Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14178
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od pedja » 11 Apr 2012, 23:25

Da li sam primetio? Pa u jednom danu sam proveo 500-600km pozadi, a delom su bili putevi ne bas najsrecniji za takav auto :kezo:
Ruku na srce, ipak je zadnja klupa u Oktaviji losija :mrgreen: Od ovoga sam i ocekivao odredjenu neudobnost, na velikim felnama, a i sedista nisu losa. Vise mi je zasmetao nedostatak ostava i prostora pozadi (plus vrata koja zuljaju :kuku: )

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5029
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od cozmo » 03 Maj 2012, 16:39

Imao sam prilike da malo provozam cuvenu Yeti sa 1.2 TSI motorom, u ambition opremi.

Posto sam puno vozio Qashqai, dacu samo razlike (+) i (-) ta dva modela:

1. Yeti ima malo vise prostora pozadi i za glavu. U zadnjem redu se sedi malo vise, ko u bioskopu.
2. Materijali su mi slicni, ali Qashqai unutra izgleda prefinjenije ali i malo skucenije, u Yetiju je utisak da ima vise mesta (i ima, ali ne toliko kao sto izgleda na prvi pogled).
3. Motor u Yetiju moze se uporediti kao osnovni (stari) 1.5 dci u Nissanu. Tu su negde, s tim sto Nissan ima bolju akusticnu izolaciju u toku voznje a Yeti na leru (ipak benzinac). Ipak se dizelka oseti u visim stepenima prenosa, malo bolje vuce.
4. Nissan je definitivno udobniji auto za voznju po gradu. Meksi je malo, nekako bolje klizi i tisi je.
5. Yeti je bolji malo preko lezecih policajaca, i malo je cvrsci na motanju volana, Nissan je meksi tu, sto ne smatram manom
6. Yeti je malo prakticnije vozilo sa vise pregrada unutra, ali lepota i smek je na strani Nissana.
7. Menjaci precizni u oba, Nissanov malo meksi, komande cvrsce u Yetiju. Prostora za vozaca ima malo vise u Skodi, dok je osecaj za volanom smekerskiji u Nissanu.

Yeti korektno ide, nije tih kao sto sam mislio da ce biti, odziv komandi odlican, upija neravnine odlicno, lepo ima prostora unutra, ima prostora za organizaciju, mehanika tipicno VW precizna.

Zaokruzen crossover ali ipak Nissan ima smek. Iako manje mesta i nizi pozadi, nekako je smekerskiji, lepsi za voznju, nekako vise klizi i uzivanje je malo vise nego u Skodi.

Pa ko sta voli, ja bih uzeo Nissana, osim ako ne vozim dvometrase pozadi :)
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT » 31 Maj 2012, 20:44

Danas sam na kratko provozao Citroen C6 2.7 V6 HDI, sa 92.000 km...

Na moje odusevljenje, vozac koji uvek vozi BMW 5 je danas dosao sa C6, jer je BMW u servisu
Prvo da napljujem auto xD
- na 60.000 je zamenjen menjac. Zakucao je u voznji, i ostao pored puta.
- nesto lupka u instrument tabli
- vozacevo sediste se za 3 godine i 90.000 prilicno pohabalo, tj koza na spoljnjem bubregu
- kada se upali prvih par sekundi radi kao da jedna dizna nije ok.
- trosi i do 15.5 l u gradu sa klimom :uf:

E, sad, posle ovih par sekundi se motor potpuno smiri, i ne cuje se na leru. FAP nije pravio probleme, tj nicega nije bilo od vanrednih kvarova sem menjaca. Ostatak enterijera izgleda savrseno, sve je lepo uklopljeno, cak se i vrata lepo i tiho zatvaraju, sto nije obicaj za francuze, ali je neverovatno nepregledan pozadi. Unutrasnji retrovizor kao da ne postoji, pa morate da se oslonite na senzore i spoljne retrovizore pri voznji u rikverc.

