Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 » 18 Sep 2012, 20:32

@ Heroj,


Znas kako, rasprava je otisla malo u pogresnu stranu :( Poceli smo bezveze da se raspravljamo koliko kosta sada novi onakav auto, sto u sustini nije ni bitno. Ja licno smatram da je sada nov takav oko 80 000e. Ali neka bude i 90 000e. Ono sto je poenta je da kada i njega takvog koji je recimo pre godinu dve i 55 000km kostao 90 000 a sada kosta 65 000e, ja da imam oko 65 000e za auto sigurno ga ne bih uzeo i mislim da je i u ovom slucaju kupovina novog auta mnogo bolja i siplativvija. Dakle pre bih uzeo nov auto i dodao mu opreme za 5-10 000e i za 70 000e imao 99% opreme tog polovnog.

Takodje, novi ima i noviji motor, 15ks vise i 10-15% manje goriva manje trosi. Sve u svemu sa moje takce gledista i u ovom slucaju je isplativija kupovina novog nego ovog polovnog.

Koliko ce za 4god vredeti novi koji bih kupio (za 70 000e) sa 100 000km a koliko ovaj sa tada 155 000km? Takodje prvi vlasnik je izgubio 29 000e, koliko ce izgubiti drugi, koliko ce ga kostati to sto nema 4god garancije i odrzavanja u odnosu na novi?

I pravo da ti kazem ja sam mislio da ces ti dati neki ozbiljniji primer polovnjaka a ne polovnjak za 65 000e.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30226
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od trojanac » 18 Sep 2012, 20:45

Previše tu faktora utiče da bi se izveo zaključak koji je 100% ispravan. Vi ste krenuli sa poređenjem nekih premium modela jer iste vozite pa se vidite u celoj priči. Ima tu puno primera koji navode na jedno ili drugo (polovan ili nov), ali svako će odlučiti kako on smatra da je najbolje.

Prost primer. Ja bi pre uzeo novi SX4 klot za 10.000e, restilizovani sa 1.6 motorom, nego za 8.500e polovan, sa manje od 100k na satu, 1.5 sa full opremom, koji je koštao preko 15.000 pre 4 godine. Ali sve to u situaciji da imam 10.000e za nov SX4. Da nemam, za 8.500e imam novog Punta, Sandera i tako to, a meni se baš SX4 sviđa i uzeću taj polovan.
Posetite www.garaza.rs !

ljubitelj
Postovi: 10720
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od ljubitelj » 18 Sep 2012, 21:06

dragan je napisao:
ljubitelj je napisao: Danas je na zapadu poznat sindrom da zaposleni prima platu za svoj rad koja je manja od cene koja se placa za uslugu cuvanja deteta, i to ne kao pojedinacni slucaj vec kao pravilo koje vazi za vecinu onih koju rade za drugoga/ mesecnu zaradu.
ajde da prenebregnem ostatak posta u kom su neki podaci kojima ne raspolazem, ali ovo mi zvuci malo preterano. ako sam dobro razumeo, onda je posao osobe koja cuva decu veoma placen tamo.
s obzirom na kvalifikacije koje zahteva, malo mi je tesko da u to poverujem.
verujem da postoje poslovi koji su manje placeni od toga, ali i da ih je mali broj.
.

Dobro si razumeo, taj posao je vise vrednovan nego vecina drugih poslova.
Slicno je i sa cuvanjem, ispomoc starijim osobama.
U nekim zapadnim zemljama, severa takvi poslovi su 10.000+ evra placeni.

Nije kvalifikacija nesto sto odredjuje cenu kostanja necijeg rada, moze da bude ali i ne mora. Ima mnogo poslova gde formalna obrazovna kvalifikacija ne znaci mnogo, pa je tako vozac gradskog autobusa u Svedskoj na samom vrhu satnice.

Opis sa bebisiterkom je tipican za Kanadu gde je bas jasna razlika zarade u odnosu na druga zanimanja.

Kao sto je kod nas situacija sa recimo sertifikovanim zavarivacima koji su ekstra placeni.

No, otisli smo daleko od teme. Svuda u svetu vazi da ko ima natprosecno velika primanja za datu sredinu ima i mogucnosti da kupuje tudji rad da ne oseti.
To je i kod nas slucaj, samo su cifre drugacije ali je princip manje vise isti.
Polovan auto se ne isplati ako ce se za svaku sitnicu tokom eksploatacije traziti i placiti cena profesionalnog servisa, pogotovu tamo gde je satnica reda 100nak evra.

