Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Isto bi bilo i da je posle Megana 1.9 dci sela u Polo 1.2...
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Za vikend vozio po 1h:
Passat CC 2.0 TDI DGS Bluemotion ver. 170ks
BMW X5 4.8 benz (radjen za americko trziste)
Passata sam ranije vec par puta vozio ali je sada bilo uslova i za brzu voznju do 180km/h i nekoliko ostrih ubrzanja. Naravno S mod + polugice na volanu cine cuda. Kao u formuli, stvarno dize adrenalin.
Drugi je ovaj BMW koji je previse brutalan. Auto otkida sa ubrzanjima i sa bukom koju proizvodi kada ga nagazis posteno. Ali zato po bordu potrosnja oko 25l lepo probati ali ludilo imati i izdrzavati. Auto je dobijen u nekoj kompenzaciji inace ga brat nikada ne bi kupio.
Oba su u vlasnistu starijeg i mladjeg brata od tetke tako da ce biti neka prilika za postene slike
Mozda sam mogao i G 55 AMG da probam da sam posteno zamolio jednog gosta koji je bio sa nama. Ali nije to za mene....
Passat CC 2.0 TDI DGS Bluemotion ver. 170ks
BMW X5 4.8 benz (radjen za americko trziste)
Passata sam ranije vec par puta vozio ali je sada bilo uslova i za brzu voznju do 180km/h i nekoliko ostrih ubrzanja. Naravno S mod + polugice na volanu cine cuda. Kao u formuli, stvarno dize adrenalin.
Drugi je ovaj BMW koji je previse brutalan. Auto otkida sa ubrzanjima i sa bukom koju proizvodi kada ga nagazis posteno. Ali zato po bordu potrosnja oko 25l lepo probati ali ludilo imati i izdrzavati. Auto je dobijen u nekoj kompenzaciji inace ga brat nikada ne bi kupio.
Oba su u vlasnistu starijeg i mladjeg brata od tetke tako da ce biti neka prilika za postene slike
Mozda sam mogao i G 55 AMG da probam da sam posteno zamolio jednog gosta koji je bio sa nama. Ali nije to za mene....
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
CC je sjajan auto. Malo neprakticniji od obicnog, ali mnogo zanimljiviji..
Ja sam vozio danas Fiat 500... Uradjen je mnogo bolje nego sto sam ocekivao... 2008. godiste, 65k presao, u savrsenom stanju. Iznenadio me je enterijer, jako je dobro uklopljen, nista ne lupka, cak se i vrata lepo zatvaraju. Napred ima prilicno mesta, malo su kraca sedista i kad napred sedne neko od 180+ pozadi nema mesta ni za vevericu... Inace, odlican, lepo se vozi, lagane komande, pravi zenski autic za grad...
Naravno, clio 2 je iako dosta stariji ozbiljniji auto od 500... U svemu je po malo bolji...
edit:
Drugi je bio 407 coupe 2.7 V6 HDI.
Razocarenje. Vec nisam bio odusevljen 407micom generalno, ali ovo je ocaj. SAm auto je ok, prelep je, veliki, ima mesta za cetvoro, dobar gepek, motor i menjac vrhunski...
Medjutim za auto od 50.000, enterijer je
Kupljen je nov 2007. u Veranu, jedan vlasnik, nije havarisan.
Tapacirunzi na vratima (osim sto se rasklimao na vozacevim vratima) su poceli da se odlepljuju na vrhu, tj na delu koji ide uz staklo. Verovatno od sunca i toplote malo po malo popusta i vidi se zuti sundjer sa spoljne strane
Sedista su sjajna, jako udobna, ali ostatak je uradjen kao Reno iz Turske.
Iako je onaj V6 HDi stvarno vrhunski i lepo ukomponovan sa automatikom, ja mu enterijer ne bih oprostio. Msm, to su propusti koje 406 coupe nije imao, iako je mnogo stariji model...
I da zanemarimo sto imas osecaj da na prednjim sedistima sedis u drugoj polovini auta, zbog onolike instrument table, haube i njuske...
Ja sam vozio danas Fiat 500... Uradjen je mnogo bolje nego sto sam ocekivao... 2008. godiste, 65k presao, u savrsenom stanju. Iznenadio me je enterijer, jako je dobro uklopljen, nista ne lupka, cak se i vrata lepo zatvaraju. Napred ima prilicno mesta, malo su kraca sedista i kad napred sedne neko od 180+ pozadi nema mesta ni za vevericu... Inace, odlican, lepo se vozi, lagane komande, pravi zenski autic za grad...
