Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
https://www.youtube.com/watch?v=XP6fdBHSdi0
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Juce sam otisao za Leskovac, veceras se vratio, vozilo Fiat Tipo 1.6 MJTD, nadam se da sam pogodio oznaku, 120KS.
Nisam siguran za paket opreme ali ima ratkapne, obican radio, nema tempomat ili ja nisam uspeo da ga pronadjem, ima maglenke, manuelnu klimu, bord.
Sve sam poredio sa svojim Hyuom I sada sa Seatom.
Na gornjem delu vrata, iznutra, plastika ona najlosija, kao sa decije igracke. Tabla malko meksa. Cajgeri ok, svidja mi se sto kada se da kontakt oni se osvetle I kazaljke odu do kraja I vrate se. Slikao sam u temi Dobro vece kako izgledaju nocu. Sedista osrednja, nemaju lumbalnu podrsku, u odlasku sam se dugo vrteo u sedistu pokusavajuci da pronadjem idealnu poziciju. Ne preterano udobna. Desnim kolenom udaram direktno u ivicu srednje konzole.
Ergonomija losa. Prosto nisam mogao da se naviknem. Podizaci prednjih stakala mnogo napred postavljeni, ne mogu da se dohvate kada normalno drzis ruku. Na levom kraku volana dugme za trip I strelice za menjanje opcija na bordu po principu gore/dole. Nikako nisam mogao da se naviknem na to, logicnije mi je levo desno, neuporedivo je lakse. Pri tome, ta "tabla" sa dugmicima je prevelika. Bocni kraci volana su jezivo debeli. Znaci to nikada nisam video. Posto je jedan od polozaja u kojima drzim volan tako sto levi lakat stavim na vrata, palac ispod levog kraka, kaziprst I srednji iznad, domali I mali oko volana, ovo maltene nije moguce uraditi odnosno jako je nezgodno I zulja prste, ne moze da se obuhvati ovako. Na levom kraku postoje I dugmici za telefon ali nisam provalio kako se aktiviraju, mozda stoje a nicemu ne sluze, ne znam. Nista je krcka, 13,5k km.
Oborena svetla su mi se isprva ucinila katastrofa, kasnije sam se valjda navikao pa nije bilo tako strasno. Spoljni retrovizori odlicni,veliki.
Menjac, ne svidja mi se. Funkcionalno savrsen, potpuno necujan, medjutim previse mekan, osecaj na ruci njanjav, kao da guram kroz neku slinavu masu.
Nozne komande takodje previse mekane, nekako mi ne leze.
Motor, zvuk kao autobus, kao oni dizeli od pre 20 godina. Iz prve u drugu bukvalno autobuski zvuk, dodam gas I dok ubacim u drugu cujem onako kako se gas smanjuje, ne znam kako da objadnisnim. Grub, posebno dok je hladan. Ne moze da se poredi sa 1.6 TDI kojeg sam vozio 2 nedelje koji je za ovaj kao sa druge planete I koji je ugladjen i necujan. Kao BOSS odelo I odelo sa buvljak.TDI me je pozitivno iznenadio tada. Sto se snage tice, MJTD kida. Snazno povlaci u svim obrtajima pa I u sestoj na 130 lagano dostigne 150. Dosta bolje vuce od TDI mada je I jaci po konjazi. Doduse, TDI nisam imao prilike da isprobam u uslovima kao MJTD.
Ogibljenje, osrednje. Mekse po mo mojoj proceni za oko 25% od Seata koji je za toliko meksi od mog starog Hyua. Dakle I Hyu I Seat su tvrdi. Gume Conti TS860. Prilicno bucan preko neravnina. Daje utisak cvrstoce na tockovima. U povratku sam napravio test I prosao istim putem I trazio sam one rupe na koje sam razvalio Seata pre neko vece. Kroz prvu sam prosao mnogo mekse a drugu nisam ni video I pored sve zelje da je pogodim. Marfi. Dakle auto nije sampion mekoce I upijanja rupa ali je za Seata mister udobnost.
Potrosnja za ovaj put uz malo voznje po LE I BG I 120-130 autoput uz jako jako retke izlete do 150 je bila 5,6/100.
Ne znam koliko kosta ovaj automobil ali ako je 15k ili vise, cak I manje, mislim da je bolje uzeti ekvivalentnog benzinca.
Nisam siguran za paket opreme ali ima ratkapne, obican radio, nema tempomat ili ja nisam uspeo da ga pronadjem, ima maglenke, manuelnu klimu, bord.
Sve sam poredio sa svojim Hyuom I sada sa Seatom.
Na gornjem delu vrata, iznutra, plastika ona najlosija, kao sa decije igracke. Tabla malko meksa. Cajgeri ok, svidja mi se sto kada se da kontakt oni se osvetle I kazaljke odu do kraja I vrate se. Slikao sam u temi Dobro vece kako izgledaju nocu. Sedista osrednja, nemaju lumbalnu podrsku, u odlasku sam se dugo vrteo u sedistu pokusavajuci da pronadjem idealnu poziciju. Ne preterano udobna. Desnim kolenom udaram direktno u ivicu srednje konzole.
