Stranica 1 od 7

Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 08 Jul 2017, 15:45
od toni67
Danas sam bio u prilici da se malo druzim sa novim golfom sa 1.0 tsi motorom - tri cilindra 110 ks u paketu Comfort line i utisci su vrlo pozitivni.Buduci da je vec definisano da ce buduci auto biti benzinac sa turbo punjacem posle Focusa sa Ecooboost motorom i 100 ks na red za test je dosao Golf. Odmah na prvu loptu ovaj mali trocilindras bolje ide od prethodnog 1.2 tsi koga sam takodje ranije probao..Zvuk motora odaje da se radi o 3 cilindra ali samo spolja dok je unutra jednako tih kao i njegov prethodnik 1.2 tsi.Unutrasnjost sve na svom mestu u VW stilu , pozicija za volanom odlicna, cini mi se da je volan nesto tanji nego sto bi meni odgovaralo dok je , kvalitet materijala odlican.Mesta sasvim dovoljno pogotovu na zadnjoj klupi gde je u odnosu na konkurenciju koja mene zanima( Megan 4 i fokus) bolji u svim segmentima vise mesta za glavu i noge. Napredovali su sto se tice i paketa opreme, pa tako u pocetnom tredline dolazi i deljiva zadnja klupa i rezervni tocak sto ranije nije bio slucaj. Doplata za tempomat je 210 Eur tako da tredline + tempomat je neka optimalna solucija.Jako stabilan na nekoliko kruznih tokova sam ga bas nagazio i drzi se kao da je slepljen za asfalt.Moja supruga koja je bila sa mnom je odusevljena prostorom na zadnjoj klupi i uopste kvalitetom materijala koji je i dalje barem za pola koplja ispred konkurencije. Motor dobro vuce bolje i to dosta od 1.0 ecoboosta a vreme ce pokazati sto se tice pouzdanosti i potrosnje. E sad ostaje pitanje cene 1.0 tsi trendline + tempomat je oko 16.300 Eur(15 300 uz Porsche Mobility). Da nije cene ubedljivo najbolji izbor a ovako Megan 1.2 tsi 100ks u paketu Limited koji je oko 15.000 Eura i Fokus 1.0 Ecooboost 125 ks koji je isto oko 15.000 Eur su priblizniji prosecnom kupcu dok za ljubitelje VW nema dileme. Iako sam fan Renoa da nije finansijskih ogranicenja , tradicionalno skupljeg servisa u odnosu na konkurenciju,po meni najbolji izbor u klasi, sve je na svom mestu jednostavno nema vidljivih mana.Nisam slikao auto ali i vizuelno jako blizak prethodnoj seriji znaci kompaktan i elegantan, mozda je samo Megan 4 malo ispred po tom pitanju.To su moji utisci u svakom slucaju sa Golfom nema greske.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 08 Jul 2017, 16:29
od Ikac
Iako sam fan Renoa da nije finansijskih ogranicenja , tradicionalno skupljeg servisa u odnosu na konkurenciju
Jel si ovo proverio ili nagađaš... To da je Reno skup za održavanje je po mom mišljenju više mit, nego istina. Imam u svom okruženju nekoliko automobila marke reno i nisam primetio da su skuplji za održavanje od ostalih. Možda je to bilo nekada, ali sada mislim da to nije slučaj.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 08 Jul 2017, 16:42
od toni67
Mislio sam na VW servis i Golfa , Renoovi servisi i cene originalnih delova pogotovu sa 5+ karticom su mozda najeftiniji o svih, moj Clio se iskljucivo odrzava u ovlascenom i tu mi je Reno uvek u prednosti u odnosu na konkurenciju.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 08 Jul 2017, 18:11
od dag81
Razlika od 1300e je smesna, nadiknadices je prodajom, a cene servisa manjom potrosnjom. A vozis bolji auto po mom misljenju.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 08 Jul 2017, 18:37
od Ikac
toni67 je napisao:Mislio sam na VW servis i Golfa , Renoovi servisi i cene originalnih delova pogotovu sa 5+ karticom su mozda najeftiniji o svih, moj Clio se iskljucivo odrzava u ovlascenom i tu mi je Reno uvek u prednosti u odnosu na konkurenciju.
Aha, nisam dobro razumeo.


