Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od maxer » 11 Avg 2012, 12:27

Nije pravi test ali neka vrsta testa jeste:

Nissan GT-R (2012), ubrzanje 0-318 km/h (by Motorsport)

samo gledajte u kazaljku brzinomera ... ona se penje onom brzinom kojom kod normalnog automobila ide obrtomer :trljamoci:
http://www.youtube.com/watch?v=R6eRYCl3T-4&hd=1

Ovo ide ko Formula 1 :klanjamse:


Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Uroš S. » 13 Avg 2012, 19:41


Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14179
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od pedja » 13 Avg 2012, 20:17

maxer je napisao: samo gledajte u kazaljku brzinomera ... ona se penje onom brzinom kojom kod normalnog automobila ide obrtomer :trljamoci:
A cak se i i kretanje pokazivaca nivoa goriva primecuje "golim okom" :D

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3689
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha » 14 Avg 2012, 23:01

TEST: MAZDA MX-5 2.0i ROADSTER COUPE REVOLUTION

Bolji od viagre i krize koja trese našu autoindustriju


Pravi sportski roadster, kako je tumačio slavni Enzo Ferrari, treba imati motor naprijed i pogon straga. Stoga je među gomilom “instantnih” sportskih kabrioleta s prednjim pogonom na posebnoj cijeni elita poput Mercedes-Benza SLK, BMW-a Z4 i - Mazde MX-5. U Americi (pogotovo Kaliforniji) redoslijed je obrnut. Tamo je Mazda MX-5, zvana Miata, već desetljećima 'broj jedan' među lakim sportskim kabrioletima. Mazdin dvosjed bio je i svojevrsna prethodnica otvorenom BMW-u i Mercedesu, a gotovo milijun prodanih primjeraka ukupno pokazuju da se radi o uspješnom modelu. Prva je Miata, dakle MX-5, predstavljena 1972., druga 1995., a treća kakvu smo testirali, krajem 2006. Prije tri godine dobila je kuru Botoxa te izgleda potpuno svježe i poletno

Premda je zadržan isti osnovni oblik, a izmjene su gotovo neprimjetne, aktualan model djeluje atraktivnije i sportskije od svih prethodnika. Na prvi se pogled 'kosooki' roadster-coupe (opremljen je tvrdim sklopivim krovom) čini manjim i nižim, nego što govori dužina od 402 i širina od 172 cm ,ali još privlačnijim nego na fotografijama. Siluetom i visinom od samo 124,5 cm podsjeća na talijanske jurilice iz pedesetih. Niska školjkasta sjedala, uzdignut mjenjač, 17-colni aluminijski naplaci sa širokim gumama, te veliki okrugli instrumenti čine da privlačnim i uzbudljivim. Treba malo gimnasticirati kako bi se ugurali na nisko školjkasto sjedalo. Kao u pravom sportskom vozilu sjedalo se može dovoljno gurnuti unazad, a naslon skositi. Volan se može postaviti idealno nisko i kad se konačno pokrene dvolitreni benzinac, počinje istinski doživljaj.


U šestoj tržišnoj godini modela treće generacije filozofija Miate ostala je nepromijenjena. Sve je podređeno užitku, što kultnom dvosjedu sa 160 KS jamči nove generacije fanova

Stručnjaci iz Hiroshime dobro su znali da ljubitelji temperamentnih roadstera, uz privlačan izgled traže “glazbu” za uši i - dušu. Čim se stisne papučica gasa, iz izpušne se cijevi začuje reski sportski zvuk. Ispod prednje 'haube' bruji 160 zdravih 'konja', ne kao u Alfi iz slavnih dana, nego kao u MG-u iz šezdesetih. Ručica mjenjača na uzdignutoj središnjoj konzoli je kratka i precizna. Motor je moćno zabrujao, a 'nos' se blago propeo, kao u morskog psa pri napadu na žrtvu. Kazaljka okretomjera je začas došla do 7200/min. Brzinomjer, u prvom stupnju, tada pokazuje 60 i trenutak prije uključivanja limitatora, šaltam u drugu, a ravno na 100 u treću, prije nego je štoperica pokazala osam sekundi. U trećem se stupnju brzo dolazi do 140, kontrola je potpuna, ali vrtloženje zraka oko glave postaje neugodno.

