Da ne otvaram novu temu, jer je u principu isti model, drugačije upakovan dakle...
BMW 320d Xdrive, M sport paket, ´15 godište
На први поглед тешко уочљиве али постоји неколико естецких промена у односу на прве моделе f30. Линије лед расвете задњих светала као и мале измене на фаровима, који су такође LED. Укупно гледано споља је ауто леп ,има неку дозу елеганције и по мени нема неких безпотребних детаља.
Места унутра има сасвим довољно, а помало ме је изненадило и довољно места за колена путника на задњим седиштима-види се на једној од сл. а при том су предња седишта подешена за висину око 185цм.
У овом пакету( М спорт) седишта су стварно одлична, наравно са бројним опцијама подешавања и нпр 'надувавање' бочне потпоре...Наравно најбоља је позиција за воланом, а на њему мулти ово оно. Остала опрема богата, нема кожна седишта мада ја то не узимам као ману. Једино што ми се није допало је пластика осредњег квалитета на пар места око мењача, и на неким до душе доњим деловима ентеријера, ништа страшно али ипак не прати остатак аута.
Мењач аутоматски 8 степени, перфектан, мења течно без практично да се осети. Мотор 184КС , 380-400 ЊМ, пружа заиста по мени лепе перформансе при сваком режиму вожње. Дугме за бирање мода спорт/конфор заиста ради, осећа се разлика и у управљивости и у крућем/ удобнијем вешању, одзиву мотора и начину рада мењача. Иначе фабрика декларише мах убрзање 0-100 за 7.4 секунде, и мах брзину 228. При том наравно лако се 'заборавиш' колико уствари брзо возиш, добра изолација звукова, и поред одличне стабилности и динамике вожње врло солидна удобност, можда за нијансу претврда седишта. Кочнице наравно одличне, а сам систем Xdrive мислим да се осети значајно када је снег на путу, по влажном помаже, а на сувом не видим неку разлику у односу на исти модел са погоном само на задњим точковима.
Када се вози у оквиру ограничења стварно мало троши, али је то јел реално тешко изводљиво
па је просек град и отворено око 7.5.
Ukupan utisak za ovaj auto mi je zaista odličan.
Par slika