Pajina obnova voznog parka
Pajina obnova voznog parka
Drugari kao što verovatno znate već izvesno vreme planiram da PC-a zamenim nečim jačim. Ne žuri mi se niti sam sklon srljanju pošto poto. Suština cele priče je da zbog posla sve češće vozim van grada, naročito auto-putem gde PC pokazuje sve svoje slabosti i mane. Koliko punto bio ok za grad i solidno podnosio magistralu toliko na auto-putu nema šta da traži. Ne radi se više o putu na more jednom godišnje, već o više mesečnih vožnji od po nekoliko stotina kilometara posle kojih sam isceđen ko krpa.
U suštini meni B segment odgovara gabaritima i troškovima exploatacije tako da bih se najradije zadržao u istom segmentu ali bih gledao neki auto koji bolje podnosi auto-put ako je to uopšte moguće obzirom na veličinu klase.
Pored B segmenta u igri su i neke proverene kombinacije C segmenta kao što je kumova Astra koja je u igri, ali čekam da njegova firma konačno odluči da je zameni novim vozilom.
Šta mislite o http://www.akkompresor.rs/index.php?pag ... ic_main=01
U suštini meni B segment odgovara gabaritima i troškovima exploatacije tako da bih se najradije zadržao u istom segmentu ali bih gledao neki auto koji bolje podnosi auto-put ako je to uopšte moguće obzirom na veličinu klase.
Pored B segmenta u igri su i neke proverene kombinacije C segmenta kao što je kumova Astra koja je u igri, ali čekam da njegova firma konačno odluči da je zameni novim vozilom.
Šta mislite o http://www.akkompresor.rs/index.php?pag ... ic_main=01
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Pajina obnova voznog parka
Mali auto, a da podnosi put... Francuz
Re: Pajina obnova voznog parka
Ako cesto imas putovanja van grada, onda je bolje da gledas minimum C segment.
Ne znam sta bi dobio sa ovim Puntom iz linka...
Ne znam sta bi dobio sa ovim Puntom iz linka...
Re: Pajina obnova voznog parka
Znam da bi za put C segment bio bolji ali ja idalje vozim dominantno Beograd, parkiram se po nenormalno uskim parkinzima i garažama, vozim mnogo kratkih relacija...a put je više izuzetak, ali taj izuzetak nije tako redak. Bitnije mi je da imam 100% pouzdan auto koji u svakom momentu mogu da održavam kako treba nego broj veći koji će biti teže parkirati, koji će biti skuplji u svakom pogledu samo zarad udobnosti.
Generalno sam skloniji ideji da kupim što noviji, a manji auto nego veći a debelo polovan, kad već nemam para za nov po mojim kriterijmima.
Ovaj punto sa linka ima dosta jači motor od mog, a i veće međuosovinsko rastojanje pa kapiram da se lepše vozi na auto putu. On je samo primer koji mi je privukao pažnju između ostalog jer ga prodaje kuća s kojom mogu da se dogovaram i koja me sigurno neće prevariti.
@ Pedja
Koji auto i koji motor?
Generalno sam skloniji ideji da kupim što noviji, a manji auto nego veći a debelo polovan, kad već nemam para za nov po mojim kriterijmima.
Ovaj punto sa linka ima dosta jači motor od mog, a i veće međuosovinsko rastojanje pa kapiram da se lepše vozi na auto putu. On je samo primer koji mi je privukao pažnju između ostalog jer ga prodaje kuća s kojom mogu da se dogovaram i koja me sigurno neće prevariti.
@ Pedja
Koji auto i koji motor?
Re: Pajina obnova voznog parka
ostavi Punto sebi, a direktora ubedi da te mi vozimo kad ides na put... Ne valja tako umoran da vozis posle posla
Juri nesto vece i dizlo. Mada, kontam da ti to i nije bitno, firma placa troskove puta?
koji ti je budzet uopste?
sto se tice francuza recimo 307 restilizovan 1.6 hdi od 90 konja
Juri nesto vece i dizlo. Mada, kontam da ti to i nije bitno, firma placa troskove puta?
koji ti je budzet uopste?
sto se tice francuza recimo 307 restilizovan 1.6 hdi od 90 konja
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Pajina obnova voznog parka
+1, ipak bih gledao broj veci..
A nista od one kombinacije za Skodu?
A nista od one kombinacije za Skodu?
Re: Pajina obnova voznog parka
Škoda je otpala i polako naplaćuem taj posao tako da ne žalim uopšte. Uzimanje lupanog auta je bila više nužda da naplatim nego neka moja preterana želja.
@ Next
Ja sam sam svoj gazda tako da mi je žena i direktor i ministar finansija pa tvoja ideja otpada i pre nego što joj je izložim.
Dakle firma mi ne plaća ništa, sve plaćam iz svog džepa pa mi je potrošnja ipak bitna.
Pug 307 je mator auto za moje kriterijume. Ne bih uzimao nešto što je starije od mog punta, a budžet je rastegljiva kategorija pošto će biti opet kredit, ali recimo da ne bih išao preko 10.000 eura.
Edit: Čekam kumovu astru H 1.7 105 ks i valjda će konačno na jesen da je prodaju. Cena će biti koliko je proceni ovl. servis u staro za novo varijanti, ali nikako da je dočekam. Već godinu dana samo što je ne prodaju. Ona je najverovatnija kupovina, ali ipak gledam šta su druge opcije.
