
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Procedura je gotovo ista, samo mora da se pazi gde se odlepljuje guma sa felne i kako se skida. Da kada "kašika" pritisne gumu da odlepi sa felne ne otkine senzor, a ni sama guma kada sleti sa falca felne. Takođe pajser pri demontaži gume mora da ide pre ventila tj senzora da isto ne dođe do kidanja.BigMazzy napisao: 16 Jul 2021, 13:10Objasni ti nama proceduru menjanja guma na felnama sa TPMS senzorima, dal dolazi do lomova senzora?
U našem servisu je pravilo da svaka šteta koju mi prouzrokujemo ili saniramo ili nadometsimo..mislim kako se dogovorimo sa strankom. Mada hvala Bogu, toga je izuzetno malo.Ko nadoknađuje štetu ako se polomi senzor pri montaži, demontaži?
Zavisi kako se senzor kači za ventil. Ranije su bili u komadu pa je moralo da se menja sve. Danas u 99% slučajeva su iz dva dela (odvojeno ventil i senzor) tako da ako dođe do oštećenja ventila, može samo on da se zameni.Dal kad hoćemo da zamenimo samo ventil, mora I senzor?
Opet zavisi od kačenja. Ali svakako mora da se demontira guma. Odšrafi ili otkači senzor od ventila i da se prebaci na drugu felnu na odgovarajući ventil. Zahteva malo više vremena, ali nije teško.Zatim, dal je jednostavno prebacivanje senzora sa felne na felnu?
Kod senzor nema veze ni sa gumom niti felnom. On komunicira sa BC i sa njim mora da bude ukodiran. Podatke koje šalje su pritisak, temperaturu i status baterije. U zavisnosti od BC i sistema auta, je pitanje šta može da se očita i prikaže.Dal kad se prebaci na felnu sa manjim prečnikom , dal treba kodiranje ili neko podešavanje zbog promene prečnika?
Nadam se da sam uspeo da ti odgovorim i da nisam promašio pitanje. Ako ima još nešto slobodno pitaj.Evo, bio bih ti zahvalan ako imaš vremena za ove misterije univerzuma.
Ne deluje da je trap problem, pre bih rekao driftovanje je palo i to dosta krugova na istu stranu...ivancho napisao: 16 Jul 2021, 13:02 Na vreme kontrolišite trap i gume. Da ne dođete u ovakvu situaciju.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk