimljivo uradjen i mnogo manje monoton nego kod starog modela. Kao test primerci, bili su dostupni M50d i 30d a ja sam dobio ovaj drugi jer je prvi vec bio uzet iako sam hteo bas njega
Kao sto se vidi iz naslova, motor je najpopularniji BMW-ov dizel u visem segmentu. U pitanju je 3.0 redni sestak dizel, 258ks, 560 Nm, koji je i najslabiji motor za X5-icu na CH trzistu. Po mom misljenju, ovaj motor je sasvim zadovoljavajuci za ovaj tip auta...koji ja licno nikako ne mogu da uparim sa sportskom voznjom, niti me dok sam za volanom takvog auta, gruba voznja privlaci. Do 100-tke po fabrickim specifikacijama stize za 6.9s sto je i vise nego dovoljno za jedan SUV. Primerak koji sam vozio od opreme ima bukvalno svasta ali ne bih da nabrajam pojedinacno nego cu se kroz tekst osvrnuti na neke stvari.
Voznju sam zapoceo izlaskom na autoput koji je u blizini. Auto se sasvim lepo ponasa na autoputu. Udoban je, pregledan i veoma startan cak i sa ovim baznim motorom. Izolacija je mnogo bolja nego na seriji 3 i 5 (pre svega mislim na 3-ojku), pa se motor bukvalno ne cuje u kabini vec po ponasanju osetis da je dizel. Posle voznje na autoputu gde sam testirao naglo ubrzanje (pri ukljucenju) i promene pravca na velikim brzinama, gde se pokazao odlicno, odlazim na regionalni brdoviti i krivudav put. I na takvim putevima ova grdosija tj. djip se vozi bukvalno kao auto. Povlaci silovito, lepo prolazi kroz krivine i super koci. Nisam imao prilike da ga provozam van asfalta iako vidim da ima neka silna podesavanja za offroad voznju ali na putu od mene dobija visoku ocenu.
Ono sto me je sve vreme nerviralo je hebeni HUD koji je kod ovih novih modela odlicno uradjen, u boji i super se vidi ali meni odvraca paznju i smeta mi a nisam znao kako da ga iskljucim...da budem iskren, nisam se ni trudio da pronadjem.
HI-FI Professional sistem me je oborio s nogu. Ja imam HI-FI (koji je 2. nivo) ali ovaj je za par klasa bolji. Nisam audiofil da detaljnije objasnim razlike ali samo cu reci da je razlika uocljiva, cak i nama amaterima Zavaljeni u komfort fotelju, uz odlicnu zvucnu izloaciju i veoma dobar zvucni sistem, voznja i putovanje je pravo uzivanje
Treci red sedista (vidite na slici) koji se sklapa je takodje dodatna oprema. Moze da bude korisno kao privremeno resenje ali tesko da ce tu stati neko osim dece mladjeg uzrasta.
Kabina je veoma prostrana (mozda se Laki nece sloziti samnom ) i komforno se sedi kako napred tako i na zadnjoj klupi. Prtljaznik je ogroman, ne znam tacnu zapreminu a mrzi me da trazim ali sigurno staju televizori i jos po nesto
Prosecna potrosnja koja je bila trenutno registrovana na autu (nisam resetovao) je 11.5 l.
To je to sto mi sad ovako ukratko pada napamet...ako se neceg setim, dopisacu.
Da li cu preci u dzipadzije?
Iako priznajem da se voznja u ovom autu veoma svidja, kad pomislim da za istu lovu (cca 100k chf) mogu da vozim Masera, sumnjam da bih se opredelio za ovaj auto.
Da mi treba tako prostran auto, odabrao bih ga sigurno pre bilo kog kuravana...posebno ako se ima u vidu da je identicno opremljen
BMW 530d xDrive Touring, zanemarljivo jeftiniji.
p.s. Oprostite na mali broj slika i losiji kvalitet jer su bas brzinski odradjene...na 4°C mi je bilo prijatnije da sedim u zagrejanom komfort sedistu i da se vozikam nego da pravim photo session