Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od trojanac » 17 Jul 2021, 23:35

Povodom dolaska na tržište, novog Volkswagenovog elektro modela – ID.3, protekle nedelje je organizovana dvodnevna promocija koja je podrazumevala put do Zlatibora uz obilazak još nekoliko lokacija. Kompanija Porsche Srbija i Crna Gora, generalni uvoznik za Volkswagen, na najbolji način predstavila je potpuno novi model medijima. Imali smo čast i zadovoljstvo da se nađemo među cenjenim kolegama, novinarima iz redakcija širom Srbije i Crne gore i među prvima testiramo novi VW ID.3.

Slika

Prema Zlatiboru smo krenuli sa punim baterijama, koje su pokazivale domet od oko 400km. U idealnim uslovima, po WLTP standardu domet iznosi 420km. Naravno, domet zavisi prvenstveno od konfiguracije puta, ali i od tempa kojim se vozi. No ovaj put nismo mogli da biramo rutu već smo organizatorima prepustili taj deo.

Slika

Da bi ruta sadržala mešovitu vožnju zaputili smo se autoputem prema Mladenovcu, a odatle se preko Topole uputili prema Rudniku. Nakon kraće pauze nastavljamo do sela Zlakusa i Etno parka „Terzića avlija“ , gde pravimo nešto dužu pauzu. U kasnim popodnevnim satima stižemo na Zlatibor i parkiramo ispred hotela „Buket“ gde smo smešteni. Sa prosečnom potrošnjom od 14.9kWh lako je izračunati da je domet 389km, obzirom da vozimo verziju sa kapacitetom baterije od 58kW. Sasvim zadovoljavajuće imajući u vidu da smo imali i deo autoputa gde svaki elektro automobil najviše troši, a na ostalim deonicama nismo se nimalo trudili da smanjimo potrošnju. Čisto poređenja radi, model e-Golf ima kapacitet od 31.5kW i domet od samo 231km.

Slika Slika

Slika

Ispred hotela nas čekaju dva od deset punjača koje je Porsche postavio širom Srbije. U pitanju su AC punjači (22 kW-3 faze), a za punjenje ID.3, koji u Pro verziji ima baterijski sklop snage 58kWh, potrebno je oko 3 sata. Naravno, na DC punjačima, čija snaga može biti do 125kWh, punjenje može trajati znatno manje, čak samo 15 minuta do 80% napunjenosti. Upravo 125kWh je maksimalna snaga punjenja koju podržava nova MEB platforma. Odavno poznata MQB platforma je bila dovoljno dobra za razvoj pojedinih elektro modela, na bazi već postojećih. No za potpuno nove elektro modele, bilo je neophodno razviti posebnu platformu. Reč je upravo o MEB platformi, na kojoj su pored ID3 nastali i drugi elektro modeli VW grupacije, a očekuju se i novi.



Naravno odmah postavljamo vozila da se dopune, da bi bila spremna za nastavak vožnje sutradan, mada bi bez problema mogli nastaviti put još gotovo 200km. Da je moguće otići do Zlatibora i vratiti se bez punjenja, sa ovom verzijom ID.3, pokazao je kolega Miljan Terzić. On je napunio bateriju na Zlatiboru, a pri povratku u Beograd njegov automobil je imao autonomiju od još čitavih 270km.

Pored Pro verzije u ponudi su još dve verzije, različitih kapaciteta baterijskog sklopa.

Pure 45kWh – realan domet 230-330km
Pro 58kWh – realan domet 300-420km
Pro S 77kWh – realan domet 390-550km

Treba imati u vidu da na autonomiju ne utiče samo konfiguracija puta i tempo vožnje. Naime, uveliko utiče i spoljna temperatura što je posebno izraženo zimi, kada je potrebno grejati kabinu. Da se ne bi izgubila predviđena autonomija postoji rešenje u vidu toplotne pumpe koja se može poručiti kao dodatna oprema. Toplotna pumpa donosi uštedu od 3-4kWh/100km, odnosno oko 30% veći domet.

Kada je reč o javnim punjačima definitivno ih ima sve više na teritoriji Srbije, što se može videti i na mapi, a dostupno je i nekoliko aplikacija za mobilne telefone koje pokazuju ne samo lokacije već i da li su punjači slobodni. Pojedine aplikacije čak imaju i opciju rezervacije punjača. Bitno je naglasiti da su gotovo svi, a posebno veliki, svetski proizvođači vozila i njihovi kooperanti udruženi u cilju što bolje elektro mobilnosti. Poboljšanjima na ovom polju očekuje se i radikalno smanjenje CO2 do 2050. godine. Stoga očekujemo i znatno povoljniji razvoj infrastrukture na našim prostorima, u narednom periodu.

