starac vujadin je napisao: ↑30 Sep 2017, 09:03
1.
Drugo, da je to bio tako napredan auto, ne bi se W126 proizvodio i razbijao rekorde prodaje 13 godina, a Bmw samo 8(ali opet, ti tvrdis kako je 7 godina nista, pa ne vidim zasto su onda menjali taj E32 posle samo 8).
Pa, ti je upravo on o čemu sam i ja pisao. 13 godina se proizvodio w126 i bio aktuelan i odličan auto i zato je imao tako dugačak produkcioni vek.
2.
Opet, govoriti kako je e32 doneo nove tehnoloske pomake, u poredjenju sa w126, a i W140, jednostavno nije realno.
Ja o tome nisam govorio nego o tehnološkim pomacima u odnosu na vme u koje je nastao. Ali, kada već poredimo s Mercedesom - doneo je tehnološke pomake u odnosu na w126, a u odnosu na w140 nije mogao jer je w140 izašao posle e32.
3.
To da je E32 zamenio W126 u mnogim drzavnim institucijama je toliko neodredjeno, da nije uopste vredno pomena.
W126 je poznat po tome da maltene nije postojao visoki drzavni organ koji je nije vozio, ali eto, sada saznajemo da je i E32 bio isto toliko zastupljen? Ili ne?
Ne, nisam to rekao, to je neka tvoja interpretacija. Sa e32 BMW je uspeo da napravi pomak i da bude mnogo više zastupljen u tom segmentu (da ne zaboravim i diplomatski kor), ali nije bio isto zastupljen kao Mercedes. Recimo, često se u pravilima ambasada za kupovinu automobila stajalo da je Mercedes jedini izbor ya ambasadora, da bi sa pojavom e32 ostavljen izbor da to može biti i BMW. I ot je veliki pomak. Od toga je koristi imao i e38.
4.
mas li neke cifre ili si samo populisticki odvalio nesto takvo? Daj barem brojeve prodaje, da vidimo da li su se barem tu priblizili S klasi.
Reci da je bolja i da je Mercedes "jurio" je smesno. Toliko su bili lazerni, da su maltene ceo njen proizvodni vek, oni prodavali 7 godina stariji W126.
Givorim o konstrukciji, tehnološkom nivou i kvlaitetu vozila. Prodaja je populistički argument. Ja ga ne podcenjume, nimalo, ali ako nastupaš sa tog stanovišta kao dominantnog onda vređaš w126. Mercedes danas da izbaci w126 sa nekoliko savrmenih neophodnih rešenja koja moaraju da bi se pratila regulativa i zahtevi prodavao bi samo tako jer je Mercedes referenca u toj klasi.
5.
Dodatno, nazvati W140 propalim modelom, S klasu koja se prodala za 7 godina u skoro 450k primeraka, koja je donela brdo inovacija i od koje je S klasa prvi put dobila nadimak "slon"...ne znam ni kako bih to okarakterisao, osim mozda konstantnom potrebom da se ono na vrhu omalovazava, a underdog izdize, u cilju isticanja neke svoje individualnosti i posebne mudrosti.
Lepo je što , kao i mnogo puta do sada, prepisjuješ od mene i koristiš moje reči i citate. Jedino je glupo kada ih koristiš u diskusiji sa mnom. Ja sam taj koji uvek spominje da treba ceniti prave vrednosti i da ne treba na silu izmišljati novu istoriju.
To što je dobio nadimak "slon" nije u to vreme bila pohvala, nego pežorativ.
Mercedes se tada osetio ugroženim i prvi put promenio koncept i kojiej bio tako dobar da se odmah vratio sa sledećim modelom tamo gde je bio w126.
6.
3 generacije Bmw 7ice se zajedno nisu prodale kao W140
Da ne spominjemo W126, koji je van svake konkurencije, toliko se svih Bmw 7ica ikada nije proizvelo, ako se dobro secam, oko 1.5 milion primeraka, bez kupea, vec samo limuzine, a mislim sve ukupno oko 2 miliona.
Dobro, dobro, znam da su se prodavali. O tome nije ni bilo reči. Mercedes će tu uvek najviše prodavati, sve i da izbace dve loše S klase jednu za drugom. Za BMW je bilo bitno da tada uđe tamo gde nije bio i da poveća prodaju i u svemu tome je fenomenalno uspeo. Posle su oni zasrali sa e65 koji je bio njihov "slon", ali dobro...
1. Jok, napisao si sledece:
starac vujadin je napisao: ↑30 Sep 2017, 00:52
Ne znam koliko imaš godina, ali primenjuješ savremena gledišta na veme kada to nije bilo tako i ona ti ne mogu dati pravu sliku. Danas je ta razlika od 7 godina velika, tada to uopšte nije bila tolika razlika. Stvar je u tome što je e32 grunuo sa velikim brojem bitnih tehnoloških novosti, ne sa nekim glupostima i šminkom kao danas i napravio bitan pomak. Uz to izgledao je prepoznatljivo i lepo se vozio...a i lepo je vozio svoje saputnike. To je jedina "sedmica" koju je Mercedes "jurio" da stigne, primenjivao njena tehnička dostignuća da bi bio konkurentan.
