Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Poslato: 25 Jul 2019, 19:18
Dobio sam konačno priliku da detaljno isprobam Tipa (tj. napravio sam sebi priliku ). Nažalost, nije benzinac 1.4 koji mi se lično više sviđa već 1.6 dizelaš sa 120 konja, plus je i karavan (SW - Station Wagon), ali - daj šta daš. Kada sam ga preuzeo na kilometar satu je imao 22.000 i nešto km, kraj 2018. godine. Evo me sa njim trenutno u Minsku (Belorusija), napravio sam u dva dana nekih 1.600 km pa evo prvo malo fotkica (napravljenih telefonom)...
Parkiram ga ispod prozora/terase hotelske sobe...
Neću mnogo detaljisati ali po meni ovo je auto sasvim na mestu, odnosno dobija se baš puno za (relativno) malo para, kao što i kaže ovaj slogan ispisan na vratima. Jako lepo se vozi, volan je precizan, motor je odličan i ima snage koliko mu treba (i više od toga). Auto deluje veliko i masivno, stabilan je, zvučno veoma dobro izlovan, kočnice takođe odlične (diskovi i napred i pozadi)... Ovaj primerak je u najvišem "Lounge" paketu opreme što znači da ima noviju i moderniju unutrašnjost sa "tablet" multimedijom od 7 inča, sedišta sa ubačenim delovima Alcantare, kožni volan, navigaciju, bluetooth, tempomat, maglenke, automatsku klimu, prednje i zadnje-elektropodizače prozora, elektropodesive retrovizore, zadnje parking senzore, corner light, LED dnevna svetla, start & stop sistem, paket hrom lajsni, alu felne 17 inča (gume su Continental Eco Conti) i manje-više sve ostalo što Fiat nudi.
Zamerke? Prednja sedišta bi mogla biti malo mekša i udobnija (lepo su oblikovana i dobro drže u krivinama ali su za moj ukus i posle Punta malo tvrda). Za divno čudo zadnja sedišta su dosta udobnija. Takođe, vešanje bi isto moglo biti malo mekše ali je i ovakvo kakvo je o.k, svi noviji auti su danas manje-više tvrdi. Moguće i da je do guma, sa nekim kvalitetnijim/mekšim bi sigurno bio mnogo bolji utisak. S obzirom da je karavan očekivao sam da će pozadi biti mnogo više prostora ali nažalost to je tek nešto malo više nego kod sedana. Ovaj trend obaranja linije krova kako se ide prema zadnjem delu (zarad lepšeg izgleda) očigledno pojede previše prostora. Koža na ručici menjača ima neke jako debele šavove sa zadnje strane pa u ruci deluju kao da koža nije finalno obrađena (bukvalno grebe i zapinje u šaci), ali je to samo zbog debelih konaca. Plus je i kugla baš pozamašna. Navigacija (Tom Tom) mu je jako dobra, dovela me bez greške do Minska (usput je vrlo precizno pokazivala sve pumpe, kamere i radare), ali je u okolini Minska - ćorak, ne vidi skoro ništa od ovih silnih puteva i "prestenova" autoputa koji opasuju taj veliki grad, pa moram često paliti Google Maps u telefonu.
I evo jedna fotka iz Minska, u nekom od kvartova... Sve novo i kao od lego kocki. Besprekorno čisto, pokošeno... Dizel na autoputu oko 86 dinara...
Da li bih ga kupio? Definitivno, samo sa benzinskim motorom i obavezno u najvišem paketu opreme. U početnim/siromašnijim verzijama je to verovatno drugi auto. Za moje pojmove (i potrebe) odličan i jako lep auto. Na raspolaganju mi je nedelju dana, pa ćemo videti po povratku kući konačne utiske
Parkiram ga ispod prozora/terase hotelske sobe...
Neću mnogo detaljisati ali po meni ovo je auto sasvim na mestu, odnosno dobija se baš puno za (relativno) malo para, kao što i kaže ovaj slogan ispisan na vratima. Jako lepo se vozi, volan je precizan, motor je odličan i ima snage koliko mu treba (i više od toga). Auto deluje veliko i masivno, stabilan je, zvučno veoma dobro izlovan, kočnice takođe odlične (diskovi i napred i pozadi)... Ovaj primerak je u najvišem "Lounge" paketu opreme što znači da ima noviju i moderniju unutrašnjost sa "tablet" multimedijom od 7 inča, sedišta sa ubačenim delovima Alcantare, kožni volan, navigaciju, bluetooth, tempomat, maglenke, automatsku klimu, prednje i zadnje-elektropodizače prozora, elektropodesive retrovizore, zadnje parking senzore, corner light, LED dnevna svetla, start & stop sistem, paket hrom lajsni, alu felne 17 inča (gume su Continental Eco Conti) i manje-više sve ostalo što Fiat nudi.
Zamerke? Prednja sedišta bi mogla biti malo mekša i udobnija (lepo su oblikovana i dobro drže u krivinama ali su za moj ukus i posle Punta malo tvrda). Za divno čudo zadnja sedišta su dosta udobnija. Takođe, vešanje bi isto moglo biti malo mekše ali je i ovakvo kakvo je o.k, svi noviji auti su danas manje-više tvrdi. Moguće i da je do guma, sa nekim kvalitetnijim/mekšim bi sigurno bio mnogo bolji utisak. S obzirom da je karavan očekivao sam da će pozadi biti mnogo više prostora ali nažalost to je tek nešto malo više nego kod sedana. Ovaj trend obaranja linije krova kako se ide prema zadnjem delu (zarad lepšeg izgleda) očigledno pojede previše prostora. Koža na ručici menjača ima neke jako debele šavove sa zadnje strane pa u ruci deluju kao da koža nije finalno obrađena (bukvalno grebe i zapinje u šaci), ali je to samo zbog debelih konaca. Plus je i kugla baš pozamašna. Navigacija (Tom Tom) mu je jako dobra, dovela me bez greške do Minska (usput je vrlo precizno pokazivala sve pumpe, kamere i radare), ali je u okolini Minska - ćorak, ne vidi skoro ništa od ovih silnih puteva i "prestenova" autoputa koji opasuju taj veliki grad, pa moram često paliti Google Maps u telefonu.
I evo jedna fotka iz Minska, u nekom od kvartova... Sve novo i kao od lego kocki. Besprekorno čisto, pokošeno... Dizel na autoputu oko 86 dinara...
Da li bih ga kupio? Definitivno, samo sa benzinskim motorom i obavezno u najvišem paketu opreme. U početnim/siromašnijim verzijama je to verovatno drugi auto. Za moje pojmove (i potrebe) odličan i jako lep auto. Na raspolaganju mi je nedelju dana, pa ćemo videti po povratku kući konačne utiske