BMW X5 30d (F15)
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7023
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: BMW X5 30d (F15)
Ovde te ni Fokus ne puste samog na probnu voznju, sto vidim da u CH nije slucaj...
Lep izvestaj!
Kao i vecini, ni meni se ne dopada previse preko slika, tako da bih voleo da ga vidim uzivo. Ubrzanje govori da su performanse i te kako zadovoljavajuce.
Par pitanja... Da li je zadnja klupa pomicna ili samo nagib? Koliko ima u drugom redu mesta i da li bi u trecem bilo moguce prevesti odraslu osobu, a da ista ne praktikuje jogu?
Lep izvestaj!
Kao i vecini, ni meni se ne dopada previse preko slika, tako da bih voleo da ga vidim uzivo. Ubrzanje govori da su performanse i te kako zadovoljavajuce.
Par pitanja... Da li je zadnja klupa pomicna ili samo nagib? Koliko ima u drugom redu mesta i da li bi u trecem bilo moguce prevesti odraslu osobu, a da ista ne praktikuje jogu?
Re: BMW X5 30d (F15)
Za svaki auto koji sam isao da probam, sto licno, sto u drustvu, samo sam dobio kljuceve.
Ovde im je radni sat preskup da bi se ceo dan vozikali sa klijentima, plus je nemoguce da jedan covek to odradi jer je cesto vise automobila istovremeno na probnoj voznji.
Sto se pitanja tice...zadnja klupa je pomicna napred-nazad sto je danas standard kod vecine SUV-ova, pa cak i neki automobili to imaju, npr. 5GT.
Treci red sedista nisam isprobao ali na pogled, sumnjam da bi mogao tu da stane neko veci od deteta (max 15 godina).
Ovde im je radni sat preskup da bi se ceo dan vozikali sa klijentima, plus je nemoguce da jedan covek to odradi jer je cesto vise automobila istovremeno na probnoj voznji.
Sto se pitanja tice...zadnja klupa je pomicna napred-nazad sto je danas standard kod vecine SUV-ova, pa cak i neki automobili to imaju, npr. 5GT.
Treci red sedista nisam isprobao ali na pogled, sumnjam da bi mogao tu da stane neko veci od deteta (max 15 godina).
Re: BMW X5 30d (F15)
Ebi ga, ovde godisnje prodaju npr 1000 X5-ica, mogu 10 da odvoje za probne voznje i da ih zabole sta se sa njima desava.
U Srbiji gde prodaju 20-30 (opet lupam) nije bas da se kola lako mogu davati na prbne voznje svakom kome padne na pamet...
U Srbiji gde prodaju 20-30 (opet lupam) nije bas da se kola lako mogu davati na prbne voznje svakom kome padne na pamet...
Re: BMW X5 30d (F15)
Drugar je dobio X6 3.5D na 3 dana ovde.
Cale mu vozi X5,kupila mu firma,pa je mislio mozda da ga menja za 5gt ili X6...
Cenim da ni tu ne daju tek tako bilo kome kljuc da se provoza.
Kao neko ko je kod njih dao 40 soma za auto,naravno da ce da ti daju,ne bi li im dao opet
Cale mu vozi X5,kupila mu firma,pa je mislio mozda da ga menja za 5gt ili X6...
Cenim da ni tu ne daju tek tako bilo kome kljuc da se provoza.
Kao neko ko je kod njih dao 40 soma za auto,naravno da ce da ti daju,ne bi li im dao opet
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7023
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: BMW X5 30d (F15)
Mislim da nema tamo veze da li si ranije kupovao ili ne. Moji drugari u Francuskoj tako idu da vozaju kola koja im se svidjaju kad im je dosadno. Naravno, ne verujem da bi neki klinac od 18 godina dobio tek tako kljuc u ruke...
Re: BMW X5 30d (F15)
Mom ocu su kada su culi ko je dali bez problema 6GT da vozi par dana. On ga odmah sutra vratio.
Re: AW: BMW X5 30d (F15)
Koliko mi je poznato, ovde svako moze da uzme auto na probu...cak i na sajtovima garaza ima online formulara za zakazivanje.
Tacno je da kupci imaju manju prednost ali ne i ekskluzivu.
U Srbiji je druga prica jer je realno jako malo potencijalnih kupaca takvih automobila. Ovde ih ima mnoooogo vise i problem je samo ubediti ih
Gesendet von meinem GT-I9505
Tacno je da kupci imaju manju prednost ali ne i ekskluzivu.
