Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Već 13 godina Nissan Qashqai je lider u krosover segmentu, koji je već duže vreme najprodavaniji segment na svetskom tržištu. No danas gotovo da nema proizvođača koji nema svog predstavnika, pa je naprodavanijem Nissanovom modelu teško da se zadrži na visokoj poziciji. Jedan od najsvežnijih modela iz ovog segmenta je Škoda Karoq, te smo iskoristili priliku da ih uporedimo.
Qashqai je predstavljen još 2013. godine, a u pitanju je druga generacija ovog modela. Pretrpeo je dve restilizacije, kako vizuelne, tako i po pitanju motorizacije. Karoq je potpuno nov model, koji je predstavljen 2017. godine. Konstruisan je na VW MQB platformi i bratski je model sa Volkswagen Tiguanom i Seat Atecom.
Dizajnerski, ova dva modela se u svemu razlikuju. Qashqai deluje snažnije i grublje, dok je Karoq elegantnijeg izgleda. Šta se kome više dopada, subjektivna je stvar. Svakako to ne možemo ocenjivati, te izbor pobednika po pitanju dizajna prepuštamo vama.
Oba modela na našem testu pokreću četvorocilindarski turbo benzinski motori, najnovije generacije. U pitanju su motori zapremine 1332cm kod Qashqaija, odnosno 1498cm ispod haube Karoqa, koji isporučuju 160KS odnosno 150KS. Nissanov 1.3 DIG-T (Direct Injection Gasoline Turbo-charged) razvijen je od strane Renault Nissan alijanse i Daimlera, a imali smo već više puta priliku da ga isprobamo. U Škodi se naravno nalazi, dobro poznati, Volkswagenov 1.5 TSI (Turbocharged Stratified Injection). Za prenos su zaduženi sedmostepeni automatski menjači, oba sa dvostrukim kvačilom.
Na papiru, performanse ova dva modela su približne, mada je Karoq u blagoj prednosti. U praksi Qasqhai je ravnopravan, posebno kada su u pitanju međuubrzanja. DSG je brži u odnosu na DCT, no fantastičan Nissanov motor osetno bolje ubrzava te poništava zaostatak menjača. Qashqai u vožnji deluje za nijansu ubedljivije, makar u ovoj verziji od 160KS. Nudi se i slabija verzija, istog motora, sa 140KS. No treba imati na umu da je Karoq nekih 60kg teži, što takođe ima uticaja. U svakom slučaju, ovi motori neće razočarati po pitanju performansi čak ni one zahtevnije vozače. Po fabričkim specifikacijama, u mešovitoj vožnji, Nissan troši 5.7 litara, dok Škoda troši 5.6 litara na 100km. Ističemo i da je Qashqai udobniji za vožnju.
Kako pripadaju istom segmentu, po dimenzijama su tu negde, ali razlike svakako postoje i to se bolje vidi u direktnom poređenju nego na papiru.
dužina/širina/visina (mm)
Škoda Karoq
4382/1841/1603
Nissan Qashqai
4394/1806/1590
Na primeru svih Škodinih modela, već smo naučili da je ponuda prostora uvek ispred konkurencije. I ovde imamo isti slučaj. Već na prvi pogled primećuje se da Karoq nudi više prostora u unutrašnjosti iako je međosovinsko rastojanje gotovo identično (Karoq 2638mm/Qashqai 2636mm). Svakako da se ni putnici u Qashqaiju neće požaliti, ali Karoq nudi za nijansu više. Dodatno, sa zapreminom prtljažnika od čak 521 litrom, u odnosu na 430 litara, koliko nudi Qashqai, jasno je da Škodin model odnosi ubedljivu pobedu po pitanju prostora.
Osim prostora, u enterijeru upoređujemo i izgled. Škoda nudi moderniji izgled, posebno u višim paketima opreme. Pažnju pre svega privlači lepo upakovan 8″ ekran multimedijalnog uređaja, kao i potpuno digitalna instrument tabla. Uz vrlo moderan dizajn i puno digitalne tehnologije, Karoq izgleda znatno zanimljivije.
Qashqai ovde kaska, jer tokom restilizacije ove stavke nisu značajno unapređene. Možemo reći da je NissanConnect, multimedijalni sistem kod Nissana, vrlo dobro optimizovan, lak za upotrebu i ima brz odziv na komande. Takođe moguće je prikazati informacije sa vašeg pametnog telefona preko aplikacija CarPlay® i Android Auto®. Mada bi 7″ ekran mogao biti barem malo veći. Instrument tabla je pregledna, sa dovoljno informacija na 5″ ekranu u sredini. No što se tiče samog izgleda, Karoq svakako izgleda modernije, a takođe je sve pregledno i pruža još više informacija.
