Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Elektrifikacija je donela značajne promene u automobilskoj industriji. Iako je većina proizvođača primorana da elektrifikuje svoju gamu u određenom procentu do 2025, a sto procentno do 2035. godine, nisu svi krenuli istim putem. Peugeot je mudro krenuo sa uvođenjem hibridnih modela, preciznije plug in hibrida, dok se dizel agregata još uvek nije odrekao. Imali smo priliku da iskusimo plug in hibrid (PHEV) tehnologiju u modelu 308 i priznajemo da nam se veoma dopalo kako je Peugeot to implementirao.
Iako nam je 308 već uveliko poznat, sa ovom novom tehnologijom iskustvo vožnje je sasvim drugačije. Kada je plug in hibrid u pitanju za pogon je zadužen 1.6-litarski četvorocilindarski turbo benzinski motor uz dodatni elektromotor. Nudi se u dve verzije, sa 180KS i 225KS, što je već podatak vredan pažnje. Testirani primerak je slabija verzija, ali nimalo nismo zažalili zbog toga. Do stotke stiže za 7.6 sekundi, a maksimalna brzina mu je impresivnih 225 km/h. Ima li zaista potrebe za snažnijom verzijom od 225KS? Sasvim sigurno da postoje i oni koji kažu da ima, ali mi nismo od tih. Pogotovo što se snažnija verzija dobija samo uz najskuplji paket opreme i uz doplatu od 1700 evra u odnosu na slabiju verzziju, sa istim paketom opreme.
Pročitajte više: https://www.garaza.rs/garaza-test-peuge ... tive-pack/
Iako nam je 308 već uveliko poznat, sa ovom novom tehnologijom iskustvo vožnje je sasvim drugačije. Kada je plug in hibrid u pitanju za pogon je zadužen 1.6-litarski četvorocilindarski turbo benzinski motor uz dodatni elektromotor. Nudi se u dve verzije, sa 180KS i 225KS, što je već podatak vredan pažnje. Testirani primerak je slabija verzija, ali nimalo nismo zažalili zbog toga. Do stotke stiže za 7.6 sekundi, a maksimalna brzina mu je impresivnih 225 km/h. Ima li zaista potrebe za snažnijom verzijom od 225KS? Sasvim sigurno da postoje i oni koji kažu da ima, ali mi nismo od tih. Pogotovo što se snažnija verzija dobija samo uz najskuplji paket opreme i uz doplatu od 1700 evra u odnosu na slabiju verzziju, sa istim paketom opreme.
Pročitajte više: https://www.garaza.rs/garaza-test-peuge ... tive-pack/
Posetite www.garaza.rs !
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Jel sam ja to dobro procitao da taj slabiji hibrid u najjeftinijem paketu kosta 43.500e
- Nightmaster
- Postovi: 10
- Pridružio se: 22 Sep 2023, 09:00
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
JesiKornjaca Rade je napisao: ↑11 Jan 2024, 15:33Jel sam ja to dobro procitao da taj slabiji hibrid u najjeftinijem paketu kosta 43.500e
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Za ovaj deo teksta „I ovde je prisutan koncept niskog upravljača što će zasmetati samo onima koji nisu imali priliku da ga probaju. No vrlo se brzo navikne i shvati prednost, što zbog polje preglednost instrument table” se apsolutno ne slažem.
Kako god seo na poziciji vozača, ja u 308 mk3 (a ni u mk2 ) ne vidim kompletne instrumente. Kada su u pitanju verzije sa i-Cocpitom, vidim instrumente dobro u 2008 (mk2), 3008 (mk2), pa i u 208 (mk2).
Ali, u 308 (mk2 i mk3), kao ni u 508 (mk2), ne vidim instrumente u celini. Šanse nema. Ne vidim donji deo.
A concept nisko spuštenog volana (što je deo te filozofije) mi ni najmanje ne prija (a jesam probao razne verzije sa i-Cocpitom).
Tako da se ni najmanje ne slažem kako taj concept ima ergonomsku prednost. Verujem da se nekome i to dopada. Ali je pogrešno generalizovati i reći da je to rešenje bolje.
A jedina prednost testiranog nivoa opreme, jeste to što samo “klotara” ima klasične točkiće klimatizacije.
Kako god seo na poziciji vozača, ja u 308 mk3 (a ni u mk2 ) ne vidim kompletne instrumente. Kada su u pitanju verzije sa i-Cocpitom, vidim instrumente dobro u 2008 (mk2), 3008 (mk2), pa i u 208 (mk2).
Ali, u 308 (mk2 i mk3), kao ni u 508 (mk2), ne vidim instrumente u celini. Šanse nema. Ne vidim donji deo.
A concept nisko spuštenog volana (što je deo te filozofije) mi ni najmanje ne prija (a jesam probao razne verzije sa i-Cocpitom).
Tako da se ni najmanje ne slažem kako taj concept ima ergonomsku prednost. Verujem da se nekome i to dopada. Ali je pogrešno generalizovati i reći da je to rešenje bolje.
A jedina prednost testiranog nivoa opreme, jeste to što samo “klotara” ima klasične točkiće klimatizacije.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Ne vidim da sam generalizovao u mom zaključku da se vrlo brzo navikne i da se uvide prednosti. Moje lično iskustvo i iskustvo mnogih auto novinara je takvo. Preglednost instrument table zbog takvog koncepta može biti problematično, ali iz tvojih iskustava koje navodiš na forumu vidim da ti je maltene u svakom automobilu problem naći idealnu poziciju. Ovde je to očigledno dodatno izraženo.
Nisam rekao da je bolje, ali ima svoje prednosti. Naravno, ne prija svakome isto.
Meni lično je to sada sasvim normalno u bilo koji Peugeopt da sednem, a vozio sam desetinu novih model poslednjih 10-15 godina. i-Cockpit mi je odličan i mnogo zanimljiviji od klasičnih digitalnih tabli sa raznim animacijama.
Nisam rekao da je bolje, ali ima svoje prednosti. Naravno, ne prija svakome isto.
Meni lično je to sada sasvim normalno u bilo koji Peugeopt da sednem, a vozio sam desetinu novih model poslednjih 10-15 godina. i-Cockpit mi je odličan i mnogo zanimljiviji od klasičnih digitalnih tabli sa raznim animacijama.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Evo, sada nadjoh utiske jednog našeg auto novinara visine 173 cm, koji se tim poslom bavi preko 20 godina. Radio je više testova za aktuelni 308, a ovo napisao u dva od tih testova (na koje sam sada najpre neleteo):
“Naime, iako „smešno“ mali, te podrezan s gornje i donje strane, upravljač zaklanja dobar deo instrumenata, zbog čega je neophodno tražiti kompromise. “
“Naprotiv, upravljač je više manje isti, obložen kožom (veštačka ili ne vrag će ga znati), preko koga se gleda na instrumente. I ovde ih jednim delom zaklanja, no ovo nam je odavno poznato, takozvani „i-Cockpit“ zahteva kompromise.”
Na osnovu tih kopiranih delova lako je naći te testove na netu.
Dakle, ne prija to svakome. Pa ni meni u 308 i 508 ne odgovara nikako. Jer mi zaklanja instrumente. Dok u 208, 2008, 3008/5008 nemam taj problem.
“Naime, iako „smešno“ mali, te podrezan s gornje i donje strane, upravljač zaklanja dobar deo instrumenata, zbog čega je neophodno tražiti kompromise. “
“Naprotiv, upravljač je više manje isti, obložen kožom (veštačka ili ne vrag će ga znati), preko koga se gleda na instrumente. I ovde ih jednim delom zaklanja, no ovo nam je odavno poznato, takozvani „i-Cockpit“ zahteva kompromise.”
Na osnovu tih kopiranih delova lako je naći te testove na netu.
