Honda Civic 2012 1.8 Sport
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Honda Civic 2012 1.8 Sport
Bio danas do Delte da poručim ležaj šolje pa sam iskoristio priliku da provozam Civic. Test vozilo je 1.8 Sport.
Odmah sam našao odgovarajuću poziciju. Iako je sve "natrpano" oko vozača i na prvi pogled deluje da je skučeno, pogotovo u odnosu na moj Civic, kad se vozač smesti, ima sasvim dovoljno mesta u svim pravcima. Jedino mi je prilikom ulaska i izlaska nekako tesno, ali čim se sedne, sve je na svom mestu. Na izloženom primerku u salonu sam nameštao sedište kako mi odgovara, malo više unazad, a jedan gospodin je seo iza mene pa sam ga pitao ima li mesta. Naravno, ima sasvim dovoljno mesta, što je karakteristika i starijih generacija. Prtljažnik je ogroman, još kad se iskoristi duplo dno jer nema rezervni točak, može da stane baš dosta stvari. To sam i očekivao, ali kad sam video uživo koliko je to prostora, shvatio sam da je više nego što sam očekivao. Što se tiče materijala u unutrašnjosti, sedišta mi izgledaju baš udobna i od finog materijala. Sve ostalo što sam dodirnuo je za neke moje standarde više nego dobro. Možda ima poneki detalj koji je problematičan, ali ja nisam primetio. Volan mi se posebno svideo, baš je prijatan na dodir.
Nakon što sam se smestio u test vozilo, ključ ubacim u bravu i pogledam okolo, nema START dugmeta. Ok, okrenem ključ i upalim auto. Polako se isparkiram i krenem lagano, a odmah sam uvideo da se vozi sa lakoćom, kao i svaka Honda. Kvačilo je izuzetno mekano, to mi je bilo malo čudno, ali nije mi pravilo problem. Iznenađenje na semaforu... ugasio se. Ja nisam ni skontao nego mi rekla devojka koja je išla samnom. Vrlo lako sam se snašao po pitanju rasporeda komandi, jer iako je sve drugačije, opet je nekako sve isto, na istom mestu. Tako da sam se bukvalno posle par km osećao kao da ga vozim već nekoliko dana. Položaj za volanom mi je odličan. Kad uhvatim volan i spustim laktove sa obe strane sve mi je potaman, menjač i sve komande.
Dovoljno je pregledan napred i sa strane, uz pomoć retrovizora. Pozadi jeste malo nezgodno mada je to i stvar navike, ali se u principu dovoljno vidi. U povratku, prilikom parkiranja sam pratio kameru i bez problema uparkirao baš kako treba. Definitivno dobra stvar. Ono što mi je malo zasmetalo je nedovoljna zaštita od svetlosti info displeja. Centralni deo koji pokazuje brzinu je ok, a deluje mi da je ovaj deo sa info displejom pod drugačijim uglom. Samim tim info displej je slabije čitljiv, mada pretpostavljam da se može podesiti intezitet osvetljenja i time poboljšati stvar.
Što se tiče vožnje, vrlo je udoban. Vozio sam 8. generaciju sa istim motorom i opremom, pa koliko mogu da se setim i uporedim, novi Civic je udobniji, bar preko ovih neravnina i tramvajskih šina preko kojih sam prešao. Šestobrzinski menjač radi perfektno, mada verujem da za agresivniju vožnju traži više menjanja stepena prenosa. Ne mogu baš da se setim tačno i uporedim sa prethodnim modelom, ali poredeći sa mojim koji ima 5 brzina i približne performanse, imam utisak da moj bolje vuče na nižim obrtajima. Nisam želeo da idem baš do crvenog polja. U svakom slučaju, bilo bi potrebno više vremena i slobode da se malo bolje isproba po pitanju dinamike vožnje. Ne sumnjam da na visokim obrtajima pokazuje najviše.
Na kraju, utisak o dizajnu. Gledajući novu i staru generaciju, jednu pored druge, u salonu, zaključak je lako izvesti. Prethodni model je agresivnijeg dizajna i svakako lepši za oko, bar na prvi pogled. Kod novog modela mi se zadnji deo baš dopada, a napred je nekako nedefinisan. Međutim, slažem se svakako sa svima koji kažu da je auto daleko lepši uživo nego na slikama. Dizajn enterijera mi je odličan i tu ne bih ništa menjao. Spolja je možda moglo i bolje, ali treba napomenuti da je akcenat bio na aerodinamici. Tako da je sasvim ok ispao. Uostalom, šta ja filozofiram o dizajnu kad vozim najružniju Hondu ikada.
