BMW F30 335D xDrive Touring
Poslato: 25 Mar 2017, 13:03
Zadnjih pet dana sam vozio auto iz naslova dok je moj bio na krpljenju, pa mogu da iznesem par zapazanja.
Dakle u pitanju je karavan verzija 335D modela. Auto je manje vise full, ima cek i klimu i kozu Konkretno se radi o ovom primerku (dok radi link), trenutno ima 9000km na satu.
http://www.autoscout24.ch/fr/d/bmw-335- ... id=4537478
S obzirom da taj auto nov kosta oko 70 000 radi se bas ozbiljnoj cifri za ovakav primerak, naravno namece se pitanje da li on vredi te novce...?
Kao sto se sa slika moze videti, enterijer je onako bazican(kakvi su inace i vecina), crna boja, aluminiumski trim. Mene ostavlja potpuno ravnodusnim, sve je kvalitetno ali potpuno neinspirativno i ne previse lepo. Razumem, ovo je i subjektivna stvar, neko ovo voli, ali meni ova kombinacija ostavlja utisak potpuno prosecnog auta a ne necega sto kosta 70 000e. Ja bih isao na neku inspirativniju kombinaciju boja. Vrata mi npr deluju bas bezveze, nit izgledaju lepo niti su ergonomska jer ova rucka za otvaranje (gde se uhvati da se povuku vrata ne mala) je veoma prosirena, zalazi u kabinu i nepotrebno oduzima mesto za koleno (da, meni tu koleno stoji u ovom autu...).
Generalno, ako cemo o enterijeru, Merc C izgleda dosta bolje.
Volan je M, vrlo je fin, vise stavr licnih afiniteta da li vam se svidja ili ne. Ono sto mi se ne svidja je tabla iza. BMW ne korsiti iste cajgere na serijama 1, 3, X1 i sl i X5, X6, F10 i sl. Ovi izgledaju mnogo losije, prosto kao da su dve klase nizeg kvaliteta izrade naspram onih boljih koji odaju kvalitet izrade hirusrskih instrumenata.
Navigacija je standardno dobra, ima lepe animacije i radi odlicno. Ekran navigacije je veoma lep.
Nije mi se svidelo da iako auto ima comfort access, otkljucacvanje i zakljucavanje dodirom je moguce samo na prednjim vratima, zadnja nemaju senzore... (na petici sva vrata imaju senzore).
Zatim da predjemo na voznju.
Motor je naravno zverina, auto ide ispod 5s do 100! Ko bi to ocekivao od ovakvog karavana? Kada ga vidite na ulice ne bi vam palo na pamet tako nesto, skolski primer sleepera. Mislim da ne treba posebno naglasavati da motor ima vise nego dovoljno snage, da cupa, ubrzava... Ja sam ga vozio do 140kmh, svakako nabacuje osmeh na lice. U gradu prosto ne mozete ni iskusiti njegove mogucnosti, jer kad patosirate gas dok on promeni brzinu i krene da cupa svom snagom vec ste na 60kmh i koci... Menjac je standardno sjajan ZF8, svi koji su ga koristili znaju sta je to i da mu se nema sta zameriti, uvek zna gde treba da bude, menja besprekorno, brzo i tecno.
Auto lepo lezi, drzi u krivinama, izbalansiran je. Osecaj na volanu je onako... E90 je tu nenadmasan. Ko ovog se oseti da je elektricni servo, malo mi je izvestacen osecaj, prvo ko sredine nista, lagano se mota, kako se odaljavate od centra on sve vise pojacava otpor, kao da natezete nesto, nije mi bas najjasnija ideja, osecam da je otpor vestacki te nisam fasciniran.
Ono sto mi se nikako ne svidja je buka u autu, buka motora. Mnogo je bucniji nego sto sam ocekivao. Ujutru kad ga upalim me jeza prodje, apsolutno nedostojan zvuk za auto te klase. Veoma je bucan dok je hladan i kad se normalno vozi, kada se zagreje onda se primetno stisa i bude OK. Dodatni problem je sto sam ga ja drzao u Sport Modu, tada drzi brzinu nize i jos je bucniji.
Generalno resenje je upaliti radio i malo jace pojacati, tada je sve ok, tada cak pri jacem stiskanju gasa zvuk bude veoma prijatan i mocan jer radio ispegla ono fino cangrljanje dizela a ostaje samo lep zvuk motora. Ima tu i do navike, prvi dan kad sam ga uzeo tokom pola sata voznje me je bas nervirao, stalno taj neki zvuk motora u pozadini. Posle se covek malo navikne pa mi je manje smetao, ali uvek sam ga vise nego primecivao. Kad se patosira i razvuce na autoputu, on lepo i mocno zvuci.