Unutra je neverovatno tih za francuza, rekao bih cak i tisi od E klase (w211). Jako je mekan na neravninama, prakticno ispadne da Beograd ima savrsene puteve kad vozite C6. Nema drmusanja, samo lagano pomeranje gore-dole, kao da vozite po mirnom moru. Ima mnogo mesta, sedista su kao fotelje, a bocna potpora je onako... kao u fotelji xD

Sto se tice motora, CDI znatno lakse povlaci i sa nizih obrtaja, i nema osecaja da auto ima 200+ konja. Pre bih rekao negde oko 170-180, i to ne zato sto je motor mrtav nego je ceo auto konstruisan samo radi udobnosti, i apsolutno nemate osecaj koliko jako povlaci. Recimo kao neki poveci brod. Volan sa E klasom ne moze da se poredi. Ovaj ne pravi razliku da li se ispod tocka nalaze kolotrazi, naboran asfalt pred semafor ili savrseno ravan put.... Uvek je isto, ali ne mogu da kazem da je auto neupravljiv. Menjac jako lepo radi (kad radi :kezo: ), i mekano menja, taman kad treba. Kocnice su odlicne.

Sve ukupno: za one pozadi odlican auto, za vozaca... Ne toliko... Suvise je mekan i pliva, motoru fali obrtnog na nizim obrtajima, enterijeru kvaliteta u donjim plasticnim delovima. Rekao bih da je u voznji 607 znatno zivlji i okretniji. Imao sam priliku na kratko da probam i 607 pre neku godinu, i vise mi se svideo. Nije ni cudo sto mu toliko pada cena, a sto se tako lose prodaje.
Dizajn je jedino za sta stvarno skidam kapu, prelep je :klanjamse:

Ipak, francuzi nisu za ovu klasu. Sve je dobro, ali da bi konkurisao A6ici ili E klasi mora svaki segment da bude jos dosta bolji. Jedino sto verujem je da je pozadi udobniji od E i A6 zajedno, a ima i vise mesta za noge.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5029
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od cozmo » 06 Avg 2012, 22:17

Na "prethodnom" forumu :mrgreen: sam pisao o novom Chevrolet Aveu LS Plus 1.2 70ks koji ima komsija. Necu nista da ponavljam samo da napisem sta se desava posle godinu dana:

1. Krcka volan (klakce) kad se smota udesno
2. Cuje se zadnji lonac

Mora da ide na pregled da se vidi sta je sa volanom.

Dakle, automobil je taman onakav kakav je bio i moj utisak - konfekcija. Jedina svetla tacka je 5 NCAP zvezdica.

Cak je i dosta veliki potrosac, ne moze ispod 6 na magistrali a po gradu 8 do 8,2l s malo upotrebe klime.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
7footer
Postovi: 628
Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
Lokacija: Svet

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od 7footer » 07 Avg 2012, 01:31

Pozdrav

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Dusan » 07 Avg 2012, 08:25

Vozio sam Citigo, 75 ks, ide odlicno. Up je mnogo lepsi.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Day Walker » 07 Avg 2012, 10:26

Ajoj kod ovog UPa komande klime kao iz Golf I.. :kuku:
Mogli su malo da ih dorade, bilo bi mnogo lepse..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Xepoj87 » 07 Avg 2012, 16:34

Golf 1 nije imao klimu :mrgreen:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Day Walker » 07 Avg 2012, 16:45

:palica:
Imao je i fabricki xenon! :mrgreen:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Day Walker » 10 Avg 2012, 15:10

Day Walker je napisao:Do pre 20min sam imao priliku da uzivam u X6 5.0i Xdrive :o
Automobil je cista perverzija..
V8 motor, 407ks... Zvuk je :ludilo:

Bili smo malo i na poligonu na Banjici, i mogu vam reci, da je i pored 4x4 i svih mogucih sistema i dalje veoma zanimljiv po snegu.
Cak sam nalozio drugara da blica nekoj BMW 3ci jer sam mislio da je Grujic, ali sam ubrzo shvatio da smo se ispalili :pardon:

