Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Zdravo ljudi,
Nov sam na forumu, u poslednje vreme dosta citam forum i istrazujem vezano za vozila, jer imam u planu da kupim auto. Trenutno vozim VW Polo 1.9 SDI iz 2004 godine. Godisnje predjem oko 10 000km, mada se sad tokom korone taj broj prepolovio. Vecina tih kilometara se predje u gradu, otprilike 80%.
Sto se tice kupovine automobila, neke zelje su mi F30, Audi a3 2013 godiste model pa navise i Audi a4 b9 za koji nisam siguran da mogu naci nesto da valja za moj budzet. Auto mora biti automatik, dizel ili benzinac, svejedeno je, moze biti i karavan verzija.
Jos nisam ni jedan auto probao/vozio, to nameram da uradim u narednom periodu, tako da sto se utiska voznje tice trenutno nemam nikakvih preferencija.
Da li imate neke savete kada su gore navedeni automobili u pitanju, da li na nesto obratiti paznju i da li je moguce za budzet koji imam a to je oko 14k eura naci nesto da valja? Mozda preporuka za neki drugi. Da li juriti neku posebnu dodatnu opremu koja je znacajna na nekim od ovih modela? Da napomenem da cena odrzavanja automobilia i potrosnja ne utice na kupovinu.
Hvala svima unapred na savetima i pomoci.
Nov sam na forumu, u poslednje vreme dosta citam forum i istrazujem vezano za vozila, jer imam u planu da kupim auto. Trenutno vozim VW Polo 1.9 SDI iz 2004 godine. Godisnje predjem oko 10 000km, mada se sad tokom korone taj broj prepolovio. Vecina tih kilometara se predje u gradu, otprilike 80%.
Sto se tice kupovine automobila, neke zelje su mi F30, Audi a3 2013 godiste model pa navise i Audi a4 b9 za koji nisam siguran da mogu naci nesto da valja za moj budzet. Auto mora biti automatik, dizel ili benzinac, svejedeno je, moze biti i karavan verzija.
Jos nisam ni jedan auto probao/vozio, to nameram da uradim u narednom periodu, tako da sto se utiska voznje tice trenutno nemam nikakvih preferencija.
Da li imate neke savete kada su gore navedeni automobili u pitanju, da li na nesto obratiti paznju i da li je moguce za budzet koji imam a to je oko 14k eura naci nesto da valja? Mozda preporuka za neki drugi. Da li juriti neku posebnu dodatnu opremu koja je znacajna na nekim od ovih modela? Da napomenem da cena odrzavanja automobilia i potrosnja ne utice na kupovinu.
Hvala svima unapred na savetima i pomoci.
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Zašto kažeš da ti je svejedno da li je benzin ili dizel?
S obzirom da prelaziš malo kilometara, bolje bi bilo ciljati benzinca.
Nisi naveo da li ti kubikaža igra ulogu, godište, da li ti je svejedno je li iz uvoza ili kupljen ovde (kontam da ovih drugih, za te novce, ima jako malo), da li ti je bitan enterijer (automatik je često = visok/najviši nivo opreme, što je približno = kožni enterijer).
Najviše zavisi od onoga kako planiraš da koristiš auto i šta ti je, kao vozaču, važno.
S obzirom da prelaziš malo kilometara, bolje bi bilo ciljati benzinca.
Nisi naveo da li ti kubikaža igra ulogu, godište, da li ti je svejedno je li iz uvoza ili kupljen ovde (kontam da ovih drugih, za te novce, ima jako malo), da li ti je bitan enterijer (automatik je često = visok/najviši nivo opreme, što je približno = kožni enterijer).
Najviše zavisi od onoga kako planiraš da koristiš auto i šta ti je, kao vozaču, važno.
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Mozda benzin jeste bolja opcija s obzirom da prelazim malo km. Auto 85% vremena vozim po gradu, ostatak je otvoren put ali to se desava par puta u godini.
Sto se tice kubikaze, isao bih mozda i preko 2000 kubika ali samo u slucaju da nadjem neki auto u dobrom stanju vredan toga da placam registraciju hiljadu i nesto eura godisnje
Gledao bih da je auto sto mladji, ali opet i tu mogu napraviti kompromis ako je dobar primerak u pitanju.
Sto se opreme tice, automatik je obavezan a ostalo mi nije toliko bitno. Mada ni sam ne znam kakve su opcije sto se tice opreme i sta mi moze znaciti, posto trenutno vozim pola 2004 god koji nema nikakvu opremu
Ovo mi je prva kupovina, pa bas i nisam siguran sta da radim. Cene variraju od 10 000 do 20 000 eura neki modeli i vise. Sad nisam siguran sta bih trebao model da poseduje od opreme za novac koji sam ja spreman da izdvojim.
Sent from my IN2010 using Tapatalk
Sto se tice kubikaze, isao bih mozda i preko 2000 kubika ali samo u slucaju da nadjem neki auto u dobrom stanju vredan toga da placam registraciju hiljadu i nesto eura godisnje
Gledao bih da je auto sto mladji, ali opet i tu mogu napraviti kompromis ako je dobar primerak u pitanju.
Sto se opreme tice, automatik je obavezan a ostalo mi nije toliko bitno. Mada ni sam ne znam kakve su opcije sto se tice opreme i sta mi moze znaciti, posto trenutno vozim pola 2004 god koji nema nikakvu opremu
Ovo mi je prva kupovina, pa bas i nisam siguran sta da radim. Cene variraju od 10 000 do 20 000 eura neki modeli i vise. Sad nisam siguran sta bih trebao model da poseduje od opreme za novac koji sam ja spreman da izdvojim.
Sent from my IN2010 using Tapatalk
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Drugar je uzeo 2016. audi a4 karavan 2.0 tdi s-tronic sa virtuelnim kokpitom i ok opremom sa predjenih 163k km. Preko karverticala mu je izbacilo slike od jula te godine sa placa u belgiji sa kilometrazom koja se slaze bez ostecenja. Pre toga je dovodio neke majstore da ga kao gledaju na placu koji su rekli da je dobar i sve to ga je izaslo 14 i kusur iljade. Mislim da je sasvim ok prosao.
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
@miloszb
Za to što si opisao, sa aspekta održavanja, deluje da bi ti najbolje pasao auto sa motorom koji ima što manje delova koji mogu da se pokvare.
Iako nipošto motor nije jedina stvar koja može da se pokvari, ali ipak mislim da je racionalno skratiti listu stvari koje mogu da pođu po zlu.
Atmosferski benzinac je nešto što deluje razumno u tom slučaju. Ili turbo benzinac. Tek na kraju bih, na tvom mestu, razmatrao dizela, jer ti je 85% vožnje po gradu + jako mala godišnja kilometraža. To nije za dizel.
Ako ti je već budžet 14k EUR, da li bi razmotrio neki novi auto? Ili neki skoro novi, kao test vozilo ili sl.? To svakako ne bi bio Audi, ali bi mogao da bude neki iz C segmenta (hatch), sa manjim turbo benzinskim motorom. E sad, tu je problem zahteva za automatskim menjačem, koji obično ide uz veće pakete opreme i jače motore. No, možeš razmotriti i pogledati ponude brendova koji su ti OK.
Suštinski, izazov je što želiš automatski menjač (ujedno i, skoro neminovno, viši paket opreme i jaču cenu), a prelaziš malo i to isključivo po gradu.
Za to što si opisao, sa aspekta održavanja, deluje da bi ti najbolje pasao auto sa motorom koji ima što manje delova koji mogu da se pokvare.
Iako nipošto motor nije jedina stvar koja može da se pokvari, ali ipak mislim da je racionalno skratiti listu stvari koje mogu da pođu po zlu.
Atmosferski benzinac je nešto što deluje razumno u tom slučaju. Ili turbo benzinac. Tek na kraju bih, na tvom mestu, razmatrao dizela, jer ti je 85% vožnje po gradu + jako mala godišnja kilometraža. To nije za dizel.
Ako ti je već budžet 14k EUR, da li bi razmotrio neki novi auto? Ili neki skoro novi, kao test vozilo ili sl.? To svakako ne bi bio Audi, ali bi mogao da bude neki iz C segmenta (hatch), sa manjim turbo benzinskim motorom. E sad, tu je problem zahteva za automatskim menjačem, koji obično ide uz veće pakete opreme i jače motore. No, možeš razmotriti i pogledati ponude brendova koji su ti OK.
Suštinski, izazov je što želiš automatski menjač (ujedno i, skoro neminovno, viši paket opreme i jaču cenu), a prelaziš malo i to isključivo po gradu.
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Danas sam isao da pogledam jedan Audi A3 1.4 TFSI 2015 godiste. Auto mi deluje super, odusevljen sam koliko je tih dok radi, kada se ne krece bukvalno se ne cuje. Na satu ima skoro 190 000 km. Od opreme led farove napred i pozadi, tempomat, automatsku klimu, parking senzore i automatik je, sto mi je jako bitno. Radi se o ovom autu https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ds-profile .
E sad ono sto mi je cudno je prica prodavca. Nije siguran u poreklo vozila, misli da je kupljen u Srbiji a kupio je auto od nekih poznanika. Na pitanje da auto odvezemo u ovlasceni servis na proveru, kaze da nije problem ali da on konkretno tim majstorima nista ne veruje Planirao sam u toku sledece nedelje da odvezemo auto u Porsche Adu, verujem da oni tamo mogu potvrditi da li je auto kupljen u Srbiji.
