Upravo zavrsio probnu voznju. Auto je super, iznad mojih ocekivanja, a prodavac je izuzetno korektan stariji covek. Razlog prodaje po njemu je sto je Ateca prevelika za zenu, pa su kupili Captura Pliug-In hybrid.
Oprema je bas u fulu.
Potrebno mi je vase misljenje u sledecem, jer nemam iskustva:
- dole na slikama ima malo ostecenje iznad prednjeg levog tocka. Kaze da je u transportu bio takav, preuzet od dilera, ako je za verovati, mada nisam bas siguran, pre mislim da ga je gospodja negde cuknula. On kaze da ima garanciju na karoseriju od 12 godina
- Nisam primetio poskakivanje, vozio sam ga polako po parkingu, doduse napolju je 12 stepeni, lepo ide i polazi.
- Na autobanu bas lepo ide i vuce, vidi se 150 KS.
- ima ultrazvucni uredjaj za teranje zivotinja montiran ispod haube na kutiji sa osiguracima, izbusili su je za kabl odozgo, kao i razvucene zice pod naponom oko ivica haube - imali su problema na proslom autu sa tom stetom pa su montirali tu. To bih sklonio.
- Lane assistant - na displeju lepo prepoznaje linije, i kada namerno gazim liniju, ne vidim da me vraca ili upozorava van toga sto liniju prikaze mislim crvenu na displeju. Tu verujem da je do podesavanja.
- Ono sto me buni je sledeca situacija, tu nemam iskustvo sa DSG-om:
1. Auto stoji u N
2. Pritisnem kocnicu i prebacim u D.
3. Ne pritiskam gas ni u jednom trenutku, samo je ler-gas prisutan
4. Pustam kocnicu, gas ne pipam, auto polazi pod ler gasom sam - ovo me buni, ocekujem da stoji dok ne pipnem gas. Ne secam se kada sam stajao na semaforu i pustio kocnicu, mislim da je lagano posao. Ista situacija i kada vozim u rikverc, u N, pa u D, pustam i bez gasa polazi nazad
5. Pritisnem kocnicu, stane i stoji.
6. Kada polazi pod ler-gasom, povucem el rucnu, i vidi se da auto hoce da podje, a rucna povucena, kao na manuelcu.
7. Sve ovo je bez autoholda, sa istim je sve ok.
Da li je ovo uobicajeno za DSG, secam se na CX-5 nije bilo tako.
Thx!
Gesendet von meinem SM-T510 mit Tapatalk