Stranica 5 od 19

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:08
od ljubitelj
Day Walker je napisao:
29 Jul 2019, 18:55

Do sada nismo imali porblema sa 1.0tsi i mogu reci da je odlican motor.
Koliko ste imali verzije motora 1,0 TSI na TNG, i kako su se pokazali na 200,000+ km eksploatacije (može i koji sistem, model, brend uredjaja kao info)?

Da li je pokrivena fabrička garancija na TNG ili nemate u ponudi fabrički model na TNG pogon pa nema ni garancije?

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:09
od Kornjaca Rade
Medjuosovinsko ima na nivou ostalih auta iz C segmenta, vece i od golfa i od focusa npr. a 10cm vece od Pola.

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:09
od Day Walker
Ocigledno ljudi ne shvataju sta je modularna platforma.

LED svetla, kao sto rekoh:
Slika

U Style paketu su adaptivna LED svetla:
Slika

Radni sat nije 40€, i zavisi od modela do modela.
Za Kodiaq i Superb je najskuplji.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:11
od Sloba
To je "small wide" platforma, kao kod Tipa. U osnovi B segment sa produzenim medjuosovinskim rastojanjem.

Sent from my MI 9


Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:13
od ftj
I superb i kodiaq su mqb pa nisu C segment.

Mislim nije mi logicno da je auto duzi od golfa a B segment

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:16
od dragvorl
Modularna poprecna platforma glasi prevod sa nemackog.

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:33
od neshaoct
Day Walker je napisao:
29 Jul 2019, 20:09
Ocigledno ljudi ne shvataju sta je modularna platforma.
Hoće li i novi Golf da bude na platformi na kojoj je Polo/Scala? Golf je nesumnjivo auto C segmenta.
Ako novi Golf neće biti na potpuno istoj platformi kao Polo/Scala, kako je onda Scala auto C segmenta?
Usput, modularnost nije izmislila VW grupa, pa da ljudi ne shvataju šta je modularna platforma. Brojni su njeni primeri iz automobilskog sveta još od pre 30 godina barem...
Day Walker je napisao:
29 Jul 2019, 20:09
Radni sat nije 40€, i zavisi od modela do modela.
Za Kodiaq i Superb je najskuplji.
Koliko je radni sat za Rapid?
Da li je tačno da su normirana dva radna sata za mali servis Rapida?
ftj je napisao:
29 Jul 2019, 20:13
Mislim nije mi logicno da je auto duzi od golfa a B segment
Onda ti ni Octavia izgleda nije C segment... :)

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:42
od ftj
Ok jel ima neki auto d segmenta da je oktavija duza i ima vece medjuosovinsko rastojanje kao u ovom slucaju?

Pokusavam da nadjem logiku zasto bi iko kupio skalu od 17k evra pre nego golfa ili oktaviju, pa jos ako je zvanicno B segment onda tek nema logike.

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 20:57
od Day Walker
Ma C segment je, no ljudi mogu da interpretiraju kako im je volja.
Nisam pri kompu, kad budem u prilici, okacicu sa Skodinog trening portala neke tehnicke stvari o Scali.
Ko god bude hteo da je provoza, mocice da mi se javi od septembra kad nam stize test vozilo.

Inace, koga zanima radni sat itd, moze da pozove servis i da se raspita. Nisam servisni savetnik pa nisam kompetentan da pricam o tome.

Do tada, u salonu moze da se pogleda Scala (Alpros salon je u V.Stepe 361)




Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 21:46
od Dare4x4
Po kojoj logici cena radnog sata zavisi od vozila ako isti majstori servisiraju sva vozila?
Ako je rad na nekom modelu teži, to samo znači da će više vremena trebati za neki posao, a nikako da to vreme vredi više.

Ovako, deluje kao "ma njegov auto je skuplji, aj' ga oderemo malo više".

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 22:15
od Day Walker
Pa i jeste tako.
Skuplja je obuka majstora za Kodiaq/Superb nego za Fabiu. Kompleksniji sistem/elektronika itd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 22:26
od Ivan
Vidi rapid kako je sve na izvolte i ima mesta koliko hoces, a vidi superb kako je zapakovano i nema mesta ruku da zavuces.

Slika
Slika

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 22:28
od dragvorl
Ako maestro nesto shebe na Fabiji ili Superbu moze da bude dosta skuplje. Doduse ne znam kako to racunaju u inostranstvu.

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 22:37
od Dare4x4
Ok, ima smisla da cena obuke pravi razliku ali komplikovanost automobila baš i ne.
Hoću da kažem, logičnije mi je da sat rada košta isto i da se na komplikovanom autu potroši više sati.
A rizik da majstor nešto upropasti ne bi smeo da plaća korisnik ako je već majstor prošao skup trening :)

Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge

Poslato: 29 Jul 2019, 22:50
od pedja
U salonu pitam da li je ista cena malog servisa za 500X i za Renegade, sa istim motorom. Isti filteri (pa i za 500L), isti motor, isti servis.

"Ne, za Renegade je nešto skuplji, jer je Jeep premijum."

T-T