Kada sam dosao kuci, proverio sam auto na carvertical sajtu i kilometraza se poklapa ali je auto imao par nezgoda, tacnije cetiri zabelezene. Procenjeni troskovi popravke za dve stete su po 70 000 dinara i radi se o branicima, jedna je na 250 000 dinara i radi se o braniku i krilu a jedna je procenjena na 500 000 dinara i tu su vec zahvaceni branici i vrata. Prodavac mi je to precutao. Meni je na prvu loptu ta steta od 500 000 zvucala kao da je auto havarisan ali sam posle seo da razmislim i ako je ta popravka radjena u ovlascenom servisu to mozda i nije toliko strasno, jer se mom bratu desilo da su ga dva branika sa nosacima i krilo za Toyotu Auris izasla 3000k eura u ovlascenom, tako da ovih 500 000 hiljada na audiju mozda nije nista strasno.
Sad sam u nedoumici da li uopste da placam pregled u ovlascenom, posto mi se ne dopada to sto je prodavac precutao ove nezgode. Da li je mozda ovih 190 000 km mnogo za tfsi motor?
Eto to je neki mali update oko moje kupovine kola. Svakako imam u plan da pogledam jos neke automobile u narednoj nedelji.
E sad ono sto mi je cudno je prica prodavca. Nije siguran u poreklo vozila, misli da je kupljen u Srbiji a kupio je auto od nekih poznanika. Na pitanje da auto odvezemo u ovlasceni servis na proveru, kaze da nije problem ali da on konkretno tim majstorima nista ne veruje Planirao sam u toku sledece nedelje da odvezemo auto u Porsche Adu, verujem da oni tamo mogu potvrditi da li je auto kupljen u Srbiji.
Kada sam dosao kuci, proverio sam auto na carvertical sajtu i kilometraza se poklapa ali je auto imao par nezgoda, tacnije cetiri zabelezene. Procenjeni troskovi popravke za dve stete su po 70 000 dinara i radi se o branicima, jedna je na 250 000 dinara i radi se o braniku i krilu a jedna je procenjena na 500 000 dinara i tu su vec zahvaceni branici i vrata. Prodavac mi je to precutao. Meni je na prvu loptu ta steta od 500 000 zvucala kao da je auto havarisan ali sam posle seo da razmislim i ako je ta popravka radjena u ovlascenom servisu to mozda i nije toliko strasno, jer se mom bratu desilo da su ga dva branika sa nosacima i krilo za Toyotu Auris izasla 3000k eura u ovlascenom, tako da ovih 500 000 hiljada na audiju mozda nije nista strasno.
Sad sam u nedoumici da li uopste da placam pregled u ovlascenom, posto mi se ne dopada to sto je prodavac precutao ove nezgode. Da li je mozda ovih 190 000 km mnogo za tfsi motor?
Eto to je neki mali update oko moje kupovine kola. Svakako imam u plan da pogledam jos neke automobile u narednoj nedelji.
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Meni ovo previse para za a3 sa ovom kilometrazom, godistem, opremom(klotara), i tim ostecenjima. Da je 11.5 pa da razmislis.
Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Da je kupljen nov u Srbiji imao bi papire i servisnu njihovu. To niko ne baca
A komentar "da on nikom tamo ne veruje" može da se primeni i na njemu. I vozilo ako voziš na proveru samo vlasnik može da izvuče podatke. Cifra nije nikakva ušteda da platiš i proveriš da bi bio siguran šta kupuješ, ja sam vozio, vlanisk uopšte nije imao problem da odemo.
A komentar "da on nikom tamo ne veruje" može da se primeni i na njemu. I vozilo ako voziš na proveru samo vlasnik može da izvuče podatke. Cifra nije nikakva ušteda da platiš i proveriš da bi bio siguran šta kupuješ, ja sam vozio, vlanisk uopšte nije imao problem da odemo.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Jos bolje da je uvezen. Po saobracajnoj vidis kad je prva reg bila u srb.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Kupovina polovnog automobila do 14k eura
Miloše, evo ti jedan prijateljski savet.
Prošetaj po salonima i pogledaj nekoliko novih automobila u toj ceni. Tek ćeš tad videti koliko nesavršenosti ima polovnjak, koliko je iznutra izlizan itd. Da ne pričam o dilemama da li je lupan ili nije.
Kažeš da ti je prva kupovina, zato polako. Poslušaj me, odi udahni miris novog auta pa podeli utiske sa nama
Meni lično značka na haubi ne znači ništa u poređenju sa doživljajem vožnje novog auta.
Srećno
Prošetaj po salonima i pogledaj nekoliko novih automobila u toj ceni. Tek ćeš tad videti koliko nesavršenosti ima polovnjak, koliko je iznutra izlizan itd. Da ne pričam o dilemama da li je lupan ili nije.
Kažeš da ti je prva kupovina, zato polako. Poslušaj me, odi udahni miris novog auta pa podeli utiske sa nama
Meni lično značka na haubi ne znači ništa u poređenju sa doživljajem vožnje novog auta.
Srećno