Pa sta mislis, da je za kamione isti radni sat kao za auta? Sve Mercedes recimo.Dare4x4 je napisao: ↑29 Jul 2019, 22:37Ok, ima smisla da cena obuke pravi razliku ali komplikovanost automobila baš i ne.
Hoću da kažem, logičnije mi je da sat rada košta isto i da se na komplikovanom autu potroši više sati.
A rizik da majstor nešto upropasti ne bi smeo da plaća korisnik ako je već majstor prošao skup trening
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Jel' to imate ekipu majstora koja radi male servise samo na Superbu, pa pošto je obuka za taj posao (skidanje filtera i odvrtanje čepa na karteru) bila skuplja, onda je njihov radni sat skuplji? Oni ne prilaze filterima i karteru ako je Octavia na dizalici, Ili Fabia, šta li?Day Walker je napisao: ↑29 Jul 2019, 22:15Skuplja je obuka majstora za Kodiaq/Superb nego za Fabiu. Kompleksniji sistem/elektronika itd.
Kao što je već rečeno, što je skuplji nov auto = skuplji servis za njega. To je normalno, oduvek je tako. Nema to veze sa bilo kakvim ''obukama''...ta priča je samo pokušaj da se ''surova'' istina uvije u šareni papir. Ni u okviru istog brenda se ne naplaćuje isto za isti posao (zavisi od modela), a kamoli u poređenju sa premium brendovima. Naravno, ni u okviru premium brendova ne košta isto radni sat za npr. A3 i A6...i to je sve normalno, nema potrebe da se izmišljaju nekakava šuplja opravdanja. Nikada istu cenu servisa (radnog sata) neće plaćati onaj ko kupi auto od 10k evra i 30k evra...
Ih, sad odjednom više nisi kompetentan...Day Walker je napisao: ↑29 Jul 2019, 20:57Inace, koga zanima radni sat itd, moze da pozove servis i da se raspita. Nisam servisni savetnik pa nisam kompetentan da pricam o tome.
A, kad je trebalo pre neki dan (u ovoj istoj temi) da pričaš kako je Škoda jeftinija za održavanje, onda si bio kompetentan?
Logično, pitan si posle toga da i napišeš cene (kad si već na osnovu poznavanja cena pisao pre neki dan da je jeftina za održavanje), kad sad odjednom više nisi kompetentan...
Hoće li i novi Golf biti na toj istoj platformi kao Polo/Scala? Ako hoće, to će onda biti prvi put u istoriji da su Golf i Polo isti auti, samo sa drugačijim limom preko...Day Walker je napisao: ↑29 Jul 2019, 20:57Ma C segment je, no ljudi mogu da interpretiraju kako im je volja...
Škoda, kao i dosta puta do sada, gađa međuklasu. Nije to ništa loše, nije to ništa sramota pa da moraš toliko da bežiš i kriješ da i Scala gađa isto tako međusegment.
Scala je C segment isto koliko je i Octavia D segment. Kao što prave Oktaviju na C segmentu, a guraju je u D, tako se i Scala pravi na B platformi, a gura se u C. Nije to ništa novo za Škodu, tako rade i sa svojim SUV modelima...to im je uloga u okviru VW grupacije.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Koliko ispraznih konstatacija u jednom postu, i nekoliko otvaranja očiju pride zadivljujuće.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Posto si ti Nesho sveznalica, prepustam ti da nas obavestavas o svemu daljnjem vezano za Skodu.
Vidim razumes se u sve, pa i u opravdanja.
Mozda bi mogao da otvoris svoj servis pa da vidis kako to funkcionise. Koliko kostaju alati, obuke, sertifikacije, standardi... Ljudi...
Pritom, nije serviser jedini u lancu servisiranja bitan za tvoj ili bilo ciji auto koji udje u servis.
Majstor odradi fizicki deo posla, ono sto mu neko napise. Pre toga i posle toga postoji nesto sto se zove - procedura.
Da nema te procedure, mnoge stvari bi se mogle propustiti prilikom tog servisa.
I vidim da te vrlo boli ta Skoda.
Octavia je takodje C segment - sedan, btw
Sto se tice cena, znam koliko je dovoljno da uputim normalne ljude koje to zaista zanima.
Dokoni ljudi koji izvoljevaju kojesta mogu da se informisu kod osoba zaduzenih za isto.
Izvoli prijatelju, pozovi servis i ispitaj ih.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vidim razumes se u sve, pa i u opravdanja.
Mozda bi mogao da otvoris svoj servis pa da vidis kako to funkcionise. Koliko kostaju alati, obuke, sertifikacije, standardi... Ljudi...
Pritom, nije serviser jedini u lancu servisiranja bitan za tvoj ili bilo ciji auto koji udje u servis.
Majstor odradi fizicki deo posla, ono sto mu neko napise. Pre toga i posle toga postoji nesto sto se zove - procedura.
Da nema te procedure, mnoge stvari bi se mogle propustiti prilikom tog servisa.
I vidim da te vrlo boli ta Skoda.
Octavia je takodje C segment - sedan, btw
Sto se tice cena, znam koliko je dovoljno da uputim normalne ljude koje to zaista zanima.
Dokoni ljudi koji izvoljevaju kojesta mogu da se informisu kod osoba zaduzenih za isto.
Izvoli prijatelju, pozovi servis i ispitaj ih.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Gde si bre Neso, 100 god. te nema. Sve, sve, ali Tipa braniti od Scale. Imamo ih u firmi 20ak. Isto vestacki C segment koliko i Spaceback i Scala. Lim na metar sto bi se reklo, kao i Fluence, 301, C-Elysse...
Pogledacu danas koliko kosta servis za Rapid Spaceback 1.6 TDI bas u Krnjaci, radio sam pre mesec dana. Izvuci cu i za Tipo 1.6 M-JET u Kompresoru.
Sasa ce kupiti tog Tipa i da se ispostavi da je nagori auto u klasi, sa sve argumentacijom, tako da je dalja prica na ovu temu uzaludna. Ja sam ga svakako izbegao za sluzbeni auto, cekam novo izvlacenje.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Pogledacu danas koliko kosta servis za Rapid Spaceback 1.6 TDI bas u Krnjaci, radio sam pre mesec dana. Izvuci cu i za Tipo 1.6 M-JET u Kompresoru.
Sasa ce kupiti tog Tipa i da se ispostavi da je nagori auto u klasi, sa sve argumentacijom, tako da je dalja prica na ovu temu uzaludna. Ja sam ga svakako izbegao za sluzbeni auto, cekam novo izvlacenje.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
To sto su razlicite platforme istog proizvodjaca(MQB i MQB-A0) ne mora da znaci da oba ne mogu da budu C segment. Isto tako sad imas Passata/Superba i audi a4 koji su razlicite platforme a D segment 'istog' proizvodjaca. Da ne bude da ja nesto tvrdim, nisam ni ja siguran ali postavljam logicno pitanje, jer sigurno je da ce skoda zvanicno tvrditi da jeste C segment.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Gde si Markoni
Ne branim Tipo od Scale.
Možeš na FLCS Forumu da vidiš moj stav o Scali, blago rečeno mislim da je odlično pogođen auto...ima to tamo sve napisano odavno.
Reagovao sam samo na priče koje ne stoje, to se valjda sme...
Tako sam i napisao.
Ti si taj koji ubeđuje ljude da Škoda sada ima još jedan auto u C.
Nemam šta da ih zovem jer sam bio do njih, poslom sa jednim drugarom, pre nedelju dana.Day Walker je napisao: ↑30 Jul 2019, 01:04Dokoni ljudi koji izvoljevaju kojesta mogu da se informisu kod osoba zaduzenih za isto.
Izvoli prijatelju, pozovi servis i ispitaj ih.
Tada mi je rečeno i koliko košta održavanje, pa sam tebe pitao da proverim jer očigledno znaš cene kad treba da pričaš kako je Škoda jeftina za održavanje....ali kad treba da napišeš konkretnu cenu da se vidi koliko je to jeftino, onda nisi više kompetentan.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Sad sam pričao sa dečkom koji je u firmi zadužen za vozni park. Imamo 10ak i Tipa i Rapida. Krenuo sam priču kako drug gleda šta da kupi, na prvu mi reče neka uzme Rapida. Sa Tipom česti problemi. Sa Rapidima skoro ništa, na jednom samo zamenjena vodena pumpa u garanciji. Što se cene servisa tiče pokazao mi je račun za redovan servis od oba. Tipo 22.600 din., Rapid 24.200 din. Ulje i svi filteri kod oba. Kaže Tipo ide malo bolje, ali troši u proseku bar litar više.
U pitanju su Rapid Spaceback 1.6 TDI 115 KS, i Tipo Sedan 1.6 MJET 120 KS. Eto to je info iz prve ruke.
U pitanju su Rapid Spaceback 1.6 TDI 115 KS, i Tipo Sedan 1.6 MJET 120 KS. Eto to je info iz prve ruke.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Taj JTD je onaj pravi traktorski motor starog kova, vozio sam ga do Leskovca, ima i taj zvuk, to mi se uopste nije dopalo. Ali ima snage samo tako. TDI je ipak mnogo ugladjeniji.
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Bež'te Škode iz moje Fiat teme...
Ako bih gledao Škodu - onda mi ništa ispod Octavie nemojte predlagati. Nikakvi Rapidi, Scale i ostala buranija.
Elem, vratih se jutros from Belarus, proveo sam u Tipu preko 20 sati u komadu, vozio celu noć (da, nisam normalan, znam... ), prešao sam sve ukupno sa njim oko 3.200 km i mogu samo da potvrdim raniju konstataciju da je Fiat napravio jako dobar auto, pogotovo sa ovim motorom. Da je još malo mekši, prednja sedišta udobnija i da su mu farovi bolji, dobio bi možda i ocenu odličan. Ovaj SW/karavan je uz to i jako lep auto tako da sam počeo pomalo da razmišljam i u njegovom pravcu. No, videćemo...
Ako bih gledao Škodu - onda mi ništa ispod Octavie nemojte predlagati. Nikakvi Rapidi, Scale i ostala buranija.
Elem, vratih se jutros from Belarus, proveo sam u Tipu preko 20 sati u komadu, vozio celu noć (da, nisam normalan, znam... ), prešao sam sve ukupno sa njim oko 3.200 km i mogu samo da potvrdim raniju konstataciju da je Fiat napravio jako dobar auto, pogotovo sa ovim motorom. Da je još malo mekši, prednja sedišta udobnija i da su mu farovi bolji, dobio bi možda i ocenu odličan. Ovaj SW/karavan je uz to i jako lep auto tako da sam počeo pomalo da razmišljam i u njegovom pravcu. No, videćemo...
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Znaci, da nije tipo dobio bi slabu ocenu, posto je fiat dobio je ok ocenu iako ima vrlo bitne stvari nikakve, znaci svetla, sedista i trap
I ne, scala NIJE konkurencija golfu, osim po ceni ( u SLO ), to je veci polo, znaci medjuklasa, ko vecina skoda, i to jim vrlo dobro prolazi bas zbog toga jer svi misle kako su jih zajebali i kupili vecu klasu avta za manje para, to so mi ( pisao sam vec o tome ) tvrdili i u salonu Skode, da je Octavia u stvari passat, ali na pitanje da li je superb A6 ili A8 shvatio je da je nasao pogresnog da laze
I ne, scala NIJE konkurencija golfu, osim po ceni ( u SLO ), to je veci polo, znaci medjuklasa, ko vecina skoda, i to jim vrlo dobro prolazi bas zbog toga jer svi misle kako su jih zajebali i kupili vecu klasu avta za manje para, to so mi ( pisao sam vec o tome ) tvrdili i u salonu Skode, da je Octavia u stvari passat, ali na pitanje da li je superb A6 ili A8 shvatio je da je nasao pogresnog da laze
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ti si do Belarus i nazad isao kolima? Ti kao drugar jedan, sa 206-om nema gde nije bio, od Ukrajine i Moldavije preko Danske do Portugala
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ovaj moj fiat sa 250k km je i dalje odlican automobil. Ako je tipo barem takve izrade onda nema mnogo rizika sa njim.