Dzip je zaista udoban i pored enormno velikih felgi. Mesta ima i vise nego dovoljno. Malo mi se ne svidja polozaj na zadnjoj klupi zbog naglo padajuceg krova, ali Boze moj, i pored toga bih ga rado kupio :smesko:

Bio sam skeptik sto se tice ovog vozila, i mogao sam da se zakunem da nikada ne bih kupio X6 jer mi deluje kao vozilo za pacenike sa kompleksima, ali javno priznajem da sam pogresio :mrgreen:


Ne znam sta bih jos dodao, osim da sam odusevljen.
Ako ima neko pitanje, dacu odgovor ukoliko ga znam.. :smesko:

evo malo brojki:

Engine Displacement (CC) 4395 cc
No Of Cylinders V8
Power (PS) 407 PS
Torque (NM) 610 Nm
Transmission Automatic
Kerb Weight 2190 Kgs.
Fuel Type Petrol



P.S. Trosi "Boga Oca" :driving:

Ako nekoga interesuje da napisem sta se sve izdesavalo sa ovim vozilom u proteklih god dana...
Prvo sto mu je riknulo, bio je menjac koji je zamenjen u garantnom roku..
Pre 2 meseca, BMW prodat, medjutim ubrzo i vracem starim vlasnicima jer je bukvalno posle 3 dana od prodaje zakucao motor.. (ne znam koji je razlog, posto nisam dugo video drugara, pa mi nije ispricao do kraja pricu), ali isto je zamenjen o trosku BMW-a
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Dusan » 18 Avg 2012, 20:16

Danas sam malo zustrije poterao Octaviu RS dizel koju imamo u firmi. Sta reci?
Iako ce sada Traktorce (Next) i ostala dizel kompanija da oseca neizmernu srecu dok cita ovaj post, bicu iskren. :kezo:
Da pocnemo, motor u leru radi tako da je po zvuku gotovo kao benzinac, za nijansu bucnije od TSI/FSI koji imaju specifican zvuk kuckanja kada rade u leru. Garantujem da neko ko ne poznaje automobile u leru ne bi mogao da primeti da li je dizel ili benzin, jedino blage vibracije u kabini mogu da ga odaju. Naravno kada se da gas sve postaje jasno.

Ovo je prvi jaci dizel koji sam provozao (osim superba) i moram da kazem da je stvarno tacno ono sto Traktorce prica da jaci dizel kida manualca, iako sam mislio da lupeta. Ima toga i sto nisam navikao na takvo kvacilo ali jednostavno se oseca kako nemirno krece i cupa.

Prva brzina naravno mrtva, opet vrv da bi se sacuvao menjac. U drugoj i ostalima kao sto se da predpostaviti potpuno druga prica. Povlaci na svim obrtajima bilo da je na 1800 ili 4000. Voznja u mom atmu mi je zaista izgledala smesno u tom trenutku (iako je razlika samo 20ks). Svestan sam da i turbo daje subjektivan osecaj ali svakako je duplo bolji (i da napomenem da je ipak ekvivalent za poredjenje sa ovim TDIem ipak TFSI) :) Kod mene npr druga i treca lepo povlace naravno u 4000+ RPM, ali u 4. je vec kraj price, dok ovaj i na 120 u 4. lepi. Moram da napomenem i to da bih se uprkos tome sto sam veliki fan DSG-a u ovakvom autu ipak odlucio za manuelni (probao sam i DSG u njemu), iz prostog razloga sto sa DSGom nema tog osecaja. DSG bi ostavio za neke vece i mirnije automobile, a za nesto tipa GTI, RS svakako manuelni.

