Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10569
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Sloba » 22 Okt 2012, 12:39

Isto bi bilo i da je posle Megana 1.9 dci sela u Polo 1.2...

Korisnikov avatar
somi-car
Postovi: 2237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
Lokacija: BG

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od somi-car » 22 Okt 2012, 13:07

Za vikend vozio po 1h:

Passat CC 2.0 TDI DGS Bluemotion ver. 170ks
BMW X5 4.8 benz (radjen za americko trziste)

Passata sam ranije vec par puta vozio ali je sada bilo uslova i za brzu voznju do 180km/h i nekoliko ostrih ubrzanja. Naravno S mod + polugice na volanu cine cuda. Kao u formuli, stvarno dize adrenalin.

Drugi je ovaj BMW koji je previse brutalan. Auto otkida sa ubrzanjima i sa bukom koju proizvodi kada ga nagazis posteno. Ali zato po bordu potrosnja oko 25l :evil: lepo probati ali ludilo imati i izdrzavati. Auto je dobijen u nekoj kompenzaciji inace ga brat nikada ne bi kupio.

Oba su u vlasnistu starijeg i mladjeg brata od tetke tako da ce biti neka prilika za postene slike :)

Mozda sam mogao i G 55 AMG da probam da sam posteno zamolio jednog gosta koji je bio sa nama. Ali nije to za mene....

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 22 Okt 2012, 13:41

CC je sjajan auto. Malo neprakticniji od obicnog, ali mnogo zanimljiviji..

Ja sam vozio danas Fiat 500... Uradjen je mnogo bolje nego sto sam ocekivao... 2008. godiste, 65k presao, u savrsenom stanju. Iznenadio me je enterijer, jako je dobro uklopljen, nista ne lupka, cak se i vrata lepo zatvaraju. Napred ima prilicno mesta, malo su kraca sedista i kad napred sedne neko od 180+ pozadi nema mesta ni za vevericu... Inace, odlican, lepo se vozi, lagane komande, pravi zenski autic za grad...

Naravno, clio 2 je iako dosta stariji ozbiljniji auto od 500... U svemu je po malo bolji...

edit:
Drugi je bio 407 coupe 2.7 V6 HDI.

Razocarenje. Vec nisam bio odusevljen 407micom generalno, ali ovo je ocaj. SAm auto je ok, prelep je, veliki, ima mesta za cetvoro, dobar gepek, motor i menjac vrhunski...
Medjutim za auto od 50.000, enterijer je :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :uf:

Kupljen je nov 2007. u Veranu, jedan vlasnik, nije havarisan.
Tapacirunzi na vratima (osim sto se rasklimao na vozacevim vratima) su poceli da se odlepljuju na vrhu, tj na delu koji ide uz staklo. Verovatno od sunca i toplote malo po malo popusta i vidi se zuti sundjer sa spoljne strane :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:

Sedista su sjajna, jako udobna, ali ostatak je uradjen kao Reno iz Turske.
Iako je onaj V6 HDi stvarno vrhunski i lepo ukomponovan sa automatikom, ja mu enterijer ne bih oprostio. Msm, to su propusti koje 406 coupe nije imao, iako je mnogo stariji model...
I da zanemarimo sto imas osecaj da na prednjim sedistima sedis u drugoj polovini auta, zbog onolike instrument table, haube i njuske...
Poslednja izmena od NexT u 22 Okt 2012, 13:47, izmenjeno 2 puta ukupno.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45781
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Geza » 22 Okt 2012, 13:44

Meni ne bi smetalo da vozim Fiat 500 svaki dan. :)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 22 Okt 2012, 13:48

Ne bi ni meni kao drugi auto... Samo da ne bude perla beli, sa italijanskom zastavom... Crni/teget bi mogao da prodje :D

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45781
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Geza » 22 Okt 2012, 13:51

E da, ne može da ni da bude žuti, oni DHL-ovi su baš upadljivi :D
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Scuderia » 22 Okt 2012, 13:54

Slika

:klanjamse:

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dragan » 22 Okt 2012, 17:22

Sloba je napisao:Isto bi bilo i da je posle Megana 1.9 dci sela u Polo 1.2...
:kezo:

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od mr.Big » 22 Okt 2012, 18:27

Misliš, isto bi rekla da jedva čeka da kupi Golf ? :kezo:

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dragan » 22 Okt 2012, 18:48

ma da, bas je to mislio... :cool!:

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 03 Nov 2012, 21:55

Nisam hteo prerano da se odusevljavam, pa sam cekao da predjem malo vise s njim.

