N1 vozila
Re: N1 vozila
kolega je pretprosle godine isao sluzbenim autom za grcku, samo zuti karton vadio nije pravljen putni nalog koliko ja znam
Re: N1 vozila
Putni nalozi više nisu obavezni koliko je znam, ima to jedno 2 godine kako je promenjeno.
Re: N1 vozila
Ima i vise od dve godine. A redovan pregled pp aparata smesno kosta, tipa 500 dinara, da bi se zezali sa tim.
Sent from my SM-G950W using Tapatalk
Sent from my SM-G950W using Tapatalk
Re: N1 vozila
jel zna neko koliko kosta punjenje pp aparata, imam 3-4 komada, svi su puni ali tako stoje ko zna od kad, pitanje i dal su ispravni
Re: N1 vozila
Ako imaju manometar i u zelenom je području skazaljka ispravni su po svemu što znam do sada.
PP aparat je minimum 10 godina od proizvodnje ispravan, a često i 20tak godina.
To je zatvoren sud pod pritiskom, isto kao recimo boca za gas, pravljen na isti način i traje isto.
To što se veštački administrativno uvela izmišljena kao kontrola na 6 meseci je sasvim druga priča koja je nažalost više vezana za uzimanje para (jer se ništa ni ne pregleda osim vizuelnog) a ,manje vezana za tehničku potrebu.
Ovo mi je objasnio sam proizvodjač PP aparata tako da sam stekao mišljenje da zapravo ima osnova jer nisam još čuo od bilo koga da je imao problem sa aparatom starijim od 6 meseci.
Lično, koristio sam PP aparat S6 sa prahom star 15-16 godina bez ikakvih problema, odradio posao vrhunski i sve kako i inače treba da se ponaša.
PP aparat je minimum 10 godina od proizvodnje ispravan, a često i 20tak godina.
To je zatvoren sud pod pritiskom, isto kao recimo boca za gas, pravljen na isti način i traje isto.
To što se veštački administrativno uvela izmišljena kao kontrola na 6 meseci je sasvim druga priča koja je nažalost više vezana za uzimanje para (jer se ništa ni ne pregleda osim vizuelnog) a ,manje vezana za tehničku potrebu.
Ovo mi je objasnio sam proizvodjač PP aparata tako da sam stekao mišljenje da zapravo ima osnova jer nisam još čuo od bilo koga da je imao problem sa aparatom starijim od 6 meseci.
Lično, koristio sam PP aparat S6 sa prahom star 15-16 godina bez ikakvih problema, odradio posao vrhunski i sve kako i inače treba da se ponaša.
Re: N1 vozila
Istekne izvod iz matične za 6 meseci a ne pp aparat
Re: N1 vozila
moji nemaju manometre i prilicno su stari, za jedan znam da je 2002 godine punjen i koliko se secam nije posle toga, za druga dva ne znam nista
sad nadjoh neki cenovnik na netu, oko 400 dinara provera i punjenje (nesto mi jeftino mada ceo aparat s1 kosta 1200-300din), postoji i usluga farbanja i peskiranja aparata to je jos nekih 300 i kusur din ali to je nebitno
sad nadjoh neki cenovnik na netu, oko 400 dinara provera i punjenje (nesto mi jeftino mada ceo aparat s1 kosta 1200-300din), postoji i usluga farbanja i peskiranja aparata to je jos nekih 300 i kusur din ali to je nebitno
Poslednja izmena od OMP u 15 Mar 2021, 16:54, izmenjeno 3 puta ukupno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: N1 vozila
Ma kakav putni nalog. J*be se onima tamo, pogotovo ako nisu naši, za putni nalog.OMP je napisao:kolega je pretprosle godine isao sluzbenim autom za grcku, samo zuti karton vadio nije pravljen putni nalog koliko ja znam
Žuti karton je međunarodni dokument. Meni ga nikada nisu tražili, ali sam ga imao za službeni auto, dok je bio na lizing, kao i za ženin, za svaki slučaj
TapaT
- mix024
- Postovi: 686
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: N1 vozila
Ja godinama idem na letovanje sa mojim Caddy-jem registrovanim na firmu. Nikada mi niko još nije tražio putni nalog, čak ni kada sam kaznu plaćao. Kazna je bila kao za fizičko lice, ništa za firmu..