@ Next
Ja sam sam svoj gazda tako da mi je žena i direktor i ministar finansija pa tvoja ideja otpada i pre nego što joj je izložim.
Dakle firma mi ne plaća ništa, sve plaćam iz svog džepa pa mi je potrošnja ipak bitna.
Pug 307 je mator auto za moje kriterijume. Ne bih uzimao nešto što je starije od mog punta, a budžet je rastegljiva kategorija pošto će biti opet kredit, ali recimo da ne bih išao preko 10.000 eura.
Edit: Čekam kumovu astru H 1.7 105 ks i valjda će konačno na jesen da je prodaju. Cena će biti koliko je proceni ovl. servis u staro za novo varijanti, ali nikako da je dočekam. Već godinu dana samo što je ne prodaju. Ona je najverovatnija kupovina, ali ipak gledam šta su druge opcije.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Pajina obnova voznog parka
Ti si u situaciji kao i ja sto se tice izbora i cenovnog ranga
Brzine idu u H-a !!!
Re: Pajina obnova voznog parka
Sve je jasno kao dan ko je gazda u kuci.paja je napisao:Ja sam sam svoj gazda tako da mi je žena i direktor i ministar finansija
Re: Pajina obnova voznog parka
Neki Koreanac?
Re: Pajina obnova voznog parka
Naravno da je gazda kad kredit ide na njenu platu.
Najrađe bih uzimao polovna kola od dilera i to tamo gde znam nekoga. Em što bi mi rekli stvarno stanje em što bih mogao ozbiljno da ubijam cenu.
Niko nema mišljenje o gore navedenom puntu?
Koji? Pre svega koji motor? Kod koreanaca me odbija, pored toga što su koreanci , to što nemam neke kontakte po njihovim servisima niti pouzdanog neovlašćenog majstora, ali nije da ne mogu da razmislim na tu temu.blaugrana je napisao:Neki Koreanac?
Najrađe bih uzimao polovna kola od dilera i to tamo gde znam nekoga. Em što bi mi rekli stvarno stanje em što bih mogao ozbiljno da ubijam cenu.
Niko nema mišljenje o gore navedenom puntu?
Re: Pajina obnova voznog parka
Ne znam koliko će ti odgovarati što je malo tvrđi u vožnji. Tvrđi u odnosu na tvog Punta. I ne sviđa mi se što je jako nizak napred, baš treba da paziš sa ivičnjacima. Inače sasvim pristojan automobil
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Pajina obnova voznog parka
Imam ja...
Evo je u stvari malo vise prepakovani Grande, sa nekim novim lajsnicama...
Odlican je na auto putu, ali i u gradu, motor 1.3 mjet je izuzetan (najbolji deo celog automobila), kao sto znas mali je potrosac, nema nekih hronicnih problema, izuzetno udoban kako za vozaca tako i za zadnju klupu...
Mane:
-izuzetno gruba plastika koja se lako grebe (primeceno kod mene i na jos dva GP-a, iako je kod mene najizrazenije)
-ovo je model od 95 ks, tako da je to verovatno onaj Star and Stop sistem,
-ima plivajuci zamajac,
-ako je motor euro 5, (a verovatno jeste) ima DPF filter (koji kod Fiata ne pravi problem, a i uvek se moze iskljuciti),
-kao i opste poznati problem sa senzorom serva (koji se takodje lako resava za oko 150 evra)
-nema mesto za rezervnu gumu vec ispod gepeka ima onaj prokleti kit.
Veliki servis se radi na 180 hiljada i kosta oko 350 evra, mali servis na 10 hiljada ili na godinu dana, cena je nekih 60-70 evra.
Evo je u stvari malo vise prepakovani Grande, sa nekim novim lajsnicama...
Odlican je na auto putu, ali i u gradu, motor 1.3 mjet je izuzetan (najbolji deo celog automobila), kao sto znas mali je potrosac, nema nekih hronicnih problema, izuzetno udoban kako za vozaca tako i za zadnju klupu...
Mane:
-izuzetno gruba plastika koja se lako grebe (primeceno kod mene i na jos dva GP-a, iako je kod mene najizrazenije)
-ovo je model od 95 ks, tako da je to verovatno onaj Star and Stop sistem,
-ima plivajuci zamajac,
-ako je motor euro 5, (a verovatno jeste) ima DPF filter (koji kod Fiata ne pravi problem, a i uvek se moze iskljuciti),
-kao i opste poznati problem sa senzorom serva (koji se takodje lako resava za oko 150 evra)
-nema mesto za rezervnu gumu vec ispod gepeka ima onaj prokleti kit.
Veliki servis se radi na 180 hiljada i kosta oko 350 evra, mali servis na 10 hiljada ili na godinu dana, cena je nekih 60-70 evra.
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Pajina obnova voznog parka
Dali te zanima A3 5v 1.6 iz 2007 ?
video sam dobar primerak
video sam dobar primerak
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Pajina obnova voznog parka
Pajo, za autoput, minimum auto C segmenta. Uz sav napredak kod malih auta, c segment je ipak c segment. Bolja zvucna izolacija, vece medjuosovinsko rastojanje, dakle udobniji i tisi auto. A opet nije toliko veci da ne moze da se parkira u gradu.
Inace punto iz prvog posta je odlican, bas lepa oprema, provereno dobar motor i mali potrosac (bar to vazi za one malo starije 1.3 motore)
Inace punto iz prvog posta je odlican, bas lepa oprema, provereno dobar motor i mali potrosac (bar to vazi za one malo starije 1.3 motore)