Auto fino pegla neravnine, udoban je, licno bih isao na broj vece felne i nizi profil guma jer bi to malo zaostrilo upravljanje, ovako kad sam se zabavljao sam osetio malo uvijanje guma.
Posto sam pomenuo da je sa ovim dizelom potrebno slusati muziku, tu su pogodili, ovaj je imao HK ozvucenje koje je nadmasilo moja ocekivanja. Zvuk je bolji od ocekivanog, veoma cist i jasan, mozda bi na basu mogli malo poraditi, ali ukupno veoma dobar zvucni sistem. Naravno digitalni radio ga upotpunjuje i prijem siganal je stalno perfektan, nema nikakvog sustanja, smetnji i sl, jedva cekam da se dokopam ovoga, bice to jedan od boljih upgrade-ova za mene.
Ukupno da sumiram utiske, meni je malo strasno dati tolike pare na ovakav auto, lepo bih isao na 530i (optimalno na 540i ), prosto ne za kalsu vec 3 klase ozbiljnija kola, koja se sada pride voze dinamicno kao F30. Kao sto vidite kazem da bih isao na "i" verzije, apelujem na ljude dobre volje da ne kupuju BMW dizel limuzine vec da idu na benzince kako prilici BMW automobilima, ovakva buka nije primerena za auta ove klase. Pomenuti problem je u trojci daleko daleko vise izrazen nego u petici ili X5 npr koji su zvucno mnogo bolje izolovani, za X5 je dizel verovatno cak i pravi izbor, ali za trojku ne. Kad sam se vratio u moj auto, jos milina, mir i tisina, motor se prijatno oglasava samo kad ga stisnes, prefinjenost, ugladjenost kako i prilici takvom autu. Takodje enterijer je 7x bolji, ali da ne brkamo babe i zabe.
Licno mi je bilo jako cudno da vozim karavana, cak i nekako neprijatan osecaj, samo da me neko ne vidi Prosto ga vozim, vidim krivinu gde bi ga nategao a mislim nekako, uff pa u karavanu sam (iako naravno to ne utice na ponasanje auta, bar ne primetno).
Dakle u pitanju je karavan verzija 335D modela. Auto je manje vise full, ima cek i klimu i kozu Konkretno se radi o ovom primerku (dok radi link), trenutno ima 9000km na satu.
http://www.autoscout24.ch/fr/d/bmw-335- ... id=4537478
S obzirom da taj auto nov kosta oko 70 000 radi se bas ozbiljnoj cifri za ovakav primerak, naravno namece se pitanje da li on vredi te novce...?
Kao sto se sa slika moze videti, enterijer je onako bazican(kakvi su inace i vecina), crna boja, aluminiumski trim. Mene ostavlja potpuno ravnodusnim, sve je kvalitetno ali potpuno neinspirativno i ne previse lepo. Razumem, ovo je i subjektivna stvar, neko ovo voli, ali meni ova kombinacija ostavlja utisak potpuno prosecnog auta a ne necega sto kosta 70 000e. Ja bih isao na neku inspirativniju kombinaciju boja. Vrata mi npr deluju bas bezveze, nit izgledaju lepo niti su ergonomska jer ova rucka za otvaranje (gde se uhvati da se povuku vrata ne mala) je veoma prosirena, zalazi u kabinu i nepotrebno oduzima mesto za koleno (da, meni tu koleno stoji u ovom autu...).
Generalno, ako cemo o enterijeru, Merc C izgleda dosta bolje.
Volan je M, vrlo je fin, vise stavr licnih afiniteta da li vam se svidja ili ne. Ono sto mi se ne svidja je tabla iza. BMW ne korsiti iste cajgere na serijama 1, 3, X1 i sl i X5, X6, F10 i sl. Ovi izgledaju mnogo losije, prosto kao da su dve klase nizeg kvaliteta izrade naspram onih boljih koji odaju kvalitet izrade hirusrskih instrumenata.
Navigacija je standardno dobra, ima lepe animacije i radi odlicno. Ekran navigacije je veoma lep.
Nije mi se svidelo da iako auto ima comfort access, otkljucacvanje i zakljucavanje dodirom je moguce samo na prednjim vratima, zadnja nemaju senzore... (na petici sva vrata imaju senzore).