U Srbiji je druga prica jer je realno jako malo potencijalnih kupaca takvih automobila. Ovde ih ima mnoooogo vise i problem je samo ubediti ih
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: BMW X5 30d (F15)
Vidim nije se Floyd jos hvalio, pa cu ja
U subotu smo odradili probnu voznju novog X5 30d.
Utisci su vrlo pozitivni, prijatno me je iznenadio auto, kao i sama voznja takovig SUV-a. S obzirom da smo ga probali i po krivudavim magistralnim putevima, stekao sam solidan uvid u njegovo ponasanje.
Generalno, sto se samog auta i zavrsne obrade tice, sve je ocekivano, nije bilo nekih posebnih iznenadjenja, sem sto ekran navigacije izgelda neverovatno dobro, kao na najkvalitetnijim monitorima, nisam mogao da skinem pogled sa njega
Auto je imao M volan, i dalje nisam odusevljen izgledom. Vrhunski lezi u ruci, debeo mekan, super, ali se njegov izgled nikako ne uklapa u ostatak eneterijera.
E sada, ono sto me je najvise zanimalao je kako se taj auto vozi. Pa, vozi se dosta lakse nego sto sam ocekivao. Zapravo, ja sam vec navikao na ogroman auto, tako da sam se osecao potpuno na domacem terenu i jako mi je bilo lako da ga vozim. Sve u svemu, sto se prostora u kabini tice, a i samog nacina na koji se vozi, nema tu neke velike razlike u odnosu na moj auto. Auto ostavolja utisak da je dosta laksi nego sto jeste i da je vrlo okretan. Naginje se malo vise od mog, ali nista posebno. Opet mislim da bi mu Adaptive Drive sa Anti Roll-om lego ko budali samar.
Na kraju, dolazimo do pravog bisera, 3.0 dizel motora. Iako je ovo njegova najslabija verzija 30d (i najslabiji dizel koji se prodaje u Ch), sa lakocom nosi ovaj auto, povlaci iz svih rezima i prosto je neverovatno koliko je ugladjen i kako dobro zvuci. Generalno nema sanse da provalite da je dizel u pitanju, fantasticno mirno i glatko radi, a zvuk mu je bolji od 90% benzinaca. Uparen sa standardno sjajnim 8 brzinskim ZF menjacem je pravo uzivanje za voznju.
Sve u svemu na kraju, sam stekao vrlo pozitivne utiske. Mozda najveca mana kada ga uporeidm sa mojim autom je sto i pored toga sto je dizel na bordu mu stoji prosecna potrosnja od 11l, s obzirom da je sve ostalo jako slicno, tesko je opravdati ovoliko vecu potrosnju.
U subotu smo odradili probnu voznju novog X5 30d.
Utisci su vrlo pozitivni, prijatno me je iznenadio auto, kao i sama voznja takovig SUV-a. S obzirom da smo ga probali i po krivudavim magistralnim putevima, stekao sam solidan uvid u njegovo ponasanje.
Generalno, sto se samog auta i zavrsne obrade tice, sve je ocekivano, nije bilo nekih posebnih iznenadjenja, sem sto ekran navigacije izgelda neverovatno dobro, kao na najkvalitetnijim monitorima, nisam mogao da skinem pogled sa njega
Auto je imao M volan, i dalje nisam odusevljen izgledom. Vrhunski lezi u ruci, debeo mekan, super, ali se njegov izgled nikako ne uklapa u ostatak eneterijera.
E sada, ono sto me je najvise zanimalao je kako se taj auto vozi. Pa, vozi se dosta lakse nego sto sam ocekivao. Zapravo, ja sam vec navikao na ogroman auto, tako da sam se osecao potpuno na domacem terenu i jako mi je bilo lako da ga vozim. Sve u svemu, sto se prostora u kabini tice, a i samog nacina na koji se vozi, nema tu neke velike razlike u odnosu na moj auto. Auto ostavolja utisak da je dosta laksi nego sto jeste i da je vrlo okretan. Naginje se malo vise od mog, ali nista posebno. Opet mislim da bi mu Adaptive Drive sa Anti Roll-om lego ko budali samar.
Na kraju, dolazimo do pravog bisera, 3.0 dizel motora. Iako je ovo njegova najslabija verzija 30d (i najslabiji dizel koji se prodaje u Ch), sa lakocom nosi ovaj auto, povlaci iz svih rezima i prosto je neverovatno koliko je ugladjen i kako dobro zvuci. Generalno nema sanse da provalite da je dizel u pitanju, fantasticno mirno i glatko radi, a zvuk mu je bolji od 90% benzinaca. Uparen sa standardno sjajnim 8 brzinskim ZF menjacem je pravo uzivanje za voznju.
