Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
- Saša
- Postovi: 13051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Dobio sam konačno priliku da detaljno isprobam Tipa (tj. napravio sam sebi priliku ). Nažalost, nije benzinac 1.4 koji mi se lično više sviđa već 1.6 dizelaš sa 120 konja, plus je i karavan (SW - Station Wagon), ali - daj šta daš. Kada sam ga preuzeo na kilometar satu je imao 22.000 i nešto km, kraj 2018. godine. Evo me sa njim trenutno u Minsku (Belorusija), napravio sam u dva dana nekih 1.600 km pa evo prvo malo fotkica (napravljenih telefonom)...
Parkiram ga ispod prozora/terase hotelske sobe...
Neću mnogo detaljisati ali po meni ovo je auto sasvim na mestu, odnosno dobija se baš puno za (relativno) malo para, kao što i kaže ovaj slogan ispisan na vratima. Jako lepo se vozi, volan je precizan, motor je odličan i ima snage koliko mu treba (i više od toga). Auto deluje veliko i masivno, stabilan je, zvučno veoma dobro izlovan, kočnice takođe odlične (diskovi i napred i pozadi)... Ovaj primerak je u najvišem "Lounge" paketu opreme što znači da ima noviju i moderniju unutrašnjost sa "tablet" multimedijom od 7 inča, sedišta sa ubačenim delovima Alcantare, kožni volan, navigaciju, bluetooth, tempomat, maglenke, automatsku klimu, prednje i zadnje-elektropodizače prozora, elektropodesive retrovizore, zadnje parking senzore, corner light, LED dnevna svetla, start & stop sistem, paket hrom lajsni, alu felne 17 inča (gume su Continental Eco Conti) i manje-više sve ostalo što Fiat nudi.
Zamerke? Prednja sedišta bi mogla biti malo mekša i udobnija (lepo su oblikovana i dobro drže u krivinama ali su za moj ukus i posle Punta malo tvrda). Za divno čudo zadnja sedišta su dosta udobnija. Takođe, vešanje bi isto moglo biti malo mekše ali je i ovakvo kakvo je o.k, svi noviji auti su danas manje-više tvrdi. Moguće i da je do guma, sa nekim kvalitetnijim/mekšim bi sigurno bio mnogo bolji utisak. S obzirom da je karavan očekivao sam da će pozadi biti mnogo više prostora ali nažalost to je tek nešto malo više nego kod sedana. Ovaj trend obaranja linije krova kako se ide prema zadnjem delu (zarad lepšeg izgleda) očigledno pojede previše prostora. Koža na ručici menjača ima neke jako debele šavove sa zadnje strane pa u ruci deluju kao da koža nije finalno obrađena (bukvalno grebe i zapinje u šaci), ali je to samo zbog debelih konaca. Plus je i kugla baš pozamašna. Navigacija (Tom Tom) mu je jako dobra, dovela me bez greške do Minska (usput je vrlo precizno pokazivala sve pumpe, kamere i radare), ali je u okolini Minska - ćorak, ne vidi skoro ništa od ovih silnih puteva i "prestenova" autoputa koji opasuju taj veliki grad, pa moram često paliti Google Maps u telefonu.
I evo jedna fotka iz Minska, u nekom od kvartova... Sve novo i kao od lego kocki. Besprekorno čisto, pokošeno... Dizel na autoputu oko 86 dinara...
Da li bih ga kupio? Definitivno, samo sa benzinskim motorom i obavezno u najvišem paketu opreme. U početnim/siromašnijim verzijama je to verovatno drugi auto. Za moje pojmove (i potrebe) odličan i jako lep auto. Na raspolaganju mi je nedelju dana, pa ćemo videti po povratku kući konačne utiske
Parkiram ga ispod prozora/terase hotelske sobe...