I još samo da pohvalim ljubazno osoblje prodajnog salona Delta Automoto. Bila je prilična gužva kad sam bio, nekoliko zainteresovanih mušterija, pa su menadžeri prodaje bili baš zauzeti. Bio je i Zoran Cvijanović, mada mislim da je gledao CR-V. Uglavnom, mogao sam da sačekam ili da pozovem telefonom i zakažem za neki drugi dan. Odlučio sam da sačekam kad sam već tu, a nisam nešto žurio. Posle nekog vremena, gužva se nije raščistila, ali je ljubazna dama koja inače ne radi u prodaji ponudila da krene samnom na test vožnju iako bi po proceduri trebalo da to uradi neko iz prodaje. Na tome sam joj veoma zahvalan jer ko zna koliko bi još čekao.
Odmah sam našao odgovarajuću poziciju. Iako je sve "natrpano" oko vozača i na prvi pogled deluje da je skučeno, pogotovo u odnosu na moj Civic, kad se vozač smesti, ima sasvim dovoljno mesta u svim pravcima. Jedino mi je prilikom ulaska i izlaska nekako tesno, ali čim se sedne, sve je na svom mestu. Na izloženom primerku u salonu sam nameštao sedište kako mi odgovara, malo više unazad, a jedan gospodin je seo iza mene pa sam ga pitao ima li mesta. Naravno, ima sasvim dovoljno mesta, što je karakteristika i starijih generacija. Prtljažnik je ogroman, još kad se iskoristi duplo dno jer nema rezervni točak, može da stane baš dosta stvari. To sam i očekivao, ali kad sam video uživo koliko je to prostora, shvatio sam da je više nego što sam očekivao. Što se tiče materijala u unutrašnjosti, sedišta mi izgledaju baš udobna i od finog materijala. Sve ostalo što sam dodirnuo je za neke moje standarde više nego dobro. Možda ima poneki detalj koji je problematičan, ali ja nisam primetio. Volan mi se posebno svideo, baš je prijatan na dodir.
Nakon što sam se smestio u test vozilo, ključ ubacim u bravu i pogledam okolo, nema START dugmeta. Ok, okrenem ključ i upalim auto. Polako se isparkiram i krenem lagano, a odmah sam uvideo da se vozi sa lakoćom, kao i svaka Honda. Kvačilo je izuzetno mekano, to mi je bilo malo čudno, ali nije mi pravilo problem. Iznenađenje na semaforu... ugasio se. Ja nisam ni skontao nego mi rekla devojka koja je išla samnom. Vrlo lako sam se snašao po pitanju rasporeda komandi, jer iako je sve drugačije, opet je nekako sve isto, na istom mestu. Tako da sam se bukvalno posle par km osećao kao da ga vozim već nekoliko dana. Položaj za volanom mi je odličan. Kad uhvatim volan i spustim laktove sa obe strane sve mi je potaman, menjač i sve komande.
Dovoljno je pregledan napred i sa strane, uz pomoć retrovizora. Pozadi jeste malo nezgodno mada je to i stvar navike, ali se u principu dovoljno vidi. U povratku, prilikom parkiranja sam pratio kameru i bez problema uparkirao baš kako treba. Definitivno dobra stvar. Ono što mi je malo zasmetalo je nedovoljna zaštita od svetlosti info displeja. Centralni deo koji pokazuje brzinu je ok, a deluje mi da je ovaj deo sa info displejom pod drugačijim uglom. Samim tim info displej je slabije čitljiv, mada pretpostavljam da se može podesiti intezitet osvetljenja i time poboljšati stvar.
Što se tiče vožnje, vrlo je udoban. Vozio sam 8. generaciju sa istim motorom i opremom, pa koliko mogu da se setim i uporedim, novi Civic je udobniji, bar preko ovih neravnina i tramvajskih šina preko kojih sam prešao. Šestobrzinski menjač radi perfektno, mada verujem da za agresivniju vožnju traži više menjanja stepena prenosa. Ne mogu baš da se setim tačno i uporedim sa prethodnim modelom, ali poredeći sa mojim koji ima 5 brzina i približne performanse, imam utisak da moj bolje vuče na nižim obrtajima. Nisam želeo da idem baš do crvenog polja. U svakom slučaju, bilo bi potrebno više vremena i slobode da se malo bolje isproba po pitanju dinamike vožnje. Ne sumnjam da na visokim obrtajima pokazuje najviše.
Na kraju, utisak o dizajnu. Gledajući novu i staru generaciju, jednu pored druge, u salonu, zaključak je lako izvesti. Prethodni model je agresivnijeg dizajna i svakako lepši za oko, bar na prvi pogled. Kod novog modela mi se zadnji deo baš dopada, a napred je nekako nedefinisan. Međutim, slažem se svakako sa svima koji kažu da je auto daleko lepši uživo nego na slikama. Dizajn enterijera mi je odličan i tu ne bih ništa menjao. Spolja je možda moglo i bolje, ali treba napomenuti da je akcenat bio na aerodinamici. Tako da je sasvim ok ispao. Uostalom, šta ja filozofiram o dizajnu kad vozim najružniju Hondu ikada.