Kod testiranih vozila svakako veliki uticaj na izgled ima i odabir opreme, odnosno materijala i boja u enterijeru. Ovde vidimo da Karoqu odlično leži ovaj dvobojni enterijer, gde su i sedišta svetle boje. Qashqai sa druge strane ima taman enterijer, sa kožnim sedištima, što ima svoje prednosti. Svakako, stvar ukusa. Kod Qashqaija ističemo bolje oblikovana prednja sedišta, sa širom bočnom potporom. Ergonomija je kod oba modela na visokom nivou. Obzirom da su vozila u višim paketima opreme primećuje se da su upotrebljeni kvalitetni materijali, a završna obrada je na visokom nivou.
Qashqai poseduje N-Connecta Sun paket, dok Karoq ima Style plus paket uz dodatnu opremu. Razlike svakako postoje, pa je na kupcima da procene šta im više odgvara, u zavisnoasti od potreba i afiniteta. Svakako najbitnije, oba vozila imaju veliki broj aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti. Od ostale opreme izdvajamo da Karoq između ostalog nudi telefoniranje pomoću wireless konekcije, wireless punjenje i WLAN. Dok Qashqai poseduje AVM (Around View Monitor) sistem – 4 kamere koje omogućuju pogled od 360 stepeni oko vozila. U osnovnim paketima opreme Qashqai je u blagoj prednosti, jer nudi između ostalog i tempomat sa limiterom brzine što se kod Škode dodatno naplaćuje ili dolazi u srednjem paketu opreme.
Pre nego se pozabavimo cenama napominjemo da je kod Nissana garancija 3 godine ili 100.000km koju je moguće, pre isteka, produžiti do 5 godina ili 160.000km. Škoda nudi 4 godine ili 120.000km, a produžena garancija od 5 godina ili 150.000km moguća je samo doplatom prilikom kupovine vozila.
Nissan Qashqai se, u verziji 1.3 DIG-T DCT 160KS, nudi po početnoj ceni od 22.220 evra. Dok je cena testiranog modela, bez dodatne opreme, 26.050 evra. Škoda Karoq u verziji 1,5 TSI DSG7 150KS startuje sa cenom od 23.232 evra, a u testiranom paketu, bez dodatne opreme, košta 27.828 evra. Navedene cene su po trenutno važećim cenovnicima. Razlika u ceni nije beznačajna, te uzimajući sve u obzir teško je biti objektivan i dati prednost jednom ili drugom modelu.
Ono što svakako možemo da zaključimo je da je Škodin model moderniji, napredniji po pitanju digitalne tehnologije i nudi više prostora. Qashqai sa druge strane izdvaja bolji odnos uloženo – dobijeno, posebno onima koji nisu poklonici najnovijih trendova i tehologija. Pritom nema istaknutih mana i već je odavno dokazan model.
Tekst i fotografije: Željko Jelisavac
https://blog.garaza.rs/garaza-uporedni- ... -dsg7-150/
Qashqai je predstavljen još 2013. godine, a u pitanju je druga generacija ovog modela. Pretrpeo je dve restilizacije, kako vizuelne, tako i po pitanju motorizacije. Karoq je potpuno nov model, koji je predstavljen 2017. godine. Konstruisan je na VW MQB platformi i bratski je model sa Volkswagen Tiguanom i Seat Atecom.
Dizajnerski, ova dva modela se u svemu razlikuju. Qashqai deluje snažnije i grublje, dok je Karoq elegantnijeg izgleda. Šta se kome više dopada, subjektivna je stvar. Svakako to ne možemo ocenjivati, te izbor pobednika po pitanju dizajna prepuštamo vama.
Oba modela na našem testu pokreću četvorocilindarski turbo benzinski motori, najnovije generacije. U pitanju su motori zapremine 1332cm kod Qashqaija, odnosno 1498cm ispod haube Karoqa, koji isporučuju 160KS odnosno 150KS. Nissanov 1.3 DIG-T (Direct Injection Gasoline Turbo-charged) razvijen je od strane Renault Nissan alijanse i Daimlera, a imali smo već više puta priliku da ga isprobamo. U Škodi se naravno nalazi, dobro poznati, Volkswagenov 1.5 TSI (Turbocharged Stratified Injection). Za prenos su zaduženi sedmostepeni automatski menjači, oba sa dvostrukim kvačilom.