Neću mnogo detaljisati ali po meni ovo je auto sasvim na mestu, odnosno dobija se baš puno za (relativno) malo para, kao što i kaže ovaj slogan ispisan na vratima. Jako lepo se vozi, volan je precizan, motor je odličan i ima snage koliko mu treba (i više od toga). Auto deluje veliko i masivno, stabilan je, zvučno veoma dobro izlovan, kočnice takođe odlične (diskovi i napred i pozadi)... Ovaj primerak je u najvišem "Lounge" paketu opreme što znači da ima noviju i moderniju unutrašnjost sa "tablet" multimedijom od 7 inča, sedišta sa ubačenim delovima Alcantare, kožni volan, navigaciju, bluetooth, tempomat, maglenke, automatsku klimu, prednje i zadnje-elektropodizače prozora, elektropodesive retrovizore, zadnje parking senzore, corner light, LED dnevna svetla, start & stop sistem, paket hrom lajsni, alu felne 17 inča (gume su Continental Eco Conti) i manje-više sve ostalo što Fiat nudi.
Zamerke? Prednja sedišta bi mogla biti malo mekša i udobnija (lepo su oblikovana i dobro drže u krivinama ali su za moj ukus i posle Punta malo tvrda). Za divno čudo zadnja sedišta su dosta udobnija. Takođe, vešanje bi isto moglo biti malo mekše ali je i ovakvo kakvo je o.k, svi noviji auti su danas manje-više tvrdi. Moguće i da je do guma, sa nekim kvalitetnijim/mekšim bi sigurno bio mnogo bolji utisak. S obzirom da je karavan očekivao sam da će pozadi biti mnogo više prostora ali nažalost to je tek nešto malo više nego kod sedana. Ovaj trend obaranja linije krova kako se ide prema zadnjem delu (zarad lepšeg izgleda) očigledno pojede previše prostora. Koža na ručici menjača ima neke jako debele šavove sa zadnje strane pa u ruci deluju kao da koža nije finalno obrađena (bukvalno grebe i zapinje u šaci), ali je to samo zbog debelih konaca. Plus je i kugla baš pozamašna. Navigacija (Tom Tom) mu je jako dobra, dovela me bez greške do Minska (usput je vrlo precizno pokazivala sve pumpe, kamere i radare), ali je u okolini Minska - ćorak, ne vidi skoro ništa od ovih silnih puteva i "prestenova" autoputa koji opasuju taj veliki grad, pa moram često paliti Google Maps u telefonu.
I evo jedna fotka iz Minska, u nekom od kvartova... Sve novo i kao od lego kocki. Besprekorno čisto, pokošeno... Dizel na autoputu oko 86 dinara...
Da li bih ga kupio? Definitivno, samo sa benzinskim motorom i obavezno u najvišem paketu opreme. U početnim/siromašnijim verzijama je to verovatno drugi auto. Za moje pojmove (i potrebe) odličan i jako lep auto. Na raspolaganju mi je nedelju dana, pa ćemo videti po povratku kući konačne utiske
Poslednja izmena od Saša u 25 Jul 2019, 19:18, izmenjeno 2 puta ukupno.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Korektan avto ali barem kod nas preskup, za iste pare dobijaš megana GT line sa LED svetilima i svima ostalim...naravno da uvek radije uzimam megana, zbog opreme, motora, servisa i postprodaje koja je kod fiata u SLO misaona imenica za razliku od renaulta
- Darko
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Meni licno jedan od najlepsih karavana u c segmentu. Bolji mi je od hatcha i limuzine.
Fiat je dobra pouzdana mazga, sa ovim motorom nema greske i rizika.
Fino mu stoji ova boja i felne. Cine da izgleda skuplje.
Ps. Napisi putopis iz belorusije kad se vratis
Fiat je dobra pouzdana mazga, sa ovim motorom nema greske i rizika.
Fino mu stoji ova boja i felne. Cine da izgleda skuplje.
Ps. Napisi putopis iz belorusije kad se vratis
- shandu90
- Postovi: 12323
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Fin je tipo, imas i turbo benzin ako ti je 1.4 slab. Sta znam, po meni nedovoljno jak kao i astra.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 1645
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Taj 1.4 je atmo ispod 100ks?
Posle ovog dizla biće ti ko mrtav konj...
Šta ti se tu više svidja sem što nije dizel?