Vozili smo s otvorenim krovom, a za veće je brzine ipak bolje podignuti tvrdi krov. To je lako napraviti električnim mehanizmom, a kad se krov skroz navuče, potrebno je zaključati lokot u prednjem dijelu krova. To daje dodatnu dozu nostalgičnosti. Spušteni položaj sjedenja za volanom zaslužan je dodatnu dozu adrenalina i poboljšano težište, ali i lakše praćenje reakcija automobila. Za potpun dojam boravka u bolidu dodatno se pobrinula i skučena ponuda prostora u kabini, u kojoj se, ako se sve stavi u krajnji položaj, ugodno mogu smjestiti i krupnije osobe. Širok središnji greben ispod kojeg se smjestio kardanski prijenos zauzima znatan dio ionako skromnog putničkog prostora, pa mjesta za noge i koljena ne ostaje mnogo. No u odnosu na količinu zabave koju pruža, kardansko vratilo (odnosno stražnji pogon) vrijedi zaista svakog milimetra oduzetog prostora, što je posebno naglašeno kada se pritiskom na gumb isključi sva sila ugrađene elektronike.


Klasična pogonska koncepcija, s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga osigurava dinamičniju vožnju i mogućnost kontroliranog pogonskog proklizavanja - drifranja (power-slide)

Malo je automobila koji se uspješnije nose s vremenom i teretom slave od MX-5. Najprodavaniji roadster na svijetu, legendarna Miata, model je čija osnovna koncepcija jednostavno ne stari. Motoru ne nedostaje elastičnosti, ali mu iznimno prija često šaltanje” Najveći okretni moment (188 Nm) je na visokih 5000/min, a najveća snaga na 7000/min, što je odlika “visokoturažnih” strojeva. Najveća je brzina 218 km/h, što je potpuno po mjeri ovakvog automobila. Kočnice su iznimno učinkovite, tako da nam nije smetala nešto tvrđa papučica kočnice, koja pokazuje sportske gene. Mazda MX-5 je pri brzini od 100 kilometara na sat sposobna stati za 35,5 metara, što je na razini najboljih serijskih automobila. To znači da pri najsnažnijem kočenju sila na rukama (i sigurnosnom pojasu) može za 20 posto prerasti težinu tijela.

Upravljač je precizan i izravan, što je podjednako zgodno u gradskoj vrevi i vijugavim prigradskim cestama. Ovjes djeluje kompaktno i sportski uvjerljivo te bi bez izmjena podnio još 50 konja više. Sve u svemu, ne treba biti Fernando Alonso da bi se japanski dvosjed vozilo brzo i sportski. Nakon brojnih vozila sportskog duha, s prednjim pogonom, koje sam vozio posljednjih godina, MX-5 je ipak nešto posebno. Kao pravi roadster ima klasičnu pogonsku koncepciju u nizu: sprijeda uzdužno postavljen motor, mjenjačka kutija, kardansko vratilo i diferencijal straga. Prednji pogon, pogotovo s poprečno postavljenim motorom, za ovakav automobil nije najbolje rješenje. Klasična pogonska koncepcija kod sportskog automobila nevelike mase se bolje balansira nego kod prednjeg pogona, te se potpuno izbjegavaju negativni utjecaji pogona na upravljivost. K tome se u oštrim zavojima snagom motora može koristiti kontrolirano bočno zanošenje repa (power slide), uz zakretanje volana u kontra smjeru.


Užitak povećava nizak položaj sjedenja u školjkastim sjedalima, direktan upravljač te kratka i precizna ručica mjenjača. Sve je prilagođeno sportskoj vožnji

Mazdin se roadster proizvodi sa 1798 ccm i 126 KS te 1999 ccm i 160 KS. Osnovni je model dostupan samo s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva, a snažniji s pet i šest te automatskim sa šest. Testna je opcija i najbolja, pogotovo što stupnjevi od prvog do četvrtog imaju dvostruku sinkronizaciju. Ovjes i platforma preuzeti s RX-8 rezultirali su većom kompaktnošću u vožnji, odnosno unaprijeđenom krutosti karoserije, te su gotovo potpuno uklonili tendenciju poniranja stražnjeg dijela. Performanse su naglašeno sportske, a šlag na tortu je uzbudljiv sportski zvuk, jedan od najuzbudljivijih među serijskim vozilima. U vožnji se osjeća svaka neravnina na asfaltu i ovo, naravno, nije automobil za loše ceste, pogotovo sa 17-colnim naplacima i gumama 205/45.