Novi auto kosta koliko kosta delimicno i zbog uracunate visoke cene rada servisera u garanciji.
Poznato je da je otprilke 5 puta skuplji auto sastavljen od delova kupljenih u servisu od tog istog novog auta sklopljenog u fabrici.

Novi auto vredi svaki cent ako zavrsava posao zbog koga je kupljen i zadovoljava vlasnika.
To je moje misljenje a svako ko kupuje ima i neke svoje razloge koji opravadavaju bas taj izbor koji je napravio.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd » 18 Sep 2012, 21:11

Xepoj87 je napisao:Floyd,Cabrio je izasao pre tacno 2 godine i samo kao restilizovan postoji...
Fazon je sto mi se najnoviji restilizovani i ne svidja,barem na slikama...
Pre 3 godine tacnije ali zato je kupe na trzistu 5 godina a razlika izmedju njih, osim krova, skoro da i ne postoji.
Msm nebitno, onako samo kazem.
Laki021 je napisao:ja da imam oko 65 000e za auto sigurno ga ne bih uzeo i mislim da je i u ovom slucaju kupovina novog auta mnogo bolja i siplativvija.
:plusone:

Potpuno je nebitno koliko odredjeni model moze da kosta...naravno da moze mnogo, pa i na to sto maksimum dobijes na konfiguratoru mozes jos toliko da dodas kod nekog tjunera :)
Eto, kod BMW-a recimo imas bar za 10000e opremu koja je totalno nebitna i za koju sledeci kupac nece dati ni 50e...ako to uzmes, nema potrebe da se cudis sto ces kasnije tu lovu da izgubis.
Ako bi ti zbog TV tunera, kamere, parking asistenta koji "sam" parkira, head up gedzeta i jos par gluposti radije izabrao polovnjak onda nemam nista protiv...tvoj izbor.
Ali mislim da pametniji izbor pravi onaj koji auto istera iz salona, opremljen iskljucivo onim sto mu je potrebno a ne necim sto ce da par puta pokaze drugarima a posle ni sam nece da koristi :pardon:
trojanac je napisao:Ja bi pre uzeo novi SX4 klot za 10.000e, restilizovani sa 1.6 motorom, nego za 8.500e polovan, sa manje od 100k na satu, 1.5 sa full opremom, koji je koštao preko 15.000 pre 4 godine. Ali sve to u situaciji da imam 10.000e za nov SX4. Da nemam, za 8.500e imam novog Punta, Sandera i tako to, a meni se baš SX4 sviđa i uzeću taj polovan.
Potpuno ispravno razmisljanje.
Ne postoji dobar razlog da ako vec imas 10000e za auto koji ti se dopada i koji zadovoljava tvoje potrebe, gledas npr. polovan Audi...
ljubitelj je napisao:Novi auto kosta koliko kosta delimicno i zbog uracunate visoke cene rada servisera u garanciji.
Ima dosta i toga.
Zato je i logicno da u mercedesovim salonima gde prodaju sluzbena malo koriscena vozila, skidaju fabricku garanciju a kupcima daju onu za polovnjake, takodje brisu i besplatno odrzavanje itd.
Poslednja izmena od Floyd u 18 Sep 2012, 21:19, izmenjeno 2 puta ukupno.

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 » 18 Sep 2012, 21:16

Head-up mi ne diraj :)

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd » 18 Sep 2012, 21:21

Ma dobro, stvar ukusa...meni je bzv jer vise volim da gledam kazaljke :sreckovic:
I da ga imam kojim slucajem, siguran sam da bi bio iskljucen...

Korisnikov avatar
Jumbo
Postovi: 647
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
Lokacija: Novi Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Jumbo » 18 Sep 2012, 21:40

trojanac je napisao:Previše tu faktora utiče da bi se izveo zaključak koji je 100% ispravan.
Ovo je jedino tačno u celoj priči na prethodnih 30 strana.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9223
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od dragan » 18 Sep 2012, 22:40

:plusone:

sto se tice onoga za bebisitere, ne bih da duzim, znam i suprotnih primera, tj primera koji su izuzetak od pravila. pogotovo za finansije preko okeana...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 » 19 Sep 2012, 01:57

Eto Floyd,ti si sada jedini pomenuo da je pametno kupiti nov,a sve vreme meni zameras kako smatram glupima one sto kupuju nov automobil,sto ja ni u jednoj sekundi nisam pomislio,a kamoli rekao...
Kao i sve,nekome je dovoljan klot auto,nekome je dovoljan auto sa kozom,xenonima i navigacijom,nekome samo sa automatikom,a neko zeli sve zivo sto taj auto moze da ima,jer se lozi na to...
Kao i kod mobilnog,sto bih radije uzeo sada HTC X One,jer ima quad-core procesor i Thegra 3 chipset,a nista od toga necu koristiti,jer na telefonu koristim aplikacije koje ne znaju sta ce ni sa dual-core procesorom u Galaxy-ju S2...
Jednostavno,neko se lozi na svu tu tehniku i to mu je bitnije od mirisa novog automobila...
Ja licno bih se pre prekrstio kada bih video nekoga ko je za klot 535D dao 60.000e,koji ima sedista kao u Kiji,a siroma unutra sa sve 5 dugmica,kao da vozis osrednji nepremium auto D segmenta,nego kada neko za full da 90,100.000e,pa i daleko vise ako se bas zanese...
Meni je poenta premiuma u svom tom luksuzu,tehnici i svemu tome sto premium odvaja od nepremiuma,a ne da za 60.000e vozim Renault od 300ks...

Ne znam kako ti Floyd to gledas i zasto uzimas opremu,ali ja sigurno ne gledam automobile po tome sta ce mojim drugarima da se svidi...
Ne,ja svu opremu koju imam u kolima,zapravo i koristim... Za to automatsko zatvaranje vrata i gepeka bih bulju dao :)
Jbg,ja na sve to gledam sa odusevljenjem i lozenjem na te stvari,nekome je to totalno sporedna stvar i ne zanima ga...

Lazo,ajde ne preteruj sa tih 70.000e...
Vec sam ti rekao da navodis najjeftinije stvari koje taj automobil ima kao da su najskuplje,a to je automatsko zatvaranje vrata i gepeka,koji uopste nisu skupi...

63.000e za klot,na to dodas 5.500e za M paket,3.200e za Nappa sedista,1.500e za xenone,3.500 za pro navigaciju,1.000e za iole normalno ozvucenje i eto ti vec 15.000e ko iz sale,a to nije ni polovina onoga sto onaj auto ima... Vec sam ti rekao da dinamicko ogibljenje na tim kolima kosta 4.500e...
Pa bre,kod Bmw-a i onaj trim koji se nigde ne placa,placas 550e,za najosnovnije drvo...

Inace,gledao sam,kod nas je 6.000e skuplji Bmw 535D nego u Nemackoj,pa je i oprema jeftinija...


Tokom cele dileme,oni koji nisu pratili,nije pitanje da li je nesto dobar ili los izbor,to je sve individualno,pitanje je samo koliko se novcano ustedi kupovinom mladog polovnjaka...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ftj
Postovi: 13106
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od ftj » 19 Sep 2012, 02:07

a sve vreme meni zameras kako smatram glupima one sto kupuju nov automobil,sto ja ni u jednoj sekundi nisam pomislio,a kamoli rekao...
Ja licno bih se pre prekrstio kada bih video nekoga ko je za klot 535D dao 60.000e,koji ima sedista kao u Kiji,a siroma unutra sa sve 5 dugmica,kao da vozis osrednji nepremium auto D segmenta
Nekad ne moraš eksplicitno reći ali ja iz ovog da bi se ti prekrstio zaključujem da ti misliš da je neko ispao glup što je kupio nov klot a ti polovan auto za 60k eur. Vole ljudi tako da iskazuju neka mišljenja i stavove i onda se samo izjavom ograde od svega lošeg što ti stavovi i postupci predstavljaju. Nešto kao što naši političari stalno rade.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 » 19 Sep 2012, 02:10

A ja iz tog tvog posta zakljucujem da ti vise ne treba da zakljucujes,jer ti ne ide bas od ruke...

Ja zaista ne razumem tu vasu potrebu da izvrcete necije reci,samo da bi vama isle u korist??
To polako vec pocinje da me zaista nervira...

