Seat Leon 1.5TSI 96KW
Poslato: 10 Avg 2019, 08:51
Kako se druzim sa ovim autom neko vreme, a i jos cu, ajd da malo napisem ukratko utiske.
Auto je u karavan karoseriji, sa 10kkm na satu, prva registracija april 2019. Metalik beli. Od opreme ima multimediju, ne bih znao koja je velicina, automatsku kocnicu za mirovanje, naravno i elektro rucnu, lane assist, komande na volanu, kozni volan, prednji zadnji parking senzori, grejaci sedista, LED dnevna (vrlo interesantna grafika), auto klimu.
Najvise bih se osvrnuo na motor, 1.5 turbo benzin, ako sam dobro procitao varijabilna geometrija turba, vodeni intercooler itd. Turbo rupa se vrlo malo oseti, vuce lepo, ali kako je moment dostupan vec od 1500 obrtaja nema ni onog dizelskog osecaja na koji sam navikao na Multijetu. Potrosnja nakon ovih stotina km na ap drzeci se ogranicenja je oko 6.5 litara.
Sto se ostatka vozila tice, menjac nemacki tvrd i precizan, dobro odmeren, na 140 se vrti tik ispod 3000, mozda je moglo i manje ali dobro. Zbog toga sto prilicno puno putujem bitno mi je da auto sto manje zamara, na navedenim krstarecim brzinama kabina je prilicno tiha, motor se ne cuje, verovatno ga nadglasava aero sum, koji je takodje minimalan i mogu ga porediti sa Focusom 3 koji sam vozio do skora, doduse u dizel verziji. Udobnost mu nije jaca strana, sve je tvrdo, ukljucujuci i pretvrda sedista, tako da se nakon par stotina km iz dela oseti da je sedalni deo pretvrd, vozio sam vise auta na takvim turama, ovo je prvi put da je sediste bas toliko tvrdo da se oseti fina razlika. Enterijer, licno mi bas nije legao, nekako bez puno maste i sarma, tipicno Seatovski rekao bih.
I interesantna stvar koju sam primetio. Kako mi je lane assistance interesantan zbog duzih puteva, naravno sam ga ukljucio. Elektro motor koriguje volan da se auto manje vise uvek nalazi u centru trake, lepo sve to i blagovremeno radi, ali kada primeti da nema inputa vozaca na volanu upali se vizuelno upozorenje na displeju iz zvucno upozorenje. Kako me je interesovalo sta se desava ako se vozac ne odazove testirao sam dalje. Nakon prvog upozorenja daje sledece zvucno, jaceg intenziteta, a zatim, na moje iznenadjenje ako vozac ni na to ne reaguje sledi vrlo naglo kocenje u kratkom vremenu tako da zalepi za pojas, to me je fino prepalo. Tako su odlucili da uticu na potencijalnog spavaca. Jos jedna interesantna stvar je sto ima prskalice na halogenim farovima.
Eto, ukratko to bi bilo to, jos jedan derivat VW grupacije.
Auto je u karavan karoseriji, sa 10kkm na satu, prva registracija april 2019. Metalik beli. Od opreme ima multimediju, ne bih znao koja je velicina, automatsku kocnicu za mirovanje, naravno i elektro rucnu, lane assist, komande na volanu, kozni volan, prednji zadnji parking senzori, grejaci sedista, LED dnevna (vrlo interesantna grafika), auto klimu.
Najvise bih se osvrnuo na motor, 1.5 turbo benzin, ako sam dobro procitao varijabilna geometrija turba, vodeni intercooler itd. Turbo rupa se vrlo malo oseti, vuce lepo, ali kako je moment dostupan vec od 1500 obrtaja nema ni onog dizelskog osecaja na koji sam navikao na Multijetu. Potrosnja nakon ovih stotina km na ap drzeci se ogranicenja je oko 6.5 litara.
Sto se ostatka vozila tice, menjac nemacki tvrd i precizan, dobro odmeren, na 140 se vrti tik ispod 3000, mozda je moglo i manje ali dobro. Zbog toga sto prilicno puno putujem bitno mi je da auto sto manje zamara, na navedenim krstarecim brzinama kabina je prilicno tiha, motor se ne cuje, verovatno ga nadglasava aero sum, koji je takodje minimalan i mogu ga porediti sa Focusom 3 koji sam vozio do skora, doduse u dizel verziji. Udobnost mu nije jaca strana, sve je tvrdo, ukljucujuci i pretvrda sedista, tako da se nakon par stotina km iz dela oseti da je sedalni deo pretvrd, vozio sam vise auta na takvim turama, ovo je prvi put da je sediste bas toliko tvrdo da se oseti fina razlika. Enterijer, licno mi bas nije legao, nekako bez puno maste i sarma, tipicno Seatovski rekao bih.
I interesantna stvar koju sam primetio. Kako mi je lane assistance interesantan zbog duzih puteva, naravno sam ga ukljucio. Elektro motor koriguje volan da se auto manje vise uvek nalazi u centru trake, lepo sve to i blagovremeno radi, ali kada primeti da nema inputa vozaca na volanu upali se vizuelno upozorenje na displeju iz zvucno upozorenje. Kako me je interesovalo sta se desava ako se vozac ne odazove testirao sam dalje. Nakon prvog upozorenja daje sledece zvucno, jaceg intenziteta, a zatim, na moje iznenadjenje ako vozac ni na to ne reaguje sledi vrlo naglo kocenje u kratkom vremenu tako da zalepi za pojas, to me je fino prepalo. Tako su odlucili da uticu na potencijalnog spavaca. Jos jedna interesantna stvar je sto ima prskalice na halogenim farovima.
Eto, ukratko to bi bilo to, jos jedan derivat VW grupacije.