Na papiru, performanse ova dva modela su približne, mada je Karoq u blagoj prednosti. U praksi Qasqhai je ravnopravan, posebno kada su u pitanju međuubrzanja. DSG je brži u odnosu na DCT, no fantastičan Nissanov motor osetno bolje ubrzava te poništava zaostatak menjača. Qashqai u vožnji deluje za nijansu ubedljivije, makar u ovoj verziji od 160KS. Nudi se i slabija verzija, istog motora, sa 140KS. No treba imati na umu da je Karoq nekih 60kg teži, što takođe ima uticaja. U svakom slučaju, ovi motori neće razočarati po pitanju performansi čak ni one zahtevnije vozače. Po fabričkim specifikacijama, u mešovitoj vožnji, Nissan troši 5.7 litara, dok Škoda troši 5.6 litara na 100km. Ističemo i da je Qashqai udobniji za vožnju.
Kako pripadaju istom segmentu, po dimenzijama su tu negde, ali razlike svakako postoje i to se bolje vidi u direktnom poređenju nego na papiru.
dužina/širina/visina (mm)
Škoda Karoq
4382/1841/1603
Nissan Qashqai
4394/1806/1590
Na primeru svih Škodinih modela, već smo naučili da je ponuda prostora uvek ispred konkurencije. I ovde imamo isti slučaj. Već na prvi pogled primećuje se da Karoq nudi više prostora u unutrašnjosti iako je međosovinsko rastojanje gotovo identično (Karoq 2638mm/Qashqai 2636mm). Svakako da se ni putnici u Qashqaiju neće požaliti, ali Karoq nudi za nijansu više. Dodatno, sa zapreminom prtljažnika od čak 521 litrom, u odnosu na 430 litara, koliko nudi Qashqai, jasno je da Škodin model odnosi ubedljivu pobedu po pitanju prostora.
Osim prostora, u enterijeru upoređujemo i izgled. Škoda nudi moderniji izgled, posebno u višim paketima opreme. Pažnju pre svega privlači lepo upakovan 8″ ekran multimedijalnog uređaja, kao i potpuno digitalna instrument tabla. Uz vrlo moderan dizajn i puno digitalne tehnologije, Karoq izgleda znatno zanimljivije.
Qashqai ovde kaska, jer tokom restilizacije ove stavke nisu značajno unapređene. Možemo reći da je NissanConnect, multimedijalni sistem kod Nissana, vrlo dobro optimizovan, lak za upotrebu i ima brz odziv na komande. Takođe moguće je prikazati informacije sa vašeg pametnog telefona preko aplikacija CarPlay® i Android Auto®. Mada bi 7″ ekran mogao biti barem malo veći. Instrument tabla je pregledna, sa dovoljno informacija na 5″ ekranu u sredini. No što se tiče samog izgleda, Karoq svakako izgleda modernije, a takođe je sve pregledno i pruža još više informacija.
Kod testiranih vozila svakako veliki uticaj na izgled ima i odabir opreme, odnosno materijala i boja u enterijeru. Ovde vidimo da Karoqu odlično leži ovaj dvobojni enterijer, gde su i sedišta svetle boje. Qashqai sa druge strane ima taman enterijer, sa kožnim sedištima, što ima svoje prednosti. Svakako, stvar ukusa. Kod Qashqaija ističemo bolje oblikovana prednja sedišta, sa širom bočnom potporom. Ergonomija je kod oba modela na visokom nivou. Obzirom da su vozila u višim paketima opreme primećuje se da su upotrebljeni kvalitetni materijali, a završna obrada je na visokom nivou.
Qashqai poseduje N-Connecta Sun paket, dok Karoq ima Style plus paket uz dodatnu opremu. Razlike svakako postoje, pa je na kupcima da procene šta im više odgvara, u zavisnoasti od potreba i afiniteta. Svakako najbitnije, oba vozila imaju veliki broj aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti. Od ostale opreme izdvajamo da Karoq između ostalog nudi telefoniranje pomoću wireless konekcije, wireless punjenje i WLAN. Dok Qashqai poseduje AVM (Around View Monitor) sistem – 4 kamere koje omogućuju pogled od 360 stepeni oko vozila. U osnovnim paketima opreme Qashqai je u blagoj prednosti, jer nudi između ostalog i tempomat sa limiterom brzine što se kod Škode dodatno naplaćuje ili dolazi u srednjem paketu opreme.
Pre nego se pozabavimo cenama napominjemo da je kod Nissana garancija 3 godine ili 100.000km koju je moguće, pre isteka, produžiti do 5 godina ili 160.000km. Škoda nudi 4 godine ili 120.000km, a produžena garancija od 5 godina ili 150.000km moguća je samo doplatom prilikom kupovine vozila.
