Mogao bih ovde da ubacim mozda i tuningovani 335 na blizu 500ks pa da dozivljaj bude jos veci
AcaKayak je napisao:
GTR i M3 nisu za poredjenje. Prvo kad smo krenuli osetio sam razliku u komforu. M3 je sasvim normalan auto kad ti to zelis, dok je GTR u comfort modu odskakivao ako na bacenu sibicu nagazis.
Duca je usao u par krivina kako ja sa M3 ni teoretski ne bih mogao, naravno da je bolji vozac ali se oseti i razlika u cvrstoci auta.
Na pravcu je GTR lud auto, nema sta da se prica. Razlika je i tu velika. Ipak, kao neko ko se vozio u RS6 pre par dana, mislim da me je sam pravac isto uzbudio u oba, ocito je i RS6 dovoljno brz da digne adrenalin na maks. Naravno, GTR je brzi ali se ne oseca preterano.
Iz mesta nismo kretali pa da osetim lounc control.
Potrosnja na bordu mu je 16. Kaze da ga jako polako vozi osim kad ga nekom pokazuje. Kad ga cepa maks, ali bas maks, na stazi recimo, krece se izmedju 60 i 90.
Da nemam drugi auto i da mi neko ponudi GTR i RS6, uzeo bih GTR samo zato sto sam budala, RS6 je realno daleko bolji izbor. Sa M3 nema svrhe porediti jer sem zvuka koji je na secenom auspuhu od M3 bio jaci od RS6 i GTRa zajedno, M3 je daleko losiji auto, tj bolje receno manje dobar auto.
U kajaku smo uspeli da se ne prevrnemo i to u turistickom camcu, nadamo se da cemo sutra biti bolji i u nedelju spremni za trku
Edit:
Nije bilo kao s Ajsom na Adi Huji, ne bojim se ja brze voznje a i nije driftovao. Ja kad sam u takvoj situaciji da me neko vozi u GTR, RS6 ili u mom M3 kad dam Markoniju, sedim opusten u sedistu, polu zatvorenih ociju i razmisljam koliko je zivot dobar
Zaboravio sam da kazem kakve procene Duca ima i kakvu kontrolu auta, to jednostavno mora da se oseti. Bilo je da mi pri 180 kaze gledaj onaj tamo znak, zakocicu tacno kod njega i vozi pun gas ka njemu, onda kad proceni gde treba da krene da koci nabode kocnicu maks i auto se ukopa metar od znaka...