Zatim da predjemo na voznju.
Motor je naravno zverina, auto ide ispod 5s do 100! Ko bi to ocekivao od ovakvog karavana? Kada ga vidite na ulice ne bi vam palo na pamet tako nesto, skolski primer sleepera. Mislim da ne treba posebno naglasavati da motor ima vise nego dovoljno snage, da cupa, ubrzava... Ja sam ga vozio do 140kmh, svakako nabacuje osmeh na lice. U gradu prosto ne mozete ni iskusiti njegove mogucnosti, jer kad patosirate gas dok on promeni brzinu i krene da cupa svom snagom vec ste na 60kmh i koci... Menjac je standardno sjajan ZF8, svi koji su ga koristili znaju sta je to i da mu se nema sta zameriti, uvek zna gde treba da bude, menja besprekorno, brzo i tecno.
Auto lepo lezi, drzi u krivinama, izbalansiran je. Osecaj na volanu je onako... E90 je tu nenadmasan. Ko ovog se oseti da je elektricni servo, malo mi je izvestacen osecaj, prvo ko sredine nista, lagano se mota, kako se odaljavate od centra on sve vise pojacava otpor, kao da natezete nesto, nije mi bas najjasnija ideja, osecam da je otpor vestacki te nisam fasciniran.
Ono sto mi se nikako ne svidja je buka u autu, buka motora. Mnogo je bucniji nego sto sam ocekivao. Ujutru kad ga upalim me jeza prodje, apsolutno nedostojan zvuk za auto te klase. Veoma je bucan dok je hladan i kad se normalno vozi, kada se zagreje onda se primetno stisa i bude OK. Dodatni problem je sto sam ga ja drzao u Sport Modu, tada drzi brzinu nize i jos je bucniji.
Generalno resenje je upaliti radio i malo jace pojacati, tada je sve ok, tada cak pri jacem stiskanju gasa zvuk bude veoma prijatan i mocan jer radio ispegla ono fino cangrljanje dizela a ostaje samo lep zvuk motora. Ima tu i do navike, prvi dan kad sam ga uzeo tokom pola sata voznje me je bas nervirao, stalno taj neki zvuk motora u pozadini. Posle se covek malo navikne pa mi je manje smetao, ali uvek sam ga vise nego primecivao. Kad se patosira i razvuce na autoputu, on lepo i mocno zvuci.
Auto fino pegla neravnine, udoban je, licno bih isao na broj vece felne i nizi profil guma jer bi to malo zaostrilo upravljanje, ovako kad sam se zabavljao sam osetio malo uvijanje guma.
Posto sam pomenuo da je sa ovim dizelom potrebno slusati muziku, tu su pogodili, ovaj je imao HK ozvucenje koje je nadmasilo moja ocekivanja. Zvuk je bolji od ocekivanog, veoma cist i jasan, mozda bi na basu mogli malo poraditi, ali ukupno veoma dobar zvucni sistem. Naravno digitalni radio ga upotpunjuje i prijem siganal je stalno perfektan, nema nikakvog sustanja, smetnji i sl, jedva cekam da se dokopam ovoga, bice to jedan od boljih upgrade-ova za mene.
Ukupno da sumiram utiske, meni je malo strasno dati tolike pare na ovakav auto, lepo bih isao na 530i (optimalno na 540i ), prosto ne za kalsu vec 3 klase ozbiljnija kola, koja se sada pride voze dinamicno kao F30. Kao sto vidite kazem da bih isao na "i" verzije, apelujem na ljude dobre volje da ne kupuju BMW dizel limuzine vec da idu na benzince kako prilici BMW automobilima, ovakva buka nije primerena za auta ove klase. Pomenuti problem je u trojci daleko daleko vise izrazen nego u petici ili X5 npr koji su zvucno mnogo bolje izolovani, za X5 je dizel verovatno cak i pravi izbor, ali za trojku ne. Kad sam se vratio u moj auto, jos milina, mir i tisina, motor se prijatno oglasava samo kad ga stisnes, prefinjenost, ugladjenost kako i prilici takvom autu. Takodje enterijer je 7x bolji, ali da ne brkamo babe i zabe.
Licno mi je bilo jako cudno da vozim karavana, cak i nekako neprijatan osecaj, samo da me neko ne vidi Prosto ga vozim, vidim krivinu gde bi ga nategao a mislim nekako, uff pa u karavanu sam (iako naravno to ne utice na ponasanje auta, bar ne primetno).