Slika

Kupovinom ID.3 za vlasnike važe posebni „WeCharge“ uslovi, prve 3 godine korišćenja. Nažalost, za sada, samo u EU zemljama. Tu je i mobilna garancija u slučaju kvara ili ispražnjene baterije, što u praksi znači da jednom godišnje imate besplatan šlep do prvog punjača ukoliko vam se baterija isprazni.

No vratimo se na našeg simpatičnog prijatelja. Iako je nešto kraći od aktuelne generacije Golfa, za 23mm, ID.3 nudi osetno više prostora, pa čak i nešto veći prtljažnik. Obzirom da je u pitanju zadnji pogon, ispod kratke haube se ne nalazi puno toga. Točkovi su u samim uglovima karoserije tako da je ugao okretanja vrlo mali, tek 10.2 metra. Stoga je ID.3 i po tom pitanju idealan za grad, a sa druge strane na dužem putu neće biti neugodnosti zbog nedostatka prostora. Upravo je nova platforma omogućila znatno veće međuosovinsko rastojanje od čak 2765mm i samim tim daleko više komfora, ne samo za vozača i suvozača već i za putnike na zadnjim sedištima.

Slika Slika

Slika Slika

Zbog velikog broja elektro instalacija, a najveći broj ih je sakriven ispod vozila, donete su i neke nepopularne odluke. ID.3 za kočnice nema diskove već doboše! Ova odluka proističe iz želje da se izbegne i najmanja mogućnost oštećenja instalacija, što je sa upotrebom diskova daleko verovatnije. Tokom našeg dvodnevnog putovanja nismo imali priliku da testiramo kočnice do maksimuma, ali u normalnoj vožnji nismo primetili apsolutno nikakav problem, pogotovo što elektromotor usporava automobil prilikom rekuperacije, da bi se deo energije preneo u baterijski sklop. Rekuperacija se vrši i u standardnom D (drive) režimu, a za još bolje rezultate tu je i B režim, koji je idealan na nizbrdicama.

Slika
dužina/širina/visina (mm) 4261/1552/1809

Iako je težak čak 1805kg to ga ne sprečava da bude prilično brz. Sa 107kW izlazne snage i čak 275 Nm momentalno dostupnih na točkovima, Pro verzija stiže do 100 km/h za 9.6 sekundi dok je Pro Performance osetno jači sa 150kW i ubrzanjem od 7.3 sekunde. U prevodu, potrebno je brzo zaobići vozilo ispred, nikakav problem za ID.3, koji će to uraditi sa lakoćom. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 160 km/h, što je realno i previše jer visoke brzine crpe bateriju i smanjuju autonomiju. Veliki, ali uski točkovi, posebno su konstruisani radi poboljšanja aerodinamike. Međutim to nije uticalo na stabilnost i upravljivost. Upravljač je precizan i direktan, a automobil stabilan čak i pri prolasku kroz krivine većim brzinama. U okviru ponuđenih dodatnih paketa opreme moguće je odabrati Sport ili Sport Plus, koji pored progresivnog upravljanja donose i sportsko ogibljenje ili dinamičku kontrolu šasije – DCC. Iz ovoga se jasno vidi da ID.3 može biti i vrlo ozbiljan takmac sportskim verzijama, za one koji vole takvu vrstu vožnje. Jedino što nedostaje je urlanje motora, ali nekako će se nadomestiti nekom dobrom muzikom.

Slika

Da, elektro automobili donose potpuno drugačiji osećaj vožnje. Hteli to ili ne, vožnja elektro automobila smiruje. Sa ID.3 je višesatna vožnja prošla bez ikakvog zamora, jer nema buke, nema podrhtavanja, poskakivanja, on prosto klizi. Čak i kada su loši putevi u pitanju ID.3 je vrlo stabilan, a udobna sedišta u velikoj meri ublažavaju vibracije.

I spolja deluje pomalo futuristički, a enterijer je tek drugačiji od onoga na šta smo navikli. Ekran digitalne instrument table smešten je tik iza upravljača i tu je donekle izvan vidnog polja te je svakako preporuka uzeti paket koji uključuje Head Up Display, koji prikazuje sve bitne informacije na vetrobranskom staklu. Komande automatskog menjača su na dohvat ruke no delom sakrivene iza obruča upravljača, što može da zasmeta. Promena funkcije se vrši okretom ka napred odnosno nazad, ponekad i više puta u istom smeru, zavisno šta se želi odabrati. Naravno nema čekanja i svaka odabrana funkcija momentalno funkcioniše.