Nissan Qashqai se, u verziji 1.3 DIG-T DCT 160KS, nudi po početnoj ceni od 22.220 evra. Dok je cena testiranog modela, bez dodatne opreme, 26.050 evra. Škoda Karoq u verziji 1,5 TSI DSG7 150KS startuje sa cenom od 23.232 evra, a u testiranom paketu, bez dodatne opreme, košta 27.828 evra. Navedene cene su po trenutno važećim cenovnicima. Razlika u ceni nije beznačajna, te uzimajući sve u obzir teško je biti objektivan i dati prednost jednom ili drugom modelu.
Ono što svakako možemo da zaključimo je da je Škodin model moderniji, napredniji po pitanju digitalne tehnologije i nudi više prostora. Qashqai sa druge strane izdvaja bolji odnos uloženo – dobijeno, posebno onima koji nisu poklonici najnovijih trendova i tehologija. Pritom nema istaknutih mana i već je odavno dokazan model.
Tekst i fotografije: Željko Jelisavac
https://blog.garaza.rs/garaza-uporedni- ... -dsg7-150/
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Zahvaljujem se članovima @dragan i @Rakhil koji su pomogli prilikom testiranja. Ukoliko žele mogu da napišu svoje utiske.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Pa sve si manje vise rekao, sa vecinom se slazem, skoda je modernija sto se oseti i u kabini i u voznji, meni ta platforma deluje zrelije i tu se oseti mali zaostatak nisana zbog razlike u godinama modela.
Sto se tice motorizacije mali 1.3t je ubedljiv, a rekao bih i nesto manji potrosac. Po mom misljenju svakako najbolji deo auta i zasluzuje bolji, tj brzi menjac u manuelnoj verziji, koju ja vozim.
Jos jedna velika prednost skode je veci i upotrebljiviji gepek, tu bas ima razlike. Nisan ima mali gepek, cak osetno manji i od sivika 9gen koji vozam svaki dan.
Nisan to mora da popravi u sledecoj generaciji.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sto se tice motorizacije mali 1.3t je ubedljiv, a rekao bih i nesto manji potrosac. Po mom misljenju svakako najbolji deo auta i zasluzuje bolji, tj brzi menjac u manuelnoj verziji, koju ja vozim.
Jos jedna velika prednost skode je veci i upotrebljiviji gepek, tu bas ima razlike. Nisan ima mali gepek, cak osetno manji i od sivika 9gen koji vozam svaki dan.
Nisan to mora da popravi u sledecoj generaciji.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Kod QQ se dobije najvise opreme za najmanje para.
Pa u DE je 25k eur maks model Tekna plus sa najjacim motorom, panoramom, automatikom... Za te pare nema nista slicno ni van Crossovera, u obicnom C segmentu.
Mada za porodicnu upotrebu je Skoda prakticnija (imaju kumovi bas tu). QQ je bas tesan pozadi, maltene kao CX 30
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Pa u DE je 25k eur maks model Tekna plus sa najjacim motorom, panoramom, automatikom... Za te pare nema nista slicno ni van Crossovera, u obicnom C segmentu.
Mada za porodicnu upotrebu je Skoda prakticnija (imaju kumovi bas tu). QQ je bas tesan pozadi, maltene kao CX 30
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
CX-30 ću tek voziti, tako da ne mogu da uporedim. Meni je QQ prihvatljiv po pitanju prostora pozadi, veći je problem prtljažnik. Inače stvarno nemam većih zamerki imajući u vidu cenu.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- meidling
- Postovi: 1058
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
@trojanac
Kako je izračunata zapremina prtljažnika?Do krova ili do poklopca ?Na šta se odnose ovi podaci?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Kako je izračunata zapremina prtljažnika?Do krova ili do poklopca ?Na šta se odnose ovi podaci?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30015
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Do poklopca se računa koliko znam. Postoji standard po kom se računa. Potražiću da proverim.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- meidling
- Postovi: 1058
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Nemački ADAC je pisao negde da neki proizvođači računaju zapreminu do plafona a neki čak i onaj deo ispod gde se nalazi rezervni tocak
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Meni je ovaj Karoq ružan pa nema gde. Počevši od zadnjeg kraja koji je najružniji deo zbog svetlosnih grupa. Na crvenom toliko ne štrče ali na ostalim bojama užas. S boka totalno prazan i dosadan. Unutra ovaj ekran umesto kazaljki apsolutno ne vidim kao neku prednost. Godinama vozimo sa kazaljkama pa šta fali. Da ne nabrajam dalje šta mi se sve ne sviđa...
