Pa odluči se, jel Nissan drugačiji i ne pogoni SUS motor točkove ili kao svaki hibrid Toyota, Reno, Honda, Suzuki pogoni točkove.pedalaš je napisao: ↑02 Dec 2023, 20:40. Nissan-ov SUS je generator kao što svaki hibrid koristi SUS za generator.
Kod svakog hibridnog sklopa (pa bio on Nissan-ov, Toyotin, Hyundai-jev, Reno-ov, Hondin, Suzukijev), u tim trenucima, kada su veliki trenutni zahtevi za strujom, odmah se pali i SUS. Tako da Nissan-ov pogonski sklop po tome uopšte nije nešto posebno u svetu klasičnih hibrida.
Sad, to što kod Nissan-a SUS nikada direktno ne pogoni točkove, jeste posebno u svetu hibrida danas, ali, sve to je davno vidjeno.
Razlika je ogromna u tome da li je potrebno 2, 3, 4 cilindra...za direktan pogon točkova u smislu nekontinuirane isporuke obrtnog momenta i neophodnosti akumulatora obrtanja (zamajca odgovarajućeg).
To što je elektrika kao pogon vidjena i pre 100 godina ne menja stanje stvari koje sam napisao, meni za generator struje je potpuno nebitno koliko cilindara ima jer ne vidim u čemu je smetnja bilo 3 bilo 2 cilindra pošto ti SUS motori rade na uskom optimalnom broju obrtaja za koji su onda i lepo balansirani.
Imam iskustva sa generatorima i na benzin i na dizel i to su uglavnom jednocilindarski, mada sam održavao i jedan 6cilindrični od čini mi se 200kW snage trofazno.