Kupovina Honde HR-V
Kupovina Honde HR-V
Honda HR-V 4x4 125ks - Da ili ne, za i protiv? Svaki savet je dobrodosao.
Re: Kupovina Honde HR-V
Imamo temu bas o tom modelu procitaj malo. To je moja Honda. Sve sto te bude zanimalo a nije napisano slobodno pitaj.
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Kupovina Honde HR-V
Naravno da da Pouzdan ko i svaka Honda, pogon vrlo pristojan, meni jedino smeta izgled instrument table, ali naravno da to ne treba da bude presudno za kupovinu.
Re: Kupovina Honde HR-V
Da, ako je u dobrom stanju. Vrlo pouzdan auto. Ima samo 2 negativnih momenata : 1 -na autoputu 120km/h 5brzina~ 3800ob/ min. 2- ja imam visinu 186 i visak tezine, meni nije zadovoljno podesavanja sedista i volana, pre kupovine moras da proveris da li je tebi udobno (ja trazim sediste recaro za sebe). Pre kupovine trebas da proveris prag ispod plastike oko zadnjeg tocka, i zadnji kosevi koliko su korodirali. Ako je tvoj varianat 4wd, proveri kako radi dual pump sistem, kad vrtis auto po manjem krugu, na mestu, dajes gas na pesku, ne mora biti hrcenja, buke, (dual pump system skupo kosta, ulje samo original, i u servo isto original). Moj auto je 2003 godine, promenio sam 1lambdu, kocione creve (preventivno samo na prednim tockama), kajsevi, svecice i filtrovi i nista vise, akumulator je jos fabricki!
Re: Kupovina Honde HR-V
Ja bih prvo proverio kompresiju motora. Taj motor od 91 kw hoce lepo da posrce ulja recimo 1 litar na 1000 km. Sredjivanje motora kosta negde oko 650 evra. A price da Hondini motori hoce da potrose malo ulja nije tacna. Ja sam sa mojom presao negde oko 25000 km od kada sam radio motor i ne trosi ulje ni grama. Redovno merim ulje i za ovo vreme nikada nisam dosipao. Ovo sto je Aleksandar napisao je tacno i to treba proveriti.
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Kupovina Honde HR-V
Kod puno malolitražnih japanskih motora nakon petnaestak godina popuste uljne karike i zato troše ulje. Motor i dalje zdrav, treba promeniti karike, eventualno gumice ventila i u većini slučajeva ovo završava posao. Naravno, govorim o motorima koji nisu prešli previše i koji nisu urnisani.