S druge strane, kod Nisana ne vidim da je nešto mnogo zastareo ni spolja ni unutra. Jedini zastareli detalj je čitač za CD ali to je tako nebitno.
Nisam vozio ni jedan od ovih automobila ali vizuelno mi se Nissan toliko više sviđa da Karoqa ne bih ni razmatrao kada bih sada kupovao SUV. Kad bih i imao Karoqa bilo kao službenog ili privatnog, verovatno se ne bih ni okrenuo da ga pogledam kada ga parkiram. Oni koji su zaljubljeni u svoj auto razumeće o čemu pričam
S druge strane, kod Nisana ne vidim da je nešto mnogo zastareo ni spolja ni unutra. Jedini zastareli detalj je čitač za CD ali to je tako nebitno.
Nisam vozio ni jedan od ovih automobila ali vizuelno mi se Nissan toliko više sviđa da Karoqa ne bih ni razmatrao kada bih sada kupovao SUV. Kad bih i imao Karoqa bilo kao službenog ili privatnog, verovatno se ne bih ni okrenuo da ga pogledam kada ga parkiram. Oni koji su zaljubljeni u svoj auto razumeće o čemu pričam
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Zato su prvo izbacili Kodiaqa, da za Karoq ne možeš reći da je najružniji
Realno, Karoq i može da prođe, nije tako strašan, osim možda taj zadnji deo.
Gde nestade sva zapremina kod QQa? Manje mesta pozadi, manji prtljažnik, negde je to mesto utrošeno. Znam da QQ ima full rezervni točak, valjda ga ima i Karoq?
T-T
Realno, Karoq i može da prođe, nije tako strašan, osim možda taj zadnji deo.
Gde nestade sva zapremina kod QQa? Manje mesta pozadi, manji prtljažnik, negde je to mesto utrošeno. Znam da QQ ima full rezervni točak, valjda ga ima i Karoq?
T-T
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Skoda nije sinonim za lepotu. Zato se uzme neka nezanimljiva boja, da izgleda kao prevozno sredstvo a ne kao auto.Dare4x4 je napisao:Meni je ovaj Karoq ružan pa nema gde. Počevši od zadnjeg kraja koji je najružniji deo zbog svetlosnih grupa. Na crvenom toliko ne štrče ali na ostalim bojama užas. S boka totalno prazan i dosadan. Unutra ovaj ekran umesto kazaljki apsolutno ne vidim kao neku prednost. Godinama vozimo sa kazaljkama pa šta fali. Da ne nabrajam dalje šta mi se sve ne sviđa...
S druge strane, kod Nisana ne vidim da je nešto mnogo zastareo ni spolja ni unutra. Jedini zastareli detalj je čitač za CD ali to je tako nebitno.
Nisam vozio ni jedan od ovih automobila ali vizuelno mi se Nissan toliko više sviđa da Karoqa ne bih ni razmatrao kada bih sada kupovao SUV. Kad bih i imao Karoqa bilo kao službenog ili privatnog, verovatno se ne bih ni okrenuo da ga pogledam kada ga parkiram. Oni koji su zaljubljeni u svoj auto razumeće o čemu pričam
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Ne može se reći da je Karoq ružan već je više nekako jednostavan, klasičan, svedenih linija. Qashqai sigurno ima moderniju i atraktivniju liniju, kako spolja tako i unutra. Škoda i VW jednostavno neće da eksperimentišu i igraju uvek na sigurnu kartu. S druge strane ima i Nissan žešćih gafova, recimo onaj Juke mi je uvek bio odvratan, kako stari tako i novi.
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Nisam znao da su krosoveri najprodavaniji segment.
Gezo daj neku listu
Gezo daj neku listu
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Bas me interesuje kakav je taj Nissan 1.3, vozim 1.5 TSI i nemam neke posebne zamerke sem kangarooinga, to je doduse bas veliki propust.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT 160 vs Škoda Karoq 1.5 TSI DSG7 150
Ne znam za tsi ali sam pre neko vece probao qq sa tim motorom i tom opremom. Meni kao dugogodisnjem vozacu vag vozila smeta prelagan volan. Nemam nikakvog otpora. Motor bas lepo vuce i tu nema zamerke. Ovaj je bio na zimskim devetesticama i moram priznati da mi trap nije zvucao komapktno vec je bio bucan na par neravnina na putu. Ovo pricam o relaciji mercator - fdu i nazad.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk