Toyota CH-R 2.0 Hybrid Dynamic Force

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3479
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Toyota CH-R 2.0 Hybrid Dynamic Force

Post od cozmo » 25 Feb 2020, 08:32

2.0 je drugaciji, drugacije je namestem hibridni sistem. Moze na AP do 120 na struju, u gradu, kao sto rekoh, to ide i 80kmh bez problema. Domet je do 4km. Naravno, osrednji pritisak na papucicu, ali EV je jaci dosta pa bolje ide i nema sporacenja. Kazu (na drugim testovima) da je izolacija dosta bolja. Sto se tice buke vetra, nema onog klasicnog fijukanja oko karoserije, nego se culo kako duva spoljni vetar i kad stojis i kad vozis, jace nego sto sam ocekivao. Ne znam zasto. I motor na leru (da napomenem da posle 2 minuta toga vise nema, motor mora da radi kad je napolju hladno. Pri toplijem vremenu se uopste ne pali na prvom startu). Buke od podvozja nema, ali nije ni tisi od mog auta na rupe, bar nisam primetio. Svakako uopste nije bucan na neravnine niti na podlozi. Takodje, u odnosu na 1.8 stari model je poboljsan i odziv na volanu, trap je podesen drugacije isto, tj. ogibljenje. Promenjeni su i neki materijali unutra.

Ovde je dobar test i slaze se i sa onim sto sam ja video... tu i prica o razlikama u odnosu na stariji model:

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Odgovori