Ako ti nije jasno o cemu pricam,procitaj ponovo CELU moju recenicu,pa onda opet,pa opet i onda se javi kada si siguran da si je pravilno razumeo.
Ja licno bih se pre prekrstio kada bih video nekoga ko je za klot 535D dao 60.000e,koji ima sedista kao u Kiji,a siroma unutra sa sve 5 dugmica,kao da vozis osrednji nepremium auto D segmenta,nego kada neko za full da 90,100.000e,pa i daleko vise ako se bas zanese...
Kada sam ja kupio polovan automobil od 60.000e i gde sam rekao da bih isto uradio ili da bih ispao pametan ili glup takvim postupkom???
Istina je da sada,trenutno u mojoj glavi,ja bih uvek kupio polovnjaka,koliko god para da imam iz prostog razloga sto bih umesto novog CL-a 500,ja radije vozio polovan SLS...
Eno,prodaje se kod nas beli SLS sa 25.000km za 120.000e kada se sve sabere... Taj auto je placen 200.000e,a osnovni SL 500 kosta 120.000e...
Jednostavno,ja sam srecan svojim kolima,ali uvek postoje neka koja jos vise zelim... I moja kupovina polovnjaka nikada nije bila zbog ustede,vec zbog kupovine boljeg primerka za pare kojima raspolazem.

Meni je klot auto,bilo koje klase nesto najgore sto mogu da zamislim,ali svako ima svoj pogled na stvari i svoju logiku u kupovini...
To sto je meni bitna navigacija i memorija sedista,ne znaci da nemam razumevanja sto je to nekome nebitno!
Pa onda bih pljuvao sve sto nije onako kako ja radim u zivotu...

Elem,ja bih te zamolio da vise ne izmisljas i da mi ne stavljas neke teze u usta koje niti zastupam,niti praktikujem.

Svima je super kupovina novog automobila,a 90% istih vozi polovnjake,a za te pare su mogli da kupe pristojne nove automobile...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Laki021 » 19 Sep 2012, 11:07

Mislim da je jako lose sto smo se uhvatili ovako skupog auta da diskutujemo, ali ebi ga sada, generalno po meni isto pravilo vazi i kod jeftinijih vozila, a svojevremeno sam to pricao i kada je neko hteo da kupi polovan SX4, ista je situacija. Takod da ne zamerite, ali da zavrsim sa Herojem ovo gadjanje desetinama hiljada e :)
Xepoj87 je napisao:
Lazo,ajde ne preteruj sa tih 70.000e...
Vec sam ti rekao da navodis najjeftinije stvari koje taj automobil ima kao da su najskuplje,a to je automatsko zatvaranje vrata i gepeka,koji uopste nisu skupi...

63.000e za klot,na to dodas 5.500e za M paket,3.200e za Nappa sedista,1.500e za xenone,3.500 za pro navigaciju,1.000e za iole normalno ozvucenje i eto ti vec 15.000e ko iz sale,a to nije ni polovina onoga sto onaj auto ima... Vec sam ti rekao da dinamicko ogibljenje na tim kolima kosta 4.500e...
Pa bre,kod Bmw-a i onaj trim koji se nigde ne placa,placas 550e,za najosnovnije drvo...

Inace,gledao sam,kod nas je 6.000e skuplji Bmw 535D nego u Nemackoj,pa je i oprema jeftinija...
Ma ne preterujem casna rec :)

Pazi, ja razmisljam slicno kao i ti, apsolutno ne podnosim klot kola, i zaista insistiram na prepunim opremom, ali razumnom i smislenom opremom sigurno u to ne ubrajam TV funkciju za 2000e i zadnju kameru za 1200e...

I sad opet ne znam gde si iskopao da je u Srbiji 535D 63 000e kad evo ga u cenovniku, bez ikakvog popusta 59 990e:

http://www.bmw.rs/rs/en/general/lokalni ... ovnik.html

Zatim, malo si opet preterao sa cenama opreme :) Evo konfigurisao sam ga (na Nemackom sajtu) i M paket je 4950e, a onda sa njim su kozna Sport sedista sa Dakota kozom 1310e (bez M paketa su preko 2000e!!!, ovu cenu vidis tek u poslednjem koraku kad sumiras sve), zatim PRO navigacija je 2800e ali je bussines 1800e (po meni nebitna razlika), Adaptive drive je 3200 (opet zbog M paketa), a Xenoni 930e, HiFi je 590 a HiFi Pro 980e. Tamo je pocetna cena bila 57 500e te kad sve tose sabere dobije se 71 700.