Naravno, clio 2 je iako dosta stariji ozbiljniji auto od 500... U svemu je po malo bolji...
edit:
Drugi je bio 407 coupe 2.7 V6 HDI.
Razocarenje. Vec nisam bio odusevljen 407micom generalno, ali ovo je ocaj. SAm auto je ok, prelep je, veliki, ima mesta za cetvoro, dobar gepek, motor i menjac vrhunski...
Medjutim za auto od 50.000, enterijer je
Kupljen je nov 2007. u Veranu, jedan vlasnik, nije havarisan.
Tapacirunzi na vratima (osim sto se rasklimao na vozacevim vratima) su poceli da se odlepljuju na vrhu, tj na delu koji ide uz staklo. Verovatno od sunca i toplote malo po malo popusta i vidi se zuti sundjer sa spoljne strane
Sedista su sjajna, jako udobna, ali ostatak je uradjen kao Reno iz Turske.
Iako je onaj V6 HDi stvarno vrhunski i lepo ukomponovan sa automatikom, ja mu enterijer ne bih oprostio. Msm, to su propusti koje 406 coupe nije imao, iako je mnogo stariji model...
I da zanemarimo sto imas osecaj da na prednjim sedistima sedis u drugoj polovini auta, zbog onolike instrument table, haube i njuske...
Poslednja izmena od NexT u 22 Okt 2012, 13:47, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni ne bi smetalo da vozim Fiat 500 svaki dan.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne bi ni meni kao drugi auto... Samo da ne bude perla beli, sa italijanskom zastavom... Crni/teget bi mogao da prodje
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
E da, ne može da ni da bude žuti, oni DHL-ovi su baš upadljivi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Sloba je napisao:Isto bi bilo i da je posle Megana 1.9 dci sela u Polo 1.2...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Misliš, isto bi rekla da jedva čeka da kupi Golf ?
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
ma da, bas je to mislio...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisam hteo prerano da se odusevljavam, pa sam cekao da predjem malo vise s njim.
E 220 CDI, w211 restilizovani.
Motor je i dalje 2.2, ali sad ima 170 konja. Manuelni sestostepeni.
Dakle, ovo je cisto poredjenje ph1 vs ph2.
O eksterijeru necu da pricam, svi ste videli taj auto milion puta na ulici. Izgleda sveze, lepse, zategnuto, sto je i poenta restilizacije.
Avantgarde oprema, ista kao i na modelima pre restilizacije.
Najveca razlika je upravo motor. Ne znam da li je blok drugaciji, ali sve ostalo jeste. Rezultat je 20 konja vise i 60 Nm. (170 vs 150 i 400 vs 340 nm). Posledica toga 15 kmh veca maks brzina i skoro sekunda u sprintu do 100.
U praksi, na novom je izrazenija turbo rupa. Do 2000 obrtaja je potpuno mrtav, skoro da pocinje da se buni sto je ispod 1800, a od 2000 kao da ima raketu u dupetu. Na starijem je prelaz dosta nezniji, i on pocinje vec od 1800 obrtaja lakse da povlaci.
Za voznju u gradu je novi skoro nesposoban. Neverovatno kratka prva i druga brzina, i nervozniji odziv na gas sto prilicno umara u guzvi.
Da se razumemo, E klasa nije pravljena za gradske guzve, pogotovo sa manuelnim, ali jednostavno, postane naporno.
Kada se isteraju na otvoren put, kao da vozite razlicite modele. Novi ima osetno precizniji volan, lepse lezi na putu (mada ja to pripisujem 17icama), znatno je zivlji kad se potopi gas na 2000+. Nema potrebe da se menja brzina, na magistrali lagano obilazi i u sestoj brzini. Iako nije isti kocioni sistem, tj izmenjen je u restilizovanom jer je u ph1 povremeno pravio probleme, nisam primetio neku razliku u kocenju.
ph2, kao i u vecini slucajeva donosi lepsi, brzi i bolji auto. Par sitnica koje su bile problem (farovi koji se prljaju iznutra i zute, trece stop svetlo koje crkava parcijalno (LED), SBS kocioni sistem) su izmenjeni i sada je prava E klasa.
Ja ne vidim neku prednost w212 u odnosu na ovaj auto. Enterijer i eksterijer su mi lepsi na w211, motor i menjac su potpuno isti (cak je w211 zbog manje tezine (moguce i zbog euro normi) i brzi). Osim nekog statusnog simbola, zaista ne vidim razlog da se (u normalnoj opremi i sa 2.2 motorom) daje par hiljada evra vise.
E 220 CDI, w211 restilizovani.