Inače slažem se sa Dagom. Golf mnogo bolje drži cenu kao polovnjak i tu razliku u ceni možeš lako da nadoknadiš kada ga budeš prodavao.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 10 Jul 2017, 23:32
od j1ggy
Nemoj da se zeznes kao i ja davne 2006. kada sam testirao Golfa i A3 i uzeo Megane. Pricam o novim kolima.
Izgubio sam kroz postprodaju, ali najvise kroz samu exploataciju.
Ne moze Reno u isti kos sa VW. I svako ko tvrdi drugacije, nije objektivan.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 06:58
od Velja
Kako to misliš? :kafa:

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 11:53
od Darko
Na tvom mestu bih pre dao prednost kubikazi u odnosu na broj konja.

Nisi zainteresovan za dizelase?

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 12:23
od starac vujadin
Ikac je napisao:
toni67 je napisao:Mislio sam na VW servis i Golfa , Renoovi servisi i cene originalnih delova pogotovu sa 5+ karticom su mozda najeftiniji o svih, moj Clio se iskljucivo odrzava u ovlascenom i tu mi je Reno uvek u prednosti u odnosu na konkurenciju.
Aha, nisam dobro razumeo.


Inače slažem se sa Dagom. Golf mnogo bolje drži cenu kao polovnjak i tu razliku u ceni možeš lako da nadoknadiš kada ga budeš prodavao.
Ako gledamo procente hoće, ali ako gledamo euro neće...a ne živimo od precenata, nego od valute.

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 12:31
od Delija
Pa nije razlika u startu 5k evra, nego manje od 2k evra - prica se o konkretnim primercima.
Reso posle par godina totalno "propadne" sa cenom, a VW je drzi vise nego ok.

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 12:42
od Darko
Al im je skup golf dizel. 1.6 tdi 90ks osnovna oprema 19k eura.

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 12:43
od starac vujadin
Ni ne mislim na post koji je napisan konfuzno i kontradiktorno...kao da je pisao neki VW bot, nego generalno na konkurentne modele sa konkurentom motorizacijom i istom opremom.

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 12:51
od Delija
Mozemo se mi zezati, ali Golf je i dalje reper u svojoj klasi, a svi ostali manje ili vise kaskaju za njim.

Ja ga licno ne volim. Bezlican mi je. Ali to je cinjenica.

Re: golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 13:32
od j1ggy
Velja je napisao:Kako to misliš? :kafa:
Odnosi se na vozila iz 2006. godine:

Problemi sa prekidacem za ventilaciju, akumulator, lose (inzenjerski) odradjen gepek tj. poklopac, jer se voda sliva u gepek kada se vrata otvore i ako se sagnes da dohvatis nesto, kaplje po tepihu i ledjima, podizac.

Generalno bolja izrada VW u odnosu na Renault, postprodaja, status, trzisna vrednost, licna satisfakcija. Ni jedan adut ne mogu da pripisem Renault-u u tom poredjenju.
Eventualno motori (pouzdanost), ali to je isto kao da sam godinama sa nekom devojkom koja redovno trci i dobrog je zdravlja, ali ima (relativno) veliko dupe, ne voli da kuva (ili to radi lose), ali zato "mekano lezi" tj. "pliva", a ja trazim utegnutu voznju i dobre karakteristike u krivinama :mrgreen:

Re: Golf 7.5 1.0 tsi 110 ks

Poslato: 11 Jul 2017, 13:49
od Dani
Sve nekako, ali kakav status Golf nosi u odnosu na Megan?