Puno puta sam i poslom i zbog letovanja išao u CG, SMKD i GR. Nikada ni jedan problem.
Putne naloge ne pišem, osim kada idem preko granice. čisto za svaki slučaj da budem miran. Napravim sebi i ovlašćenje od firme za upotrebu vozila za službeni put u GR. Možda ništa ni ne vredi, ali sam ja kao miran.
Pišemo putni nalog samo za Fiat Fiorino koji je Furgon.
Puno puta sam i poslom i zbog letovanja išao u CG, SMKD i GR. Nikada ni jedan problem.
Putne naloge ne pišem, osim kada idem preko granice. čisto za svaki slučaj da budem miran. Napravim sebi i ovlašćenje od firme za upotrebu vozila za službeni put u GR. Možda ništa ni ne vredi, ali sam ja kao miran.
Pišemo putni nalog samo za Fiat Fiorino koji je Furgon.
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: N1 vozila
Više puta išao službeno, uvek su mi davali ovlašćenje na srpskom na memorandumu firme, sa tim odem u AMSS gde uzmu to, a daju žuti karton.
Za PP aparate, pre par meseci su proveravali sve u firmi i posle provere, mog aparata nema (ujutro ih ostavimo, popodne preuzmemo). Pomislio da je neko od kolega greškom uzeo, raspitivao se, kad ono, moj nije bio ispravan, pa je odnešen i vraćen mi par dana kasnije, verovatno dopunjen. Tako da, nešto ipak proveravaju i rade s njima. Inače, aparat je star oko godinu i po.
Za PP aparate, pre par meseci su proveravali sve u firmi i posle provere, mog aparata nema (ujutro ih ostavimo, popodne preuzmemo). Pomislio da je neko od kolega greškom uzeo, raspitivao se, kad ono, moj nije bio ispravan, pa je odnešen i vraćen mi par dana kasnije, verovatno dopunjen. Tako da, nešto ipak proveravaju i rade s njima. Inače, aparat je star oko godinu i po.
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: N1 vozila
Ja imam u Puntu S2 aparat ali imam drugi problem, kazaljka je u crvenom ali na strani skale gde je najveći pritisak. Šta da radim, da probam da ga aktiviram odnosno ispustim malo da se vrati nazad u zeleno?
Inače, kupljen je kada i auto, dakle sad će 10 godina. Jednom je kontrolisan i nalepljena mu nova nalepnica (jer mi je "atest" bio istekao, a morao sam u Grčku), ali tada je kazaljka bila u zelenom polju. Ili da odnesem opet kod ovih što dopunjavaju pa nek se oni bakću. Ionako mi verovatno ponovo treba nova nalepnica.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Inače, kupljen je kada i auto, dakle sad će 10 godina. Jednom je kontrolisan i nalepljena mu nova nalepnica (jer mi je "atest" bio istekao, a morao sam u Grčku), ali tada je kazaljka bila u zelenom polju. Ili da odnesem opet kod ovih što dopunjavaju pa nek se oni bakću. Ionako mi verovatno ponovo treba nova nalepnica.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 12370
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: N1 vozila
Idi u vatroservis u J. Cvijica pa vidi sta ce da ti kazu. Ja sam tamo uzeo aparat i radim servise.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: N1 vozila
Ako pokušavaš sam, onda možda treba da okreneš aparat naglavačke kako bi izbacio samo višak gasa, a ne i prah. Kao kada završiš farbanje sprejem, pa ga okreneš naopako da produva diznu...
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: N1 vozila
Da, verovatno je bolje da odnesem kod tih u Jovana Cvijića, već sam jednom bio tamo. Hoću da sam 100% siguran da imam ispravan uređaj. To bi svako trebao da ima u autu, zlu ne trebalo.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока