Renault KADJAR
Poslato: 16 Jun 2016, 03:21
Imao sam priliku da kratko provozam ovaj auto, pa reko' da napišem koju...
Motor je 1.2 TCe sa 130 KS. Oprema Xmod Energy. Prvi utisak prilikom prilaska vozilu je bio pozitivan. Dopadljiv dizajn, bar meni. U vozilo se ulazi "bez ključa" uz pritisak tastera na ručki od vrata i tu nastupa delimično razočarenje. Plastika, pogotovo ona oko menjača, nije dobro uklopljenja, deluje jeftino i škripi na dodir. A auto je praktično nov i pritom košta preko 20 hiljada €. Kasnije sam sedeo i u novom Meganu, koji je unutra za klasu iznad. Na mestu cajgera je ekran na kom možete podesiti varijantu prikaza koji vam odgovara (digitalni/analogni brzinomer, analogni obrtomer uz digitalni brzinomer...). Iako sam pristalica klasičnih rešenja, ovo deluje sasvim ok. Nisam puno čačkao multimediju, tako da se ne bih usudio dati ocenu, ali na prvu deluje ok. Minus dobija i samo jedan automatski prozor-vozački. Prostora na zadnjoj klupi ima na pretek, a i prtljažnik je dobrih dimenzija.
Što se motora tiče, nit' smrdi, nit' miriše. U rasponu od 50 km/h do 90km/h mi deluje da baš fino ubrzava, dok je sam polazak iz mesta, kao i pokušaj ubrzanja pri većim brzinama prilično neuverljiv. Tih 130 KS je očigledno dobro samo za nezahtevne vozače. Negde na 2.000 obrtaja počinje da se čuje turbina. Meni je ovo prva vožnja turbo motora pokretanog benzinom, pa mi je to odmah upalo u oči (uši) i zasmetalo. Menjač je solidan, dok mi samo držanje vozila na putu nije prijalo. U ovom segmentu sam vozio jedino Mazdu CX-5 koja se ponaša odlično na putu, a Kadjar je nešto sasvim suprotno. Kao da pliva po putu i nisam se osećao kao da imam potpunu kontrolu i poverenje u auto. Obzirom na taj osećaj, i nije baš preterano udoban.
Sve u svemu, obzirom da sam imao veća očekivanja, poprilično sam razočaran kompletnim utiskom. Kao da su dobili zadatak da ga na brzinu sklepaju, samo da bi dopunili ponudu.
Verovatno ću imati prilike da provozam Megana sa istim motorom, a kako mi je na prvu loptu delovao mnogo ozbiljnije odrađen, nadam se popravljanju utiska od strane Renoa.
Motor je 1.2 TCe sa 130 KS. Oprema Xmod Energy. Prvi utisak prilikom prilaska vozilu je bio pozitivan. Dopadljiv dizajn, bar meni. U vozilo se ulazi "bez ključa" uz pritisak tastera na ručki od vrata i tu nastupa delimično razočarenje. Plastika, pogotovo ona oko menjača, nije dobro uklopljenja, deluje jeftino i škripi na dodir. A auto je praktično nov i pritom košta preko 20 hiljada €. Kasnije sam sedeo i u novom Meganu, koji je unutra za klasu iznad. Na mestu cajgera je ekran na kom možete podesiti varijantu prikaza koji vam odgovara (digitalni/analogni brzinomer, analogni obrtomer uz digitalni brzinomer...). Iako sam pristalica klasičnih rešenja, ovo deluje sasvim ok. Nisam puno čačkao multimediju, tako da se ne bih usudio dati ocenu, ali na prvu deluje ok. Minus dobija i samo jedan automatski prozor-vozački. Prostora na zadnjoj klupi ima na pretek, a i prtljažnik je dobrih dimenzija.
Što se motora tiče, nit' smrdi, nit' miriše. U rasponu od 50 km/h do 90km/h mi deluje da baš fino ubrzava, dok je sam polazak iz mesta, kao i pokušaj ubrzanja pri većim brzinama prilično neuverljiv. Tih 130 KS je očigledno dobro samo za nezahtevne vozače. Negde na 2.000 obrtaja počinje da se čuje turbina. Meni je ovo prva vožnja turbo motora pokretanog benzinom, pa mi je to odmah upalo u oči (uši) i zasmetalo. Menjač je solidan, dok mi samo držanje vozila na putu nije prijalo. U ovom segmentu sam vozio jedino Mazdu CX-5 koja se ponaša odlično na putu, a Kadjar je nešto sasvim suprotno. Kao da pliva po putu i nisam se osećao kao da imam potpunu kontrolu i poverenje u auto. Obzirom na taj osećaj, i nije baš preterano udoban.
Sve u svemu, obzirom da sam imao veća očekivanja, poprilično sam razočaran kompletnim utiskom. Kao da su dobili zadatak da ga na brzinu sklepaju, samo da bi dopunili ponudu.
Verovatno ću imati prilike da provozam Megana sa istim motorom, a kako mi je na prvu loptu delovao mnogo ozbiljnije odrađen, nadam se popravljanju utiska od strane Renoa.