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
Posle ovog dizla biće ti ko mrtav konj...
Šta ti se tu više svidja sem što nije dizel?
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Svidja mu se ekologija
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Turbo verzija 1.4 t-Jet nije u ponudi za Srbiju, jedino da se uveze iz Poljske, Italije ili Turske.
Može se naći i verzija sa fabričkim LPG+turbo.
Lično smatram da je 1.6 mjet optimalan za takav auto. Sve ispod ne bih razmatrao (mada po YT klipovima i on ne ide loše).
Može se naći i verzija sa fabričkim LPG+turbo.
Lično smatram da je 1.6 mjet optimalan za takav auto. Sve ispod ne bih razmatrao (mada po YT klipovima i on ne ide loše).
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Atmo bikoz plin.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Auto je totalno govno pogotovu sa 1.4 atmo. Volan kao odsecen od svega.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ovo je ziva istina, i moj utisak kada sam ga vozio.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Brate, najgori automobil po pitanju voznih karakteristika.
Jedina pozitivna strana je kolicina opreme moja je na papiru.
Zavrsna obrada i sama izolacija je najniza u segmentu.
Motor je nikad gori, a to sam znao i inace jer ćale vozi sluzbeni Bravo s tim motorom.
Ne bih ga zaista nikada preporucio ni neprijatelju s tom motorizacijom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jedina pozitivna strana je kolicina opreme moja je na papiru.
Zavrsna obrada i sama izolacija je najniza u segmentu.
Motor je nikad gori, a to sam znao i inace jer ćale vozi sluzbeni Bravo s tim motorom.
Ne bih ga zaista nikada preporucio ni neprijatelju s tom motorizacijom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Darko
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Pored megana grandtour 1.5 dci koji je sa cenom mozda i povoljniji od tipa, tipo tesko da ima sanse.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kolega koji je bio zagrizen bas za Tipo 1.4, slucajno dobije ponudu za Elantru 1.6, slicna cena, bio jedan primerak na lageru. Obavio obe test voznje, malo duze, u jednom danu i kaze da je Tipo jedno 3 klase ISPOD Elantre u svemu. Motor je jako los, bucan, komande jako lose. Komfor, materijali, tisina u kabini, udobnost, prostor, ergonomija su godinama ispred u Elantri. A i to je tek neki auto entry klase. U odnosu na Punta jeste dobar, ali kad posle test voznje sednes u nesto bolje, pa makar to i Elantra bila i dobijes takav utisak, onda je jasno da je Tipo samo narodski automobil, cisto da je jeftin i kao moderan.
Jesam malo grub, ali ovo je direktno poredjenje, pa cisto da znas.
Jesam malo grub, ali ovo je direktno poredjenje, pa cisto da znas.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Tipo sa pristojnim motorom i opremom, kontra reklamnom sloganu, zapravo kosta vise nego sto vredi. Gledao sam cenovnik i ne vidim ja tu nista povoljno, ako ne racunamo najslabiji motor. Ide i taj motor, ali je realno ispod crte naspram svega sto trziste nudi. Elantra je dobro poredjenje, ako se zeli jeftiniji automobil C klase. Bar je "full size" sedan u okviru svoje klase, dok je Tipo ni tamo, ni ovamo.
Sent from my MI 9
Sent from my MI 9
- Saša
- Postovi: 13051
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Vozim ja redovno i mnogo bolje automobile, znam dobro o čemu pričam. Ovo je za mene i više nego dobar auto. Upravo sam sa njim napravio oko 1.700 km (od kojih 1.400 u cugu, po svim mogućim putevima. Danas i juče sam ga recimo terao i nekim makadamom, plus je natovaren stalno zverski) i ne vidim mu neke značajnije mane. Ne vidim ni tu lošu završnu obradu (sem pomenute kože na kugli menjača), zvučna izolacija je sasvim dobra, a volan - klasičan Fiatov električni servo, isto se ponaša i na Puntu. Ne znam, možda je nemam tako prefinjen osećaj kao vi. A možda mi fali i iskustva (imam samo 30 godina za volanom).