sebekkg je napisao:Ne znam za tsi ali sam pre neko vece probao qq sa tim motorom i tom opremom. Meni kao dugogodisnjem vozacu vag vozila smeta prelagan volan. Nemam nikakvog otpora. Motor bas lepo vuce i tu nema zamerke. Ovaj je bio na zimskim devetesticama i moram priznati da mi trap nije zvucao komapktno vec je bio bucan na par neravnina na putu. Ovo pricam o relaciji mercator - fdu i nazad.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Kod nisana otpor moze da se poveca/pojaca, kako god, ja ga uvek vozim u tom pojacanom modu, ali da se razumemo to je samo pojacan otpor dok vrtis volan. Da izuzmem clio rs, i fokus 2 obican je imao manjo otpor volana ali si vise imao utisak sta se desava pod tockovima. I sad da ne udjemo u slepu ulicu, prvo nisan ima visi profil gume u odnosu na karok a pogotovo u odnosu na fokus i donekle je ocekivano da nema feedback, a sa druge vidi se da je starija platforma i da ima prostora da se sledeca generacija poboljsa u tom smeru.
Gepek cu da premerim i uporedim sa sivikom posto nemam i karok u garazi, cisto da nadjemo tih 50-60l razlike u merama.
Ali svakako motor je najbolji deo tog auta, taj 1.3b. Ovaj novi dizel 1.7 je razocarenje, bucan je, vibrira, nije stedisa ni u kaskaiju ni u kadjaru.
Bukvalno se svelo na to da koga zadovoljava slabi 1.5dci uzece dizel, koga ne uzece taj novi benzinac.
Stvarno sjajan motor, u civilnim verzijama ide za sad do 180ks, u nekim serijama i do 320nm u kliju 5 ( to mu dodje u specificnoj snazi kao 2l sa 300ks i 480nm, ovo prvo su jos uvek sportski modeli hh a ovaj specifican momenat imaju amg modeli trenutno... )Nije ni cudo sto pokrece bar 15-20 modela 5-6 proizvodjaca. Odlican motor.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk