Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Motor nije ostajao bez ulja, samo se upalila crvena lampica za ulje.
I ja se nadam da glupost i da će biti rešeno
I ja se nadam da glupost i da će biti rešeno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Kada se ona upali to znaci da je pritisak ulja opao ispod kriticne granice.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Trebalo bi da postoje žuta i crvena lampica za ulje. Bar je tako na dvojci. Jedna znaci slab pritisak, druga znaci nedovoljan nivo ulja. Trebalo bi da je crvena za nivo ali moram da pogledam u uputstvu.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Gaginh0
- Postovi: 8851
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Meni je na Polu upalio crvenu lampicu za ulje (to ono kad nisam uradio mali servis 20k km, pa je potrosio do te mere), ali se auto i dalje dobro ponasao, tj jos 20tak km dok nisam dosao kuci.
Sutra odmah uradio servis i sve oke bilo.
Sto implicira da noviji modeli nemaju zutu lampicu.
Takodje tati na Octaviji na bordu je isbacivalo: oil pressure low, stop the engine (ili tako nesto slicno), auto nije primao gas, nije imao struje, i tako 10 min i sve se vrati na normalno. U servisu su zakljucili da brljavi komp, sredili to i vise nije bilo problema.
Sutra odmah uradio servis i sve oke bilo.
Sto implicira da noviji modeli nemaju zutu lampicu.
Takodje tati na Octaviji na bordu je isbacivalo: oil pressure low, stop the engine (ili tako nesto slicno), auto nije primao gas, nije imao struje, i tako 10 min i sve se vrati na normalno. U servisu su zakljucili da brljavi komp, sredili to i vise nije bilo problema.
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
I meni u uputstvu za Fabiu stoji da crvena lampica znači oil pressure low, stop the engine!
Mene najviše brine to što je motor promenio zvuk, čulo se "čangrljanje". A ovi u servisu kažu promenili smo ulje i filter i sve je u redu samo da sredimo još taj EGR ventil.
Mene najviše brine to što je motor promenio zvuk, čulo se "čangrljanje". A ovi u servisu kažu promenili smo ulje i filter i sve je u redu samo da sredimo još taj EGR ventil.
- Uroš S.
- Postovi: 10887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Eto, pogreši čovek
Dobro je da je tako.
Dobro je da je tako.
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Evo raspleta sa ovlašćenim servisom:
Ni danas nisu uspeli da pronađu kvar i tražili su da auto ostane još jedan dan.
Rekao sam im da mi je dosta i da želim auto nazad jer nisam zadovoljan njihovim radom.
15 minuta posle toga me je pozvao šef servisa i rekao da su pronašli kvar, da je u pitanju EGR ventil koji košta 20.400 + ruke.
Nisam prihvatio da to menjaju i uzeo sam auto. Uklonili su žutu lampicu ko zna kako, ali problem je ostao a problem je sledeći:
Nakon sat vožnje, na leg gasu, obrtaji skaču od 500 do 1000.
Nemam pojima šta sad da radim. Da li da kupim i zamenim taj EGR ventil ili možda da probam da ga blokiram pošto vidim da to mnogi rade?
Ni danas nisu uspeli da pronađu kvar i tražili su da auto ostane još jedan dan.
Rekao sam im da mi je dosta i da želim auto nazad jer nisam zadovoljan njihovim radom.
15 minuta posle toga me je pozvao šef servisa i rekao da su pronašli kvar, da je u pitanju EGR ventil koji košta 20.400 + ruke.
Nisam prihvatio da to menjaju i uzeo sam auto. Uklonili su žutu lampicu ko zna kako, ali problem je ostao a problem je sledeći:
Nakon sat vožnje, na leg gasu, obrtaji skaču od 500 do 1000.
Nemam pojima šta sad da radim. Da li da kupim i zamenim taj EGR ventil ili možda da probam da ga blokiram pošto vidim da to mnogi rade?
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Na dijagnostiku
Drasko Maletic
Slobodana Bajica 29
Zemun Polje
011/3756418
Drasko Maletic
Slobodana Bajica 29
Zemun Polje
011/3756418
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Fabia karavan 1.4 16v 100ks 2004, 177k km, sticajem okolnosti supruga je dobila da je vozi posle corse B.
Dobro stanje, održavana kako treba zadnjih 5god otkako je bila u tazbini. Urađen veliki servis, diskovi i pločice, doboši, dva seta guma, novi amortizeri, bobina, set kvačila, akumulator...
Od preuzimanja pre par dana crkao mehanički i električni deo brave, 5000din. Nije dolazio kontakt kada se ubaci ključ, palila se EPC lampica kada dođe kontakt i upalim.
Maglenka desna se raspala, 1800din.
Na bordu piše 10.8 L gradske vožnje ovih dana, kratke relacije. Kao da je 2.0 turbak . Videćemo posle 500km stanje. Ne čuje se na leru, pravo oduševljenje u poređenju sa JTD 8V. Lepo upija rupe. Unutra mrtva hladna. Vuče tek preko 3500rpm.Do tada se ništa ne dešava. Malo trocilindrično tandrkalo u corsi B je bolje vuklo.
Na proleće će 99,9% u oglase jer je supruzi prevelika, pogotovo za parking na N.Detelinari da se upucaš.
Pitanje za vlasnike: "Namestim suvozačev retrovizor i prebacim na L podesiti vozačev i desni se sjebe, jel moguće da istovremeno rade podešavanje ili je otišao džojstik?
Dobro stanje, održavana kako treba zadnjih 5god otkako je bila u tazbini. Urađen veliki servis, diskovi i pločice, doboši, dva seta guma, novi amortizeri, bobina, set kvačila, akumulator...
Od preuzimanja pre par dana crkao mehanički i električni deo brave, 5000din. Nije dolazio kontakt kada se ubaci ključ, palila se EPC lampica kada dođe kontakt i upalim.
Maglenka desna se raspala, 1800din.
Na bordu piše 10.8 L gradske vožnje ovih dana, kratke relacije. Kao da je 2.0 turbak . Videćemo posle 500km stanje. Ne čuje se na leru, pravo oduševljenje u poređenju sa JTD 8V. Lepo upija rupe. Unutra mrtva hladna. Vuče tek preko 3500rpm.Do tada se ništa ne dešava. Malo trocilindrično tandrkalo u corsi B je bolje vuklo.
Na proleće će 99,9% u oglase jer je supruzi prevelika, pogotovo za parking na N.Detelinari da se upucaš.
Pitanje za vlasnike: "Namestim suvozačev retrovizor i prebacim na L podesiti vozačev i desni se sjebe, jel moguće da istovremeno rade podešavanje ili je otišao džojstik?
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Prvo namestas vozacev pa onda suvozacev. Tako je na svakoj.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
To je i logično nego ovde namestim suvozačev i prebacim na vozačev da namestim i suvozačev se paralelno sjeb...
Nema šta drugo da bude nego džojstik da je otišao.
Nema šta drugo da bude nego džojstik da je otišao.
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Kod fabije je namesteno da kada namestas vozacev retrovizor mrda se i suvozacev retrovizor gde po vertikali ide u istom smeru, a po horizontali kontra.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Eto vidiš
- srdjanyo
- Postovi: 3275
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Skoda Fabia 1.4 16V 100ks
Kod mene je na džojstiku sve odvojeno. R je za desni, L za levi retrovizor, a u sredini je grejač retrovizora.
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока