Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
- pedja
- član 001
- Postovi: 14141
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Najavljivali su je (Scalu) kao hatch Oktaviju, tj konkurenta Golfu. Ona na Sajmu je delovala dosta dobro, u fulu, mada je i cena sigurno dosta dobra.
Gde realno spada, baš me briga
T-T
Gde realno spada, baš me briga
T-T
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3809
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ona na sajmu je delovala odlicno ali takva verovatno kosta vise nego vecina superba prodatih kod nas.
- Day Walker
- Postovi: 23290
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nije, 21-2 mozda.Kornjaca Rade je napisao:Ona na sajmu je delovala odlicno ali takva verovatno kosta vise nego vecina superba prodatih kod nas.
Treba da minstigne takva ista za test.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nije baš da je Rapid bezgrešan. Drugarica je imala neke kvarove: blokirana kontakt brava, pregorevanje sijalica, merač nivoa goriva otkazao...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- carov2
- Postovi: 4120
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kumu se volan na 60k km dosta bio izlizao...
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nisam to tako napisao. Sedišta su malo tvrđa za moj ukus - posle Puntovih koja su baš meka, no Puntova se opet brzo pohabaše zbog te mekoće (i lošijih materijala, naravno). Farovi su Tipu su sasvim normalni ali lošiji opet u poređenju sa Puntom (čiji su farovi nenormalno/retko dobri), ali se i to verovatno da popraviti sa nekim boljim sijalicama ili doplatom za ksenone. Trap je takođe na Tipu u redu (posle 3.200 km bih sigurno primetio da nešto ne valja) ali ja ipak više volim mekane automobile - koji su opet sve ređi. Danas je sve nekako tvrdo i našpanovano a i tvrda sedišta pojačavaju taj utisak. Jutros sam recimo na posao došao sa Golfom 5 1.9 TDi - isti k., tvrdo pa tvrdo, još gore nego kod Tipa. No ukupno gledano posle toliko vremena provedenog u njemu Punto je zaista kantica za Tipa (što je neko ranije i napisao ). Sve su svemu, jako dobar auto i sutra bih ga kupio i vozio sa uživanjem sledećih x godina.
- Darko
- Postovi: 9036
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Testni primerak ti je imao 17", sa 16" bi mozda bio meksi utisak.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Moguće i da je do guma, odnosno sve to kompletno daje za nijansu-dve bolji/lošiji utisak. Na njemu su bile Conti ali ona "Eko" varijanta. Po dobrim putevima i u krivinama se ništa ne primećuje, Tipo je kao lađa i plovi/uleće samo tamo. No na neravninama/lošem i iskrpljenom asfaltu nekako ceo auto odreaguje, očekivao sam da će trap na tolikom i poteškom autu da to malo bolje pegla a šasija da bude mirna. Plus sve to kod poprečnih neravnina prati i zvuk sličan onom kao kod Punta (što se meni kod Punta nikako ne sviđa). Ne umem to bolje da objasnim, valjda ćete me razumeti. Toyote kod prelaska preko neravnina imaju nekako potmuliji, prigušeniji zvuk. Ovde je to reskije i osećaj neprijatniji. No - koliko para, toliko muzike, zato i smatram da je benzinac 1.4 u full paketu opreme za 12.600 EUR ipak najbolji izbor kada je Tipo u pitanju.
- Darko
- Postovi: 9036
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
16" + conti premium contact, sigurno totalno druga prica. Takav setap je kod mene na fordu.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Samo ako su performanse totalno nebitne. Što opet ne mogu da razumem, tj podržim.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Naravno da svako voli da ima snažniji auto ali meni je to trenutno poslednje na spisku prioriteta. Bitno mi je da je nov, da zadovoljava veličinom odnosno prostorom i da je što ekonomičniji. Dizel koji košta preko 3.000 evra više se tu jednostavno ne uklapa nikako. Relacije na kojim vozim (privatni) auto su Novi Sad i krug oko njega do 150 km. Sve ravno, tako da čak i slabašan benzinac sasvim fino radi posao.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29864
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ja mogu samo da dodam moje utiske sa testa...
Auto je low budget varijanta C segmenta i to je odmah jasno kad se uporede cene, mada se može uzeti i u pristojnoj opremi, ko želi. Lično bi ga otpisao samo u varijanti 1.4 atmo benzinca.
https://blog.garaza.rs/garaza-test-fiat-tipo-1-6-mjtd/Na kraju nemamo dilemu da Tipo zaista ima odličan odnos uloženo – dobijeno i sigurno ga treba razmotriti ukoliko tražite nov automobil u cenovnom rasponu od 10.000 do 15.000 evra. Dilema može samo biti koji motor izabrati i da li vredi doplatiti razliku u ceni (koja svakako nije mala) između slabijih i ovog, najsnažnijeg motora.
Auto je low budget varijanta C segmenta i to je odmah jasno kad se uporede cene, mada se može uzeti i u pristojnoj opremi, ko želi. Lično bi ga otpisao samo u varijanti 1.4 atmo benzinca.
Posetite www.garaza.rs !
- shandu90
- Postovi: 12278
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Jel ima u jacem paketu dzepove u vratima, posto ovaj drugarov nema?
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ima naravno. Ovaj SW u "Lounge" paketu izgleda fantastično unutra, nema ni reči o lošoj završnoj obradi, čak su mu vrata iznutra obložena nekom brušenom/prevrnutnom "kožom", da je tako opišem, a istog materijala ima ubačenog i u sedišta. Samo je loše urađena ona kugla menjača - predebeli konci na šavovima.
@trojanac
Ja baš tog 1.4 ne bih nikako otpisao jer je on većini kupaca kod nas najinteresantniji. Kod 1.4 Lounge za 12.600 evra dobiješ velik i odlično opremljen auto po ceni gde drugi nude tek početne/klot modele (ili uopšte nemaju tako nešto, odnosno dobiješ za broj manji auto). Morate shvatiti da obični kupci nisu "petrolheadi" kao većina članova foruma i da taj 1.4 sa 95 konja itekako radi posao. Još kad mu se ubaci plin...
@trojanac
Ja baš tog 1.4 ne bih nikako otpisao jer je on većini kupaca kod nas najinteresantniji. Kod 1.4 Lounge za 12.600 evra dobiješ velik i odlično opremljen auto po ceni gde drugi nude tek početne/klot modele (ili uopšte nemaju tako nešto, odnosno dobiješ za broj manji auto). Morate shvatiti da obični kupci nisu "petrolheadi" kao većina članova foruma i da taj 1.4 sa 95 konja itekako radi posao. Još kad mu se ubaci plin...