Slika

Multimedijalni sistem je na prvu ruku delovao komplikovan, ali kako su kilometri odmicali uspeli smo da „napravimo dogovor“ i bezuslovno nas je slušao u nastavu putovanja. Ono što donosi ID.3 nisu samo proste funkcije na koje smo navikli. ID. vozila sada postaju deo jednog velikog eko sistema, prvenstveno pod krovom Volkswagena, a kasnije i gobalno. Samom kupovinom ovog modela dobija se besplatni pristup „WeConnect Start“ servisu, za prve 3 godine korišćenja. ​

Slika Slika

Verovatno prvi put u istoriji Volkswagena jedan model dolazi sa istom standardnom opremom za ceo svet. Dakle, ID.3 se nudi sa osnovnim paketom opreme na koji kupci mogu da dodaju još neki od paketa. To su: Comfort, Assistance i Sport, a svaki od navedenih paketa opreme ima i svoj Plus paket koji nudi još neke dodatne opcije. U svakom slučaju, konfiguracija ID.3 je vrlo jednostavna i može se uraditi u samo nekoliko koraka, što pojednostavljuje i ubrzava ceo proces od kupovine do isporuke kupcu.

Osnovna oprema svakako nudi sve najbitnije što je potrebno u ovom automobilu, a to je između ostalog:

LED prednja i LED zadnja svetlosna grupa
Front Assist, Lane- Assist, parking senzori (napred/pozadi)​
Multifunkcionalna kamera (prepoznavanje saobraćajnih znakova)​
10’’ centralni ekran, uključujući App Connect​
„Climatronic“ digitalni klima – uređaj​​

​Pomenuta pretplata na Volkswagen servise i posebni uslovi za punjenje svakako važe u svim paketima.

Slika

Nakon dva dana i više stotina kilometara u, pre svega, zanimljivom ID.3, utisci su više nego pozitivni. Oduševio nas je lakoćom vožnje, komforom i performansama. Domet od 400km sada je već ozbiljan pomak u smeru razmišljanja da se može poći i na dalji put. Upotrebom brzih – DC punjača, sa dve kraće pauze od po 30 minuta, nije više nedostižno preći i 1000 kilometara. Sada sa cenom koja pada ispod 30.000€, uzimajući u obzir subvenciju od 5.000€, ID.3 vrlo je blizu cene jednog Golfa 2.0 TDI DSG. No iako i dalje nešto skuplji, posebno u odnosu na TSI modele, ID.3 ima značajno povoljnije troškove eksploatacije, a vrednost će mu u budućnosti mnogo manje padati nego vozilu sa SUS motorom. ​Hteli mi to da priznamo ili ne, elektro vozila su budućnost i budućnost je stigla i kod nas. Stigao je ID.3!

Tekst i fotografije: Željko Jelisavac

https://www.garaza.rs/prva-voznja-volks ... t-edition/
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
mix024
Postovi: 679
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od mix024 » 30 Jul 2021, 17:25

Imao sam danas priliku da vozim ID 3 nekih pola sata. Nije to ni blizu dovoljno za neke ozbiljnije zaključke, ali evo nekih zapažanja za ovo kratko druženje.

Spolja mi se baš sviđa i na prvi utisak se vidi da nije u pitanju klasičan automobil. Nema na njemu ništa što previše odudara, ali ipak ima naznaka na svakom koraku da je ipak nešto drugačije.

Sa strane i zadnji deo su mi baš dobri, nekako mi je prednji deo malo mlak, ali je OK.

Unutrašnjost dizajnerski dobro izgleda. Ispred vozača na prvi pogled baš mali ekran, ali su sve bitne informacije na njemu. Središnji ekran dobrih dimenzija, izuzetno brz, rezolucija super na oba ekrana.

Kao što mnogi kritikuju, ni meni se baš ne sviđa što u celom automobilu nema ni jedno fizičko dugme, sve je na dodir. Jest malo nezgodno u toku vožnje menjati temperaturu, ali u principu koliko se i to često radi?

Na volanu takođe "tasteri" na dodir, imaju vibraciju kada se pritisne, ali ipak dosta nezgodno. Pretpostavljam da je sve i stvar navike i da bi posle par dana promenio mišljenje.