To je danak sportske podešenosti. Ali, zato se MX-5 brzo postavlja u zavoj, munjevito reagira na zakretanje volana i uvijek je na granici blagog preupravljanja (oversteer), tako poznatog iz svih roadstera sa stražnjim pogonom. Elektronika za sprječavanje proklizavanja sprječava pravo driftanje, za koje je ovaj automobil kao stvoren. Testna potrošnja od 8,9 litara sasvim je OK (sa 160 KS pod haubom ovaj auto ne može biti štedljiv), ali ako se ne pretjeruje s gasom i okretajima, potrošnju je lako skinuti i za više od litre. Ovo je auto kao stvoren za uživanje ljeti, a tvrdi sklopivi krov čini ga zanimljivim i zimi. Zbog toga će uvijek biti kupaca za Mazdin kultni dvosjed, koji vješto spaja prošlost i budućnost.

dr. Željko Marušić


Testni model stoji nemalih 32.780 eura, od čega na tvrdi sklopivi krov otpada 5300. Osnovni 1.8i Emotion, s platnenim krovom i 126 KS, koji ima i uvjerljive performanse (194 km/h, 9,9 s), može se dobiti za 21.800 eura

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: benzinski, 4-cilindarski, ugrađen sprijeda uzdužno, blok od sivog lijeva, dva bregasta vratila (lanac/VVT), četiri ventila po cilindru
Obujam: 1999 ccm
Provrt x hod: 87,5 x 83,1 mm
Snaga: 118 kW/160 KS pri 7000/min
Moment: 188 Nm pri 4500/min
Pogon: na stražnje kotače
Mjenjač: ručni sa šest stupnjeva
Ovjes: neovisan, sprijeda s poprečnim trokutastim ramenima, McPhersonove opružne noge, straga multilink, stabilizatori
Kočnice: sprijeda samoventilirani diskovi 290 mm, straga puni diskovi 280 mm, ABS, ESP
Gume: 205/45 R 17
Karoserija: kombilimuzina, 5 vrata, 5 sjedala
Dimenzije: 402 x 172 x 124,5 cm
Osovinski razmak: 233 cm
Prtljažnik: 150 L
Masa/nosivost: 1120/1320 kg
Spremnik goriva: 50 l
Krug okretanja: 10 m
Najveća brzina: 212 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 7,9 s
Potrošnja: grad 10,9 / otvoreno 6,1 / kombinirano 7,8 l/100 km
Potrošnja na testu: 8,9 l/100 km
Cijena: 32.780 eura


Izvor:Autoportal.hr
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/4956
Prikačeni fajlovi
mazda_mx_5_3__xl.jpg
mazda_mx_5_3__xl.jpg (112 KiB) Pogledano 6360 puta
mazda_mx_5_2__xl.jpg
mazda_mx_5_2__xl.jpg (139.58 KiB) Pogledano 6360 puta
mazda_mx_5_1__xl.jpg
mazda_mx_5_1__xl.jpg (138.88 KiB) Pogledano 6360 puta
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Ji 4Tze » 16 Avg 2012, 12:24

Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 » 16 Avg 2012, 13:12

:doubleup: :bokser:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master » 16 Avg 2012, 15:00

Apropo članka odozgo, narandžasta Mazda MX-5 je upravo prošla pored mene. Fenomenalan autić. :doubleup:
Širim haos!


Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Xepoj87 » 30 Avg 2012, 17:31

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
7footer
Postovi: 628
Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
Lokacija: Svet

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od 7footer » 01 Sep 2012, 14:23

Сјајан тест, максимално разноврсна и интересантна аута, са уживањем сам гледао... :doubleup:
Pozdrav

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od maxer » 17 Sep 2012, 21:06

Opet onaj ludi Irac :mrgreen:
Odgledajte obavezno - da vidite kako se je oduševio ovim automobilom, ima par "upiš" komentara ... stvarno je majstor, obožavam njegove testove :)

http://www.youtube.com/watch?v=1jl5BH3jYNA&hd=1

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29979
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od trojanac » 17 Sep 2012, 21:16

Nije mi jasno, volan sa desne strane, a spolja ga snimaju u desnoj traci. :zbunjen:
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od maxer » 17 Sep 2012, 21:20

Ne, to nisu isti automobili ... on vozi srebrnog a crveni je oficielni Audijev snimak pa je on to samo miksovao..

Odgovori