Testovi automobila - Opšta tema o modelima
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
veruj mi da je Astra stedljiva samo na magistralnom putu. Po gradu lepo srce..
Sad u ovim vanrednim uslovima, potrosnja mi je oko 13l
Sad u ovim vanrednim uslovima, potrosnja mi je oko 13l
Brzine idu u H-a !!!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Drugar je kupio Megane-a 3 Coupe kada se pojavio sa tim 2.0 Tce motorom... Imao sam prilike par dana da ga vozim i malo je reci da sam bio odusevljen kako auto ide. Cak je mnogima bio neprijatan za voznju kako je reagovao na dodavanje malog gasa, prosto se "brecne"... Svi smo imali osecaj da je brzi od V GTI-a ali nikada ih nismo uporedili u direktnom duelu... Po gradu mu je trosio dosta jer ga je gazio kako je ko stigao, ali znam da sam se iznenadio kada mi je rekao da mu je na putu do mora (CG) trosio ispod 7 lit./100 km. i to ne smaracke voznje...
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Tako i moj, na magistrali bez pazenja i mazenja ide ispod 7l opusteno.. Izgleda da su ovi turbo motori za takve puteve pravljeni :smesko:
Meni je jedino glupo sto moj npr nema nikakav zvuk na ausuhu... Nego se cuje kao svaki drugi..
Meni je jedino glupo sto moj npr nema nikakav zvuk na ausuhu... Nego se cuje kao svaki drugi..
Brzine idu u H-a !!!
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nisu ti automobili pravljeni za magistrale, već su pravljeni da ne pitaš mnogo koliko košta gorivo, a još manje koliko troši...
180 benzinskih konja su pravljeni da se voze i uživa u njima...a to jbg ima svoju cenu...
180 benzinskih konja su pravljeni da se voze i uživa u njima...a to jbg ima svoju cenu...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jel ima neka tema u kojoj se vas dvojica ne podbadate?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
:shock: :shock: :shock:
Off topic
Ne vidim da sam išta loše rekao, a još manje provocirao....
Off topic
Ne vidim da sam išta loše rekao, a još manje provocirao....
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Off topic
Malo sam se i ja našalio.
Nego od one teme o PS, kad ti nešto napišeš evo ga odmah DW da te ispravi. Sad isti slučaj, samo obrnuto. On kaže jedno, ti nešto drugo, kao da kontrirate jedan drugom. Možda sam pogrešno procenio. Izvinjavam se obojici ako je tako.
Malo sam se i ja našalio.
Nego od one teme o PS, kad ti nešto napišeš evo ga odmah DW da te ispravi. Sad isti slučaj, samo obrnuto. On kaže jedno, ti nešto drugo, kao da kontrirate jedan drugom. Možda sam pogrešno procenio. Izvinjavam se obojici ako je tako.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Off topic
Imamo različita mišljenja o PS, ali nema tu ništa lično... Razlika u stavovima.
Ovde sam samo dodao komentar na to da su pravljeni za magistralu, jer ta kola idu 150km/h na 2000 obrtaja i da nema retrovizore ne bi se ni vetar čuo... Turbo benzinci od 180 konja su pravljeni da se voze brzo i maximalno uživa...
Imamo različita mišljenja o PS, ali nema tu ništa lično... Razlika u stavovima.
Ovde sam samo dodao komentar na to da su pravljeni za magistralu, jer ta kola idu 150km/h na 2000 obrtaja i da nema retrovizore ne bi se ni vetar čuo... Turbo benzinci od 180 konja su pravljeni da se voze brzo i maximalno uživa...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
@nixa Bez obzira sto svaki vlasnik hot-hatcha ne mari mnogo za potrosnju u svakom slucaju ce mu biti lepo kada mu auto na putu potrosi isto kao i neki duplo slabiji automobili... I ne slazem se u potpunosti da nisu za magistralu. Njom ih je cak i najlepse voziti jer uvek imas ogromnu rezervu snage, mozes svaku krivinu dosta brzo da prodjes, mozes da zakocis koliko god da treba, jako ti malo vremena treba za preticanje, jednostavno se osecas kao da mozes sve na putu... Naravno ovo vazi za one koji vole voznju...
Necu zaboraviti kada sam prvi put dao zeni da vozi moj auto (FR) na putu Brus-Kopaonik (leto). Put je pun krivina, sto sporih, sto brzih, i ona je bila odusevljena kolicinom snage i lezanjem. Kaze osecala se kao u igrici i potpuno svemocno. Malo joj je trebalo da se "primi". Na njenu zalost, a moju srecu, ta igrica je kratko trajala...
Necu zaboraviti kada sam prvi put dao zeni da vozi moj auto (FR) na putu Brus-Kopaonik (leto). Put je pun krivina, sto sporih, sto brzih, i ona je bila odusevljena kolicinom snage i lezanjem. Kaze osecala se kao u igrici i potpuno svemocno. Malo joj je trebalo da se "primi". Na njenu zalost, a moju srecu, ta igrica je kratko trajala...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Možda nemam jasnu sliku jer nikad nisam imao prilike da vozim auto sa više od 115konja, ali mi nekako takva moćna mašina na tom putu deluje kao da igraš igricu na najlakšem nivou...
