Od "milion" podešavanja ništa nije potebno da koristim, podesim na 22 ili 23C i automatika perfektno ispodešava dinamički tokom vožnje.
Promene se uslovi spolja, automatika prepodesi i ja ništa nemam potrebe da čačkam tokom vožnje.
Naravno, prema želji mene kao vozača podesim temperaturu.
Par puta sam onako.radi sticanja iskustva puštao klima izaciju u različitim poluatomatskim režimima gde se nešto ručno podešava a ostatak pokušava automatika da prilagodi.
I pokazalo se da je najbolji ugodjaj bude kad asve reguliše automatika, da ništa ne diram.
Volkswagen ID3 Pro 1st Edition
- carov2
- Postovi: 4204
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition
@nidza
+1
Kao i u ostalim (automatizovanim)stvarima u životu, automatika je super, u najvećem broju slučajeva, ali bez manuelnog podešavanja nema maksimalnog iskustva/doživljaja.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
+1
Kao i u ostalim (automatizovanim)stvarima u životu, automatika je super, u najvećem broju slučajeva, ali bez manuelnog podešavanja nema maksimalnog iskustva/doživljaja.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Volkswagen ID3 Pro 1st Edition
Poenta dobre klime po meni i jeste da ne moras nista da diras. A kod bmwa serije 5 imas podesavanje jacine duvanja u automatskom modu pa dodatno overrajdovanje temperature i sta ti ja znam a klima na vwu opet bolje radi bez svega toga.