BMW 730xd M-Optic
Re: BMW 730xd M-Optic
Nisam, ali imacu ga na raspolaganju jos nekoliko dana pa cu sve isprobati i bice jos iskustava...
Meni je bilo interesantno ono komandovanje/upravljanje multimedijom rukom u vazduhu. Na snimcima mi se cinilo kao cista glupost i obican gedzet koji se bas i nece koristiti u realnosti (kao i mnogi drugi sistemi).
Medjutim, mislim da bi taj sistem bas cesto koristio i navikao se na njega. Kada se zavalis u sediste, naslonis desni lakat na naslon i nemas potrebe da se ispruzas da bi uradio neke osnovne funkcije vec samo vrtis sakom i prstima kao da dirigujes, odlicno odradjeno.
Meni je bilo interesantno ono komandovanje/upravljanje multimedijom rukom u vazduhu. Na snimcima mi se cinilo kao cista glupost i obican gedzet koji se bas i nece koristiti u realnosti (kao i mnogi drugi sistemi).
Medjutim, mislim da bi taj sistem bas cesto koristio i navikao se na njega. Kada se zavalis u sediste, naslonis desni lakat na naslon i nemas potrebe da se ispruzas da bi uradio neke osnovne funkcije vec samo vrtis sakom i prstima kao da dirigujes, odlicno odradjeno.
Re: BMW 730xd M-Optic
Probao sam ja to i na više benzinaca. Ne oseća se ali je opet bzv. Više me nervira taj lag dok startuje motor nego što zatrese kod dizela.
Re: BMW 730xd M-Optic
Pa mene lag nervira u svakom auromatiku na comfort.modu.
Kada probas sport, comfror ili eco ti dodje da zagrizes volan svaki put kada stisnes gas
Medjutim, sport potrosnja 20+l, a comfort 15 na 3.5 benzincu.
I kod Milosa na R-u je u sportu 19l, a u comfort 3l manje istim tempom.
Tako i start stop, smara, ali j podnosljivi kada gmizis gradom
Kada probas sport, comfror ili eco ti dodje da zagrizes volan svaki put kada stisnes gas
Medjutim, sport potrosnja 20+l, a comfort 15 na 3.5 benzincu.
I kod Milosa na R-u je u sportu 19l, a u comfort 3l manje istim tempom.
Tako i start stop, smara, ali j podnosljivi kada gmizis gradom
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 730xd M-Optic
1.6tdi u golfu. Glupo mi je i samo saznanje da mi je auto ugasen na semaforu, ja licno bi gledao da gasim to u vecini auta. Doduse nebitno, za golfa me ne cudi, ali za najnoviju sedmicu da se oseca SS mi je ipak malo iznenadjenje.AcaKayak je napisao: Skuderija, koji auto si vozio kad te toliko nerviralo?
Re: BMW 730xd M-Optic
Pa ne osca se ss, oseca se oaljenje autimobila, nista cudno na dizelima, kao sto se osecaju i vibracije rada istog.
Koliko god neko u neloj klasi mislio da se ne oseca cekicanje dizela, skapira da se osrca kada prrdje u benzinca, gde ne mozes da izvalis da li je upaljen.
Sent from my Sony
Koliko god neko u neloj klasi mislio da se ne oseca cekicanje dizela, skapira da se osrca kada prrdje u benzinca, gde ne mozes da izvalis da li je upaljen.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 730xd M-Optic
Pa dobro paljenje, na to sam mislio. I da se ne oseti tj da samo gledam kazaljku vrv bi gasio, to je neki licni trip, ocd whatever
Re: BMW 730xd M-Optic
Jebote, pod hitno moram da zamenim ekran na telefonu, jedva skapiram sam svoj zvrakopis.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 730xd M-Optic
Mene jedino nervira to sto se kad radi start stop gasi sve poput klime i ventilatora, jedino radio ostaje upaljen, dok se ne naviknes nije bas lagodno kad se gasi imas osecaj kao da nesto nije ok.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 730xd M-Optic
Taj S&S je teska glupost.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 730xd M-Optic
Kad si u gradu kao da ti je auto taksi vozilo. Samo pali gasi. Akumulator ima da rikne dosta ranije, kao i ceo sistem paljenja.
Re: BMW 730xd M-Optic
Ja sam odusevljen sa S&S sistemom na mom autu. Za moj stil voznje je savrsen. A posebno kod mog dizelasa koji brunda kao traktor u leru... I u kombinaciji sa manuelnim menjacem radi besprekorno. Cim padne temperatura na 7 i ispod S&S se iskluci, kao i kada se ne postigne radna temperatura (ili zadata temperatura unutrasnjosti) ili je napon akumulatora malo nizi... Sve u svemu mislim da doprinosi ozbiljno udobnosti i ustedi u voznji...
E, sada na 7ci glavna joj je uloga udobnost, a o kvalitetu - izdrzljivosti ne bi trebalo trositi reci - bar kod 7ce...
E, sada na 7ci glavna joj je uloga udobnost, a o kvalitetu - izdrzljivosti ne bi trebalo trositi reci - bar kod 7ce...
Re: BMW 730xd M-Optic
Ja mislim da je start stop super.
Ko vozi po gradu može da mu uštedi 10% goriva (provereno), što je na 150.000km auta 15000km praktično bez zagađenja i bez troškova za gorivo.
10% ne deluje previše, na prvi pogled, ali na duži period je skroz fina ušteda.
To da li smara ili ne se navikneš lako, smarao je ljude i pojas da vezuju pa se naviknu i vezuju se.
Što se tiče pouzdanosti, i dalje su samo prazne priče, niko se ne žali na to.
Ko vozi po gradu može da mu uštedi 10% goriva (provereno), što je na 150.000km auta 15000km praktično bez zagađenja i bez troškova za gorivo.
10% ne deluje previše, na prvi pogled, ali na duži period je skroz fina ušteda.
To da li smara ili ne se navikneš lako, smarao je ljude i pojas da vezuju pa se naviknu i vezuju se.
Što se tiče pouzdanosti, i dalje su samo prazne priče, niko se ne žali na to.
Re: BMW 730xd M-Optic
A kako to s&s doprinosi udobnosti? Po meni samo ima negativne efekte na udobnost, razloge sam vec opisao.
Sto se tice ustete, nisam pobornik teorije da oni koji daju ozbiljniju lovu ne razmisljaju o usteti, bas naprotiv. Medjutim, mislim da je S&S ucinak ustede ipak mizeran za kupce u visoj klasi, i da se tu vise radi o globalnoj borbi za smanjivanja zagadjenja i eto da vlasnik vidi na koje sve nacine se fabrika trudi da ustedi, mozda eventualno neka psihicka prednost kome to bas znaci.
A to sto ce vlasnik na autu koji je platio preko 100.000eur i za cije godisnje odrzavanje i sve troskove ako prosecno prelazi 30.000km (registracija, kasko, servisi, gume, pranje, gorivo...) potrosi preko 10.000eur., ustedeti 200eur na gorivu (samo 10% iskljucivo od gradske voznje, mozda sam mnogo i napisao), mislim da ipak ne igra ama bas nikakvu ulogu.
Pritom, imao onih koji se nikako ne navikavaju na ono sto im ne prija ili i najmanje smeta. Evo ja dan danas nisam navikao da se vezujem i apsolutno nikada nisam vezan. Zato hvala bogu i postoji opcija da se S&S iskljuci.
Sto se tice ustete, nisam pobornik teorije da oni koji daju ozbiljniju lovu ne razmisljaju o usteti, bas naprotiv. Medjutim, mislim da je S&S ucinak ustede ipak mizeran za kupce u visoj klasi, i da se tu vise radi o globalnoj borbi za smanjivanja zagadjenja i eto da vlasnik vidi na koje sve nacine se fabrika trudi da ustedi, mozda eventualno neka psihicka prednost kome to bas znaci.
A to sto ce vlasnik na autu koji je platio preko 100.000eur i za cije godisnje odrzavanje i sve troskove ako prosecno prelazi 30.000km (registracija, kasko, servisi, gume, pranje, gorivo...) potrosi preko 10.000eur., ustedeti 200eur na gorivu (samo 10% iskljucivo od gradske voznje, mozda sam mnogo i napisao), mislim da ipak ne igra ama bas nikakvu ulogu.
Pritom, imao onih koji se nikako ne navikavaju na ono sto im ne prija ili i najmanje smeta. Evo ja dan danas nisam navikao da se vezujem i apsolutno nikada nisam vezan. Zato hvala bogu i postoji opcija da se S&S iskljuci.
Re: BMW 730xd M-Optic
Slažem se sa tobom i u temi o bmw 7 sam zato i napisao zagađenje kao prvo dok bih u temi o golfu napisao prvo potrošnju.AcaKayak je napisao:što je na 150.000km auta 15000km praktično bez zagađenja i bez troškova za gorivo.
Što se tiče nevezivanja pojasa pored toliko studija i dokaza, nekako mi klinački fazon, kao imam muda da se ne vežem. Vozio sam neke drugare tako u bez da su se vezali i dam pun gas na maloj brzini da auto razvije najveću silu ubrzanja, kažem gledaj kazaljku, on ili ona se nagne da vidi, onda nabodem kočnicu koliko god mogu i rezultat je uvek da udare glavom ili u tablu ili u staklo zavisno od visine. Tako da mi je mangup fazon služio za zajebanciju, a sudar računaj da je sila 50x veća od toga.
Re: BMW 730xd M-Optic
U mom slucaju uopste nije "mangupisanje", jednostavno mi smeta a i ne trudim se da se navikavam.AcaKayak je napisao: Što se tiče nevezivanja pojasa pored toliko studija i dokaza, nekako mi klinački fazon, kao imam muda da se ne vežem. Vozio sam neke drugare tako u bez da su se vezali i dam pun gas na maloj brzini da auto razvije najveću silu ubrzanja, kažem gledaj kazaljku, on ili ona se nagne da vidi, onda nabodem kočnicu koliko god mogu i rezultat je uvek da udare glavom ili u tablu ili u staklo zavisno od visine. Tako da mi je mangup fazon služio za zajebanciju, a sudar računaj da je sila 50x veća od toga.
Na to gledam na sledeci nacin. Posto vise vremena provodim na motoru nego u kolima, kada uporedim rizik kojem sam izlozen prilikom voznje motora (ne samo daleko vece direktne posledice u slucaju nesrece, vec i daleko veca mogucnost da do nesrece uopste i dodje) ili pak prilikom voznje motornih sanki kad se pegla 150km/h izmedju stabala drveca kroz sumu, i jos drugih aktivnosti kojima se neminovno izlazem riziku... I onda kad uporedim sve te rizike, vezivanje pojasa mu dodje odprilike kao kad bi rekao da sam na dijeti pa pojedem kilo pecenje i dve torte pa na kraju narucim koka kolu lajt umesto obicnu.
Jednostavno ne zelim ni da se opterecujem oko toga niti da pokusavam da promenim tu naviku, posto mi pojas stvarno smeta, nema nikakvog foliranja niti kurcenja.
Pritom, uopste ne propagiram kako je to ispravno i kako to tako treba i kako pojas ne stiti... vec je to samo moj licni izbor.