Sve u svemu na kraju, sam stekao vrlo pozitivne utiske. Mozda najveca mana kada ga uporeidm sa mojim autom je sto i pored toga sto je dizel na bordu mu stoji prosecna potrosnja od 11l, s obzirom da je sve ostalo jako slicno, tesko je opravdati ovoliko vecu potrosnju.
Re: BMW X5 30d (F15)
Zar zvuk nije iz zvučnika?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW X5 30d (F15)
Sto je tesko opravdati potrosnju, ti tvoj auto vozis ko po jajima (ako ne lazes za potrosnju) a ovaj ko god sedne da proba drnda kao da mu je poslednji auto u koji je seo. Uvek je nacin voznje bio bitniji od samog vozila. Meni je M3 mogao da ima prosek do Beograda 9,9 a ako vozim 30 na sat veci prosek i obilazim aute kao lud s punim gasom, bude skoro 20 litara. O razlikama u gradu i da ne pisem.
Re: BMW X5 30d (F15)
Lazem za potrosnju!
A to sto ti neces da shvatis da moj i tvoj motor u 335i nisu isti i da 8 naspram 6 brzina pravi veliku razliku to je druga stvar.
A to sto ti neces da shvatis da moj i tvoj motor u 335i nisu isti i da 8 naspram 6 brzina pravi veliku razliku to je druga stvar.
Re: BMW X5 30d (F15)
On ne rece da lazes, nego da vozis ko po jajima... Takva potrosnja koju ti ostvarujes i moze da se postigne samo uz laganu voznju, sa bas retkim izletima u visoke obrtaje. Znam po mnogim kolima koje sam imao prilike da vozim. Par izleta u 6000-7000 o/min. podize prosecnu potrosnju ostvarenu u prethodnih 100 km. Ja verujem da trosi koliko si rekao, i verujem da je u pitanju normalna lagana voznja.
Re: BMW X5 30d (F15)
Jednostavno se tako vozi u zapadnoj evropi, dovoljno je pogledati spritmonitor. Nema to puno veze sa vožnjom po Srbiji ni u kom pogledu. Ne mislim da su oni drugačiji vozači nego su takvi putevi.
Re: BMW X5 30d (F15)
Znas kako, kad ti neko 7 puta dovodi nesto u pitanje onda ne znam kako to da shvatim...Markoni je napisao:On ne rece da lazes, nego da vozis ko po jajima... Takva potrosnja koju ti ostvarujes i moze da se postigne samo uz laganu voznju, sa bas retkim izletima u visoke obrtaje. Znam po mnogim kolima koje sam imao prilike da vozim. Par izleta u 6000-7000 o/min. podize prosecnu potrosnju ostvarenu u prethodnih 100 km. Ja verujem da trosi koliko si rekao, i verujem da je u pitanju normalna lagana voznja.
Ja ne vozim lagano, ali i ne divljam. Jasno je da moja potrosnja nije sa voznjom od 250-300kmh (em ne smem em ne bih ni radio) po regionalnim putevima ali nije ni da ga mazim i pazim.
Isto tako se postavlja veliko pitanje kako zamisljate ostru voznju ako prelazim mesecno po 4000km, dobrim delom na autoputu gde se vozi 130kmh (ne preko toga ni 1kmh), jedino da namerno kocim pa ubrzavam punim gasom utucajuci ga do 7000... Povremeno ga zavrtim do kraja, ali sad bas da na pri svakom ubrzanju to radim tim pre sto to jako kratko traje nije bas da imam potrebu ni zelju.
Jednsotavno auto mi je vrlo ekonomican za tu tezinu i snagu koju ima, da li moze da trosi vise, apsolutno moze, isto tako moze i manje.
Takodje, ovaj X5 isto sigurno nije nista ostrije vozen nego moj auto jer tako nesto ovde prosto nije moguce!
Re: BMW X5 30d (F15)
ako sam dobo uspeo da vidim sa mobilnog...
prosecne potrosnje po katalogu
335i cabrio je 9.9l
535i GT je 8.9l
x5 3.0d je 6.2l!!
malo je smesno tvrditi da tvoj trosi isto kad mu je deklarisana potrosnja veca od x5 za skoro 3l
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
prosecne potrosnje po katalogu
335i cabrio je 9.9l
535i GT je 8.9l
x5 3.0d je 6.2l!!
malo je smesno tvrditi da tvoj trosi isto kad mu je deklarisana potrosnja veca od x5 za skoro 3l
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4