Motor je i dalje 2.2, ali sad ima 170 konja. Manuelni sestostepeni.
Dakle, ovo je cisto poredjenje ph1 vs ph2.
O eksterijeru necu da pricam, svi ste videli taj auto milion puta na ulici. Izgleda sveze, lepse, zategnuto, sto je i poenta restilizacije.
Avantgarde oprema, ista kao i na modelima pre restilizacije.
Najveca razlika je upravo motor. Ne znam da li je blok drugaciji, ali sve ostalo jeste. Rezultat je 20 konja vise i 60 Nm. (170 vs 150 i 400 vs 340 nm). Posledica toga 15 kmh veca maks brzina i skoro sekunda u sprintu do 100.
U praksi, na novom je izrazenija turbo rupa. Do 2000 obrtaja je potpuno mrtav, skoro da pocinje da se buni sto je ispod 1800, a od 2000 kao da ima raketu u dupetu. Na starijem je prelaz dosta nezniji, i on pocinje vec od 1800 obrtaja lakse da povlaci.
Za voznju u gradu je novi skoro nesposoban. Neverovatno kratka prva i druga brzina, i nervozniji odziv na gas sto prilicno umara u guzvi.
Da se razumemo, E klasa nije pravljena za gradske guzve, pogotovo sa manuelnim, ali jednostavno, postane naporno.
Kada se isteraju na otvoren put, kao da vozite razlicite modele. Novi ima osetno precizniji volan, lepse lezi na putu (mada ja to pripisujem 17icama), znatno je zivlji kad se potopi gas na 2000+. Nema potrebe da se menja brzina, na magistrali lagano obilazi i u sestoj brzini. Iako nije isti kocioni sistem, tj izmenjen je u restilizovanom jer je u ph1 povremeno pravio probleme, nisam primetio neku razliku u kocenju.
ph2, kao i u vecini slucajeva donosi lepsi, brzi i bolji auto. Par sitnica koje su bile problem (farovi koji se prljaju iznutra i zute, trece stop svetlo koje crkava parcijalno (LED), SBS kocioni sistem) su izmenjeni i sada je prava E klasa.
Ja ne vidim neku prednost w212 u odnosu na ovaj auto. Enterijer i eksterijer su mi lepsi na w211, motor i menjac su potpuno isti (cak je w211 zbog manje tezine (moguce i zbog euro normi) i brzi). Osim nekog statusnog simbola, zaista ne vidim razlog da se (u normalnoj opremi i sa 2.2 motorom) daje par hiljada evra vise.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
skoro sam potegao sa tim novijim 220cdi, i to sa sve tashtom na zadnjem sedistu, do nelegalnih brzina
krenuo covek da obidje na izlasku iz martinaca, vozi merca, glavni u selo, a i meni se uzjogunilo
uglavnom, posle 3 puta 80-mnogo vozio je iza mene do mitrovice, i obisao tek kad sam dao desni kao da stajem
ide dobro stvarno, samo se ne razume u automobile
krenuo covek da obidje na izlasku iz martinaca, vozi merca, glavni u selo, a i meni se uzjogunilo
uglavnom, posle 3 puta 80-mnogo vozio je iza mene do mitrovice, i obisao tek kad sam dao desni kao da stajem
ide dobro stvarno, samo se ne razume u automobile
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
da je clio tezi, ili E laksi, moj odgovor bi bio
http://www.youtube.com/watch?v=Nepysk5rOf4
al ovako, nista
http://www.youtube.com/watch?v=Nepysk5rOf4
al ovako, nista
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Za enterijer ne znam, ali pored W212, W211 mi deluje kao da će svakog momenta Žika Pavlović da izađe iz njega. Malo mi je "Gastarbeiter u zavičaj" fazon. Novi deluje mnogo elgantnije. Moj utisak, a ponavljam, za enterijer ne znam.NexT je napisao: Ja ne vidim neku prednost w212 u odnosu na ovaj auto. Enterijer i eksterijer su mi lepsi na w211, motor i menjac su potpuno isti (cak je w211 zbog manje tezine (moguce i zbog euro normi) i brzi). Osim nekog statusnog simbola, zaista ne vidim razlog da se (u normalnoj opremi i sa 2.2 motorom) daje par hiljada evra vise.
Poslednja izmena od methane.master u 03 Nov 2012, 23:22, izmenjeno 2 puta ukupno.
Širim haos!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa zato sto njim jos nisu poceli gastosi da dolaze sa W tablama
To je sudbina svakog Mercedesa u Srbiji
To je sudbina svakog Mercedesa u Srbiji