E 220 CDI, w211 restilizovani.
Motor je i dalje 2.2, ali sad ima 170 konja. Manuelni sestostepeni.

Dakle, ovo je cisto poredjenje ph1 vs ph2.

O eksterijeru necu da pricam, svi ste videli taj auto milion puta na ulici. Izgleda sveze, lepse, zategnuto, sto je i poenta restilizacije.
Avantgarde oprema, ista kao i na modelima pre restilizacije.

Najveca razlika je upravo motor. Ne znam da li je blok drugaciji, ali sve ostalo jeste. Rezultat je 20 konja vise i 60 Nm. (170 vs 150 i 400 vs 340 nm). Posledica toga 15 kmh veca maks brzina i skoro sekunda u sprintu do 100.

U praksi, na novom je izrazenija turbo rupa. Do 2000 obrtaja je potpuno mrtav, skoro da pocinje da se buni sto je ispod 1800, a od 2000 kao da ima raketu u dupetu. Na starijem je prelaz dosta nezniji, i on pocinje vec od 1800 obrtaja lakse da povlaci.
Za voznju u gradu je novi skoro nesposoban. Neverovatno kratka prva i druga brzina, i nervozniji odziv na gas sto prilicno umara u guzvi.
Da se razumemo, E klasa nije pravljena za gradske guzve, pogotovo sa manuelnim, ali jednostavno, postane naporno.

Kada se isteraju na otvoren put, kao da vozite razlicite modele. Novi ima osetno precizniji volan, lepse lezi na putu (mada ja to pripisujem 17icama), znatno je zivlji kad se potopi gas na 2000+. Nema potrebe da se menja brzina, na magistrali lagano obilazi i u sestoj brzini. Iako nije isti kocioni sistem, tj izmenjen je u restilizovanom jer je u ph1 povremeno pravio probleme, nisam primetio neku razliku u kocenju.

ph2, kao i u vecini slucajeva donosi lepsi, brzi i bolji auto. Par sitnica koje su bile problem (farovi koji se prljaju iznutra i zute, trece stop svetlo koje crkava parcijalno (LED), SBS kocioni sistem) su izmenjeni i sada je prava E klasa.

Ja ne vidim neku prednost w212 u odnosu na ovaj auto. Enterijer i eksterijer su mi lepsi na w211, motor i menjac su potpuno isti (cak je w211 zbog manje tezine (moguce i zbog euro normi) i brzi). Osim nekog statusnog simbola, zaista ne vidim razlog da se (u normalnoj opremi i sa 2.2 motorom) daje par hiljada evra vise.
Slika Slika

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dragan » 03 Nov 2012, 22:31

skoro sam potegao sa tim novijim 220cdi, i to sa sve tashtom na zadnjem sedistu, do nelegalnih brzina :kezo:
krenuo covek da obidje na izlasku iz martinaca, vozi merca, glavni u selo, a i meni se uzjogunilo :D
uglavnom, posle 3 puta 80-mnogo vozio je iza mene do mitrovice, i obisao tek kad sam dao desni kao da stajem :rofl:
ide dobro stvarno, samo se ne razume u automobile :mrgreen:

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 03 Nov 2012, 22:34

da je clio tezi, ili E laksi, moj odgovor bi bio
http://www.youtube.com/watch?v=Nepysk5rOf4

al ovako, nista :rofl:

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od methane.master » 03 Nov 2012, 23:18

NexT je napisao: Ja ne vidim neku prednost w212 u odnosu na ovaj auto. Enterijer i eksterijer su mi lepsi na w211, motor i menjac su potpuno isti (cak je w211 zbog manje tezine (moguce i zbog euro normi) i brzi). Osim nekog statusnog simbola, zaista ne vidim razlog da se (u normalnoj opremi i sa 2.2 motorom) daje par hiljada evra vise.
Za enterijer ne znam, ali pored W212, W211 mi deluje kao da će svakog momenta Žika Pavlović da izađe iz njega. Malo mi je "Gastarbeiter u zavičaj" fazon. Novi deluje mnogo elgantnije. Moj utisak, a ponavljam, za enterijer ne znam. :zbunjen:
Poslednja izmena od methane.master u 03 Nov 2012, 23:22, izmenjeno 2 puta ukupno.
Širim haos!

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 03 Nov 2012, 23:20

Pa zato sto njim jos nisu poceli gastosi da dolaze sa W tablama :kezo: :kezo: :kezo:

To je sudbina svakog Mercedesa u Srbiji :kezo:

Odgovori