Ergonomija losa. Prosto nisam mogao da se naviknem. Podizaci prednjih stakala mnogo napred postavljeni, ne mogu da se dohvate kada normalno drzis ruku. Na levom kraku volana dugme za trip I strelice za menjanje opcija na bordu po principu gore/dole. Nikako nisam mogao da se naviknem na to, logicnije mi je levo desno, neuporedivo je lakse. Pri tome, ta "tabla" sa dugmicima je prevelika. Bocni kraci volana su jezivo debeli. Znaci to nikada nisam video. Posto je jedan od polozaja u kojima drzim volan tako sto levi lakat stavim na vrata, palac ispod levog kraka, kaziprst I srednji iznad, domali I mali oko volana, ovo maltene nije moguce uraditi odnosno jako je nezgodno I zulja prste, ne moze da se obuhvati ovako. Na levom kraku postoje I dugmici za telefon ali nisam provalio kako se aktiviraju, mozda stoje a nicemu ne sluze, ne znam. Nista je krcka, 13,5k km.
Oborena svetla su mi se isprva ucinila katastrofa, kasnije sam se valjda navikao pa nije bilo tako strasno. Spoljni retrovizori odlicni,veliki.
Menjac, ne svidja mi se. Funkcionalno savrsen, potpuno necujan, medjutim previse mekan, osecaj na ruci njanjav, kao da guram kroz neku slinavu masu.
Nozne komande takodje previse mekane, nekako mi ne leze.
Motor, zvuk kao autobus, kao oni dizeli od pre 20 godina. Iz prve u drugu bukvalno autobuski zvuk, dodam gas I dok ubacim u drugu cujem onako kako se gas smanjuje, ne znam kako da objadnisnim. Grub, posebno dok je hladan. Ne moze da se poredi sa 1.6 TDI kojeg sam vozio 2 nedelje koji je za ovaj kao sa druge planete I koji je ugladjen i necujan. Kao BOSS odelo I odelo sa buvljak.TDI me je pozitivno iznenadio tada. Sto se snage tice, MJTD kida. Snazno povlaci u svim obrtajima pa I u sestoj na 130 lagano dostigne 150. Dosta bolje vuce od TDI mada je I jaci po konjazi. Doduse, TDI nisam imao prilike da isprobam u uslovima kao MJTD.
Ogibljenje, osrednje. Mekse po mo mojoj proceni za oko 25% od Seata koji je za toliko meksi od mog starog Hyua. Dakle I Hyu I Seat su tvrdi. Gume Conti TS860. Prilicno bucan preko neravnina. Daje utisak cvrstoce na tockovima. U povratku sam napravio test I prosao istim putem I trazio sam one rupe na koje sam razvalio Seata pre neko vece. Kroz prvu sam prosao mnogo mekse a drugu nisam ni video I pored sve zelje da je pogodim. Marfi. Dakle auto nije sampion mekoce I upijanja rupa ali je za Seata mister udobnost.
Potrosnja za ovaj put uz malo voznje po LE I BG I 120-130 autoput uz jako jako retke izlete do 150 je bila 5,6/100.
Ne znam koliko kosta ovaj automobil ali ako je 15k ili vise, cak I manje, mislim da je bolje uzeti ekvivalentnog benzinca.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne znam da li se nude turbo benzinci kod nas
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Dodao bih I volan koji je "tezak" za okretanje pa samim tim nedovoljno precizan, bez city moda.
Takodje, rucke za zmigavce imaju onu foru da ih lupis I par puta zmignu za prelazak iz trake u traku ali nekako su same rucke teske tako da cesto kada ih klepis ne ukljuci se zmigavac a kada ih malo jace klepis pomeris rucku skroz. Nedovoljno su osetljive na klepanje.
Gruja, ma kak'i, mislim samo 1.4 benzin atmo. Mozda neka druga marka.
Takodje, rucke za zmigavce imaju onu foru da ih lupis I par puta zmignu za prelazak iz trake u traku ali nekako su same rucke teske tako da cesto kada ih klepis ne ukljuci se zmigavac a kada ih malo jace klepis pomeris rucku skroz. Nedovoljno su osetljive na klepanje.
Gruja, ma kak'i, mislim samo 1.4 benzin atmo. Mozda neka druga marka.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29862
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nažalost nema 1.4 turbo u ponudi kod nas iako se pravi čak i u TNG varijanti. To sam i ja naveo kao zamerku kad sam ga testirao.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
I, kako ti se cine mojo utisci u odnosu na tvoje ?
Dodao bih I znacajno hucanje vazduha oko automobila vec na 120-130. Na mom Seatu toga nema ni na 160.
Dodao bih I znacajno hucanje vazduha oko automobila vec na 120-130. Na mom Seatu toga nema ni na 160.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29862
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nezgodno mi je sad za pisanje ali setiću se jednom da napišem.
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Fiat Tipo 1.6 mJTD je najgori auto na svetu. Tacka. Sve sto sam ranije napisao za njega ne vazi.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ali zašto, Ogi? Reci nešta konkretno...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne leži ti trap ili menjač?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nešto ga je naljutio.
Mi smo opet oduševljeni Doblom sa istim motorom, ide kao zmaj, može da vozi i 5 putnika, a tovariš ga kao kamion. Ta je kupovina bila za nas pun pogodak.
Mi smo opet oduševljeni Doblom sa istim motorom, ide kao zmaj, može da vozi i 5 putnika, a tovariš ga kao kamion. Ta je kupovina bila za nas pun pogodak.
Poslednja izmena od Saša u 20 Mar 2018, 22:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Dakle, RAV na doboš
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ma kakvi. Kada imamo i neke stvari da vučemo - idemo Doblom. Kada nemamo - RAV. Kada imamo puno stvari - idu oba auta.
Inače, Doblo je danas bio na drugom servisu, natukli smo mu već 40.000 km.
Inače, Doblo je danas bio na drugom servisu, natukli smo mu već 40.000 km.