Pre neko vece sam imao priliku da se vozim u Ferrariju FF.
Nikola moze da potvrdi koliko je brutalan auto
V12 atmo, 6.3, 660 konja, 680Nm, 7 brzina automatika sa 2 kvacila, 4x4.
CEo auto je vrhunska pojava, ogroman je (imate u drugoj temi combo sliku, gde stoji pored Gallarda), jako je dugacak, hauba je 50% auta.
U enterijeru ima neverovatno mnogo mesta. Sa 180+ sednem najnormalnije na suvozacevo mesto i pozadi ostaje jos toliko. Sedista su neverovatno udobna, nije osecaj kao da sedite na podu, a opet ste kao u cauri, pravi GT auto. To je potvrdio i vlasnik koji je prelazio par stotina km u cugu bez problema.
Onoliku posvecenost detaljima nisam nigde nikada video, pa ni u drugim Ferrarijima, Benltey-u itd.
Svaki detalj je savrseno uradjen, svako dugme, otvor za ventilaciju, kvaka na vratima, neverovatno. Pritom, nigde nema parceta plastike, od krova do plafona je presvucen u kozu i aluminijum, isli su do te mere da su cak i gepek ceo oblozili kozom.
Gepek je ogroman, preko 450 litara, veliki otvor (dizu se cela vrata).
U voznji, od necujnog auta (ima klapne na auspuhu) do zveri koja se cuje i s one strane reke.
Najvise me je odusevio 4x4, na uzbrdici sa punim gasom nije pobegao zadnji kraj, auto je kao iz katapulta poleteo. Pritom je osecaj ubrzanja - kao katapult. Vozio sam se u brzim kolima, ali ono
Kada se normalno vozi, ponasa se kao svaki drugi auto. Nema cimanja, skakutanja, imas osecaj da si u S klasi (AMG
)
Na auto-putu je na pravom terenu, sto veca brzina auto se bolje ponasa. Blizu maksimalne brzine je osecaj kao da vozis 170 u nekom smrtnickom autu vise klase. Jednostavno ne dozivis brzinu kao da ce svakog trenutka da poleti, nego kao da je pravljen da se stalno vozi punim gasom i da mu to savrseno prija. Inace nisam fan da me drugi voze brzo, ali ovde, da nisam imao displej ispred sebe koji daje iformacije koje ima i vozac, ne bih mogao da pogodim koliko idemo. Rekao bih mozda 250, posto vise nije postojala srednja isprekidana linija na auto-putu.
Onda sa te brzine kad koci imas osecaj da ce da ti pokida kozu s lica. Kocnice su velicine tockova na 607, tako da to dovoljno govori
Sve u svemu, neverovatna igracka, mislim da ne postoji bolji izbor za putovanja, nikakvi avioni, prve klase... Ipak, posle cele veceri u tom autu shvatis koliko je neupotrebljiv u svakodnevnom zivotu, pogotovo u Beogradu, a pritom ne mislim da to kako se vozi.
Licno, ne bih smeo da ga ostavim bilo gde bez nadzora, ne bi mi palo na pamet da ga parkiram negde u gradu i odem na pice. Ne vidim da neko moze takav auto da koristi za bilo sta drugo, osim da uziva u voznji.