troši kao moja Corsa, a 1.5litra više od Kie
si sredio menjač?
troši kao moja Corsa, a 1.5litra više od Kie
True
Jeste, odradili kalibraciju menjaca, sve super.
Ne bih da se spustam dublje u razpravu, ali izgleda si postavio nove fizikalne zakone, i idi kazi lotusu i slicnima da treba da dodaju kojih 200-300 kg na svoje avtomobile da poboljšaju ležanje, isto vidim da nisi vozio focusa, kad kazes da je izrazen debalans, a trece bmw ima koliko znam idealan ili skoro idealan razpored teze i losiji je bio po krivinama od focusa.ljubitelj je napisao: ↑16 Sep 2018, 09:522WD FWD tipicno ima 60% na prednju osovinu a 40% na zadnju osovinu, koliki je preciznije raspored masa kod Focusa?
Tvoj V50 koji jeste Focus u osnovi je koliko, 900kg napred +600kg pozadi, ili drugacije 300kg debalansa. (+- koji kg)
Moj 940 je 1.600kg sa 51-49% odnosom, rasporedjeno napred 816kg+ pozadi 784kg, ili 32kg debalansa.
300 : 32kg priblizna razlika koju treba da ispegla vesanje i neutralise negativan uticaj u krivinama...zato mislim a i po iskustvu da automatski veca ukupna masa nekog auta ne podrazumeva da je losiji za voznju.
Ne nisam vozio Focusa ali jesam slicne (po raposredu masa) i osetio manje ili vise izrazen debalans pri ostrijoj voznji, a pogotovu po snegu ili podlozi sa losijim prijanjanjem.
Jesi li vozio bilo koji auto sa priblizno 50-50% rasporedom kroz krivine pa to poredis sa Focusom (ili sa V50 posto si oba dobro upoznao)?
Ja znam da je Focus od strane svih ocenjen kao primer i uzor u svojoj klassi kao vozacki auto, i mislim da to ogranicenje na klasu treba zadrzati.
Da budem konkretan ja mislim da je V60 AWD s 1700kg bolji u krivinama od V50 FWD sa 1500kg i da bi se brojke na papiru trebale osetiti kroz utisak u voznji pri uporednom testu na istim krivinama.