Zakljucak, iako dizel nikada nece moci da zameni benzin, ovo je svakako odlican auto, kao i svaki dizel sa motorom slicnih karakteristika. Tesko mi je da priznam ovo, ali su se dizeli opasno priblizili benzincima. Svakako da i trenutna situacija znacajno utice na odabir motora kod vecine ljudi. Vrlo moguce da bi i ja u sledecoj kupovini uzeo neki dizel, ali uvek ce benzin ostati ono pravo. Napisao sam ono sto svi vec znate, ali eto da potvrdim. ;)
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7255
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dag81 » 20 Avg 2012, 11:11

Juce sam poterao Paju B6 1.8TSI 160KS DSG 6 stepeni, fabricki 9S do 100, max speed po podacima 215km/h..

Mislim vozio sam ga vec, ali juce sam ga testirao koliko sam mogao da bude bezbedno. Sam rad motora je dosta bucan, pa slobodno mogu reci na nivou TDI CR motora, a sad vidim da je i Dusan isto napisao. Neverovatno, ali je tako. Naravno kad se gas potopi tad se cuje samo prijatno zujanje-zvizdenje, onaj lep benzinski zvuk koji jos malo upotpunjuje turbina. Inace auto ima 125k km, a i turbina je ispravna.
Sto se tice samog motora, odlicno povlaci, u D modu je ''mrtav'' menja brzine do 6-te(neosetno naravno) cak i kad se ide 50-60 on ga baci u 6-tu i na ispod 1500rpm. Kad se potopi gas a u D modu je, nije previse zustar, ''baci'' uglavnom 2 brzine dole i povlaci ali promenu izvrsi na oko 4000rpm, znaic ono pitomo i projektovano za tecnu voznju. Medjutim narav se drasticno menja kada je u S modu, tada i na 150 drzi u 5oj brzini, kad se potopi gas navlaci do 6500rpm i zaista lepi za sedista u bilo kom rezimu. Ma melem za voznju i preticanja, zaista je fascinantan DSG i njegova tecna i neosetna promena stepena prenosa. Manuel mod sam koristio kroz 2 sela, cisto da vidim kako povuce npr. 6om na 1500rpm, i to je sasvim pristojno. Ali npr. Tiptronik je znao ako se dobro secam kad je u mauelnom modu da pri naglom dodavanju gasa spusti brzinu-dve dole radi lakseg preticanja, i kad se ustali gas on vrati u npr 5u, tj. poslednju zadatu u manuelnom modu. Ovaj menjac to ne odradi, bar ga ja nisam naterao da odradi, pa ne mogu 100% da tvrdim da sam u pravu. Ali mislim da jesam i to mi je iskreno jedina mana ovog menjaca, ako se moze nazvatii mana, jer u D i S salta za sve pare.
Motor se odlicno nosi sa ovim autom teskim 1500kg, ni u jednom momentu se ne oseti da fali snage za bilo sta. Buka u autu je zaista minimalna, tj. vise je prijatna jer se u pozadini cuje navedeno ''zujanje'' motora, melem za usi kada se uzme da je u pitanju porodicna limuzina, kojoj je buka najmanje potrebna.

Mana ovog 1.8TSI je po meni buka na leru, bas se cuje, ali ajde u voznji je zaista tih. I naravno potrosnja. Koja uz postovanje ogranicenja na magistranom putevima sigurno moze da bude oko 6l, ali za voznju kakvu sam ja navikao da vozim, kako ide auto i sto privlaci jednostavno da stalno dajes gas, prosek je 9.5l za nekih 3000rpm od kako je kod caleta, a i bord 1 sto se resetuje posle svaka 2h isto pokazuje od 9-9.5l.

Sto se tice opreme bas je bogata(Trendline je paket plus dodaci), od ESPa,progresivnog serva, svih vazdusnih jastuka, grejaca sedista, retrovizora, dvozonkske automatske klime, tempomata(odlicne funkcije ima), borda, elektro sedista i lumbalnog dela, odlicnog fabrickog ozvucenja, borda, itd..
Udobnos takodje odlcna, primetno udobniji od B5.5, kocnice takodje odlicne, stabilnost i drzanje pravca takodje dobri, vrlo lepo odmeren elektro servo.