Materijali u unutrašnjosti OK, ali za tu cenu bi možda moglo i malo bolje. Sve je lepo uklopljeno, ne čuje se ništa, dizajnerski lepo.

Sedišta su u praksi bolja nego na slikama, udobna i fino drže. Svako sedište ima svoj naslon za ruku i može se fino podesiti.

Osećaj u vožnji je dobar. Automobil je generalno težak, ali sa 204 KS ide baš dobro. Odziv na papučicu gasa je trenutan i stvarno ubrzava jako dobro.

Jako je čudno što se u autu ne čuje zvuk motora, ali to daje neki futuristički osećaj u vožnji. Čuju se gume i vazduh, ali zbog odsustva zvuka motora se apolutno gubi osećaj brzine.

Uz trenutno ubrzanje skoro stalno se vozi iznad ograničenja, a da se ni ne primeti. Do 140 km/h ubrzava bez imalo muke, a čini mi se da je ograničen na 160 km/h. Preticanje je milina.

Kratko sam ga vozio da bih imao bilo kakva iskustva oko punjenja i duže upotrebe, pa tu nemam šta da napišem. Ovaj model prelazi oko 350 - 400 km po jednom punjenju.

Po proračunima salona pređenih 100 km košta 120 - 140 dinara kada se preračuna potrošnja struje. Nisam ja računao, to samo prenosim informaciju.

Uz subvencije ovaj model košta nešto preko 30 k EUR, što i nije toliko puno za nešto novo u svetu automobilizma.

Generalno mi se svideo i mogao bih da se zamislim da funkcionišem sa ovakvim elektro automobilom.

Da li bih ga kupio? Mislim da bih za sada ipak uzeo Golf 8 2.0 TDI sa 150 ili 200 KS.

Slika

Slika

Slika


Slika

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od trojanac » 31 Jul 2021, 00:59

Imaš odvojen taster za klimu, a temperaturu podešavaš klizajući prstom levo desno na tasteru ispod ekrana. Mnogo lakše nego pritiskanjem po ekranu. Svakako treba se naviknuti ali nije ni komplikovano.

Koliko košta Golf 8 2.0TDI sa 200KS?
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6877
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od blaugrana » 31 Jul 2021, 07:07

Da mu prednji deo nije tako "zabast" bio bi top.
Svaki put kada ga vidim od napred, zapitam se kako su mogli tako deciji dizajn da urade.
Prednji i zadnji deo kao od dva razlicita auta da su sklapali

Gesendet von meinem Blaulaxy mit Tapatalk


Korisnikov avatar
mix024
Postovi: 679
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od mix024 » 31 Jul 2021, 09:47

trojanac je napisao:Imaš odvojen taster za klimu, a temperaturu podešavaš klizajući prstom levo desno na tasteru ispod ekrana. Mnogo lakše nego pritiskanjem po ekranu. Svakako treba se naviknuti ali nije ni komplikovano.

Koliko košta Golf 8 2.0TDI sa 200KS?
Da, znam ima te prečice ispod ekrana, slično je i na Golf 8.

Nezgodno je na onim klizačima u vožnji podešavati, ali koliko se to realno često radi? Pre mislim da je samo stvar navike.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk


Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od trojanac » 31 Jul 2021, 09:51

Realno podesiš dva puta godišnje

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od trojanac » 31 Jul 2021, 11:53

blaugrana je napisao:
31 Jul 2021, 07:07
Da mu prednji deo nije tako "zabast" bio bi top.
Svaki put kada ga vidim od napred, zapitam se kako su mogli tako deciji dizajn da urade.
Prednji i zadnji deo kao od dva razlicita auta da su sklapali

Gesendet von meinem Blaulaxy mit Tapatalk
Možda su mogli drugačiji dizajn ali žabasto izgleda jer je kratak, nema ništa ispod haube. Tako da je to prosto side effect.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
mix024
Postovi: 679
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od mix024 » 31 Jul 2021, 12:31

trojanac je napisao:
31 Jul 2021, 09:51
Realno podesiš dva puta godišnje

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
To i ja kažem. Inače mi se svidela vožnja, osećaj i generalno ceo auto.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21044
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od nidza » 31 Jul 2021, 12:54

Nema šanse da tako malo podešavate klimu, pogotovo ko duže vozi u promenljivim vremenskim uslovima. Taj novi trend ukidanja fizičkih tastera uopšte nije dobar. Unazadili su princip i apsolutno pogoršali bezbednost, skrećući pažnju vozača sa puta ispred na te kapacitivne komande i ekrane.

