pedalaš je napisao:Branya je napisao: ↑24 Dec 2023, 22:04
Vozio sam Escape, to je Kuga u Srbiji. Iskreno, ako je sve isto, meni se taj auto ne svidja kako se ponasa. Esge je mnogo ozbiljniji auto. A vozio sam i prosli model koji je po meni malo ozbiljnije uradjen. Glavni "problem" sa Fordom je sto masu auta prodaju rental agencijama i drzavnim sluzbama (policija, carina...) i sve ih vise boli patka za potrosace. Najvise sredstava ulazu u pikapove i to se vidi.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Ja u tome što ste naveli ne vidim nijedan eventualni argument koji bi vodio zaključku da je hibridna Kuga za izbegavanje.
Ja nikada nisam imao Forda, ali, jesam jednom zaista imao ozbiljnu nameru da ga kupim (hteo sam Focusa karavana). Medjutim, kada sam ga tada u dobrom paketu opreme ( Titanium Business) na papiru dobro napakovao i željenom dodatnom opremom, sa 1,5 Ecoboost-om imao je cenu kao Civic 1,5T Sport ili kao karavanska Corolla 1,2 T u Sport opremi sa željenim opcijama. I nisam ga uzeo, jer mi se nije dopadala ideja da po ceni Honde ili Toyote kupim Forda.
Ali, kada danas gledam ovu hibridnu Kugu u St Line opremi ( na koju su za istu cenu dodali i neke lepe opcione pakete ), pa kada uporedim tu cenu sa trenutnim cenama u Srbiji ostalih hibrida te klase (a slične opreme), meni ta cena takve Kuge deluje veoma konkurentno. Pri čemu na nju može i eko subvencija.
Naravno, stvar ukusa je lična stvar. I oko toga nema polemike. Nije ona ni meni neka lepota, ali, kada je izbor kola u pitanju, dizajn mi je bukvalno poslednja stvar (uostalom, lepota je prolazna). Najpre gledam pogonski sklop. A onaj hibridni sklop Kuge je (za moj ukus) veoma dobar. Naravno, ko ne voli e-CVT kod hibridne Toyote, treba da „beži“ i od Kuge, jer su isti po tom pitanju (pa i akustički). Kod Honde je ipak malo drugačije, jer Hondini hibridi imaju ono „fejk šaltanje“ (pa je akustički osećaj u vožnji ipak drugačiji), ali je cena u odnosu na Kugu značajno viša (u rangu je sa cenom X-Traila - u istoj opremi, jer u osnovnoj opremi X-trail kao hibrid nema čak ni infotainmant ).
Dakako, ima u toj klasi i drugih hibrida, mada, ako je imperativ AWD (a kolega je negde gore u par navrata to naveo kao bitnu osobinu), mislim da neki od modela u startu otpadaju (bar ako je verovati cenovnicima na sajtu nekih uvoznika za Srbiju, a po kojima neki od njih nisu u ponudi kao AWD). Ali i dalje ih ima dosta.
A to da li se u USA Ford vozila dosta kupuju flotno, to mi ništa ne znači. I Škoda je u Srbiji najprodavanija, a svi znamo zašto, pa to samo po sebi i ne bi bio razlog da neko u toj klasi izbegava Karoq.