Jeste na magistrali ogromna rezerva snage, ali nekako i moj Megan od 1.4 100konja, na 100kmh pristojno ubrzava, lako obilazi, dobro leži.... A benzinci od 180 konja to mogu i na velikim brzinama, pa mi nekako to deluje veći filing tj. da su tu "glavni"
Jeste na magistrali ogromna rezerva snage, ali nekako i moj Megan od 1.4 100konja, na 100kmh pristojno ubrzava, lako obilazi, dobro leži.... A benzinci od 180 konja to mogu i na velikim brzinama, pa mi nekako to deluje veći filing tj. da su tu "glavni"
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
ja sam vec negde napisao moje misljenje o voznji mog auta kojekuda - po gradu je pozeljno izbeci guzve, autoputem je bacen benzin ( jeste da ode odlicno i puni preko 150kmh lako, ali to mu iskreno nije prirodno okruzenje, dzabe odlicno ogibljenje i upravljanje kad ides po ravnom putu i ceo posao je da drzis pravac )...ubedljivo najbolji je upravo na magistrali...i najmanje trosi tu, lagano ide ispod 7l, a sa nekih 7,5l potrosnje je tempo potpuno zabavan...fora je sto upravo ti jaki motori omogucavaju da se vozi u 5. i 6. brzini i da povlaci kako pozelis...nema smisla voziti 80-90kmh u 3. jer si bukvalno za 3-4 sekunde punog gasa na preko 120kmh i kocis...mislim, bude to zabavno krace vreme, ali kad vozis negde par sati, ne ide...veca je stvar nacin na koji se taj auto kontrolise po krivinama nego kako brzo napuni do neke brzine...
ja jedva cekam da izadjem na neku magistralu cim se ovo vreme malo poboljsa...mozda do zlatibora ili negde...
ja jedva cekam da izadjem na neku magistralu cim se ovo vreme malo poboljsa...mozda do zlatibora ili negde...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Put za civilni reli, kragujevac - Jagodina, preko Sabante, neverovatno uzivanje za svaku preporuku
mozda je neko iso tuda ?
mozda je neko iso tuda ?
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
taj put je trenutno u odvratnom stanju, i nikome ga ne bih prorucio, bio je pun rupa, a sada su jos skinuli onaj zavrsni sloj asfalta, rece mi drug, pa je ko da ides dvokolicom. Ubedljivo je najbolje za uzivanje od uzica, pa uzbrdo uz tri trake, pa tamo ka zlatiboru, pa dalje od granice sa cg, dalje ne bih jer su velike kazne, a cekaju te dosta. .
A da je bolji asfalt, i onaj put oko rudnika bi bio zanimljiv.
A da je bolji asfalt, i onaj put oko rudnika bi bio zanimljiv.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Danas smo isli na Kop i nazad.
Vozio sam se u Passat-u CC, pozadi. Sa nesto preko 190cm, to nikako nije zeljeno mesto u tom automobilu. Ili glava bije u krov, ili se noge zuljaju na idiotski dizajnirana vrata. Pritom, pozadi nema ostave za sitnice, osim dzepa na prednjim sedistima, te male ostave u naslonu za ruke, koji ima i drzave za case. Dakle, u zadnjim vratima nema nikakve pregrade, osim pepeljare, i to samo u desnim vratima. Inace, dizajn table mi se vecinom ne svidja (plus sto cvrci, tj cudno zvecka ponekad - a auto nije presao ni 20k), a najsmesniji mi je unutrasnji retrovizor.
Za pohvaliti: motor (2.0TDI bluemotion)koji dobro radi svoj posao, uz izolaciju u kabini, koja je odlicna. Vlasnik je inace odusevljen DSGom. Takodje, sedista mi se svidjaju, tj materijal, rupicast, koji god da je.
Vozio sam se u Passat-u CC, pozadi. Sa nesto preko 190cm, to nikako nije zeljeno mesto u tom automobilu. Ili glava bije u krov, ili se noge zuljaju na idiotski dizajnirana vrata. Pritom, pozadi nema ostave za sitnice, osim dzepa na prednjim sedistima, te male ostave u naslonu za ruke, koji ima i drzave za case. Dakle, u zadnjim vratima nema nikakve pregrade, osim pepeljare, i to samo u desnim vratima. Inace, dizajn table mi se vecinom ne svidja (plus sto cvrci, tj cudno zvecka ponekad - a auto nije presao ni 20k), a najsmesniji mi je unutrasnji retrovizor.
Za pohvaliti: motor (2.0TDI bluemotion)koji dobro radi svoj posao, uz izolaciju u kabini, koja je odlicna. Vlasnik je inace odusevljen DSGom. Takodje, sedista mi se svidjaju, tj materijal, rupicast, koji god da je.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da li si primetio koliko je auto tvrd pozadi i kako pozadi lupa na neravninama? Vozio sam se u 2, oba sa standardnim 17 felnama, i oba manje od 20.000 km, i razocaran sam voznjom na zadnjem sedistu...