Re: AutoBild Allrad: Audi Q7 3.0 TDi vs Mercedes-Benz GLS350
Poslato: 06 Nov 2016, 12:35
Pa imas jace motore ako ti je to bitno, ovo je bazni motor u GLS-u. Da, slazem se da bi mu lepo dosao jedan dizel od 300ks, bice za dve godine kada izadje novi GLS, a do tada postoje 400, 500 i 63 amg benzinci.
Daleko od toga da neko ne zeli da ima bolje performanse u bilo kom vozilu, ali treba videti na ustrb cega je to i treba postaviti koliko je to prioritetno u vozilu.
Po mom misljenju, u ovim autobusima je to poslednja rupa na svirali.
Pored vece prakticnosti, vise prostora, udobnije voznje, veceg klirensa, koji pored off-roada moze dosta znaciti po trotoarima i slicnim glupostima i svega toga sto je kod GLS-a bolje, ovde se fokusira na najdebilniju stvar u tim vozilima, ubrzanje.
Da ne pricam sto su ta vozila toliko odvojena od puta i bilo kakvog osecaja, da ti te razlike u performansama jedva osetis. Treba provozati takve kamione, pa skapirati koliko je to u jednu ruku vrhunsko prevozno sredstvo, a u drugu totalno sranje
Takodje je cinjenica i da su oni poredili primerke koje su dobili, a ne onakve kakvi mogu biti u full opremi.
I taj GLS se sa Active Curve System-om dosta bolje ponasa i u krivini se maltene ne naginjes.
GLS-u ovaj dizajn stoji dosta dobro, video sam u gradu par komada, te sam i sam izneverovao da mi nije ruzan, kao i GLE. Daleko je to sve od lepog, da se razumemo, samo sam rekao da je lepsi od proslog GL-a.
Q7 izgleda kao A3 karavan na stulama, meni je to odvratno, hocu da SUV izgleda kao SUV, a ne karavan, kao da nije dovoljno penzionerski.
Pa kada je to jedini Audi da Audijevci na forumu nisu hvalili, cak govorili da je ruzan pa se posle privikli, jasno ti je koliko je odvratan
Nesto sto je na testu izmereno za 1db vise nije bucnije, to bi trebalo svakome da bude jasno, a pominjali smo materijale, buka je tu sporedan element
Na 130 km/h izmerili 1db razlike, moze biti zbog vetra, moze biti zbog drugih automobila, moze biti zbog guma...moze i q7 pokazati 1db vise, to je razlika koja prakticno ne postoji.
Takodje je vece tehnicko umece napraviti da se 20% manje aerodinamican i veci dzip cuje jednako na velikim brzinama, to bi isto trebalo biti jasno kao dan.
I to je cista patkometrija, a ne realna diskusija
Daleko od toga da neko ne zeli da ima bolje performanse u bilo kom vozilu, ali treba videti na ustrb cega je to i treba postaviti koliko je to prioritetno u vozilu.
Po mom misljenju, u ovim autobusima je to poslednja rupa na svirali.
Pored vece prakticnosti, vise prostora, udobnije voznje, veceg klirensa, koji pored off-roada moze dosta znaciti po trotoarima i slicnim glupostima i svega toga sto je kod GLS-a bolje, ovde se fokusira na najdebilniju stvar u tim vozilima, ubrzanje.
Da ne pricam sto su ta vozila toliko odvojena od puta i bilo kakvog osecaja, da ti te razlike u performansama jedva osetis. Treba provozati takve kamione, pa skapirati koliko je to u jednu ruku vrhunsko prevozno sredstvo, a u drugu totalno sranje
Takodje je cinjenica i da su oni poredili primerke koje su dobili, a ne onakve kakvi mogu biti u full opremi.
I taj GLS se sa Active Curve System-om dosta bolje ponasa i u krivini se maltene ne naginjes.
GLS-u ovaj dizajn stoji dosta dobro, video sam u gradu par komada, te sam i sam izneverovao da mi nije ruzan, kao i GLE. Daleko je to sve od lepog, da se razumemo, samo sam rekao da je lepsi od proslog GL-a.
Q7 izgleda kao A3 karavan na stulama, meni je to odvratno, hocu da SUV izgleda kao SUV, a ne karavan, kao da nije dovoljno penzionerski.
Pa kada je to jedini Audi da Audijevci na forumu nisu hvalili, cak govorili da je ruzan pa se posle privikli, jasno ti je koliko je odvratan
Nesto sto je na testu izmereno za 1db vise nije bucnije, to bi trebalo svakome da bude jasno, a pominjali smo materijale, buka je tu sporedan element
Na 130 km/h izmerili 1db razlike, moze biti zbog vetra, moze biti zbog drugih automobila, moze biti zbog guma...moze i q7 pokazati 1db vise, to je razlika koja prakticno ne postoji.
Takodje je vece tehnicko umece napraviti da se 20% manje aerodinamican i veci dzip cuje jednako na velikim brzinama, to bi isto trebalo biti jasno kao dan.
I to je cista patkometrija, a ne realna diskusija