Gde je dugme za recirkulaciju vazduha, kad se ulazi u tunel ili naleti na vozilo koje dimi?

Korisnikov avatar
mix024
Postovi: 679
Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
Lokacija: Subotica

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od mix024 » 31 Jul 2021, 13:18

Trebalo bi da ima automatsku recirkulaciju.

A što se tiče baš namenskog uključivanja, ne znam, kratko sam ga vozio.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk


kami
Postovi: 930
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od kami » 31 Jul 2021, 14:10

mix024 je napisao:
trojanac je napisao:
31 Jul 2021, 09:51
Realno podesiš dva puta godišnje

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
To i ja kažem. Inače mi se svidela vožnja, osećaj i generalno ceo auto.
Ja bar 5x dnevno vrsim korekcije temperature i brzine ventilatora.Slika

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


maniaxxx
Postovi: 6343
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od maniaxxx » 31 Jul 2021, 14:30

blaugrana je napisao:
31 Jul 2021, 07:07
Da mu prednji deo nije tako "zabast" bio bi top.
Svaki put kada ga vidim od napred, zapitam se kako su mogli tako deciji dizajn da urade.
Prednji i zadnji deo kao od dva razlicita auta da su sklapali

Gesendet von meinem Blaulaxy mit Tapatalk


Znaci ko golf 4 :delete:

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od ljubitelj » 31 Jul 2021, 17:10

Ako je sistem klimatizacije dobro isprogramiran od strane fabrike nemam potrebu da se bavim podešavanjima.
Držim na 22C ili 23C (sada na 24C pri ovim vrućinama da ne duva prehladno) tokom cele godine i nema nikakave potrebe da diram više od jnekoliko puta godišnje i jedino što koristim je dugme za recirkulaciju. (volvo, mercedes način regulacije rada). Sve automatika odradi kako treba da bude uvek ugodno.

Kada nije baš dobro fabrika klimatizaciju složila onda povremeno trebam pred vožnju da promenim temperaturu, ponekad čak i u toku vožnje.
recirkulaciju dugme isto redovno koristim. (pežo način regulacije rada).
Automatika ne ume da istovremeno usmeri hladjenje stakla (bočna i šoferka) i hladjenje kroz centralne otvore, onda povremeno se bavim zanimacijom ručne regulacije gde će da duva i ne uspevam da nadjem način da istovremeno duva i na šoferku i u kabinu.

Rekao bih iz iskustva sa dužim koriđćenjem više auta različitih marki da se svodi na to kako je sistem u startu konstruisan da reguliše mikro kliimu u korelaciji sa sunčevim zračenjem.
Lošiji sistemi kao npr ovaj u mom Pug ne umeju sami da se prilagode dovoljno brzo na optimum i onda treba igranje sa naknadnim štelovanjem preko tastera.(dugmići, tasteri, tač, šta god). Plus su komande skroz dole kod na dnu konzole pa se ne vide dok se gleda put.

Ovo na tač mi se uopšte ne svidja, ne znam ni kako to reaguje zimi kada (ako se) su rukavice u upotrebi.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21044
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od nidza » 31 Jul 2021, 23:25

Ma jeste klinac.

Imao bi nula podešavanja takav savršen AC sistem, kad bi postojao. Sa razlogom najnapredniji sistemi imaju više podešavanja, a ne manje.

Nekad mi smeta kad duva, nekad ne, nekad imam 1 putnika, nekad nijednog, nekad 4, nekad je vlaga, nekad nije, nekad je meni hladno na nogama, a suvozaču toplo, nekad vozim sa otvorenim krovom, nekad ugasim sve, itd, mogu da kuckam do prekosutra sve svakodnevne situacije koje bi automatika mogla da predvidi samo ako svim putnicima može da čita misli.


Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition

Post od trojanac » 31 Jul 2021, 23:38

Što više opcija to je veći problem. Kod mene automatska klima, podešeno na 22 stepena, ne diram ništa sem zimi kad prebacujem na duvanje šoferke da odmagli i odledi.. Kad je 40 napolju podesim na 20 i oseti se taman dovoljno koliko treba duva hladnije. Usmereno je da ne duva u lice, ako mi baš smeta par puta godišnje okrenem da duva na šoferku i noge.
Sad da imam 10 ocija verovatno bi se igrao ispočetka, posle birao dve tri najviše.
Posetite www.garaza.rs !

Odgovori