I još samo da pohvalim ljubazno osoblje prodajnog salona Delta Automoto. Bila je prilična gužva kad sam bio, nekoliko zainteresovanih mušterija, pa su menadžeri prodaje bili baš zauzeti. Bio je i Zoran Cvijanović, mada mislim da je gledao CR-V. Uglavnom, mogao sam da sačekam ili da pozovem telefonom i zakažem za neki drugi dan. Odlučio sam da sačekam kad sam već tu, a nisam nešto žurio. Posle nekog vremena, gužva se nije raščistila, ali je ljubazna dama koja inače ne radi u prodaji ponudila da krene samnom na test vožnju iako bi po proceduri trebalo da to uradi neko iz prodaje. Na tome sam joj veoma zahvalan jer ko zna koliko bi još čekao.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
lepo trojke...ja kad se sastavim sa zivotom ovih dana mislim otici do delte ( bar mi nije daleko ) da bacim look na novog civic-a...ako uspem i da ga provozam, odlicno...
lep review
lep review
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Znači, Mile uspešno završio tranziciju.
Meni lično prednji deo je odličan, naročito izraz koji daje oblik farova. Da li se start/stop funkcija može isključiti?
Meni lično prednji deo je odličan, naročito izraz koji daje oblik farova. Da li se start/stop funkcija može isključiti?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Da, može. To sam zaboravio da napomenem.
Auto poseduje i Eco mode, koji nisam koristio, ali sam čuo od drugih da u tom režimu osetno izgubi na snazi. Dakle, to je samo za mrcvranje kroz gradske gužve.
Auto poseduje i Eco mode, koji nisam koristio, ali sam čuo od drugih da u tom režimu osetno izgubi na snazi. Dakle, to je samo za mrcvranje kroz gradske gužve.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Mile valjda već vozi CR-Va odavno
Boringly average, but also perfect for school run mums
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Možda je poručio novog, ko bi ga znao.
@podvarak
@podvarak
Posetite www.garaza.rs !
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Meni se ovaj model vise svidja od prethodnog, nekako je sad zaokruzen. Jos ako su sredili malo tu jacu buku na trapu i da bude malo meksi na rupe, pun pogodak.
Unutra je menjacka kutija dosta lepsa, volan je bolji i malo su poradili na detaljima.
Juce sam imao priliku da provozam opet kolegin 1.4 PE sport (nakon zamene letve) i dalje je taj motor mrtvak za taj auto. Naprosto nije to to, tako da mislim da je 1.8 prava stvar.
Unutra je menjacka kutija dosta lepsa, volan je bolji i malo su poradili na detaljima.
Juce sam imao priliku da provozam opet kolegin 1.4 PE sport (nakon zamene letve) i dalje je taj motor mrtvak za taj auto. Naprosto nije to to, tako da mislim da je 1.8 prava stvar.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
I meni se ovaj više dopada, mada vidim svima prethodni bolji...
Pozdrav
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Slazem se da je ovaj jos atraktivniji od prethodnog, ali citao sam neki test i cini mi se da je pisalo da novi 1.8 Civic za sekund ipo sporije ubrzava od starog.
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Taj 1,5 sekund je ogromna razlika, ne verujem da je tako ako imaju isto konja...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Mozda nije 1,5, mozda je 1 sekund, ali ispod toga nije... Bar su tako napisali
Mislim da je objasnjenje bilo da su produzili stepene prenosa, da trosi manje i slicno...
Mislim da je objasnjenje bilo da su produzili stepene prenosa, da trosi manje i slicno...
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Stari Civic 1.8 je do stotke isao 8,9 sec.max 205km/h a novi ide 9,5 sec. i 214km/h.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
Lep test!
Meni se ovaj Civic sve više dopada. Nije mi bio ništa posebno kad se pojavio, ali svakim danom mi je sve lepši.
Meni se ovaj Civic sve više dopada. Nije mi bio ništa posebno kad se pojavio, ali svakim danom mi je sve lepši.
Re: Honda Civic 2012 1.8 Sport
s tim sto se mogu naci podaci od cak 8,6s pa do 9,3...misha je napisao:Stari Civic 1.8 je do stotke isao 8,9 sec.max 205km/h a novi ide 9,5 sec. i 214km/h.
realno je oko 9s...ne verujem da se u voznji oseti neka bitna razlika, mada ovog novog nisam vozio, jos