Sto se tice preporuke auta i motora stojim iza toga da je odlican i odlicno uparen sa DSGom. Svima koji potrosnja nije bitna sve preporuke. Ali npr. meni licno, koji predjem od 20-25k km godisnje, i u ovo vreme kad je gorivo 1.3e po litru, a plate i zarade takve kakve su, ne bih ga kupio. Mada moze mislim plin sad u TSI, tako da bi jedinu bio u igri sa tom opcijom.


Umalo da zaboravim na dva mesta je pokazao znakove habanja, a to je ispod elektro rucne kocnice(ledo od prekidaca svetla) blago se potklobucila ta gumirana plastika tik ispod prekidaca, i gde se ubacuje kljuc za paljenje, takodje ispod njega duzine neka 3cm i 0.5cm, sad da li je od priveska ili cega ne znam, ali se vidi. Sve ostalo je apsolutno kao novo i bez tragova habanja.

Evo par slicica zverka...
Slika
Slika
Slika

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5029
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od cozmo » 07 Okt 2012, 13:59

Kakav je ovo praistorijski volan?????
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Day Walker » 22 Okt 2012, 12:11

Za vikend sam imao prilike da se druzim sa par automobila..

Burazer je skoro uzeo A6 2.5 TDI quattro, 2002. godiste 180ks, pa sam se vozikao preko vikenda...
Automobil je presao navodno 157k km (verovatno oko 250k km pravih), ali je utegnut, motor je sredjen, morala je glava da se zameni. Ide fenomenalno dobro, ima obrtni momenat kao kad kamiona. Lako ubrzava, u krivini drzi kao po sinama s obzirom da je quattro..
Isli smo malo i na offroad po nekoj njivi, i bukvalno je kao traktor :kezo:
4x4 je zakon, jedva cekam da ga probam po snegu :)

Od opreme ima xenon, digitalnu dvozonsku klimu, 17" i jos svasta nesto..
Mesta ima i vise nego dovoljno, u gepek staju lesevi svih velicina :-|

Posto je burazer do sada vozio i A6 prethodne generacije, isto 2.5 TDI, i njega sam vozio takodje sad za vikend, i razlika je ogromna..
Ubrzanje nije za poredjenje, stari motor je osetno lenji od ovog novijeg (iako je stari u fenomenalnom stanju).
Jedina prednost starijeg je sto trosi manje, bar kada je rec o gradskim uslovima..
7l naspram 10,5l..

Sve u svemu, dobar auto i posle xxx kilometara, jedina mana mu je skupa regisstracija..

Slika
Slika
Slika
Slika

Sledeci koji sam vozio bio je Clio II ph2 :mrgreen:
1.2 75 ks, koji je burazer uzeo sestri posle Golfa IV 1.9 tdi.. jako se razocarala i rekla je da jedva ceka da kupi ponovo golf :rofl:

Klio je u manje vise nekoj standrardnoj opremi klima, el. retrovizori, podizaci, kozni volan..
2005. godiste je, presao je nesto malo, zaboravio sam koliko.
Sa svojih 75ks nije neka jurilica, dosta je lenj, ali je zabavan za voznju, moras da ga konstantno vrtis u visim obrtajima :)
Sedista su dosta udobna kao i sam auto.. Za grad i povremene odlaske do drugih gradova, sasvim je dobar, pod uslovom da niste zahtevan vozac..

Slika
Slika
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od mr.Big » 22 Okt 2012, 12:23

Day Walker je napisao:Clio II ph2
1.2 75 ks, koji je burazer uzeo sestri posle Golfa IV 1.9 tdi.. jako se razocarala i rekla je da jedva ceka da kupi ponovo golf
Sestra zna... :doubleup:

Odgovori