Dakle, ne prija to svakome. Pa ni meni u 308 i 508 ne odgovara nikako. Jer mi zaklanja instrumente. Dok u 208, 2008, 3008/5008 nemam taj problem.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Perica u 7stom tekstu napisao i sledeće.
"Srećom te je amplituda podešavanja sedišta i upravljača za primer, uostalom i nije neophodno neprekidno se „bečiti“ na digitalnu instrument tablu."
Znači uz malo podešavanja većina se namesti u idealnu poziciju.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
"Srećom te je amplituda podešavanja sedišta i upravljača za primer, uostalom i nije neophodno neprekidno se „bečiti“ na digitalnu instrument tablu."
Znači uz malo podešavanja većina se namesti u idealnu poziciju.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Taj sistem je ok za vozace od nekih 175 do max 190 cm, za ostale je vec problematican, ne zbog instrumenta toliko, jer niko to i ne gleda, nego zbog mesta za noge.
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Inače apsolutno se slažem oko ležanja tj vožnje u novijim PUG-ovima. Pežo je dosta poboljšao 'handling', ali je i postao mnogo tvrđi od prethodnika.
Nekako su mi VW i Pežo sada zamenili uloge
Opasno sam razmatrao P508 (2019-20) prilikom kupovine, mogu da kažem da se bolje vozi od mog Arteon-a. Meni je presudilo to što u arteonu imaš osećaj vožnje klasične limuzine i osećaj velikog prostora u kabini (dosta mi je praktičniji) - dok je P508 dosta skučeniji i nekako se 'upada' u auto, tj dosta je teži ulazak i izlazak iz istog. A i enterijer je vrh odrađen i baš se slaže sa eksterijerom vozila
Nekako su mi VW i Pežo sada zamenili uloge
Opasno sam razmatrao P508 (2019-20) prilikom kupovine, mogu da kažem da se bolje vozi od mog Arteon-a. Meni je presudilo to što u arteonu imaš osećaj vožnje klasične limuzine i osećaj velikog prostora u kabini (dosta mi je praktičniji) - dok je P508 dosta skučeniji i nekako se 'upada' u auto, tj dosta je teži ulazak i izlazak iz istog. A i enterijer je vrh odrađen i baš se slaže sa eksterijerom vozila
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Dzona je napisao: ↑12 Jan 2024, 19:10Inače apsolutno se slažem oko ležanja tj vožnje u novijim PUG-ovima. Pežo je dosta poboljšao 'handling', ali je i postao mnogo tvrđi od prethodnika.
Nekako su mi VW i Pežo sada zamenili uloge
Opasno sam razmatrao P508 (2019-20) prilikom kupovine, mogu da kažem da se bolje vozi od mog Arteon-a. Meni je presudilo to što u arteonu imaš osećaj vožnje klasične limuzine i osećaj velikog prostora u kabini (dosta mi je praktičniji) - dok je P508 dosta skučeniji i nekako se 'upada' u auto, tj dosta je teži ulazak i izlazak iz istog. A i enterijer je vrh odrađen i baš se slaže sa eksterijerom vozila
Pa pre ce biti da je Peugeot poceo da pravi opet aute sa dobrim handlingom, a vw jos uvek pravi sta pravi. Ne smem direktno na ovome forumu da pljujem vag
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Ocekujem zamenu vozila (Renault Conquest Hybrid) za Peugeot 408 Hybrid. Trebalo bi u naredna 3 meseca da se realizuje pa cemo videti kako se ponasa i kakav je utisak.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30126
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
To će biti zanimljivo čuti utiske.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Peugeot 308 PHEV 180 Active Pack
Iako Stellantis prilikom poredjenja gura Conquest u istu kategoriju sa 408, veze jedan sa drugim nemaju. 408 je napravljen na vecoj platformi i bez obzira na taj detalj daleko je bolji auto. Uostalom videces i sam kada pocnes da ga vozis.