2. Zasto nije mogao, kada je W140 izasao samo 5 godina posle E32, a malopre ti 7 godina nije velika razlika?
3. Naravno da si to rekao:
starac vujadin je napisao: ↑30 Sep 2017, 00:52
Tom "sedmicom" BMW je uspeo da zameni u mnogim institucijama i državama Mercedes kao službeno vozilo.
Drugo, danas vlada mantra da je svaki novi model bolji od prethodnog što ne važi ni danas, a tada je važilo još manje. W126 je bio bolji auto od W140. W140 je ocenjen kao neuspeh i odmah su se sa sledećim modelom vratili tamo gde je w126 stao. To što je danas w140 dobio naknadno neki broj poklonika to je opet neka druga tema.
Opet, to kada kazes tako neodredjeno, sto uvek i radis, ne bi li svako to doziveo vece nego sto zaista jeste, a u isto vreme se ogradio da ti nisi rekao nista specificno, sto nikada i ne kazes da se ne bi obrukao slucajno, zvuci kako ko dozivi, a i ti si svestan da ce vecina da dozivi kao da je Bmw tu poceo da gazi Mercedes u tom segmentu, sto nema veze sa realnoscu, jer je kolika realnost, 1-3%?
Zato "mnogim" institucijama nije dobar izraz, vec se moze reci da su ponegde poceli da razmisljaju i o Bmwu
Ali naravno, svega toga si ti svestan, zato tako neodredjeno uvek sve i govoris.
4. Znam da govoris o tome, i ako si sada prvi put konkretno rekao na sta mislis, ali ti ja takodje na to odgovaram da to prosto nije istina.
To koliko je bio napradniji u par stvari, toliko je i W126 bio napredniji u drugim stvarima, pa ne mozes izabrati 3 stvari koje ti se svidjaju i smatrati ih kao jedine relevantne.
5. Ovakvu nebulozu mislim da u zivotu nisam cuo.
Nisam prepisivao u skoli, a da prepisujem od nekoga na forumu.
Mislim da sam ovde dovoljno puta potvrdio da o svemu imam iskljucivo svoje misljenje.
Opet, znam ja da ti sebe smatras dovoljno vaznim i pametnijim od ostalih, da bi neko prepisivao od tebe, ali odmah da ti kazem da se grdno varas.
Naravno, ja pretpostavljam da si i to totalno slucajno neodredjeno rekao, da bi vecina prosto po inerciji pretpostavila da je istina, i ako veze sa zivotom nema, kao i dosta tvojih postova, koji su zavijeni u maglu neodredjenosti, pa cesto nekako mogu da se protumace kao ispravni i neispravni u isto vreme.
Rekao bih da se u RL bavis nekim prodavanjem necega, da radis sa ljudima i da ti dosta zavisi od manipulacije i skretanja paznje sa cinjenica, jer si solidno uvezban u tome da manipulises prosecno zainteresovanim covekom.
Jebeno je kada neko zaista obrati paznju na tvoje reci i skonta da si sve rekao, a u isto vreme nisi rekao nista.
To je za mene najiritantniji nacin komunikacije, pa zato i obratim paznju svaki put.
Opet, "slon" nije imalo ni negativnu, ni pozitivnu konotaciju tada, ali je opet bio dovoljno vazan model, da bi dobio svoj unikatni nadimak, sto je ekstremno retko u autoindustriji na svetskom nivou.
Oznacavalo je samo njegovu veliku masu i dimenzije, sto u toj klasi prosto ne moze biti protumaceno kao lose, jer je bio na vrhu sto se tice udobnosti, tehnologije, tisine i sveopsteg komfora.
6. Eto, opet isto, what a shocker.
Nikada nisu izbacili 2 losa modela S klase za redom, cak, nikada nisu izbacili losu S klasu, to jest, koja nije bila lider u segmentu.
Naravno, kazem opet isto, jer si opet to tako napisao, da se moze shvatiti i kao da su izbacili 2 lose S klase i da su i pored toga najprodavaniji, ali ti to zapravo nisi rekao, nego si rekao "kada bi".
Bmw 7 E65 nista nije zasrao, niti je bio "slon", jer je tezak koliko i najnovija 7ica, a dosta laksi od prosle F01 7ice, naslednika E65-ice, dok ujedno mislim da im je E65 i najprodavanija 7ica posle E38, te ova nova moze samo da sanja takav uspeh, F01 je poznato da se nije prodao ni upola toliko.