E sad ja ti opet kazem da na tu cenu ide zestok popust pogotovo ako ga ne konfigurises ti nego ga uzmes sa lagera sa slicnom opremom. Slazem se da gubis mogucnost konfiguracije, ali da se ne lazemo ni kupovinom onog polovnjaka ti ga ne konfigurises. Znas i sam da je Floyd svog platio dobrih 10-15% ispod kataloske vrednosti (tj kad ga sam konfigurises) i to covek nema neku vezu ili poseban nacin da dobije popust, zapravo svaki auto u salonu koji je na lageru a koji ne konfigurises samostalno je osetno jeftiniji od ovoga za koji otvoris konfigurator pa ga konfigurises. Drugim recima na tako konfigurisan auto ide sigurno 10% popusta, a veruj mi da mogu i mnogo veci popusti da se izboksuju ako imas neki bolji nacin.
Takodje koliko znam kola u Srbiji izlaze jeftinija nego u Nemackoj (mozda nije slucaj sa BMW).

Pazi, ja ne sporim da je taj lik platio onoga 93 000e (tim pre sto je tada bio nov model pa su i moguci popusti znatno ograniceni), samo kazem da danas treba biti budala pa ga platiti 93 000e. Mislim da je 80-85 000 apsolutni plafon za koliko bi se mogao nabaviti.

I na kraju, ajde cak i da uzmemo da on danas nov kosta 93 000e (ali sada sa 4 god garancije i besplatnog odrzavanja do 100 000km), a polovan sa 55 000km 64 000e, dakle 29 000e manje. Pa uporedimo sad mogucnost da uzmes identicnog ovakvog novog za 93 000e (dakle ovca si pa ga platis 93 000e) i kazemo da ce za godinu ipo dana i 55 000km on vredeti 29 000e manje. Takodje imas jaci i moderniji motor koji trosi 10-15% manje.
E sad pretpostavimo da kupis ovog za 64 000e, i sad se postavlja pitanje koliko ce on vredeti za godinu ipo dana, tj kada bude imao 3god i jos 55 000km tj ukupno 110 000km? Ja bih rekao da nikako nece kostati preko 40 000e? Takodje sa novim bi samo na gorivu ustedeo 1000e, imao bi pokrivena 3 mala servisa u tom periodu (1000e), takodje na polovnom bi ti sledila zamena kocnica, svecica, rashladne tecnosti, kocione tecnosti i mozda jos nesto (1000e otprilike). Takodje na novg bi imao garanciju svo vreme, dakle bar godinu dana vise nego na ovaj polovan (da ne racunam sto na kraju ostati jos 2.5god garancije i 45 000km odrzavanja sto takodje ima cenu ali cu zanemariti), a godinu dana garancije na ovaj auto kosta 1000e. I sad kad sve ovo saberemo, novi ce samo zato sto je nov, savremeniji ima ukljucene servise za narednih 55 000km ustedeti oko 1000e (gorivo) + 1000e (mali servisi), + 1000e (veliki) + 1000e (garancija) = 4000e samo na ustedi.

Kad se sumira sve, na novom bi izgubio 29 000e a na polovnom 24 000e (ako pretpostavimo da ces ga prodati za 40 000e, zaista ne mislim da ce vredeti vise) + 4000e gore opisanim troskovima dakle ukupno 28 000e.

I sad ti meni reci, ko bi ovde ispao pametniji, onaj ko kupi takav nov auto pa na njemu izgubi 29 000e ili onaj ko ga kupi polovnog pa na njemu izgubi 28 000e, na istom periodu i kilometrazi?

Zapravo, ja mislim da taj iz oglasa ne vredi preko 50 000e, i sumanjm da ce ga prodati za 64 000e, meni je oko 50 000e realno za taj auto.






Kljucna poenta svega:

