Golf 7.5 TDI 1,6
Poslato: 24 Jun 2018, 18:22
Posto se druzim sa autom vec skoro 7 meseci (12.000km) i vratio sam se upravo sa duzeg puta (4000km) red je da napisem neke utiske o njemu. Preuzeo sam ga sa oko 500km na satu, mesec dana starog. Facelift model - najlakse se prepozna po novoj navigaciji, zadnjem delu sa dva fake okvira auspuha, i malo vecoj upotrebi led osvetljenja enterijera i eksterijera (zadna, dnevna). U samoj voznji razlike su minimalne - vozio sam mesec dana pre facelift model a onda 6 meseci ovaj.
Motor i menjac: Motor mi nije legao do kraja. Vrlo cesto vrti po par puta da bi upalio, posle duzih voznji oce da jos vise vrti u prazno prilikom ponovnog paljenja, ler gas nije savrsenstvo - najvise ga poredim sa BMW f30 316d motorom. Od njega je jedino dosta tisi u leru. Inace u poredjenju sa BMWom isto dizelasem golf je dosta bucniji pri brzinama preko 100km/h a naglaseno preko 140km/h. Mada mozda ima i do guma posto vozim na univerzalnim gumama. Menjac je jako dobar, isti kao u BMWu koji je zezao dok se nije dobro razradio (50.000km). Bas sam razmisljao koliko ce mi nedostajati manuelni menjac, bas uzivam u menjanju brzina u skoro svim uslovima voznje, osim u guzvama ali niko nije savrsen. Ima 5 brzina, mada mu ne treba 6, bar po mom misljenju. Trosi u svim uslovima vise nego BMW a posebno pri vecim brzinama gde dolazi razlika u aerodinamici najvise do izrazaja. Mada ne mnogo.. Najvise me iznenadila turbo rupa, koja se bas oseca, mozda je i izrazenija zbog menjaca sa 5 brzina. Kod BMWa se ona skoro nije ni osecala. Inace kada povuce lepo vuce, i opet verovatno zbog menjaca, lepse vuce pri vecim brzinama nego pri malim. Znaci na regionalnim putevima bas treba da se da ozbiljno turaza da bi se preteklo, a na autoputu mnogo lakse uhvati ubrzanje. Sto se tice rezervoara danas sam sipao do vrha kada mi je pokazivao jos 15km dometa - stalo je 47l sa par puta dolivanja.. Ima autonomiju od 800-950 km sa punim rezervoarom. BMW je na daljim putevima sa slicnim rezervoarom (50l) lagano dostizao 1000-1250km sa (ne mnogo) vecim brzinama.
Sve ostalo: Pozicija sedenja je ok, mnogo uspravnije neko kod BMWa, materijali u unutrasnjosti, na potpuno istom nivou, negde bolji, a negde losiji. Najveca razlika je u navigaciji, koja je kod BMWa idealno napravljena, a ovde je jako dobra, ali nije za upotrebu tokom voznje Oseca se da imam kraci medjuosovinski razmak, pa poskakuje povremeno, i dosta losije reaguje na malo losiji put, dosta losiji put bolje upija od BMWa. Prtljaznik veliki, ne ogroman, ali OK.
Sve u svemu dobar svakodnevni auto, i to bi bilo to...
Motor i menjac: Motor mi nije legao do kraja. Vrlo cesto vrti po par puta da bi upalio, posle duzih voznji oce da jos vise vrti u prazno prilikom ponovnog paljenja, ler gas nije savrsenstvo - najvise ga poredim sa BMW f30 316d motorom. Od njega je jedino dosta tisi u leru. Inace u poredjenju sa BMWom isto dizelasem golf je dosta bucniji pri brzinama preko 100km/h a naglaseno preko 140km/h. Mada mozda ima i do guma posto vozim na univerzalnim gumama. Menjac je jako dobar, isti kao u BMWu koji je zezao dok se nije dobro razradio (50.000km). Bas sam razmisljao koliko ce mi nedostajati manuelni menjac, bas uzivam u menjanju brzina u skoro svim uslovima voznje, osim u guzvama ali niko nije savrsen. Ima 5 brzina, mada mu ne treba 6, bar po mom misljenju. Trosi u svim uslovima vise nego BMW a posebno pri vecim brzinama gde dolazi razlika u aerodinamici najvise do izrazaja. Mada ne mnogo.. Najvise me iznenadila turbo rupa, koja se bas oseca, mozda je i izrazenija zbog menjaca sa 5 brzina. Kod BMWa se ona skoro nije ni osecala. Inace kada povuce lepo vuce, i opet verovatno zbog menjaca, lepse vuce pri vecim brzinama nego pri malim. Znaci na regionalnim putevima bas treba da se da ozbiljno turaza da bi se preteklo, a na autoputu mnogo lakse uhvati ubrzanje. Sto se tice rezervoara danas sam sipao do vrha kada mi je pokazivao jos 15km dometa - stalo je 47l sa par puta dolivanja.. Ima autonomiju od 800-950 km sa punim rezervoarom. BMW je na daljim putevima sa slicnim rezervoarom (50l) lagano dostizao 1000-1250km sa (ne mnogo) vecim brzinama.
Sve ostalo: Pozicija sedenja je ok, mnogo uspravnije neko kod BMWa, materijali u unutrasnjosti, na potpuno istom nivou, negde bolji, a negde losiji. Najveca razlika je u navigaciji, koja je kod BMWa idealno napravljena, a ovde je jako dobra, ali nije za upotrebu tokom voznje Oseca se da imam kraci medjuosovinski razmak, pa poskakuje povremeno, i dosta losije reaguje na malo losiji put, dosta losiji put bolje upija od BMWa. Prtljaznik veliki, ne ogroman, ali OK.
Sve u svemu dobar svakodnevni auto, i to bi bilo to...