Skoda Kodiaq
Poslato: 15 Mar 2017, 10:49
Svratih juce na promociju Kodiaq-a u Uscu (i zadrzah se ko na sajam da sam otisao ), pa sam imao priliku i da provozam test auto.
Da l' je lep ili ne, to je diskutabilno, ni ja nekad nisam siguran. U sustini dobro izgleda uzivo, mnogo bolje neko na slikama, skladnije, sire.
Enterijer
Kvalitet izrade odlican (mene kupuju gluposti kao tapacirane kasete u vratima, izdeljeno duplo dno gepeka da ne lete stvari, stitnici za ivicu vrata...).
Mesta ima nerealno mnogo. Kada namestim sediste kako mi odgovara (sedim malko zavaljeno), pozadi imam 15cm od kolena do sedista. Realno ima vise mesta od Superba, sto sam mislio da je nemoguce.
Pritom, zadnja klupa se pomera napred nazad i obara se naslon. Taj deo je najveca prednost i najveca mana. Mesta ima na pretek, i steta sto nije moguce jos vise oboriti naslon, jer se po defaultu sedi dosta uspravno.
Test model je bio 2.0TDI 190ks DSG 4x4 (bile fotke u drugoj temi, ja cu kacim posle)
Ja se nikada necu potpuno dogovoriti sa DSG-om na parkingu i prilikom kretanja kako treba da funkcionisemo, ili on jednostavno ima taj neki jako sitan trzaj na koji nisam navikao kod 7G.
Dalje u voznji je apsolutno fantastican, menja brzine bar 3x brze od 7G tronic-a. Manuelni mod radi odlicno ali mu ne vidim svrhu, kao ni na mom autu, kad imas 1800kg i dizel. Takodje mi i dalje nije jasno zasto svi forsiraju klasicne rucice menjaca, samo zauzimaju mesto i nicemu ne sluze.
Motor je jako linearan, ima snage, povlaci kao da je Octavia, a ne tenk i pritom trosi relativno malo i uz zustriju voznju.
Najveca zamerka je volan. Preterano lagan, nikakav feedback, kao da vozim igricu. Auto ide fantasticno, ubrzava, stabilan je, i onda prilikom ulaska u krivinu imas frku sta se desava ispod prednjih tockova. Shvatam da nije pravljen za krivine, ali malo osecaja na volanu ne bi skodilo.
Za razliku od Superba, udoban je. Tisi je, ne skakuce na neravninama, ne cuje se kad ih prelazi,
To mi je kod S i bila najveca zamerka - reakcija na poprecne neravnine. Kodiaq to mnogo lepse podnosi.
Sve u svemu, sjajan auto za te pare.
Da l' je lep ili ne, to je diskutabilno, ni ja nekad nisam siguran. U sustini dobro izgleda uzivo, mnogo bolje neko na slikama, skladnije, sire.
Enterijer
Kvalitet izrade odlican (mene kupuju gluposti kao tapacirane kasete u vratima, izdeljeno duplo dno gepeka da ne lete stvari, stitnici za ivicu vrata...).
Mesta ima nerealno mnogo. Kada namestim sediste kako mi odgovara (sedim malko zavaljeno), pozadi imam 15cm od kolena do sedista. Realno ima vise mesta od Superba, sto sam mislio da je nemoguce.
Pritom, zadnja klupa se pomera napred nazad i obara se naslon. Taj deo je najveca prednost i najveca mana. Mesta ima na pretek, i steta sto nije moguce jos vise oboriti naslon, jer se po defaultu sedi dosta uspravno.
Test model je bio 2.0TDI 190ks DSG 4x4 (bile fotke u drugoj temi, ja cu kacim posle)
Ja se nikada necu potpuno dogovoriti sa DSG-om na parkingu i prilikom kretanja kako treba da funkcionisemo, ili on jednostavno ima taj neki jako sitan trzaj na koji nisam navikao kod 7G.
Dalje u voznji je apsolutno fantastican, menja brzine bar 3x brze od 7G tronic-a. Manuelni mod radi odlicno ali mu ne vidim svrhu, kao ni na mom autu, kad imas 1800kg i dizel. Takodje mi i dalje nije jasno zasto svi forsiraju klasicne rucice menjaca, samo zauzimaju mesto i nicemu ne sluze.
Motor je jako linearan, ima snage, povlaci kao da je Octavia, a ne tenk i pritom trosi relativno malo i uz zustriju voznju.
Najveca zamerka je volan. Preterano lagan, nikakav feedback, kao da vozim igricu. Auto ide fantasticno, ubrzava, stabilan je, i onda prilikom ulaska u krivinu imas frku sta se desava ispod prednjih tockova. Shvatam da nije pravljen za krivine, ali malo osecaja na volanu ne bi skodilo.
Za razliku od Superba, udoban je. Tisi je, ne skakuce na neravninama, ne cuje se kad ih prelazi,
To mi je kod S i bila najveca zamerka - reakcija na poprecne neravnine. Kodiaq to mnogo lepse podnosi.
Sve u svemu, sjajan auto za te pare.