Pazi jos jednu stvar, trziste polovnih auta se dosta promenilo u zadnjih par godina od kada smo ti i ja kupovali kola, sada su dobri polovnjaci dosta skuplji.
Moj auto je nov placen oko 50 000e (tj toliko je placen a i tada je toliko kostao nov u salonu), ja sam ga sa 4god i 120 000km platio oko 13 000e, sto je samo 25% njegove cene kao novog!!! To je bez ikakve dileme bila odlicna kupovina. Slicna situacija je bila i sa tvojim autom koga si ti ne secam se tacno sa koliko km (20-40 000km bese) platio dosta ispod 50% cene novog. To su bez dileme bile odlicne kupovine. Medjutim pogledaj ti danas ponudu, aktuelni modeli BMW-a (F10, F30, X5, X6 sa 120 000km se ne prodaju vise za 25% cene novog nego za oko 40-50% cene novog! Ogromna razlika u odnosu na pre par godina. Ne verujem da sada mozes da iskopas ponudu kao za tvoj auto, da za 40% cene novog dobijes auto sa tako malom kilometrazom. Kada dajes ovako neke primerke prepucane opremom, apsolutni iznos gubitka jeste ogroman (kad si pametan pa stavis TV funkciju od 2000e ne mozes da ne izgubis tih 2000e momentalno), ali relativni gubitak cak i za taj prepucani iz oglasa nije uopste tako veliki, oni i dalje za taj auto traze 70% cene novog!!! Opet da ponovim da si ti svoj sa nizom kilometrazom platio ispod 50% (ti mi mozes reci tacno koliko ja samo nagadjam).

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd » 19 Sep 2012, 11:49

:plusone:
Xepoj87 je napisao:Eto Floyd,ti si sada jedini pomenuo da je pametno kupiti nov,a sve vreme meni zameras kako smatram glupima one sto kupuju nov automobil,sto ja ni u jednoj sekundi nisam pomislio,a kamoli rekao...
Tacno je da nigde nisi eksplicitno rekao ali kroz tvoje pisanje saljes takvu poruku. Apsolutno se trudis da kroz neke primere pokazes da je nov auto bacanje para.
Ne mozes da poredis ful napokovan auto sa nekim jeftinijim primerkom na mobile.de. Postoji XYZ razloga zasto je neki auto dosta jeftiniji ali je i tacno da se na nepotrebnoj opremi gubi puno para. To sto se ti lozis da imas SVE pa bi za to i iskesirao par desetina hiljada evra, znaci samo da ti se moze ali za 99% ostalih kupaca, veruj mi, uopste nije vazno te racunaj da ces te pare pri preprodaji izgubiti 100%.

Po tvom pisanju ce jos i ispasti da sam ja uzeo klot auto jer nemam TV tuner (nemogu da gledam zikinu sarenicu na parkingu :mrgreen: ), kuku za vucu, sto ne vozim autobus pa mi je apsolutno nepotreban surround view i kamera za rikverc, sto mi ne treba pracenje trake i info o brzini, sto ne vozim sluzbeni auto koji vozi jos 10ak ljudi pa mi je nebitno memorisanje polozaja sedista i jos par sitnica itd.

Konstantno se hvatas M paketa kao da je to must have. Eto ja u 5ici nebih uzeo M vesanje jer bi u toj klasi insistirao na komforu.
Pri konfigurisanju, sa brdo opreme (vise nego sto sad imam) mene je izasao nesto malo preko 60ke ali sam ja konfigurisao 530d jer bi mi bio dovoljan i zabole me paja sto bi mozda za iste pare imao polovan 535d.

Automatsko zatvaranje gepeka za koje bi ti bulju dao je meni totalno glupav gedzet ali iskreno.
Xepoj87 je napisao:Tokom cele dileme,oni koji nisu pratili,nije pitanje da li je nesto dobar ili los izbor,to je sve individualno,pitanje je samo koliko se novcano ustedi kupovinom mladog polovnjaka...
Opet kontradiktornost...pricas o ustedi a s'druge strane bi pri konfigurisanju bacio 10ak hiljada eura zato sto te tako nesto pali :mrgreen:
Nemoj mi reci da neumes da se parkiras bez parking asistenta i surround view-a te da ti je neophodno ;)
Laki021 je napisao:zatim PRO navigacija je 2800e ali je bussines 1800e (po meni nebitna razlika)
Pro navigacija kakva je i kod mene za razliku od bussines ukljucuje handsfree bluetooth i USB prikljucak kao te razlika zapravo nije ni tolika...mozda 300-400e ali za te pare dobijas i veci ekran :)

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13169
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Grujic » 19 Sep 2012, 11:52

Iako se cesto ne slozim sa Herojem, ovde je u pravu. Nepotrebno je pominjati sta je od opreme kome bitno a sta ne, poenta je u ceni novog i polovnog

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30226
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od trojanac » 19 Sep 2012, 16:44

Meni ova tema već odavno nema smisla...
Posetite www.garaza.rs !

Odgovori